SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Wat is er danquote:Op zondag 23 september 2012 11:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie heeft er met de OP lopen kloten?
Nou dan, gewoon 30 miljoen vragen aan die gekke Russen en 20 miljoen krijgen.quote:Op zondag 23 september 2012 11:33 schreef KrAlex het volgende:
Strootman is never nooit 12M¤ waard.Zelfde als die Witsel, daar hebben ze ook ruim 25M¤ teveel voor betaald.
Waarom zou PSV niet meer moeten vragen??quote:Op zondag 23 september 2012 11:33 schreef KrAlex het volgende:
Strootman is never nooit 12M¤ waard.Zelfde als die Witsel, daar hebben ze ook ruim 25M¤ teveel voor betaald.
?quote:Op zondag 23 september 2012 11:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie heeft er met de OP lopen kloten?
Die Portugezen hebben allemaal hoge clausules in die contracten staan. En zijn vaak nog een zeer gezond financieel.quote:Op zondag 23 september 2012 11:34 schreef Doublepain het volgende:
Strootman minimaal 25 miljoen voor vragen, als die Portugezen dat kunnen
PSV betaalde zelf 7 miljoen + % verkoop enzoquote:Op zondag 23 september 2012 11:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom zou PSV niet meer moeten vragen??
en 12miljoen moeten accepteren?
Geen % door verkoop...quote:Op zondag 23 september 2012 11:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV betaalde zelf 7 miljoen + % verkoop enzo
12 miljoen
wees blij als je wat krijgt voor die veredelde grindtegelquote:Op zondag 23 september 2012 11:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
12 miljoen
Ja daarom.quote:Op zondag 23 september 2012 11:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
12 miljoen
quote:
Die PS3'ers waren niet meer gequotequote:
hjb kutquote:Op zondag 23 september 2012 11:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Die grindtegel is nooit 10 miljoen waard
Want Anita was wel zijn 8miljoen waard.quote:Op zondag 23 september 2012 11:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Die grindtegel is nooit 10 miljoen waard
Goeie ouwe tijd, elke dag na een wedstrijd van Barcelona vragen aan klasgenoten. "Heb je gezien wat Ronaldinho heeft gedaan!!" En dan als je les hebt in een computer lokaal keer op keer dezelfde filmpjes kijken van Ronaldinho hoe die schittert.quote:Op zondag 23 september 2012 11:36 schreef TheFastOne het volgende:
Ronaldinho's Barcelona was echt 10x leuker om naar te kijken dan het Barça van nu![]()
3 miljoenquote:Op zondag 23 september 2012 11:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Als we nu al 12 miljoen gaan betalen voor kneuzen als de Grind, hoe duur moet een fatsoenlijke middenvelder dan wel niet zijn?
100 miljoen miljardquote:Op zondag 23 september 2012 11:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Als we nu al 12 miljoen gaan betalen voor kneuzen als de Grind, hoe duur moet een fatsoenlijke middenvelder dan wel niet zijn?
Zeggen dat Clasie (in potentie) beter is dan Anita, oké. Maar Strootmanquote:Op zondag 23 september 2012 11:34 schreef marcie216 het volgende:
12 mln is weinig als je kijkt wat je voor die Anita hebt kunnen krijgen
(had toch 1 jarig contract?)
Weet niet of dit al gezegd was, maar je kunt de early access alleen spelen met accounts waarop je een Season Ticket hebt.quote:Op zondag 23 september 2012 11:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb ik je gister nog gezegd via DM. Je kan nadat je FIFA13 Early Acces op je PS3 helemaal hebt gedownload ook met andere accounts spelen.
ja die is zo goed dat 8 miljoen zelfs te weinig is.quote:Op zondag 23 september 2012 11:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Want Anita was wel zijn 8miljoen waard.
PSV moet gewoon veel vragen en kan dat ook.
quote:Op zondag 23 september 2012 11:36 schreef TheFastOne het volgende:
Ronaldinho's Barcelona was echt 10x leuker om naar te kijken dan het Barça van nu![]()
Huh, ik kon gister met een ander account gewoon FIFA13 spelen?quote:Op zondag 23 september 2012 11:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Weet niet of dit al gezegd was, maar je kunt de early access alleen spelen met accounts waarop je een Season Ticket hebt.
Transfer in bijna heel Europa is afgelopen behalve in Rusland. Niemand wilt zijn spelers nog kwijt, dus is het logisch dat er door clubs veel gevraagd kan worden.quote:Op zondag 23 september 2012 11:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet je het zeker? Want bij mij lukte dat dus niet.quote:Op zondag 23 september 2012 11:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Huh, ik kon gister met een ander account gewoon FIFA13 spelen?
8Miljoen waard zijn, terwijl hij max een half seizoen fatsoenlijk op CDM heeft gespeeld.quote:Op zondag 23 september 2012 11:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja die is zo goed dat 8 miljoen zelfs te weinig is.
Hij had geen 1-jarig contractquote:Op zondag 23 september 2012 11:42 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
8Miljoen waard zijn, terwijl hij max een half seizoen fatsoenlijk op CDM heeft gespeeld en met nog een 1jarige contract.
Die 8 miljoen was hij zeker waard![]()
Wat voor melding kreeg je?quote:Op zondag 23 september 2012 11:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want bij mij lukte dat dus niet.
Dan blijf ik bij mijn eerste standpunt. Dat hij niet 8miljoen waard was naar een half jaartje op CDM te hebben gespeeld.quote:
kun je nagaan hoeveel indruk ie heeft gemaakt in een half jaar.quote:Op zondag 23 september 2012 11:42 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
8Miljoen waard zijn, terwijl hij max een half seizoen fatsoenlijk op CDM heeft gespeeld en met nog een 1jarige contract.
Die 8 miljoen was hij zeker waard![]()
GM voor 20.- inclusief 3 spellen inleveren.quote:
Ik ga nu aan mezelf twijfelen door jou.quote:Op zondag 23 september 2012 11:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat je de early access alleen kon spelen met een Season Ticket.
quote:Op zondag 23 september 2012 11:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
GM voor 20.- inclusief 3 spellen inleveren.
Gewoon op de releasedag voor 40 euro ophalen.quote:Op zondag 23 september 2012 11:51 schreef DavidPSV het volgende:
[..]
Ik kan hem op de site niet voor de XBOX vinden.. =(
Ja dikke bullshit, games moeten samen boven 40 zijn en ze accepteren FIFA nietquote:Op zondag 23 september 2012 11:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt, ik verkoop nu al mijn gisteravond gekochte spelers met profitquote:Op zondag 23 september 2012 11:51 schreef Thorb het volgende:
Spelers zijn toch wel een aardig stukje in prijs gestegen of het is omdat ik nu 's ochtends kijk
Accepteren ze FIFA niet.quote:Op zondag 23 september 2012 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dikke bullshit, games moeten samen boven 40 zijn en ze accepteren FIFA niet![]()
Games inleveren -> saldo op zon lelijk pasje laten zetten. Naar schap met FIFA13 hoesjes lopen, pakken en afrekenenquote:Op zondag 23 september 2012 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dikke bullshit, games moeten samen boven 40 zijn en ze accepteren FIFA niet![]()
Die verkopen niet zeiden zequote:
Wel hoor, ik heb iemand gezien die gewoon Fifa 12 + 2 andere games inleverde.quote:
Je weet dat er duidelijk op de site staat dat ze het recht behouden om games te weigeren?quote:Op zondag 23 september 2012 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die verkopen niet zeiden ze![]()
Dan kankeren ze lekker op joh, elke winkel bepaalt voor zichzelf blijkbaar..
FIFA 11 en 10 jah.. Op de website staat niet dat dat niet mochtquote:Op zondag 23 september 2012 11:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wel hoor, ik heb iemand gezien die gewoon Fifa 12 + 2 andere games inleverde.
Misschien accepteren ze geen Fifa 10 of 11..
Maar je moet het voor woensdag ingeleverd hebben, en nu zijn die Fifa 13's er nog niet eens?!quote:Op zondag 23 september 2012 11:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Games inleveren -> saldo op zon lelijk pasje laten zetten. Naar schap met FIFA13 hoesjes lopen, pakken en afrekenen
Dat is zeker niet verkeerd! Dus als ik FIFA 11, FIFA 12 en Pure Football inlever (meer dan 50 euro), krijg ik FIFA 13 voor 20 euro? Dan kan ik nu ook gewoon de Early Access kopen aangezien daar de UT is uitverkocht..quote:Op zondag 23 september 2012 11:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als er staat dat alles bijelkaar boven de 40 moet zijnquote:Op zondag 23 september 2012 11:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je weet dat er duidelijk op de site staat dat ze het recht behouden om games te weigeren?
Youtube?quote:Op zondag 23 september 2012 12:00 schreef marcie216 het volgende:
Hoe werkte CE ook al weer om naar de 59' te gaan ?
Er staat dat games onder de 15 euro geweigerd mogen worden.quote:Op zondag 23 september 2012 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FIFA 11 en 10 jah.. Op de website staat niet dat dat niet mocht
Luckyquote:Op zondag 23 september 2012 12:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er staat dat games onder de 15 euro geweigerd mogen worden.
Ze hebben het bij mij niet gedaan overigens, heb Assassins Creed III en Fifa 13 besteld voor zes used games waarvan er vier minder dan 15 waard waren
Nee, ze mogen onder 15 dus weigeren maar in de meeste gevallen doen ze het niet.quote:Op zondag 23 september 2012 12:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lucky![]()
Maar dat klopt sowieso niet eigenlijk, dan moet je games dus 45 euro waard zzijn
ah zoquote:Op zondag 23 september 2012 12:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ze mogen onder 15 dus weigeren maar in de meeste gevallen doen ze het niet.
Is alleen een clausule zodat mensen niet echt totale pauper games gaan inleveren.
Velazquez RCB, een Serie A RB en dan kan je nog iets moois maken aan de linkerkant.quote:Op zondag 23 september 2012 12:01 schreef detennismaster het volgende:
Ok jongens ik heb jullie hulp nodig, ik ben al de hele ochtend aan het puzzelen met een silverhybrid. Dit moet er sws in:
[ afbeelding ]
Ik heb nu dit maar ik ben er nog niet echt tevreden over:
[ afbeelding ]
Ik heb 2 games van 10¤ en 1 van 20¤ ingeleverd. Geen probleem, Infamous, Prince of Persie en Mafia 2, drie kut games die ik nooit meer aanraak.quote:Op zondag 23 september 2012 12:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ze mogen onder 15 dus weigeren maar in de meeste gevallen doen ze het niet.
Is alleen een clausule zodat mensen niet echt totale pauper games gaan inleveren.
Hoe krijgt die Seria A RB dan 9?quote:Op zondag 23 september 2012 12:06 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Velazquez RCB, een Serie A RB en dan kan je nog iets moois maken aan de linkerkant.
Je moet ze toch gewoon inleveren en dan betalen en dan later ophalen?quote:Op zondag 23 september 2012 12:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er staat dat games onder de 15 euro geweigerd mogen worden.
Ze hebben het bij mij niet gedaan overigens, heb Assassins Creed III en Fifa 13 besteld voor zes used games waarvan er vier minder dan 15 waard waren
Ze kijken alleen of er niet teveel krassen op zitten en of de boekjes erbij zitten.quote:Op zondag 23 september 2012 12:08 schreef UltimateTeam het volgende:
testen ze ook echt of de games het wel doen eignelijk
Alleen of er krassen op de game zitten.quote:Op zondag 23 september 2012 12:08 schreef UltimateTeam het volgende:
testen ze ook echt of de games het wel doen eignelijk
Ik bedoel een Argentijnse RBquote:Op zondag 23 september 2012 12:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoe krijgt die Seria A RB dan 9?
Velazquez heeft alleen niet geweldige stats en de Argentijnse RB's zijn ook niet geweldig.quote:Op zondag 23 september 2012 12:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik bedoel een Argentijnse RBDie Velazquez zal ik sowieso houden.
Neto als keeper?quote:Op zondag 23 september 2012 12:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Velazquez heeft alleen niet geweldige stats en de Argentijnse RB's zijn ook niet geweldig.Die rechter kan met Nei en Juan is nu trouwens wel goed. Alleen Juan moet nu nog 2 links hebben.
Gewoon CE gebruiken, anders is het redelijk kansloos.quote:Op zondag 23 september 2012 12:17 schreef Maver24 het volgende:
wat verkopen jullie nou van die bronze packs. ik gebruik geen CE
Wtf, ik maak er niet zo veel winst mee hoorquote:Op zondag 23 september 2012 12:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gisteravond 23:00 nog 2k, nu 12k + een volle TP.
Bronze
contracts, morale, spelers enz.quote:Op zondag 23 september 2012 12:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wtf, ik maak er niet zo veel winst mee hoor?
Fitness verkoopt soms voor 150
En wat verder?
Contracts verkopen niet voor 150. Meeste spelers ook nietquote:
Kreeg hij echt rood of deed de scheidsrechter dat voor de grap?quote:
Toernooien heb je ook nog gewoon.quote:Op zondag 23 september 2012 12:30 schreef poker4lifee het volgende:
hmm zal ik m'n bronze MLS en Ligue 2 team maar weer verkopen? Als bronze teams echt zo kut spelen als gezegd wordt+ je bij 1vs1 seasons ook tegen goud enzo komt steeds. Dan hebben bronze teams erg weinig zin?
Weet ik niet, maar ik zag deze in het live topic van de eredivisie. Hoeveel kaarten gaan er vallen was de vraag. Ik denk dat het een grap wasquote:Op zondag 23 september 2012 12:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kreeg hij echt rood of deed de scheidsrechter dat voor de grap?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
ja dat wel maarja, als dat alles is, is het niet veelquote:Op zondag 23 september 2012 12:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Toernooien heb je ook nog gewoon.
moet je niet het gouden toernooi in gaanquote:Op zondag 23 september 2012 12:33 schreef byah het volgende:
Waarom krijg ik allemaal golden tegenstanders op mijn bronze team
quote:Op zondag 23 september 2012 12:34 schreef Thorb het volgende:
Dat met die scheids was inderdaad een grap.
Ik heb het over die rode kaartquote:
Ja snap ik, ik was net van plan het filmpje te posten en toen zag ik jou post. Dus ik denk ik attach het bewijs ffquote:
Ah okequote:Op zondag 23 september 2012 12:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik was net van plan het filmpje te posten en toen zag ik jou post. Dus ik denk ik attach het bewijs ff
Lekker traag die sitequote:Op zondag 23 september 2012 12:38 schreef baswijchen het volgende:
Futhead.com update al opgemerkt? (netwakker)
Echt erg dit hoorquote:Op zondag 23 september 2012 12:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vast niet omdat iedereen er nu op zit
Ik kreeg net uit 5 packs 5 ballen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:40 schreef Thorb het volgende:
Ik had eindelijk genoeg coins om een bronspack te kopen, krijg ik er 3 ballen uit. Dat is weer 1k+
[ afbeelding ]
Wissel die CAM en CF met elkaar om?quote:
?quote:Op zondag 23 september 2012 12:37 schreef marcie216 het volgende:
Hoe komt het dat als ik bij de 59 ben, ik bijna nooit nieuwe resultaten zie? Gaat hij van minuut 59, naar 1h 04
Hoe moet je dat doen dan bij Gamemania? Je moet voor 26/9 erheen en die spellen in hebben geleverd, maar dan is ie nog niet eens uit?quote:Op zondag 23 september 2012 12:30 schreef DavidPSV het volgende:
Ik lever gewoon Battlefield Bad Company 2, FIFA 12 en Pure Football in en dan voor 20 euro FIFA 13 kopen!
quote:
Nee gewoon online season? Division 5quote:Op zondag 23 september 2012 12:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
moet je niet het gouden toernooi in gaan
Doe ik echt als een zieke, gewoon 1 pagina terug, 1 naar voren? Want dat werkt niet, doe nu steeds 4 pagina's terug maar dan nog komt er niks bij te staan...quote:
Dat is wat zij zeiquote:
Pletikosaquote:Op zondag 23 september 2012 12:45 schreef baswijchen het volgende:
Lexxy immers in a pack! [ afbeelding ]
Aka je kon papa niet overtuigen om de portemonnee te trekken voor een BJquote:Op zondag 23 september 2012 12:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is maar goed dat ik geen season ticket heb gehaald trouwens, shitload aan huiswerk nog
quote:Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef DavidPSV het volgende:
[..]
Hoe moet je dat doen dan bij Gamemania? Je moet voor 26/9 erheen en die spellen in hebben geleverd, maar dan is ie nog niet eens uit?
400c BIN en voor 200c open bid te pakkenquote:Op zondag 23 september 2012 12:48 schreef marcie216 het volgende:
Iemand op de ps3, die even kan kijken wat Wilson 442 wat waard is (Is CB van Liverpool) zilver
Dafuq?quote:Op zondag 23 september 2012 12:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Aka je kon papa niet overtuigen om de portemonnee te trekken voor een BJ
Op de console naar het uur gaan, heb je niets beters te doenquote:Op zondag 23 september 2012 12:49 schreef Maver24 het volgende:
op de console bij het uur blijven lukt ook niet, die server zet je ineens bij een andere tijd , ineens een kwartier naar voren en hij hersteld dan ook niet meer, wtf man
Oke dankjequote:Op zondag 23 september 2012 12:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
400c BIN en voor 200c open bid te pakken
Op de demo lukte het mij wel om ze naar die tonnen te rammen maar dan kwamen ze steeds net op het randje en dan gingen ze er niet inquote:Op zondag 23 september 2012 12:52 schreef Greenpeas het volgende:
Die lob pass skillgame dat je in die emmers moet passen, moeilijk!
Is dat die dat je eerst in een van de voorste 3 moet zodat je in het vervolg 2x zoveel punten krijgt? Ik heb alleen de demo gespeeld, dus ken ze niet allemaal. Die vond ik best simpelquote:Op zondag 23 september 2012 12:52 schreef Greenpeas het volgende:
Die lob pass skillgame dat je in die emmers moet passen, moeilijk!
neequote:Op zondag 23 september 2012 12:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op de console naar het uur gaan, heb je niets beters te doen?
Hoe krijg jij ze in die voorste?quote:Op zondag 23 september 2012 12:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is dat die dat je eerst in een van de voorste 3 moet zodat je in het vervolg 2x zoveel punten krijgt? Ik heb alleen de demo gespeeld, dus ken ze niet allemaal. Die vond ik best simpel
Niet zo lang indrukken en niet eerst naar voren in het vak lopen maar slechts een stap doen...quote:Op zondag 23 september 2012 12:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe krijg jij ze in die voorste?
Ik lob steeds erover
Ahh, ik liep steeds tot de nok van het vakquote:Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zo lang indrukken en niet eerst naar voren in het vak lopen maar slechts een stap doen...
quote:Op zondag 23 september 2012 12:57 schreef marcie216 het volgende:
GJE wat lul jij nou?
Die speler die ik net vroeg, (wilson) Is de goedkoopste 750
Kan er zo eentje BINen voor 400c, maar ik lul okquote:Op zondag 23 september 2012 12:57 schreef marcie216 het volgende:
GJE wat lul jij nou?
Die speler die ik net vroeg, (wilson) Is de goedkoopste 750
Het is dat ik geen puush heb. Laat hem dan zienquote:Op zondag 23 september 2012 12:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan er zo eentje BINen voor 400c, maar ik lul ok
Ik zit op een iPad. Maar ik zoek in het vervolg wel gewoon niks meer op, want ik lulquote:Op zondag 23 september 2012 12:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het is dat ik geen puush heb. Laat hem dan zien
Goed zoquote:Op zondag 23 september 2012 13:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit op een iPad. Maar ik zoek in het vervolg wel gewoon niks meer op, want ik lul
Cavani is een beest. Hoeveel kost hij nu?quote:Op zondag 23 september 2012 13:00 schreef Rijst het volgende:
Cavani halenHij heeft betere passing dan vorig jaar
Ik had bronze mini packquote:Op zondag 23 september 2012 12:59 schreef stoereboii het volgende:
Zo ook weer ff mn daily gift binnen halen en kijken of ik wat verkocht heb.
16k op de xboks. Gaat wrs snel dalen naar de 5k maar ik wil hem nu hebbenquote:Op zondag 23 september 2012 13:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Cavani is een beest. Hoeveel kost hij nu?
Wat ben je nou aan het doen? Ben je stoer?quote:Op zondag 23 september 2012 13:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit op een iPad. Maar ik zoek in het vervolg wel gewoon niks meer op, want ik lul
Ik had hem vorig jaar naast UP Suarez staan en vond hem zoveel beter dan suarez, terwijl anderen juist lovend waren over suarezquote:Op zondag 23 september 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
16k op de xboks. Gaat wrs snel dalen naar de 5k maar ik wil hem nu hebbenEnige kutte aan hem lijkt me zijn Weakfoot
quote:Op zondag 23 september 2012 13:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat ben je nou aan het doen? Ben je stoer?
Hoeveel krijg ik als ik laat zien dat de goedkoopset 750 is? (
Stop gewoon, het is zondag, heb hier geen zin inquote:Op zondag 23 september 2012 13:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Had je op 442 gezocht?quote:Op zondag 23 september 2012 13:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stop gewoon, het is zondag, heb hier geen zin in
quote:Op zondag 23 september 2012 13:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik kreeg die bronze pack, was niets waard joh. Kan nu nog steeds niets.quote:Op zondag 23 september 2012 13:03 schreef zerokil het volgende:
Hier weer kut daily gift, Bronze pack of 500 coins..
Ben je al over de 1k heen?quote:Op zondag 23 september 2012 13:03 schreef zerokil het volgende:
Hier weer kut daily gift, Bronze pack of 500 coins..
Neen. Op dit moment caren weinig mensen om exacte formatiequote:
Ah vandaar ..quote:Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neen. Op dit moment caren weinig mensen om exacte formatie
neequote:Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef Maver24 het volgende:
Jullie een idee hoe duur IF Hernanes gaat worden over een aantal weken >?
201k.quote:Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef Maver24 het volgende:
Jullie een idee hoe duur IF Hernanes gaat worden over een aantal weken >?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2012 13:05 schreef TheFastOne het volgende:
Wie gebruikt hier CE 6.2? Op welk chrome-ding moet ik dan klikken?Met rundll32 erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Volgens mij wel heeel erg duurquote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Fuszy het volgende:
Die poolse RM blaswiewiewiekowski kopen voor 21k of is dat te duur? Verwacht wel dat hij nog wat IF's gaat krijgen. Vond hem super fijn in fifa 12.
Ja ik had de iMOTM versie voor 45 aan het eind van 12, maar ja dat is ook weer niet te vergelijken.quote:Op zondag 23 september 2012 13:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij wel heeel erg duur
Degene met het lichtste icoonquote:
Lijkt me te duurquote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Fuszy het volgende:
Die poolse RM blaswiewiewiekowski kopen voor 21k of is dat te duur? Verwacht wel dat hij nog wat IF's gaat krijgen. Vond hem super fijn in fifa 12.
Ja dat begreep ikquote:Op zondag 23 september 2012 13:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
oh het gaat trouwens om de IF van deze week
Dat snap ik, maar bij Chrome moet er boven of onder rundll32 staanquote:
Klopt, en minder dan 21k wordt ie niet dus je kan het wel proberen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:09 schreef DutchSL het volgende:
TOTW 1 is wel een gokje waard, vorig jaar had ik die Portugese RB voor 25k of zoiets en paar maanden later was hij 75k waard terwijl hij pauper slecht was.
quote:Op zondag 23 september 2012 13:09 schreef DavidPSV het volgende:
Hoe moet je dat doen dan bij Gamemania? Je moet voor 26/9 erheen en die spellen in hebben geleverd, maar dan is ie nog niet eens uit?
Je pre-ordert ter plekkequote:
Omdat dat de enige fatsoenlijke portugeze RB was.quote:Op zondag 23 september 2012 13:09 schreef DutchSL het volgende:
TOTW 1 is wel een gokje waard, vorig jaar had ik die Portugese RB voor 25k of zoiets en paar maanden later was hij 75k waard terwijl hij pauper slecht was.
Maar het was bijna geen upgrade tov van de NIFquote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat dat de enige fatsoenlijke portugeze RB was.
Ziek team, hoeveel kost dat?quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef detennismaster het volgende:
Godver nu zit de Faurlin weer met 7 chem.
[ afbeelding ]
En Juan ook.quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Alle TOTW 1 spelers waren superduur na een paar maandenquote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat dat de enige fatsoenlijke portugeze RB was.
Juan?quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom dat ik ook maar die IF Hernanes ga kopen, geniale speler vorig jaar en nu al IF, 1+1=2quote:Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alle TOTW 1 spelers waren superduur na een paar maanden
Ja, dan krijg je een waardebon terugquote:Op zondag 23 september 2012 13:12 schreef DavidPSV het volgende:
[..]
Ik heb hem nu dus ge-preordert, maar moet ik dan daarheen met de 3 spellen?
Geen idee moet je even de markt checken.quote:Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziek team, hoeveel kost dat?
Bonyquote:Op zondag 23 september 2012 13:12 schreef JacobDubbel het volgende:
Goeie middag herenIets bijzonders gebeurt ?
OHJA FIFA 13 IS TE ZIEK
Huh? Je krijgt dan toch FIFA13 wanneer je 20 euro bijlegt? Want mijn 3 spellen zijn 50+ euroquote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je een waardebon terug
hahaquote:Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geen idee moet je even de markt checken.
Je zegt zelf dat je hem al gepreordert hebt? Wil je 2 fifa's?quote:Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef DavidPSV het volgende:
[..]
Huh? Je krijgt dan toch FIFA13 wanneer je 20 euro bijlegt? Want mijn 3 spellen zijn 50+ euro
Ik weet niet. Misschien. Wil sowieso Ultimate team en carriere spelenquote:Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Bazen van de clubVanavond weer clubben ? Misschien samen 2-2 Seasons
Kom dan party laterquote:Op zondag 23 september 2012 13:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet niet. Misschien. Wil sowieso Ultimate team en carriere spelen
Dijks LB gr grquote:
Ja inderdaad, ado speelt niet bestquote:
Hij speelt best aardigquote:Op zondag 23 september 2012 13:16 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dat is die LB die nog geen kut kan dekken toch?
Haha grapjas:p heerlijk hoe ploegen Ajax haten en altijd er vol opvliegen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ado speelt niet best
Odd van Ado lag rond de 6.25? Hoeveel heb je ingezet?quote:Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ajax om half 1, na een Europese wedstrijd, dan weet je het toch wel? MONEEEEY
Zwart kuikentje witte eierdopquote:Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die Europese wedstrijd was dinsdagquote:Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
¤20quote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Odd van Ado lag rond de 6.25? Hoeveel heb je ingezet?
Ga huilen, psv speelde donderdag en jullie dinsdagquote:Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Daar is maar 1 woord voor: Jaloeziequote:Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Haha grapjas:p heerlijk hoe ploegen Ajax haten en altijd er vol opvliegen.
Ik ga niet huilen hoor, ik ben het wel gewend, ha.quote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga huilen, psv speelde donderdag en jullie dinsdagnou nou
Mocht je hem pakken hebbie een lekker weekendje haha. Bayern Leverkusen moet winnen of gelijkspelen dan heb ik ook een leuk bedragje:)quote:
Ja, maar dan betaal je hem nog niet?quote:Op zondag 23 september 2012 13:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je hem al gepreordert hebt? Wil je 2 fifa's?
Ja ik ben jaloers voor de 1-0 achterstandquote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daar is maar 1 woord voor: Jaloezie
Ja klopt, zal lekker zijn ja. Wou eigenlijk gister nog inzetten op verlies in de MLS voor Sounders, maar was het vergeten, heb nu dus 6.30x20 gemist.quote:Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mocht je hem pakken hebbie een lekker weekendje haha. Bayern Leverkusen moet winnen of gelijkspelen dan heb ik ook een leuk bedragje:)
quote:Op zondag 23 september 2012 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Perez jongeHeeft die de prive kleding van Jos Brink overgenomen
Ik vraag mij op waaropquote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daar is maar 1 woord voor: Jaloezie
quote:
De mooiste club van Nederlandquote:
Omdat volgens hen 2 wedstrijden heeft gespeeld deze week.. ik vind hem juist vrij goed spelen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat zwamt ie nou over Poulsen? Dat die op de bank zat om even lekker de wedstrijd te kijken ?
quote:Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef HulkHeld het volgende:
Ik kan niks voor 150 BIN op de markt zetten hoor? of kan dat alleen met die season pass?
quote:Op zondag 23 september 2012 13:25 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste goede investering
Zijn alle Eredivisie kits voortaan Zilverquote:Op zondag 23 september 2012 13:25 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2012 13:25 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
ajax en psv zijn volgens mij gold. De rest is zilver of bronsquote:Op zondag 23 september 2012 13:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn alle Eredivisie kits voortaan Zilver?Van de goede clubs dan
Mark van Basten zei het EL vrouwtjequote:Op zondag 23 september 2012 13:28 schreef HulkHeld het volgende:
Marco v Basten is weer eens als een mongool bezig.. zet ie Gouweleeuw weer op 't middenveld..
Hij doet het niet, kan alleen met je season ticket pass account.quote:Op zondag 23 september 2012 13:23 schreef Fuszy het volgende:
Kralex, hoe zat dat nou met dat tweede account incl season pass?
Ajax is ook zilverquote:Op zondag 23 september 2012 13:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ajax en psv zijn volgens mij gold. De rest is zilver of brons
quote:
ik heb je gedmt.quote:Op zondag 23 september 2012 13:30 schreef KrAlex het volgende:
Wie kan mij even in het kort uitleggen hoe CE werkt? Ik heb al op youtube gekeken, maar het lukt gewoon niet.
Wij kunnen het niet beter uitleggen dan youtube, gewoon precies nadoen wat op youtube staat. Het gaat over 150 bin denk ik?quote:Op zondag 23 september 2012 13:30 schreef KrAlex het volgende:
Wie kan mij even in het kort uitleggen hoe CE werkt? Ik heb al op youtube gekeken, maar het lukt gewoon niet.
Wat deden ze?quote:Op zondag 23 september 2012 13:32 schreef JacobDubbel het volgende:
Sws gaat van der Gijp het hebben over de aftrap van Ado 2e helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |