quote:Op zondag 23 september 2012 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hup gauw gooi je beste one liners naar haar toe en make her want you.Dat laatste zie ik niet zo zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op zondag 23 september 2012 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hup gauw gooi je beste one liners naar haar toe en make her want you.Roger will doSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Rokje... Hey, how U DO'ing?
ik doe stiekem ook wel ff mee.quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Roger will do
M'n pa is vandaag een halve eeuw, dus feestje straksquote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Grijsbaard het volgende:
Is er nog wat leuks te doen vandaag?
ohai Joeyquote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Roger will do
we kunnen allemaal de trein pakken naar zwolle en daar een broodje rookworst eten..oh wacht daar ben ik al..quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Grijsbaard het volgende:
Is er nog wat leuks te doen vandaag?
quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe stiekem ook wel ff mee.
@ rokje.: how you doing *winkwink*
quote:
Feliquote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
M'n pa is vandaag een halve eeuw, dus feestje straks
Kom naar Rotterdam en Poffertjes etenquote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we kunnen allemaal de trein pakken naar zwolle en daar een broodje rookworst eten..oh wacht daar ben ik al..
Leuk! Gefeliciteerd.quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haha lol.. Geen zin om naar Zwolle af te reizen..quote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we kunnen allemaal de trein pakken naar zwolle en daar een broodje rookworst eten..oh wacht daar ben ik al..
quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik doe stiekem ook wel ff mee.
@ rokje.: how you doing *winkwink*
Faalquote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks. Mag en kan alleen niet drinken, ben de BOB
hm.. je reageert op beiden..quote:
Gefeliciteerd!!! Ik heb ook feestje bij mn pa straks.quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
heb jij poffertjes dan?quote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom naar Rotterdam en Poffertjes eten
Thanks, veel plezier op 't feestjequote:Op zondag 23 september 2012 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Ik heb ook feestje bij mn pa straks.
dat zou toch haast wel moetenquote:Op zondag 23 september 2012 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg Rockjon, zal die fles wijn al gevonden zijn?
JA ! gebakken ei roept mijquote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef JJH het volgende:
Ik ga even broodjes 'ovenen'....
Whatever that may be.
Waarom niet?quote:Op zondag 23 september 2012 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oma durft niet meer te rijden, dus moet ik wel
bezorg je ook?quote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom naar Rotterdam en Poffertjes eten
Ik niet, maar de Poffertjeswinkel welquote:Op zondag 23 september 2012 12:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb jij poffertjes dan?
Hehehehequote:Op zondag 23 september 2012 12:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zou toch haast wel moeten
Omdat ze niet zo goed meer ziet en het allemaal toch wel een stuk drukker is in het westenquote:
daarvoor ga ik niet naar rotjeknor heur.quote:Op zondag 23 september 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik niet, maar de Poffertjeswinkel welOMnomnom
Dat is niet zo verstandig dan neequote:Op zondag 23 september 2012 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe
[..]
Omdat ze niet zo goed meer ziet en het allemaal toch wel een stuk drukker is in het westen
Als ik ze zelf had gemaakt wel? hmm?quote:Op zondag 23 september 2012 12:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarvoor ga ik niet naar rotjeknor heur.
meh poffertjes.. mehquote:Op zondag 23 september 2012 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik ze zelf had gemaakt wel? hmm?
niks doen natuurlijk.. het is zondagquote:Op zondag 23 september 2012 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vandaag: afwas, was, stofzuigen/dweilen
of
trein pakken en lekker niets doen..
waar ga ik heen dan?quote:Op zondag 23 september 2012 12:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks doen natuurlijk.. het is zondag
op de dag des heres moet je natuurlijk rustenquote:Op zondag 23 september 2012 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vandaag: afwas, was, stofzuigen/dweilen
of
trein pakken en lekker niets doen..
hmmm.. wat doe je zelf liever dan?quote:Op zondag 23 september 2012 12:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar ga ik heen dan?
ik kan dus naar rotterdam
kan ook naar coevorden kijken bij mijn ouders
deze meneertje weet hoe we rollenquote:Op zondag 23 september 2012 12:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de dag des heres moet je natuurlijk rusten
dat kan ik hier niet zeggen heurquote:Op zondag 23 september 2012 12:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmm.. wat doe je zelf liever dan?
quote:Op zondag 23 september 2012 12:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan ik hier niet zeggen heur
Thank you! Komt vast goed.quote:Op zondag 23 september 2012 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks, veel plezier op 't feestje
quote:Op zondag 23 september 2012 12:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
deze meneertje weet hoe we rollen
smakelijk rokjequote:Op zondag 23 september 2012 12:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
ff eten btw, tot straks peepz![]()
![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 12:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan ik hier niet zeggen heur
Jonguh, moet ik weer terug.quote:Op zondag 23 september 2012 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo eens even ProjectX Leiden opstarten
omdat ik dat eerst zelf nog moet bedenkenquote:
Wait wut?quote:Op zondag 23 september 2012 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo eens even ProjectX Leiden opstarten
ik heb nog altijd niet die foto van nou gezienquote:
Moet je wel omrijden denk ik.quote:Op zondag 23 september 2012 12:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gezellig, je mag wel meerijden hoor.
doe dan een gat in een stuk schuimrubber maken, je ogen dicht en gaan met die uhm.. you knowquote:
Zwaar klussen jeweetquote:Op zondag 23 september 2012 12:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
niks doen natuurlijk.. het is zondag
quote:Op zondag 23 september 2012 12:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe dan een gat in een stuk schuimrubber maken, je ogen dicht en gaan met die uhm.. you know
Hebben jullie hem laten staan? Ik heb nog allllemaal bier. Wat moet ik ermee!quote:Op zondag 23 september 2012 12:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zou toch haast wel moeten
Oh noesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Als ik thuis benquote:Op zondag 23 september 2012 12:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb nog altijd niet die foto van nou gezien
O, zo.quote:Op zondag 23 september 2012 12:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nope maar jou post deed mij denken aan het maken van eten
OMNOMNOM NOM
quote:Op zondag 23 september 2012 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oh noesBenzine is niet goedkoop tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee, hij was leegquote:Op zondag 23 september 2012 12:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hebben jullie hem laten staan? Ik heb nog allllemaal bier. Wat moet ik ermee!
Betaal ik toch nietquote:Op zondag 23 september 2012 12:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Benzine is niet goedkoop tegenwoordig.
ons uitnodigen om het komen op te drinkenquote:Op zondag 23 september 2012 12:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Baasquote:
Zal ik komen drinken?quote:Op zondag 23 september 2012 12:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijne naar Utrecht.quote:
Jij zit echt niet op te letten. LEIDEN.quote:
Sorryquote:Op zondag 23 september 2012 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij zit echt niet op te letten. LEIDEN.
Ik lust wel n lollyquote:
Dat vroeg ik nietquote:Op zondag 23 september 2012 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik scheur zo met 130 langs Apeldoorn
ja ik maar jou heb ik pas nog gezienquote:
Ik heb toch niks te doenquote:Op zondag 23 september 2012 12:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik maar jou heb ik pas nog gezien
ja nou maar ik wil dat nietquote:
Okequote:Op zondag 23 september 2012 12:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou maar ik wil dat niet
als ik thuis blijf ga ik huishouden doen
have funquote:Op zondag 23 september 2012 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, ik ga eens.
Tot later mensen
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, ik ga eens.
Tot later mensen
laters gitaarquote:Op zondag 23 september 2012 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, ik ga eens.
Tot later mensen
is mij te ver rijdenquote:
als je dichterbij was dan ging ik jou stalkenquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 12:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je dichterbij was dan ging ik jou stalken
wat wou je er tegen doen danquote:
Ik snap de combi optutten en het huishouden doen niet echtquote:Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke.. ik blijf thuis.. straks uitgebreidt douchen, optutten, mooi maken en dan het huishouden doen
en chago zijn
plesies bellenquote:Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat wou je er tegen doen dan
quote:Op zondag 23 september 2012 12:44 schreef Fera het volgende:
Even batterij sparen, telefoon is bijna leeggefokt ...
quote:Op zondag 23 september 2012 12:44 schreef Fera het volgende:
Even batterij sparen, telefoon is bijna leeggefokt ...
nou ik heb soberso zin om op te tutten en enigzins mooi achtig te lijkenquote:Op zondag 23 september 2012 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap de combi optutten en het huishouden doen niet echt
Dan moet je 't doenquote:Op zondag 23 september 2012 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou ik heb soberso zin om op te tutten en enigzins mooi achtig te lijken
jij bent toch altijd mooiquote:Op zondag 23 september 2012 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou ik heb soberso zin om op te tutten en enigzins mooi achtig te lijken
Rotterdam is voorbereid, kom je nietquote:Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke.. ik blijf thuis.. straks uitgebreidt douchen, optutten, mooi maken en dan het huishouden doen
en chago zijn
ja nou de vloer doet zichzelf niet stofzuigen en dweilen en jjh doet het ook nietquote:Op zondag 23 september 2012 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam is voorbereid, kom je niet
Heb je toch een reden om die zweep te pakkenquote:Op zondag 23 september 2012 12:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou de vloer doet zichzelf niet stofzuigen en dweilen en jjh doet het ook niet
Myeah, stiekem best lame enzo...quote:Op zondag 23 september 2012 12:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als rotterdam niet zo lang treinen was dan kwam ik wel ff een bakkie doen aan het einde van de middag.
maar dan zou ik nu weg moeten
ja dankje.. was even vergeten dat ik dik was van een babyquote:Op zondag 23 september 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Myeah, stiekem best lame enzo...![]()
Ik zal aan je denken als ik leuke babykleertjes zie op de markt![]()
zo kun je een verstopping ook oplossenquote:Zimbabwaanse stedelingen moeten tegelijk wc doorspoelen
BULAWAYO - De 1 miljoen inwoners van de stad Bulawayo in het Afrikaanse Zimbabwe moeten zaterdagavond om 19.30 uur allemaal tegelijk de wc doorspoelen.
Awwquote:Op zondag 23 september 2012 12:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dankje.. was even vergeten dat ik dik was van een baby
hmmhmmquote:Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww
Maar je blijft een mooierd hoor
Welke poffertjeskraam? Die daar vlakbij Blaak?quote:Op zondag 23 september 2012 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Op naar de stad, ouders, markt en poffertjes
Ik heb ook nog twee kratten staan van de housewarming.quote:Op zondag 23 september 2012 12:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jeuj, picsquote:Op zondag 23 september 2012 13:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Straks mijn fiets oppimpen
heb nog iets van 5 fietsbellen en nog wat dingetjes liggen die ik nog op mijn fiets moet makenwas ik heulemaal vergeten
ik zie een combi voor een hele gezellige meetquote:Op zondag 23 september 2012 13:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb ook nog twee kratten staan van de housewarming.
je warmt je toch op aan elkaarquote:Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef Tom_Joad het volgende:
ff late reactie: lees net dat de meet een verkapte orgie is. Klinkt leuk maar is het centraal station van Utrecht niet een beetje koud?
Rokjequote:Op zondag 23 september 2012 13:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je warmt je toch op aan elkaar
nou ik wil niet aanraken heurquote:Op zondag 23 september 2012 13:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kom maar.quote:Op zondag 23 september 2012 13:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zie een combi voor een hele gezellige meet
daar was ik weer, halloquote:
huh wat wie hoequote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou ik wil niet aanraken heur
ik kom zowiezo nog bij je binnenkortquote:
anders krijg ik van iedereen pietiesquote:
rokjequote:Op zondag 23 september 2012 13:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hallon, hoe maakt u het?quote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar was ik weer, hallo
[..]
huh wat wie hoe
hmmm jaquote:Op zondag 23 september 2012 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
anders krijg ik van iedereen pieties![]()
hoi hoiquote:
lam.. en ik moet bandje plakken zo bedenk ik me netquote:
Hehequote:Op zondag 23 september 2012 13:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmm ja![]()
[..]
hoi hoi![]()
[..]
lam.. en ik moet bandje plakken zo bedenk ik me net![]()
en u?
doe maar.. blijf ik als een gestrande walvis op m'n bed liggenquote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe. Wel goed hoor, verveling heerst alleen.
Kan ik jouw band niet gaan plakken?
wow jij bent echt despratequote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe. Wel goed hoor, verveling heerst alleen.
Kan ik jouw band niet gaan plakken?
pics van de walvis voor mijn verzameling natuur plaatjes ( en dan kan ik greenpeace waarschuwen )quote:Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe maar.. blijf ik als een gestrande walvis op m'n bed liggen![]()
hij mag best mijn fietsband plakken hoor.. scheelt mij weerquote:Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wow jij bent echt desprate
quote:Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe maar.. blijf ik als een gestrande walvis op m'n bed liggen![]()
Heul nietquote:Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wow jij bent echt desprate
ik kan m'n foon niet eens normaal vasthouden om pics te maken.. true storyquote:Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pics van de walvis voor mijn verzameling natuur plaatjes ( en dan kan ik greenpeace waarschuwen )
quote:Op zondag 23 september 2012 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
anders krijg ik van iedereen pieties![]()
op een stuk land, inclusief erf en grasquote:Op zondag 23 september 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Waar woont uw huis?
[..]
Heul nietEn ze was van hetzelfde geslacht toch?
quote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG werd vandaag toegevoegd op FB door een oud klasgenoot uit de brugklas, GODKOLERE die is goed opgedroogd! Damn Hot!
Nu alleen nog leren dat soort dingen niet hardop uit te spreken
quote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG werd vandaag toegevoegd op FB door een oud klasgenoot uit de brugklas, GODKOLERE die is goed opgedroogd! Damn Hot!
ik vind het leukste als je oude klasgenoten hebt die knap waren en dan ineens niet meer zo knap zijnquote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja er is zoveel land/erf/gras in Nederlandquote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
op een stuk land, inclusief erf en gras
en wut? O.o
wat heb je gedaan danquote:Op zondag 23 september 2012 13:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan m'n foon niet eens normaal vasthouden om pics te maken.. true story![]()
zwaar leven ditdat
Kom dan met een datum!quote:Op zondag 23 september 2012 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kom zowiezo nog bij je binnenkort![]()
ik heb tam zwaar onder de duim hoorquote:Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan
heeft tam je met een zweep en harde hand alle hoeken laten zien terwijl je billen nog zeer deden en gitaarboy fappend zat toe te kijken ?
jahaaaaaa maar ik weet het niet ! en ik wil niet als ik me dik en lelijk voelquote:
je bent ook een LIM?quote:Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja er is zoveel land/erf/gras in Nederland
Dat je lesbisch bent ?
Dit.quote:Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind het leukste als je oude klasgenoten hebt die knap waren en dan ineens niet meer zo knap zijndat je denkt. muahahahhaha
Dat sext lastig.quote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou ik wil niet aanraken heur
Och ja stel je voooooooorquote:Op zondag 23 september 2012 13:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat vind mn lief echt niet leuk hoor
quote:
whaha ja mijn idee! Maar goed ik was vroeger wel een beetje flieft op die jongen,quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 13:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dit.Goh wat zie je er goed uit Sexy. ''Dat kan ik van jou niet zeggen''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
valt niet veel aan uit te leggen verder.. maar hopelijk ben je dat niet iigquote:
Ik heb geen idee wat t isquote:Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
valt niet veel aan uit te leggen verder.. maar hopelijk ben je dat niet iig
dan is het goedquote:Op zondag 23 september 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat t isDus ik denk 't niet.
In de brugklas ja, hormonen dit datquote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
whaha ja mijn idee! Maar goed ik was vroeger wel een beetje flieft op die jongen,
quote:Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]Ik ga lachen op de reunieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha ha ik ben fit,gezond en min of meer gelukkig en jullie zijn allemaal uitgezakt, lelijk, hopeloos alleen en/of zijn op hun 17e zwanger geworden
![]()
whihiquote:Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik ga lachen op de reunieHa ha ik ben fit,gezond en min of meer gelukkig en jullie zijn allemaal uitgezakt, lelijk, hopeloos alleen en/of zijn op hun 17e zwanger geworden
Nooit gehadquote:Op zondag 23 september 2012 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heeft er iemand wel eens gehad dat hij/zij ging fappen/soppen en dat huisdieren toekeken?
zo ja.. wat vonden jullie daarvan?
de reden dat ik het vraag.. ik kwam dit tegen
[ afbeelding ]
Ik kijk toch ook als de kat z'n ballen loopt te wassen (dat doet ie het liefst als iedereen kijkt)quote:Op zondag 23 september 2012 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heeft er iemand wel eens gehad dat hij/zij ging fappen/soppen en dat huisdieren toekeken?
[ afbeelding ]
ik wel en ik kan er niet tegenquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wel en ik kan er niet tegen
quote:Op zondag 23 september 2012 13:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik kijk toch ook als de kat z'n ballen loopt te wassen (dat doet ie het liefst als iedereen kijkt)![]()
Niet met soppen wel met seks, Sinds wij 2 honden hebben is seks in de woonkamer geen optie meerquote:Op zondag 23 september 2012 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat is waarquote:Op zondag 23 september 2012 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]hmm een tarzan in en uit mijn kut rammen zie ik niet op hetzelfde niveau als ballen wassen .. maar okay
He he he baas wat doen jullie he he he wat is dat snuffel snuffel wat doen jullie he ik moet uitgelaten worden he he poe heequote:Op zondag 23 september 2012 13:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Niet met soppen wel met seks, Sinds wij 2 honden hebben is seks in de woonkamer geen optie meer
ja nou precies..1 keer gehad dat ik echt een ongemakkelijk gevoel kreeg.. alsof de kat de tarzan achterna wou ofzoquote:Op zondag 23 september 2012 13:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dat is waarkatten kunnen ook zo evil staren
Onze hondjes zijn aandachtsgeil en kunnen er niet tegen als iemand anders wel aandacht krijgt en zij niet, Dus voor een MI vriend en ik op elkaar op de bank, 1 hond in mijn nek, en de ander op lief zijn rug, Dat schiet ik in de lach, en das anticlimaxquote:Op zondag 23 september 2012 13:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
He he he baas wat doen jullie he he he wat is dat snuffel snuffel wat doen jullie he ik moet uitgelaten worden he he poe hee
ik denk in filmpjesquote:Op zondag 23 september 2012 13:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Onze hondjes zijn aandachtsgeil en kunnen er niet tegen als iemand anders wel aandacht krijgt en zij niet, Dus voor een MI vriend en ik op elkaar op de bank, 1 hond in mijn nek, en de ander op lief zijn rug, Dat schiet ik in de lach, en das anticlimax
En dan zijn ze beledigd en gaan ze de hele dag met hun rug naar je toe zittenquote:Op zondag 23 september 2012 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou precies..1 keer gehad dat ik echt een ongemakkelijk gevoel kreeg.. alsof de kat de tarzan achterna wou ofzosindsdien moeten de katten de kamer uit als ik me ga vermaken
quote:Op zondag 23 september 2012 13:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Onze hondjes zijn aandachtsgeil en kunnen er niet tegen als iemand anders wel aandacht krijgt en zij niet, Dus voor een MI vriend en ik op elkaar op de bank, 1 hond in mijn nek, en de ander op lief zijn rug, Dat schiet ik in de lach, en das anticlimax
Dit dusquote:Op zondag 23 september 2012 13:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk in filmpjeswhihihihihi
quote:Op zondag 23 september 2012 13:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het mag-ik-op-schoot-aaaaah-toeeeeeee gezicht ?quote:Op zondag 23 september 2012 13:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Die katten hier kijken juist niet als we met zijn 2 bezig zijn.. maar als ik alleen op de bank ga relaxen zijn ze in staat om beiden voor me op de grond met hun koppie scheef toe te gaan kijken
ja alleen de ene begint op het moment supreme te kijken alsof hij dus naar binnen wil springenquote:Op zondag 23 september 2012 13:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Het mag-ik-op-schoot-aaaaah-toeeeeeee gezicht ?
Hij denkt vast dat je daar nog een kat hebt, spinnend en alquote:Op zondag 23 september 2012 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja alleen de ene begint op het moment supreme te kijken alsof hij dus naar binnen wil springen
quote:Op zondag 23 september 2012 13:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hij denkt vast dat je daar nog een kat hebt, spinnend en al
tis wel een poesje.. maar uhm.. en misschien als je je best doet dat je wel gespin hoort...quote:Op zondag 23 september 2012 13:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hij denkt vast dat je daar nog een kat hebt, spinnend en al
Als je gaat aaien * badum tsh *quote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis wel een poesje.. maar uhm.. en misschien als je je best doet dat je wel gespin hoort...
quote:Op zondag 23 september 2012 13:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Tijd om te ontspannen vervelen dus !
Vind mijn eigen huis al groot genoeg... to be honestquote:Op zondag 23 september 2012 13:48 schreef kiekjesdief het volgende:
heb hier nog wel een huis om schoon te maken, tegen de verveling
Deed ik dan zoveel mijn best?quote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis wel een poesje.. maar uhm.. en misschien als je je best doet dat je wel gespin hoort...
bij geer? die spint al als je naar haar kijktquote:
Ja ik merkte hetquote:Op zondag 23 september 2012 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij geer? die spint al als je naar haar kijkt
Ik ga maar eens even douchen denk ikquote:Op zondag 23 september 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik merkte het
Zo van:
*ploft op de bank*
zowat gelijk die kat op schoot, prrrrrrrrrrrrrrr
En ik de afwas.quote:Op zondag 23 september 2012 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga maar eens even douchen denk ik
quote:Op zondag 23 september 2012 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga maar eens even douchen denk ik
Succesquote:
ja nou maar huuuquote:
Ach joh die bril staat je hardstikke leukquote:Op zondag 23 september 2012 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou maar huuu
ik ga douchenen even een beetje dood oke ? oke
Wat heb dat met douchen te maken?quote:Op zondag 23 september 2012 14:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ach joh die bril staat je hardstikke leuk
Ze stuurde mij een foto van d'r zelf i.p.v. wat ze wou sturen ( een kat )quote:Op zondag 23 september 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb dat met douchen te maken?
Ik kan gofferdomme geen jas vinden voor een fatsoenlijke prijs
quote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ze stuurde mij een foto van d'r zelf i.p.v. wat ze wou sturen ( een kat )
quote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
lach niet godver.. ben allang blij dat het die foto was en niet ergerquote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
OMGquote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lach niet godver.. ben allang blij dat het die foto was en niet erger![]()
maar die katfoto blijft geniaal.
zo van lalalalal fapfapfap en dan kijkt dit je aan
[ afbeelding ]
Stropdas , tetten , kinky blik + bril. Veel erger kan het nietquote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lach niet godver.. ben allang blij dat het die foto was en niet erger![]()
maar die katfoto blijft geniaal.
zo van lalalalal fapfapfap en dan kijkt dit je aan
[ afbeelding ]
Oh, die heb ik ook al gezienquote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Stropdas , tetten , kinky blik + bril. Veel erger kan het niet
trust me het kan ergerquote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Stropdas , tetten , kinky blik + bril. Veel erger kan het niet
die zat nog onder mijn ctrl+Vquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 14:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die zat nog onder mijn ctrl+V
Grapjas.quote:Op zondag 23 september 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb tam zwaar onder de duim hoor
nee, maar na een weekend drank drinken als een malle, eist t nu wel z'n tol
wat een grollenpeignoir is het ook eh, die tamme asser :$quote:
Blijkt wel weer ja, je weet dat ik dat alleen zei omdat het echt te furrrr (lees hard) was!quote:
walvismodus.. heeewrlijkquote:Op zondag 23 september 2012 14:41 schreef Tamashii het volgende:
Klaar met werken, te tof want het is 4 uur sneller dan het zou zijn. Dan kan ik nu gaan uitbrakken.![]()
ik zal jou eens hardquote:Op zondag 23 september 2012 14:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Blijkt wel weer ja, je weet dat ik dat alleen zei omdat het echt te furrrr (lees hard) was!
Grollenpeignoir?quote:Op zondag 23 september 2012 14:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmmm hallonnetjes
[ afbeelding ]
[..]
wat een grollenpeignoir is het ook eh, die tamme asser :$
Nice, goed voor elkaarquote:Op zondag 23 september 2012 14:41 schreef Tamashii het volgende:
Klaar met werken, te tof want het is 4 uur sneller dan het zou zijn. Dan kan ik nu gaan uitbrakken.![]()
Hihahoooooo.quote:Op zondag 23 september 2012 14:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
walvismodus.. heeewrlijk
[..]
ik zal jou eens hard
Ja, ik ben erg blij nu. Behalve dat het zo belachelijk koud is.quote:Op zondag 23 september 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grollenpeignoir?
[..]
Nice, goed voor elkaar
God ik dacht dat ik de enige was die het koud hadquote:Op zondag 23 september 2012 14:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik ben erg blij nu. Behalve dat het zo belachelijk koud is.
Ik ook niet! Echt, omg. Ik moet van de week maar weer eens shoppen want dit word hem niet met die leren jasjes en colbertjes. Nu heb ik, kuch, wel drie winterjassen, maar die zijn lelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
God ik dacht dat ik de enige was die het koud had
Was op zoek naar een nieuwe winterjas maar kan geen leuke voor een fatsoenlijke prijs vinden
waarom ben je bang.. voor mij?quote:
Jawohl, mit dir?quote:
Samen shoppen?quote:Op zondag 23 september 2012 14:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook niet! Echt, omg. Ik moet van de week maar weer eens shoppen want dit word hem niet met die leren jasjes en colbertjes. Nu heb ik, kuch, wel drie winterjassen, maar die zijn lelijk.
Pics.quote:Op zondag 23 september 2012 14:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mijn winterjas is awesome :$
zal zo wel ff naar beneden lopen en proberenquote:
Ik dacht jij gaat 'm opzoeken op internet, want lui op bedquote:Op zondag 23 september 2012 14:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zal zo wel ff naar beneden lopen en proberen
mja denk niet dat ik m ga vinden op googlequote:Op zondag 23 september 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht jij gaat 'm opzoeken op internet, want lui op bed
Maar dat is ook goed
Neeeeeeeeeee.quote:Op zondag 23 september 2012 14:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom ben je bang.. voor mij?
gelukkigquote:
Ja prima.quote:Op zondag 23 september 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawohl, mit dir?
[..]
Samen shoppen?
Ik heb ook alleen een nepleren jas. En wel een winterjas maar die is lelijk inderdaad
Merk + type?quote:Op zondag 23 september 2012 14:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja denk niet dat ik m ga vinden op google
maar geef me ff nog dan.. komt nog wel
Sure, waar?quote:Op zondag 23 september 2012 14:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gelukkig.. ik heb jeuk, help je ff? :$
quote:Op zondag 23 september 2012 14:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja prima.
Hahaha, nee, ik kan er niet tegen om met andere mensen te winkelen.Behalve heel soms.
ja dat weet ik dus niet.. het is een "persoonlijk cadeau" zeg maar.. maar ik ga zo pic maken hoorquote:
onderrugquote:
Ah, op die fiets. Nja zie m wel verschijnenquote:Op zondag 23 september 2012 14:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet.. het is een "persoonlijk cadeau" zeg maar.. maar ik ga zo pic maken hoor
[..]
onderrug
Jaaa ik wel.quote:Op zondag 23 september 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet zo'n iemand die zich er aan ergert hoor
quote:Op zondag 23 september 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Nja zie m wel verschijnen
Nohmz, zo lekker als iemand anders krabt
*krapkrabkrap*quote:Op zondag 23 september 2012 14:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet.. het is een "persoonlijk cadeau" zeg maar.. maar ik ga zo pic maken hoor
[..]
onderrug
Nicequote:Op zondag 23 september 2012 15:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
toch maar gegoogled.. deze vinniiee
[ afbeelding ]
Geen dankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen dank
Ik zoek zoiets:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spoiler.. nee dat snap ik
vind ik wel leuk ja, zulke jassen
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 23 september 2012 15:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]@ spoiler.. nee dat snap ik
vind ik wel leuk ja, zulke jassen
ah okquote:Op zondag 23 september 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Eigenlijk zette ik dat voor Tamashii neer
Ik ook, maar ik kan ze nergens voor onder de 200 euro vinden
Ja nogal jaquote:Op zondag 23 september 2012 15:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ah ok
ja dat zuigt wel dan.. 200 is wel een beetje mucho
Hoezo voor mij neer?quote:Op zondag 23 september 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Eigenlijk zette ik dat voor Tamashii neer
Ik ook, maar ik kan ze nergens voor onder de 200 euro vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |