Zeker, ik zat naar deze te kijken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2012 09:13 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zeker, ik zat naar deze te kijken:Ik zou dat wel heel erg waarderen als man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2012 09:21 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou dat wel heel erg waarderen als man.
Omnomnomnom...quote:Op zondag 23 september 2012 09:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan met zwarte kousen daaronder en mijn lederen laarzen
quote:Op zondag 23 september 2012 09:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan met zwarte kousen daaronder en mijn lederen laarzen
Ja dat had je mee eens verteld, zonde hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 09:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Omnomnomnom...
(Jammer genoeg houdt mijn vrouw daar niet van)
Ik heb geen strak buikje maar wel een beetje een buikje. Gezond buikjequote:Op zondag 23 september 2012 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
Als de persoon zo'n strak buikje heeft, vind ik het mooi.
Bij een ander dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 23 september 2012 09:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb geen strak buikje maar wel een beetje een buikje. Gezond buikje
Sterker nog, het is in de bible belt.quote:Op zondag 23 september 2012 09:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Werken op zondag? Zeg dat maar niet tegen grefo's
quote:Op zondag 23 september 2012 09:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sterker nog, het is in de bible belt.
Grefo's zijn inderdaad gereformeerden.quote:Op zondag 23 september 2012 09:39 schreef sararaats het volgende:
Grefo's=gereformeerden?
Anyway, ik ga vanmiddag naar Eurocentjeskermis bij m'n zus op school (zij is leerkracht in het 5de leerjaar)
Ik heb er zin in
Spelletjes enz...quote:Op zondag 23 september 2012 09:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Grefo's zijn inderdaad gereformeerden.
Eurocentjeskermis? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
En terecht!quote:Op zondag 23 september 2012 09:44 schreef Mistress_X het volgende:
Hahahaha, krijg net een sms binnen, die vage kennis die in Haren aan het rellen was heeft zichzelf bij de politie aangegeven
Succesquote:Op zondag 23 september 2012 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga van deze nutteloze saaie zondag, een iets minder nutteloze saaie zondag maken
Beetje in huis ruimen en rommelen
Wij zijn beide switches, maar zij is de dominante in de relatie.quote:Op zondag 23 september 2012 09:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja dat had je mee eens verteld, zonde hoor.
Jij was toch de dominante? Of juist anders om?
quote:Op zondag 23 september 2012 09:26 schreef Mistress_X het volgende:
Oei, duur![]()
Maar wel op verlanglijstje, verrassing voor mijn vriend met de KerstGeen cb6000?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.erotik-sjop.com/asp/produkt.asp?produktID=29816quote:Op zondag 23 september 2012 09:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Heb je even een link voor me? Ik kan hem niet zo snel vinden.
Ik heb nog een straf punt staan, dus dat belooft wat vanavond....quote:Op zondag 23 september 2012 09:57 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wij zijn beide switches, maar zij is de dominante in de relatie.
Die site ga ik even toevoegen aan mijn favorietenquote:Op zondag 23 september 2012 10:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
http://www.erotik-sjop.com/asp/produkt.asp?produktID=29816
Het is een goede website die een goede prijs vraagt en waar ik heel veel goede ervaringen mee heb
Weet je al wat?quote:Op zondag 23 september 2012 10:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb nog een straf punt staan, dus dat belooft wat vanavond....
En pa zeker een koffie met een scheut whiskey er in?quote:Op zondag 23 september 2012 10:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen sweeties!
Mount bathroom is weer beklommen! Pfft wat een uitputtingsslag!
Mijn ouders komen zo lekker een bakkie doen!
Wat gedronken, gegeten, praten, rondwandelenquote:Op zondag 23 september 2012 10:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan als ik dat mag vragen?
quote:Op zondag 23 september 2012 10:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat gedronken, gegeten, praten, rondwandelen
quote:Op zondag 23 september 2012 10:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik nooit.
Ik weet wel dat ik het ga voelen.
Haha nee hoor, gewoon echt koffie!, drank komt vanmiddag wel weerquote:Op zondag 23 september 2012 10:09 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En pa zeker een koffie met een scheut whiskey er in?
Neequote:Op zondag 23 september 2012 10:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Leuk, en jij had haar nog nooit gezien?
Nouja, in dat ruk cafe vond ik het wel stom geluid.quote:Op zondag 23 september 2012 10:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, dat was met 2 minuten ook voorbij
Die bejaardensoosquote:Op zondag 23 september 2012 10:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, in dat ruk cafe vond ik het wel stom geluid.
Leuk. Ik ben er nog steeds.quote:
hahahaha.quote:Op zondag 23 september 2012 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ergens met een gigantisch overschot aan dronken en geile bejaarden
Ik kan het me al voorstellenquote:Op zondag 23 september 2012 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ergens met een gigantisch overschot aan dronken en geile bejaarden
Hihi.quote:
Ja, gek hè? Hier begon de nieuwe (mooie) onderbuurvrouw al om negen uur met borenquote:Op zondag 23 september 2012 10:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat was iedereen er vroeg bij
[..]![]()
Mooie buurvrouw ja?quote:Op zondag 23 september 2012 10:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, gek hè? Hier begon de nieuwe (mooie) onderbuurvrouw al om negen uur met boren
Ja, wel met 2 kids. Maar ik vind haar een hele mooie vrouwquote:Op zondag 23 september 2012 10:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooie buurvrouw ja?![]()
Single ding?
Oh.. 2 kids.. das wel wat minderquote:Op zondag 23 september 2012 10:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, wel met 2 kids. Maar ik vind haar een hele mooie vrouw
Is een type van die reclame, van Telfort, getrouwd geweest met een rijke man, nu single met 2 kids.quote:Op zondag 23 september 2012 11:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. 2 kids.. das wel wat minder
Zo ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen... al sinds 9 uur wakker. En met gruwelijke kater I might addquote:Op zondag 23 september 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
Goedemorgen!
Voor het eerst in tijden weer uirgeslapen tot 11 uur
Mietjequote:Op zondag 23 september 2012 11:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zo ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen... al sinds 9 uur wakker. En met gruwelijke kater I might add
quote:
Foto'squote:Op zondag 23 september 2012 11:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Is een type van die reclame, van Telfort, getrouwd geweest met een rijke man, nu single met 2 kids.
Maar wel een hele mooie vrouw
ik neem wel meer lie......... nvmquote:Op zondag 23 september 2012 11:09 schreef kiekjesdief het volgende:
handig maar neem het liever oraal
Volngs mie hek doar geen last va.. bin we wat lamquote:Op zondag 23 september 2012 11:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"mien oog'n stoat mie krang in de kop"
Ik kan me de laatste keer niet herinnerenquote:Op zondag 23 september 2012 11:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zo ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen... al sinds 9 uur wakker. En met gruwelijke kater I might add
je bent zelf een NVMquote:Op zondag 23 september 2012 11:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik neem wel meer lie......... nvm
je praat nu al wartaal uit schatquote:Op zondag 23 september 2012 11:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
It was legen.... wait for it.... dary !
koffie in je mond, iddquote:Op zondag 23 september 2012 11:10 schreef kiekjesdief het volgende:
ja is een deel van het genot toch
dat bedoelde ik dus eigenlijk ook.. zo lamquote:Op zondag 23 september 2012 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volngs mie hek doar geen last va.. bin we wat lam
nu moet je oppassen eh mannetje.. met je takkie takkie wollah tozzzzquote:
Bring it on, honehhhhquote:Op zondag 23 september 2012 11:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
koffie in je mond, idd
[..]
dat bedoelde ik dus eigenlijk ook.. zo lam![]()
![]()
[..]
nu moet je oppassen eh mannetje.. met je takkie takkie wollah tozzzz
Autocorrect ftwquote:Op zondag 23 september 2012 11:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
NVM?![]()
Geil hoor, Nederlandse Vereniging van Makelaars
Causaal verbandje, übermensch, übertrui.quote:Op zondag 23 september 2012 11:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb het koud terwijl ik een dikke ubertrui aan heb
dat wel.. met sterretjesquote:Op zondag 23 september 2012 11:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Causaal verbandje, übermensch, übertrui.
You know the drill, pics!quote:Op zondag 23 september 2012 11:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat wel.. met sterretjes
Maar seriously....quote:
lololol misschien nog.. mijn hoofd is echt te verrot atm dus die moet er niet opquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 11:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar seriously....
Te dronken om nog op m'n benen te kunnen staan, recht voor uit kijken al een tijdje opgegeven en de enige reden waarom ik niet languit op de grond lag waren de mensen om mij heen die zo dicht op me stonden dat omvallen geen optie was...
En dan gaan vrouwen mij versieren....
quote:Op zondag 23 september 2012 11:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar seriously....
Te dronken om nog op m'n benen te kunnen staan, recht voor uit kijken al een tijdje opgegeven en de enige reden waarom ik niet languit op de grond lag waren de mensen om mij heen die zo dicht op me stonden dat omvallen geen optie was...
Lol!quote:Op zondag 23 september 2012 11:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik neem wel meer lie......... nvm
Geloof er niks vanquote:Op zondag 23 september 2012 11:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lololol misschien nog.. mijn hoofd is echt te verrot atm dus die moet er niet op
quote:
de spiegel barstte spontaan uit elkaar net u_uquote:
Dan deed je het beter als/dan mijquote:Op zondag 23 september 2012 11:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar seriously....
Ik geloofde mijn eigen hersenspinsels ook niet tot ik in mijn telefoon toch echt niet 1 maar 2 nieuwe namen met nummer zag.... straks eens een smsje doen ofzoquote:
Jofuquote:
En je excuses aanbieden voor je belachelijk dronken gedrag?quote:Op zondag 23 september 2012 11:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik geloofde mijn eigen hersenspinsels ook niet tot ik in mijn telefoon toch echt niet 1 maar 2 nieuwe namen met nummer zag.... straks eens een smsje doen ofzo
Mogguhquote:
Nou dat weet ik zo net nog niet... ik ben aan het einde van de avond uit een terras stoel gevallen.... Ik denk dat dit soort acties mijn score toch flink omlaag halenquote:Op zondag 23 september 2012 11:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan deed je het beter als/dan mij
Nee nee, toen ik nuchter was ging ik met hun praten, toen werd ik afgewimpeld. Toen ik achtelijk dronken was, kwamen ze naar mij toe! Hun foutquote:Op zondag 23 september 2012 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
En je excuses aanbieden voor je belachelijk dronken gedrag?![]()
Dus je bent alleen leuk als je dronken bent?quote:Op zondag 23 september 2012 11:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nee nee, toen ik nuchter was ging ik met hun praten, toen werd ik afgewimpeld. Toen ik achtelijk dronken was, kwamen ze naar mij toe! Hun fout
Was het ook.quote:Op zondag 23 september 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige dag/nacht
quote:Op zondag 23 september 2012 11:24 schreef Braamyo het volgende:
Ik ben altijd leuk, alcohol versterkt alleen karakter eigenschappen
Dus ik doe normaal ook al achterlijke dingen?quote:Op zondag 23 september 2012 11:24 schreef Braamyo het volgende:
Ik ben altijd leuk, alcohol versterkt alleen karakter eigenschappen
Alles?quote:
Ja, ik heb heerlijk ontbeten.quote:
Maar ik zit mobiel, dan duurt t eeuwen.quote:
NEUJquote:Op zondag 23 september 2012 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terug in je hokje, caviatje.
We hebben de tijdquote:Op zondag 23 september 2012 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik zit mobiel, dan duurt t eeuwen.
oh dan wacht ik/wachten we welquote:Op zondag 23 september 2012 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik zit mobiel, dan duurt t eeuwen.
Nope, je denkt er alleen aan om achterlijke dingen te doen, met alcohol denk je dat het zo'n weergaloos goed idee is dat je het ook daadwerkelijk uitvoerdquote:Op zondag 23 september 2012 11:24 schreef Royco1 het volgende:
Dus ik doe normaal ook al achterlijke dingen?
welneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *kijkt onschuldig*quote:
ja.. dat is hoe ik rolquote:Op zondag 23 september 2012 11:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*proest* komt dat geluidje echt uit jou ja?
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 23 september 2012 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hoeven het ook echt niet allemaal te weten, als jullie het maar leuk gehad hebben
quote:Op zondag 23 september 2012 11:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
welneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *kijkt onschuldig*
[..]
ja.. dat is hoe ik rol
De panda is een met uitsterven bedreigde diersoort. Natuurlijk is dit te verwijten aan de mens. Het omkappen van zijn natuurlijke habitat, de jungle, is nu niet echt bevorderlijk voor het overleven van dit berenras.quote:
Oh dan heb ik er al bijna 1quote:Op zondag 23 september 2012 11:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
De panda is een met uitsterven bedreigde diersoort. Natuurlijk is dit te verwijten aan de mens. Het omkappen van zijn natuurlijke habitat, de jungle, is nu niet echt bevorderlijk voor het overleven van dit berenras.
Toch is dit niet het enige wat deze soort richting het einde van hun bestaan lijd. Het fijt wil namelijk dat een panda niet vaak sekst. Sterker nog, hij houd er niet eens van en doet het soms minder dan eens per jaar. Voortplanten zit niet in hun gene.
Om die reden word iedere maand dat jij niet neukt vrij vertaald naar 1 panda punt
Ja.quote:Op zondag 23 september 2012 11:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, voor de draad ermee, pandapunten op 0 of wat?
Lief Rokjequote:Op zondag 23 september 2012 11:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
welneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *kijkt onschuldig*
[..]
ja.. dat is hoe ik rol
ohquote:Op zondag 23 september 2012 11:38 schreef Braamyo het volgende:
Overigens, tot je 18e kan je geen panda punten hebben, want hierop is de DOE FUCKING NORMAAL regel van kracht. We willen immers niet dat vroegtijdige ongeplande zwangerschappen voortkomen uit deze regel.
Een andere sub regel is dat Studenten voor iedere halve maand (of 2 weken) al een punt krijgen.
goedemorgenquote:
ohquote:Op zondag 23 september 2012 11:39 schreef Braamyo het volgende:
Ow en de laatste... in een relatie heb je geen panda punten. Dit komt omdat je de partner in de relatie kent, en laten we eerlijk zijn... die dingen wil je echt niet van iedereen weten toch?
Goeie 's morgens Knetterquote:
nee ik bedoelde op dat < 18 gedeelte.. geen last van pandapuntjes hoorquote:Op zondag 23 september 2012 11:42 schreef Braamyo het volgende:
@Rokje, jah sorry, zul je toch nog net ff iets harder je best moeten doen ^^ ik weet zeker dat er wel vrouwen zijn die je daar graag mee willen helpen
@Lola: Jah zeg nou zelf, anders hoor je straks in eens van je opa dat hij nog steeds geen panda punten heeft... dat wil je niet !
WAARUMMMMMMMMM.. easy tiger, easyquote:
Dont mention itquote:Op zondag 23 september 2012 11:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nee ik bedoelde op dat < 18 gedeelte.. geen last van pandapuntjes hoor![]()
maar fijn compliment wel, dat laatste
Hoe moet ik dat zien?quote:
ook niet van alle vrijgezellen toch ?quote:Op zondag 23 september 2012 11:39 schreef Braamyo het volgende:
Ow en de laatste... in een relatie heb je geen panda punten. Dit komt omdat je de partner in de relatie kent, en laten we eerlijk zijn... die dingen wil je echt niet van iedereen weten toch?
Hey ik maak de regels niet...quote:Op zondag 23 september 2012 11:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ook niet van alle vrijgezellen toch ?
Door t meisje waar je gisteren mee af hebt gesproken?quote:Op zondag 23 september 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn pandapunten staan ook weer op 0
quote:Op zondag 23 september 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn pandapunten staan ook weer op 0
quote:Op zondag 23 september 2012 11:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Door t meisje waar je gisteren mee af hebt gesproken?
Ikquote:Op zondag 23 september 2012 11:50 schreef JJH het volgende:
Er kan ondertussen beter gevraagd worden wie er vannacht niet geneukt heeft.
quote:Op zondag 23 september 2012 11:50 schreef JJH het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 11:50 schreef JJH het volgende:
je bleef express liggen zodat ik koffie ging zetten he....quote:
Neuken? Ik kon niet eens staanquote:Op zondag 23 september 2012 11:50 schreef JJH het volgende:
Ik was pas een minuut wakker.quote:Op zondag 23 september 2012 11:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bleef express liggen zodat ik koffie ging zetten he....
Goed manquote:
je keek naar mij toen ik uit bed gingquote:
mwah niks te vertellen hoor..quote:
Al 5 uur niet gerookt.quote:
Zou je denken?quote:Op zondag 23 september 2012 11:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwah niks te vertellen hoor..slechts hormonenbom ditdat atm
*klikkkk*quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Al 5 uur niet gerookt.onzin opmerking he. Maar ook al 5 uur gewerkt.
jeumpje jij werkt hard en veel ! ik bent trots op je.quote:Op zondag 23 september 2012 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
nee hoor grapje.. ik ben zo droog als de sahara :$quote:
Goedzo, ik zou zeggen, gelijk doorzettenquote:Op zondag 23 september 2012 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 23 september 2012 11:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee hoor grapje.. ik ben zo droog als de sahara :$
ik denk dat ik dat idd ook maar doe.. hoewel ik eigenlijk wel ff moet opruimen hier, mgoed.. heb ik de hele dag nog voor gelukkigquote:Op zondag 23 september 2012 11:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Blijf dan maar lekker in bedje liggen
Jawel hequote:
quote:Op zondag 23 september 2012 11:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb zin om iemand compleet af te werken met een zweep oid.. zijn er vrijwilligers?
Goed ideequote:Op zondag 23 september 2012 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
Tosti eten en dan weer verder met puinruimen
ach nja maakt niet uit tochquote:Op zondag 23 september 2012 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel he
Vind die tekst alleen wat minderBeetje te overdreven satanistisch
waarom heb jij je subtitle aangepast?quote:Op zondag 23 september 2012 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
Tosti eten en dan weer verder met puinruimen
Neem dan powerwolf. Die maken het zo satanistisch dat iedereen er om moet lachen. Echt heel tofquote:Op zondag 23 september 2012 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jawel he
Vind die tekst alleen wat minderBeetje te overdreven satanistisch
Zit ik veilig hier?quote:Op zondag 23 september 2012 11:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb zin om iemand compleet af te werken met een zweep oid.. zijn er vrijwilligers?
Ik voel me geroepen.quote:Op zondag 23 september 2012 11:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee hoor grapje.. ik ben zo droog als de sahara :$
schatje je snapt het niet.. geen seks alleen pijn.. veel pijn..quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 11:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja want voor die zweep moet ik lopen en weetje hoe vermoeiendquote:
hahahaha.. deze chick is op dreefquote:
Wie zegt dat ik daar iets op tegen heb?quote:Op zondag 23 september 2012 12:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schatje je snapt het niet.. geen seks alleen pijn.. veel pijn..
Omdat het op waarheid gebaseerd isquote:Op zondag 23 september 2012 12:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom heb jij je subtitle aangepast?
Ken ik er meer vanquote:Op zondag 23 september 2012 12:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahahaha.. deze chick is op dreef
Nee dank jequote:Op zondag 23 september 2012 11:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Libido level upquote:Op zondag 23 september 2012 12:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahahaha.. deze chick is op dreef
Gelukkig.quote:Op zondag 23 september 2012 12:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja want voor die zweep moet ik lopen en weetje hoe vermoeiend
quote:Op zondag 23 september 2012 12:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]praatjes vullen geen gaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik heb straks al wat uit te leggen met krassen in de nekquote:Op zondag 23 september 2012 11:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh okequote:Op zondag 23 september 2012 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het op waarheid gebaseerd is
ik word een beetje para van mijn libido atmquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 12:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
praatjes vullen geen gaatjes
Ik denk dat ik ruzie krijg met je vriend als ik bij jou zou proberen gaatjes te vullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond wat te doen?quote:Op zondag 23 september 2012 12:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik word een beetje para van mijn libido atm
quote:Op zondag 23 september 2012 12:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
praatjes vullen geen gaatjes
Hahaha dat zei ik ook altijd tegen mijn neefje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op zondag 23 september 2012 12:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh god jongen.. ik moet morgen weer werken ehquote:
oh dat denk ik niet heurquote:Op zondag 23 september 2012 12:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ruzie krijg met je vriend als ik bij jou zou proberen gaatjes te vullen
Dat zijn alle meetsquote:Op zondag 23 september 2012 12:04 schreef gogosweden het volgende:
Die meet he, is dat een soort verkapte orgie?
just wondering...
tevens goedemorgen
Ik ook.quote:Op zondag 23 september 2012 12:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh god jongen.. ik moet morgen weer werken eh
whut wat? waar? Waarom? Beagrumenteer ! DR phil is er voor jequote:Op zondag 23 september 2012 12:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Het achtervolgt je?quote:Op zondag 23 september 2012 12:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Give it a go....quote:Op zondag 23 september 2012 12:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ruzie krijg met je vriend als ik bij jou zou proberen gaatjes te vullen
hahaha ach ik "vermaak" me wel if you catch my driftquote:Op zondag 23 september 2012 12:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
whut wat? waar? Waarom? Beagrumenteer ! DR phil is er voor je
Skills jonge, skills.quote:Op zondag 23 september 2012 12:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rokje is in de war over haar geaardheid sinds Gitaarboy langs is geweest?
Mijn snaar is zo lang dus daar komen alleen lage tonen vanaf.quote:Op zondag 23 september 2012 12:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt eraan, speel je basgitaar?
behoorlijkquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 12:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Laat maar zitten johquote:Op zondag 23 september 2012 12:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Mijn snaar is zo lang dus daar komen alleen lage tonen vanaf.
ja dus.
Zei er iemand boytoy?quote:Op zondag 23 september 2012 12:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
YOU'RE JUST A BOYTOY, BABY LALALALALA
quote:Op zondag 23 september 2012 12:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zei er iemand boytoy?
Geluid maximaal en gas op die speakers !
quote:Op zondag 23 september 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
Ik ben echt in de war, ik gaf mn pinpas aan de conductrice
Hup gauw gooi je beste one liners naar haar toe en make her want you.quote:Op zondag 23 september 2012 12:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 23 september 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
Ik ben echt in de war, ik gaf mn pinpas aan de conductrice
Nope, je zult het toch echt beter uit moeten leggenquote:Op zondag 23 september 2012 12:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hahaha ach ik "vermaak" me wel if you catch my drift
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |