Zeker, ik zat naar deze te kijken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2012 09:13 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zeker, ik zat naar deze te kijken:Ik zou dat wel heel erg waarderen als man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2012 09:21 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou dat wel heel erg waarderen als man.
Omnomnomnom...quote:Op zondag 23 september 2012 09:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan met zwarte kousen daaronder en mijn lederen laarzen
quote:Op zondag 23 september 2012 09:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan met zwarte kousen daaronder en mijn lederen laarzen
Ja dat had je mee eens verteld, zonde hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 09:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Omnomnomnom...
(Jammer genoeg houdt mijn vrouw daar niet van)
Ik heb geen strak buikje maar wel een beetje een buikje. Gezond buikjequote:Op zondag 23 september 2012 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
Als de persoon zo'n strak buikje heeft, vind ik het mooi.
Bij een ander dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 23 september 2012 09:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb geen strak buikje maar wel een beetje een buikje. Gezond buikje
Sterker nog, het is in de bible belt.quote:Op zondag 23 september 2012 09:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Werken op zondag? Zeg dat maar niet tegen grefo's
quote:Op zondag 23 september 2012 09:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sterker nog, het is in de bible belt.
Grefo's zijn inderdaad gereformeerden.quote:Op zondag 23 september 2012 09:39 schreef sararaats het volgende:
Grefo's=gereformeerden?
Anyway, ik ga vanmiddag naar Eurocentjeskermis bij m'n zus op school (zij is leerkracht in het 5de leerjaar)
Ik heb er zin in
Spelletjes enz...quote:Op zondag 23 september 2012 09:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Grefo's zijn inderdaad gereformeerden.
Eurocentjeskermis? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |