SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schöne, Serero, Eriksen; Lukoki, De Jong, Babel![]()
ADO: Zwinkels, Omeruo, Wormgoor, Beugelsdijk, Supusepa, Holla, Jansen, Toornstra, Chery, Poepon en Van Duinen![]()
Moet zeggen dat de meeste namen me niets zeggen, zeker achterin niet.quote:Op zondag 23 september 2012 11:25 schreef tompsv18 het volgende:
ADO: Zwinkels, Omeruo, Wormgoor, Beugelsdijk, Supusepa, Holla, Jansen, Toornstra, Chery, Poepon en Van Duinen
Chery is de man in vorm maar verder niet echt namen die schrik aanjagen. Maar ja, dat vond ik vorige week bij Utrecht nog minder.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klopt. Van Beugelsdijk heb ik nog nooit gehoord en die Omeruo heb ik weleens gezien en kan er echt niks van.quote:Op zondag 23 september 2012 11:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de meeste namen me niets zeggen, zeker achterin niet.
Chery is de man in vorm maar verder niet echt namen die schrik aanjagen. Maar ja, dat vond ik vorige week bij Utrecht nog minder.![]()
Wel grappig dat het voor de competitie nooit kan maar voor de beker is Utrecht-Ajax zeker geen risico wedstrijd want gewoon op de woensdag avond![]()
Jepquote:Op zondag 23 september 2012 12:05 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat dan? Of gewoon alles van ADO is triest?:P![]()
Ajax Amsterdamquote:
Tyfus triest
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
zwaar leven heb jequote:Op zondag 23 september 2012 12:15 schreef Wessiej het volgende:
Oh god ik ben op dit moment in den haag met mijn ajax shirt aan![]()
Bruggink dacht alleen dat Jan Joost serieus was over de succesvolle carriere van Bruggink in de BuLi. Dat is pas triest.quote:Op zondag 23 september 2012 12:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol dikke diss van Jan Joost![]()
Nou nou meid jij durft....quote:Op zondag 23 september 2012 12:15 schreef Wessiej het volgende:
Oh god ik ben op dit moment in den haag met mijn ajax shirt aanOp zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Neuh, het valt uiteindelijk wel mee, de agressie komt nog wel denk ikquote:Ik proef wat pre-wedstrijd boosheid, succes hoor zoquote:Op zondag 23 september 2012 12:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nou nou meid jij durft....
.....Kennedy![]()
Maximaal 1.quote:Op zondag 23 september 2012 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
Hoeveel rode kaarten gaan er vallen jongens?![]()
Sparen he, heeft al 10+ wedstrijden in de benen bij zijn vorige club en ze spelen nu constant om de 3 dagen. De Boer wil veel rouleren dit seizoen.quote:![]()
Ja dat is zeker waar.quote:Op zondag 23 september 2012 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed dat hij rust krijgt, die heeft er al een halve competitie opzitten![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
Hoeveel rode kaarten gaan er vallen jongens?
.....Kennedy![]()
Dat hoef je hier niet te posten hoor, andere topic is wel genoeg.quote:Op zondag 23 september 2012 12:23 schreef julian6 het volgende:
Wie weet welke sopcast stream je moet hebben??![]()
de tijd dringtquote:Op zondag 23 september 2012 12:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat hoef je hier niet te posten hoor, andere topic is wel genoeg.![]()
Sowieso mensen die altijd via streams kijken maar geen PCStreams v3 hebben.quote:![]()
Kijk hier heb je een schema, download dat programma lekker en laat die vragen achterwege.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 minuten zelfs. Denk dat ze vergeten zijn om die minuut stilte / applaus te doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze proberen Ajax te hypnotiserenquote:Op zondag 23 september 2012 12:30 schreef Nober het volgende:
Rondjesveld geen strepen of blokken, competitievervalsing!!
![]()
Die dekselse pasta hèquote:Op zondag 23 september 2012 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind de sfeer wel meevallen daar. Volgens mij zijn de ADO-supporters nog niet wakker![]()
Sfeer komt uit het uitvak. Oh, wacht.quote:Op zondag 23 september 2012 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind de sfeer wel meevallen daar. Volgens mij zijn de ADO-supporters nog niet wakkerIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Bij PSV vanmiddag wel sfeer. Minimaal 1600 Feyenoorders die kant op.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Oehh“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Haha die Blind
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Volgens mij is dit stadion een stuk minder intimiderend dan het Zuiderpark.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoeveel daarvan zitten er in het uitvak?quote:Op zondag 23 september 2012 12:32 schreef Muto het volgende:
Bij PSV vanmiddag wel sfeer. Minimaal 1600 Feyenoorders die kant op.![]()
Lekker begin Adohhh
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Volgens mij is dat het uitvak.quote:Op zondag 23 september 2012 12:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zitten er in het uitvak?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Tja de regie bij eredivisie live is tering slechtquote:Op zondag 23 september 2012 12:33 schreef Paul het volgende:
Bijna een goal missen door de herhalingen :")![]()
Die bril
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dit is de kwaliteit van de stream maar hij is niet publicquote:Op zondag 23 september 2012 12:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stream jij dit nu met deze kwaliteit?![]()
![]()
Ajax is een stuk slechter zonder Van der Wiel, dat zegt genoeg over Ajax?quote:Op zondag 23 september 2012 12:35 schreef Slobeend het volgende:
ADO zonder Immers is een stuk beter, dat zegt genoeg over Immers.![]()
![]()
Je lapt bij EL?quote:Op zondag 23 september 2012 12:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is de kwaliteit van de stream maar hij is niet public![]()
ben je gay?quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Immers is immers ook een gehypte voetballerquote:Op zondag 23 september 2012 12:35 schreef Slobeend het volgende:
ADO zonder Immers is een stuk beter, dat zegt genoeg over Immers.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
ik niet, maar ik roep ook niet " lekker babel"quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Oké.quote:Op zondag 23 september 2012 12:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ik niet, maar ik roep ook niet " lekker babel"![]()
Sierd de Vos is jouw baas?quote:Op zondag 23 september 2012 12:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ik niet, maar ik roep ook niet " lekker babel"![]()
De volgende keer moet Koeman de 3D bril gewoon bij de ingang inleveren, beetje asociaal ditquote:.
Amen.![]()
quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 12:39 schreef Slobeend het volgende:
Zou Babel al naar het nieuwe album van Mumford & Sons geluisterd hebben?![]()
moet hij wel doen. Prima albumFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 12:35 schreef Saind het volgende:
Ik word langzaam gehypnotiseerd door het veldidd ja
![]()
HOPPA
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoppake.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
OH OH DEN HAAG![]()
BOOM ! JAAAAAAAAAAAA GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL ADO!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Weer Moisander, die faalde tegen Dortmund ook al. De tyfus heyIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Moisander.quote:Op zondag 23 september 2012 12:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat ging el erg makkelijk. wie is die nr 4 van ajax?
![]()
![]()
Dit wordt een typische 12.30u uitwedstrijd voor Ajax.
Boehoeh, vroeg pasta eten![]()
Daardoor kunnen we niet voetballen.
Noot noot.![]()
Komt wel goed schatje.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wat een lelijke schoenen van Babel.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
goffedommeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Zag Frankie huilen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
yoyoyoyo!
Daar gaat ADO!
De 1-0 zit in het doel!
Dit is echt te koel!
Laat die 2-0 maar snel komen!
Dan kunnen we vannacht goed dromen!
PeaceWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
3M1N3M? De fuck?quote:Op zondag 23 september 2012 12:43 schreef Paul het volgende:
yoyoyoyo!
Daar gaat ADO!
De 1-0 zit in het doel!
Dit is echt te koel!
Peace![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 12:43 schreef Paul het volgende:
yoyoyoyo!
Daar gaat ADO!
De 1-0 zit in het doel!
Dit is echt te koel!
Peace!
![]()
Is zijn kloon. Hij wilde zo in VBL SC komen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Laat maar liggen hij is dood.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 12:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is zijn kloon. Hij wilde zo in VBL SC komen.
Ik snapte 'm niet, wist niet eens dat er een nieuw album was maar ik zie dat die Babel heet waardoor ik het nu wel snap.quote:Op zondag 23 september 2012 12:39 schreef Slobeend het volgende:
Zou Babel al naar het nieuwe album van Mumford & Sons geluisterd hebben?
Babel is van de HipHop, Zwart Licht denk ik.![]()
Dat je dat niet wist.quote:Op zondag 23 september 2012 12:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh, Poulsen VM en Schöne rechts op het middenveld natuurlijk.
Prima album, zou zelfs Babel leuk moeten vinden.quote:Op zondag 23 september 2012 12:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snapte 'm niet, wist niet eens dat er een nieuw album was maar ik zie dat die Babel heet waardoor ik het nu wel snap.
Babel is van de HipHop, Zwart Licht denk ik.![]()
3,79 op Musicmeter, niet goed dus, moet minstens 4,00 zijn anders is het beneden mijn nivo.quote:Op zondag 23 september 2012 12:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Prima album, zou zelfs Babel leuk moeten vinden.![]()
Zo te zien is Ajax weer begonnen aan de fase van de competitie waarin ze geheel voorspelbaar in dit soort wedstrijden een straatlengte achterstand op gaan lopen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
En na de winterstop weer gaan inhalen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:47 schreef TAV74 het volgende:
Zo te zien is Ajax weer begonnen aan de fase van de competitie waarin ze geheel voorspelbaar in dit soort wedstrijden een straatlengte achterstand op gaan lopen.![]()
Ajax gaat winnen. Doe rustig aan.quote:Op zondag 23 september 2012 12:47 schreef TAV74 het volgende:
Zo te zien is Ajax weer begonnen aan de fase van de competitie waarin ze geheel voorspelbaar in dit soort wedstrijden een straatlengte achterstand op gaan lopen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
om vervolgens fluitend kampioen te wordenquote:Op zondag 23 september 2012 12:47 schreef TAV74 het volgende:
Zo te zien is Ajax weer begonnen aan de fase van de ompetitie waarin ze geheel voorspelbaar in dit soort wedstrijden een straatlengte achterstand op gaan lopen.![]()
Geel?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Als dit al geel is.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Als een grote club, moet je nooit haten op de scheidsrechter.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ADO
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Ik hoop het, maar tot nu toe heeft deze wedstrijd alles in zich om verkeerd af te lopen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ajax gaat winnen. Doe rustig aan."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
GroeeeeenIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
geef dan gewoon roodOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Maar geel was gewoon terecht. Doorgebroken speler tackelen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
doorgebroken?quote:Op zondag 23 september 2012 12:51 schreef mrstylo het volgende:
Maar geel was gewoon terecht. Doorgebroken speler tackelen.![]()
Doorgebroken?quote:Op zondag 23 september 2012 12:51 schreef mrstylo het volgende:
![]()
Precies, dat mag nietquote:Op zondag 23 september 2012 12:51 schreef mrstylo het volgende:
Maar geel was gewoon terecht. Doorgebroken speler tackelen.Life lies a slow suicide
Ajax is denk ik gewoon al zenuwachtig voor woensdag, alwaar ze afgeslacht worden door Utreg!
Hij was al langs hem en dat kon meneer Schone niet tegen en moest hem vasthouden. Doorgebroken dus.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 12:51 schreef mrstylo het volgende:
![]()
Wat een bazen steekpass van Eriksen.![]()
Lukoki opstellen als je Ebecilio hebtquote:Op zondag 23 september 2012 12:52 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Lukoki kan echt geen voorzet gevenEn niet schieten...
![]()
![]()
ja de rest doet het nu echt veel beterquote:Op zondag 23 september 2012 12:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Snap niet dat Eriksen nog zoveel mag spelen. Die jongen kan het gewoon niet.
moisander schone echt zo goed wauw lukoki ook goeie voorzetten![]()
Dan weet jij niet wat doorgebroken is, hij was er langs dat welquote:Op zondag 23 september 2012 12:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij was al langs hem en dat kon meneer Schone niet tegen en moest hem vasthouden. Doorgebroken dus.![]()
Hebben ze niet, niet bij de selectie.quote:Op zondag 23 september 2012 12:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lukoki opstellen als je Ebecilio hebt![]()
Waar haal je gelijk PSV erbij?quote:Op zondag 23 september 2012 12:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Hou de bal eens in de ploeg.
[..]
Dat is er iig al 1 meer dan Toivonen dit hele seizoen.
Baas Ebecilio niet opnemen in de selectiequote:Op zondag 23 september 2012 12:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben ze niet, niet bij de selectie.![]()
![]()
Serero was de enige die een beetje kan ballen op het middenveld.Life lies a slow suicide
Met serero en eriksen mis je alleen veel te veel fysieke kracht... Dan wordt je alsnog overlopen op zo'n dag als vandaag.quote:Op zondag 23 september 2012 12:54 schreef Bayswater het volgende:
Serero was de enige die een beetje kan ballen op het middenveld.![]()
Misschien verkeerde woordkeuze, maar hij had gewoon geen intentie om de bal te pakken. Was gewoon terecht geel.quote:Op zondag 23 september 2012 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat doorgebroken is, hij was er langs dat wel"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
die zal ook wel willen vertrekken. Als je vermeer wekelijks ziet blunderen en zelf nooit een kans krijgt is dat niet echt goed voor je vertrouwen.quote:![]()
vermeer blunderde idd tegen dortmundquote:Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
die zal ook wel willen vertrekken. Als je vermeer wekelijks ziet blunderen en zelf nooit een kans krijgt is dat niet echt goed voor je vertrouwen.![]()
Zijn echt allemaal fouten van Vermeer dit ja. Krijgt elke keer de bal perfect terug gespeeld maar springt er dan zo raar mee om.quote:Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
die za ook wel willen vertrekken. Als je vermeer wekelijks ziet blunderen en zelf nooit een kans krijgt is dat niet echt goed voor je vertrouwen.![]()
![]()
Hij pakte de bal toch? Ging dat dan per ongeluk?quote:Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien verkeerde woordkeuze, maar hij had gewoon geen intentie om de bal te pakken. Was gewoon terecht geel.![]()
Hij speelde toen goed hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
vermeer blunderde idd tegen dortmund"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Vermeer
Dat was een goede wedstrijd idd. Maar hij komt gewoon tekort als Ajax-doelman, lijkt me. Teveel fouten overall.quote:Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
vermeer blunderde idd tegen dortmund![]()
Als je dat wel was, dan kon ik er wel om lachen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ik voorspelde al eens een situatie zoals Menzo/ vd Sarquote:Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
die zal ook wel willen vertrekken. Als je vermeer wekelijks ziet blunderen en zelf nooit een kans krijgt is dat niet echt goed voor je vertrouwen.
Ik verwacht dat Vermeer tegen Madrid zijn carriere beeindigd![]()
Hahaha.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zondag 23 september 2012 12:57 schreef Tyron het volgende:
vanmiddag de spelersbus maar eens opwachten![]()
![]()
Wijf verloren? 3000 euro schuld?quote:Op zondag 23 september 2012 12:57 schreef Sickert het volgende:
Heb ik hier gvd E-Live genomen?
Jezuss wat is Ajax slecht"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 12:57 schreef Tyron het volgende:
vanmiddag de spelersbus maar eens opwachten
wat slecht dit, maarja was te verwachtenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hoe dat zo? CL was dinsdag, kan onmogelijk nog invloed hebbenquote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
wat slecht dit, maarja was te verwachten![]()
Liefjes, we weten allemaal dat Ajax rond de 65e minuut de 1-1 maakt en in de laatste 10 minuten de 1-2 en wellicht de 1-3, toch?![]()
Waarom was het te verwachtenquote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
wat slecht dit, maarja was te verwachtenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik doe mee.quote:Op zondag 23 september 2012 12:57 schreef Tyron het volgende:
vanmiddag de spelersbus maar eens opwachten![]()
Nee hoorquote:Op zondag 23 september 2012 12:59 schreef Stofje het volgende:
Liefjes, we weten allemaal dat Ajax rond de 65e minuut de 1-1 maakt en in de laatste 10 minuten de 1-2 en wellicht de 1-3, toch?
Als Ado iets meer kwaliteit had stond het al 2 a 3-0, wat is ajax slecht zeg.....PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
ja want ajax scoort altijd in de laatste minuutquote:Op zondag 23 september 2012 12:59 schreef Stofje het volgende:
Liefjes, we weten allemaal dat Ajax rond de 65e minuut de 1-1 maakt en in de laatste 10 minuten de 1-2 en wellicht de 1-3, toch?![]()
![]()
Dat is nog het irritante; je voelt het aankomen, en op dit gebied worden we maar niet beter, ook niet na de twee kampioenschappen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
wat slecht dit, maarja was te verwachten"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Hij kijkt vaak naar Barca.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
''Ehhhh..Ehhh..Nou ja ehhhh''quote:Op zondag 23 september 2012 13:00 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer is zijn speech aan het voorbereiden.
Samenvatting van de speech van de Boer.![]()
kankergrappigquote:Op zondag 23 september 2012 13:01 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
''Ehhhh..Ehhh..Nou ja ehhhh''
Samenvatting van de speech van de Boer.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 13:02 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Echt schone oprotten. Wat een matige speler zeg![]()
Was gratis.quote:Op zondag 23 september 2012 13:02 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Echt schone oprotten. Wat een matige speler zeg"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Deze amateurs staan wel boven AZ, maar verder een goed verhaal.quote:Op zondag 23 september 2012 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij is gefrustreerd dat zijn club wordt weggespeeld door een stel amateurs uit DH![]()
PEC is ook gepromoveerd, kijk nu eens waar ze staanquote:Op zondag 23 september 2012 13:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Deze amateurs staan wel boven AZ, maar verder een goed verhaal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: