quote:Op zondag 23 september 2012 13:26 schreef Paralectic het volgende:
Je krijgt gewoon een mooie brief thuis.
Je krijgt dit ook nog per post bevestigd uiteraard.quote:Op zondag 23 september 2012 13:28 schreef dustinoo het volgende:
Ik heb in de trein een boete gekregen, wat moet ik doen?
Wanneer u tijdens de reis bij controle geen geldig vervoerbewijs kunt tonen, kunt u een boete krijgen. Op de bon die u krijgt staat beschreven wat u moet doen.
Wat is de betalingstermijn voor een verkregen boete?
De betalingstermijn voor boetes is zeven dagen na uitschrijving. Indien uw betaling dan niet binnen is, wordt de boete verhoogd met ¤ 10,- administratiekosten. U dient dat het bedrag, inclusief de verhoging, binnen 21 dagen te betalen.
Ik krijg geen brief.
Ik moet gewoon dat geld overmaken aan hun binnen 1 week.
En je krijgt nog een mooie brief thuis.quote:Op zondag 23 september 2012 13:28 schreef dustinoo het volgende:
Ik heb in de trein een boete gekregen, wat moet ik doen?
Wanneer u tijdens de reis bij controle geen geldig vervoerbewijs kunt tonen, kunt u een boete krijgen. Op de bon die u krijgt staat beschreven wat u moet doen.
Wat is de betalingstermijn voor een verkregen boete?
De betalingstermijn voor boetes is zeven dagen na uitschrijving. Indien uw betaling dan niet binnen is, wordt de boete verhoogd met ¤ 10,- administratiekosten. U dient dat het bedrag, inclusief de verhoging, binnen 21 dagen te betalen.
Ik krijg geen brief.
Ik moet gewoon dat geld overmaken aan hun binnen 1 week.
Als je een bankrekening hebt kan je dat zo overmaken ja. Zo moeilijk is het toch niet? Anders toch mama even om hulp vragen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef dustinoo het volgende:
Ik heb een boete gekregen in de trein.
Ik wil niet dat mijn ouders er achter komen.
Kan ik op mijn 15 de naar de bank gaan en dat geld overmaken aan Arriva?
of kan je zo.n boete ergens contant betalen?
Mvg
En zit daar ook een accept giro bij ofzo?quote:Op zondag 23 september 2012 13:29 schreef aeindje het volgende:
[..]
Je krijgt dit ook nog per post bevestigd uiteraard.
Gewoon naar de bank gaan en daar kan je het overmaken?quote:Op zondag 23 september 2012 13:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Als je een bankrekening hebt kan je dat zo overmaken ja. Zo moeilijk is het toch niet? Anders toch mama even om hulp vragen.
Ik was naar dat feestje vrijdag xdquote:Op zondag 23 september 2012 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is er zo erg aan een boete?
Was je aan het spijbelen op die dag?
Gewoon via je internetbankieren. Betalingskenmerk goed overnemen en hopquote:Op zondag 23 september 2012 13:31 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Gewoon naar de bank gaan en daar kan je het overmaken?
quote:Op zondag 23 september 2012 13:31 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Ik was naar dat feestje vrijdag xd
quote:
Omdat ik in haren was en dat weten hun niet.quote:Op zondag 23 september 2012 13:32 schreef zarGon het volgende:
Wat is het probleem nou eigenlijk? Je bent 15, 15-jarigen zorgen voor zulke problemen. Waarom mogen je ouders het niet weten? Waarom is het niet mogelijk om je ouders te laten betalen en dan zelf je ouders terugbetalen?
Waarom doe je zo geheimzinnig?
Ik wist het. Een 15-jarig stoertje dat thuis toch wat minder stoer is.quote:
Hun openen nooit mijn afschriften.quote:Op zondag 23 september 2012 13:39 schreef einzeinz het volgende:
Sowieso komt het uit.
Als je nu binnen de 7 dagen niet betaalt valt er een herinnering in de bus.
Als je betaalt dan zien je ouders dat je een betaling hebt gedaan aan Arriva.
Valt natuurlijk ook op, omdat als je geen 18 bent je ouders voogd zijn over je rekening
Ja, een sm-party voor relnichten. Zelfs de ME deed mee met knuppels en stoere pakkenquote:
Ik vind het wel schattig. Vrijdag heel stoer doen 'Waar is dat feestje? We gaan rellen, lachuh!!! Schijt aan alles en iedereen!'quote:Op zondag 23 september 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Was er een feestje in Haren?
Oh, en dan een vent, nu een vent. Niet zo miepen.
Naar de bank gaan met die boete en betalenquote:Op zondag 23 september 2012 13:40 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Hun openen nooit mijn afschriften.
maar ik wil gewoon snel die boete betalen voor vrijdag en dat hun het niet weten xd
Toen ik 15 was was het meest 'stoere' dat ik deed 5 minuten later thuis komen van zwemtrainingquote:Op zondag 23 september 2012 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. Vrijdag heel stoer doen 'Waar is dat feestje? We gaan rellen, lachuh!!! Schijt aan alles en iedereen!'
En nu dreigen mama en papa erachter te komen en is het bangebroek-time.
quote:Op zondag 23 september 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Was er een feestje in Haren?
Oh, en dan een vent, nu een vent. Niet zo miepen.
Was vergeten in te checken.quote:Op zondag 23 september 2012 13:50 schreef raimen het volgende:
Dus geen kaartje voor de trein en met extra sigaretten thuis gekomen.
Ik heb niks gegooid?quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef MaxMark het volgende:
Ik wilde TS gaan helpen en zeggen waar en hoe je bij Arriva boetes kunt betalen.. Maar hij was dus gewoon stoer aan het doen in Haren, dus laat maar
jaa ga er morgen heen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:44 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Naar de bank gaan met die boete en betalen
En mocht ik van jou zijn zou ik dat maandag of dinsdag doen, anders gaan bij Arriva de herinneringen de deur uit
quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Was vergeten in te checken.
Ben gewoon normale jongen hoor.
Havo en werk bij de AH.
alleen vergeten in te checken:(
Nouja wil zaterdag graag weer naar feestje en op stap.quote:Op zondag 23 september 2012 13:53 schreef raimen het volgende:
Kan de beste gebeuren. Dus wat is het probleem om het aan je ouders te vertellen?
[..]
staat al uitgelegd.quote:Op zondag 23 september 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
Dit keer naar een echt feestje?
Waarom had je eigenlijk geen treinkaartje? Was de entree voor het feest te hoog?
Er staat niets uitgelegd. Word je een Project X - regular?quote:Op zondag 23 september 2012 13:57 schreef dustinoo het volgende:
[..]
staat al uitgelegd.
even terug lezen:)
Wel er staat dat ik vergeten was in te checken.quote:Op zondag 23 september 2012 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er staat niets uitgelegd. Word je een Project X - regular?
Er werden meerdere vragen gesteld in die post.quote:Op zondag 23 september 2012 14:02 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Wel er staat dat ik vergeten was in te checken.
'S avonds naar school?quote:Op zondag 23 september 2012 14:05 schreef BlueMage het volgende:
Waarom zat TS niet op z'n havoschooltje op vrijdag ipv bij Haren rond te hangen?
ik heb die dag op school gezeten en bij de AH gewerkt alvorens ik naar haren gingquote:Op zondag 23 september 2012 14:05 schreef BlueMage het volgende:
Waarom zat TS niet op z'n havoschooltje op vrijdag ipv bij Haren rond te hangen?
vergeten in te checken met mn ov pasjequote:Op zondag 23 september 2012 14:05 schreef Travel. het volgende:
Wel tof van Arriva om heel de trein juist dan te controleren! Waarom geen kaartje gekocht TS?
Ah ok nee dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 23 september 2012 14:06 schreef dustinoo het volgende:
[..]
ik heb die dag op school gezeten en bij de AH gewerkt alvorens ik naar haren ging
Nou rond 17:00 begonnen het in Haren pas volgens mij.quote:Op zondag 23 september 2012 14:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waar staat dat ie 's avonds betrapt werd?
vanaf 20.00 begon het rellenquote:Op zondag 23 september 2012 14:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nou rond 17:00 begonnen het in Haren pas volgens mij.
quote:Op zondag 23 september 2012 14:04 schreef dustinoo het volgende:
ja ik ga dan naar een echt feestje.
en nee voor project x haren had je geen kaartje nodig
Ja TS heeft dat mysterie al opgehelderd, toch vraag ik me af wat ie precies gesloopt heeft in Haren, denk dat de boete voor hem nog wel wat hoger gaat uitvallen dan alleen maar zwartrijden bij Arriva.quote:Op zondag 23 september 2012 14:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nou rond 17:00 begonnen het in Haren pas volgens mij.
Je bent echt schattig!quote:Op zondag 23 september 2012 14:04 schreef dustinoo het volgende:
.
en nee voor project x haren had je geen kaartje nodig
Heb niks gesloopt of gegooit.quote:Op zondag 23 september 2012 14:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja TS heeft dat mysterie al opgehelderd, toch vraag ik me af wat ie precies gesloopt heeft in Haren, denk dat de boete voor hem nog wel wat hoger gaat uitvallen dan alleen maar zwartrijden bij Arriva.
Maar waarom ben je nou bang dat je ouders boos worden? Je bent immers alleen maar vergeten in te checken.quote:Op zondag 23 september 2012 14:09 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Heb niks gesloopt of gegooit.
Dus krijg ik ook geen boete -_-
Omdat hun boos worden dat ik naar haren ben geweestquote:Op zondag 23 september 2012 14:10 schreef aeindje het volgende:
[..]
Maar waarom ben je nou bang dat je ouders boos worden? Je bent immers alleen maar vergeten in te checken.
NS kan sowieso veel leren van Arriva.quote:Op zondag 23 september 2012 14:05 schreef Travel. het volgende:
Wel tof van Arriva om heel de trein juist dan te controleren! Waarom geen kaartje gekocht TS?
Zij.quote:Op zondag 23 september 2012 14:11 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Omdat hun boos worden dat ik naar haren ben geweest
dan doe en zeg je niets en wacht je tot de herinnering op de mat valt. Kost je 10 euro administratiekosten maar daarvoor kan je zaterdag wel naar het feestjequote:Op zondag 23 september 2012 13:55 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Nouja wil zaterdag graag weer naar feestje en op stap.
En dan vallen die dingen wel weg:(
Als het morgen zelf niet lukt ga ik het zo doen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
dan doe en zeg je niets en wacht je tot de herinnering op de mat valt. Kost je 10 euro administratiekosten maar daarvoor kan je zaterdag wel naar het feestje
Verder zou ik niet zo miepen als je toch zeker geen gekkigheid in Haren uit hebt gehaald. Dat jongetjes van 15 nieuwsgierig zijn en naar dat soort feestjes gaan begrijpt iedereen, zelfs ouders. Gewoon opbiechten dat je uit nieuwsgierigheid naar Haren bent geweest en als een kerel die boete betalen.
Ja er staat op het traject Leeuwarden - Groningenquote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef BlueMage het volgende:
Kunnen je ouders er dan achter komen waar je met de trein precies naartoe bent gegaan, TS? Da's natuurlijk wel 'n beetje lullig jah: vertelde je ze net dat je naar de schaakclub in Eindhoven ging, blijkt dat je naar Haren bent geweest.
Nou zeg je toch dat die schaakclub dus uiteindelijk in Groningen bleek te zijn, kleine vergissing in richting, kan iedereen gebeuren.quote:Op zondag 23 september 2012 14:17 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Ja er staat op het traject Leeuwarden - Groningen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |