Zeker, ik zat naar deze te kijken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2012 09:13 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zeker, ik zat naar deze te kijken:Ik zou dat wel heel erg waarderen als man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2012 09:21 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou dat wel heel erg waarderen als man.
Omnomnomnom...quote:Op zondag 23 september 2012 09:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan met zwarte kousen daaronder en mijn lederen laarzen
quote:Op zondag 23 september 2012 09:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan met zwarte kousen daaronder en mijn lederen laarzen
Ja dat had je mee eens verteld, zonde hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 09:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Omnomnomnom...
(Jammer genoeg houdt mijn vrouw daar niet van)
Ik heb geen strak buikje maar wel een beetje een buikje. Gezond buikjequote:Op zondag 23 september 2012 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
Als de persoon zo'n strak buikje heeft, vind ik het mooi.
Bij een ander dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 23 september 2012 09:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb geen strak buikje maar wel een beetje een buikje. Gezond buikje
Sterker nog, het is in de bible belt.quote:Op zondag 23 september 2012 09:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Werken op zondag? Zeg dat maar niet tegen grefo's
quote:Op zondag 23 september 2012 09:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sterker nog, het is in de bible belt.
Grefo's zijn inderdaad gereformeerden.quote:Op zondag 23 september 2012 09:39 schreef sararaats het volgende:
Grefo's=gereformeerden?
Anyway, ik ga vanmiddag naar Eurocentjeskermis bij m'n zus op school (zij is leerkracht in het 5de leerjaar)
Ik heb er zin in
Spelletjes enz...quote:Op zondag 23 september 2012 09:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Grefo's zijn inderdaad gereformeerden.
Eurocentjeskermis? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
En terecht!quote:Op zondag 23 september 2012 09:44 schreef Mistress_X het volgende:
Hahahaha, krijg net een sms binnen, die vage kennis die in Haren aan het rellen was heeft zichzelf bij de politie aangegeven
Succesquote:Op zondag 23 september 2012 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga van deze nutteloze saaie zondag, een iets minder nutteloze saaie zondag maken
Beetje in huis ruimen en rommelen
Wij zijn beide switches, maar zij is de dominante in de relatie.quote:Op zondag 23 september 2012 09:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja dat had je mee eens verteld, zonde hoor.
Jij was toch de dominante? Of juist anders om?
quote:Op zondag 23 september 2012 09:26 schreef Mistress_X het volgende:
Oei, duur![]()
Maar wel op verlanglijstje, verrassing voor mijn vriend met de KerstGeen cb6000?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.erotik-sjop.com/asp/produkt.asp?produktID=29816quote:Op zondag 23 september 2012 09:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Heb je even een link voor me? Ik kan hem niet zo snel vinden.
Ik heb nog een straf punt staan, dus dat belooft wat vanavond....quote:Op zondag 23 september 2012 09:57 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wij zijn beide switches, maar zij is de dominante in de relatie.
Die site ga ik even toevoegen aan mijn favorietenquote:Op zondag 23 september 2012 10:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
http://www.erotik-sjop.com/asp/produkt.asp?produktID=29816
Het is een goede website die een goede prijs vraagt en waar ik heel veel goede ervaringen mee heb
Weet je al wat?quote:Op zondag 23 september 2012 10:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb nog een straf punt staan, dus dat belooft wat vanavond....
En pa zeker een koffie met een scheut whiskey er in?quote:Op zondag 23 september 2012 10:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen sweeties!
Mount bathroom is weer beklommen! Pfft wat een uitputtingsslag!
Mijn ouders komen zo lekker een bakkie doen!
Wat gedronken, gegeten, praten, rondwandelenquote:Op zondag 23 september 2012 10:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan als ik dat mag vragen?
quote:Op zondag 23 september 2012 10:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat gedronken, gegeten, praten, rondwandelen
quote:Op zondag 23 september 2012 10:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik nooit.
Ik weet wel dat ik het ga voelen.
Haha nee hoor, gewoon echt koffie!, drank komt vanmiddag wel weerquote:Op zondag 23 september 2012 10:09 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En pa zeker een koffie met een scheut whiskey er in?
Neequote:Op zondag 23 september 2012 10:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Leuk, en jij had haar nog nooit gezien?
Nouja, in dat ruk cafe vond ik het wel stom geluid.quote:Op zondag 23 september 2012 10:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, dat was met 2 minuten ook voorbij
Die bejaardensoosquote:Op zondag 23 september 2012 10:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, in dat ruk cafe vond ik het wel stom geluid.
Leuk. Ik ben er nog steeds.quote:
hahahaha.quote:Op zondag 23 september 2012 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ergens met een gigantisch overschot aan dronken en geile bejaarden
Ik kan het me al voorstellenquote:Op zondag 23 september 2012 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ergens met een gigantisch overschot aan dronken en geile bejaarden
Hihi.quote:
Ja, gek hè? Hier begon de nieuwe (mooie) onderbuurvrouw al om negen uur met borenquote:Op zondag 23 september 2012 10:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat was iedereen er vroeg bij
[..]![]()
Mooie buurvrouw ja?quote:Op zondag 23 september 2012 10:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, gek hè? Hier begon de nieuwe (mooie) onderbuurvrouw al om negen uur met boren
Ja, wel met 2 kids. Maar ik vind haar een hele mooie vrouwquote:Op zondag 23 september 2012 10:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooie buurvrouw ja?![]()
Single ding?
Oh.. 2 kids.. das wel wat minderquote:Op zondag 23 september 2012 10:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, wel met 2 kids. Maar ik vind haar een hele mooie vrouw
Is een type van die reclame, van Telfort, getrouwd geweest met een rijke man, nu single met 2 kids.quote:Op zondag 23 september 2012 11:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. 2 kids.. das wel wat minder
Zo ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen... al sinds 9 uur wakker. En met gruwelijke kater I might addquote:Op zondag 23 september 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
Goedemorgen!
Voor het eerst in tijden weer uirgeslapen tot 11 uur
Mietjequote:Op zondag 23 september 2012 11:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zo ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen... al sinds 9 uur wakker. En met gruwelijke kater I might add
quote:
Foto'squote:Op zondag 23 september 2012 11:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Is een type van die reclame, van Telfort, getrouwd geweest met een rijke man, nu single met 2 kids.
Maar wel een hele mooie vrouw
ik neem wel meer lie......... nvmquote:Op zondag 23 september 2012 11:09 schreef kiekjesdief het volgende:
handig maar neem het liever oraal
Volngs mie hek doar geen last va.. bin we wat lamquote:Op zondag 23 september 2012 11:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"mien oog'n stoat mie krang in de kop"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |