quote:Op zondag 23 september 2012 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hup gauw gooi je beste one liners naar haar toe en make her want you.Dat laatste zie ik niet zo zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op zondag 23 september 2012 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hup gauw gooi je beste one liners naar haar toe en make her want you.Roger will doSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Rokje... Hey, how U DO'ing?
ik doe stiekem ook wel ff mee.quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Roger will do
M'n pa is vandaag een halve eeuw, dus feestje straksquote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Grijsbaard het volgende:
Is er nog wat leuks te doen vandaag?
ohai Joeyquote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Roger will do
we kunnen allemaal de trein pakken naar zwolle en daar een broodje rookworst eten..oh wacht daar ben ik al..quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Grijsbaard het volgende:
Is er nog wat leuks te doen vandaag?
quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe stiekem ook wel ff mee.
@ rokje.: how you doing *winkwink*
quote:
Feliquote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
M'n pa is vandaag een halve eeuw, dus feestje straks
Kom naar Rotterdam en Poffertjes etenquote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we kunnen allemaal de trein pakken naar zwolle en daar een broodje rookworst eten..oh wacht daar ben ik al..
Leuk! Gefeliciteerd.quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haha lol.. Geen zin om naar Zwolle af te reizen..quote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we kunnen allemaal de trein pakken naar zwolle en daar een broodje rookworst eten..oh wacht daar ben ik al..
quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik doe stiekem ook wel ff mee.
@ rokje.: how you doing *winkwink*
Faalquote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks. Mag en kan alleen niet drinken, ben de BOB
hm.. je reageert op beiden..quote:
Gefeliciteerd!!! Ik heb ook feestje bij mn pa straks.quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
heb jij poffertjes dan?quote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom naar Rotterdam en Poffertjes eten
Thanks, veel plezier op 't feestjequote:Op zondag 23 september 2012 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Ik heb ook feestje bij mn pa straks.
dat zou toch haast wel moetenquote:Op zondag 23 september 2012 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg Rockjon, zal die fles wijn al gevonden zijn?
JA ! gebakken ei roept mijquote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef JJH het volgende:
Ik ga even broodjes 'ovenen'....
Whatever that may be.
Waarom niet?quote:Op zondag 23 september 2012 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oma durft niet meer te rijden, dus moet ik wel
bezorg je ook?quote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom naar Rotterdam en Poffertjes eten
Ik niet, maar de Poffertjeswinkel welquote:Op zondag 23 september 2012 12:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb jij poffertjes dan?
Hehehehequote:Op zondag 23 september 2012 12:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zou toch haast wel moeten
Omdat ze niet zo goed meer ziet en het allemaal toch wel een stuk drukker is in het westenquote:
daarvoor ga ik niet naar rotjeknor heur.quote:Op zondag 23 september 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik niet, maar de Poffertjeswinkel welOMnomnom
Dat is niet zo verstandig dan neequote:Op zondag 23 september 2012 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe
[..]
Omdat ze niet zo goed meer ziet en het allemaal toch wel een stuk drukker is in het westen
Als ik ze zelf had gemaakt wel? hmm?quote:Op zondag 23 september 2012 12:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarvoor ga ik niet naar rotjeknor heur.
meh poffertjes.. mehquote:Op zondag 23 september 2012 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik ze zelf had gemaakt wel? hmm?
niks doen natuurlijk.. het is zondagquote:Op zondag 23 september 2012 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vandaag: afwas, was, stofzuigen/dweilen
of
trein pakken en lekker niets doen..
waar ga ik heen dan?quote:Op zondag 23 september 2012 12:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks doen natuurlijk.. het is zondag
op de dag des heres moet je natuurlijk rustenquote:Op zondag 23 september 2012 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vandaag: afwas, was, stofzuigen/dweilen
of
trein pakken en lekker niets doen..
hmmm.. wat doe je zelf liever dan?quote:Op zondag 23 september 2012 12:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar ga ik heen dan?
ik kan dus naar rotterdam
kan ook naar coevorden kijken bij mijn ouders
deze meneertje weet hoe we rollenquote:Op zondag 23 september 2012 12:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de dag des heres moet je natuurlijk rusten
dat kan ik hier niet zeggen heurquote:Op zondag 23 september 2012 12:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmm.. wat doe je zelf liever dan?
quote:Op zondag 23 september 2012 12:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan ik hier niet zeggen heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |