SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schöne, Serero, Eriksen; Lukoki, De Jong, Babel![]()
ADO: Zwinkels, Omeruo, Wormgoor, Beugelsdijk, Supusepa, Holla, Jansen, Toornstra, Chery, Poepon en Van Duinen![]()
Moet zeggen dat de meeste namen me niets zeggen, zeker achterin niet.quote:Op zondag 23 september 2012 11:25 schreef tompsv18 het volgende:
ADO: Zwinkels, Omeruo, Wormgoor, Beugelsdijk, Supusepa, Holla, Jansen, Toornstra, Chery, Poepon en Van Duinen
Chery is de man in vorm maar verder niet echt namen die schrik aanjagen. Maar ja, dat vond ik vorige week bij Utrecht nog minder.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klopt. Van Beugelsdijk heb ik nog nooit gehoord en die Omeruo heb ik weleens gezien en kan er echt niks van.quote:Op zondag 23 september 2012 11:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de meeste namen me niets zeggen, zeker achterin niet.
Chery is de man in vorm maar verder niet echt namen die schrik aanjagen. Maar ja, dat vond ik vorige week bij Utrecht nog minder.![]()
Wel grappig dat het voor de competitie nooit kan maar voor de beker is Utrecht-Ajax zeker geen risico wedstrijd want gewoon op de woensdag avond![]()
Jepquote:Op zondag 23 september 2012 12:05 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat dan? Of gewoon alles van ADO is triest?:P![]()
Ajax Amsterdamquote:
Tyfus triest
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
zwaar leven heb jequote:Op zondag 23 september 2012 12:15 schreef Wessiej het volgende:
Oh god ik ben op dit moment in den haag met mijn ajax shirt aan![]()
Bruggink dacht alleen dat Jan Joost serieus was over de succesvolle carriere van Bruggink in de BuLi. Dat is pas triest.quote:Op zondag 23 september 2012 12:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol dikke diss van Jan Joost![]()
Nou nou meid jij durft....quote:Op zondag 23 september 2012 12:15 schreef Wessiej het volgende:
Oh god ik ben op dit moment in den haag met mijn ajax shirt aanOp zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Neuh, het valt uiteindelijk wel mee, de agressie komt nog wel denk ikquote:Ik proef wat pre-wedstrijd boosheid, succes hoor zoquote:Op zondag 23 september 2012 12:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nou nou meid jij durft....
.....Kennedy![]()
Maximaal 1.quote:Op zondag 23 september 2012 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
Hoeveel rode kaarten gaan er vallen jongens?![]()
Sparen he, heeft al 10+ wedstrijden in de benen bij zijn vorige club en ze spelen nu constant om de 3 dagen. De Boer wil veel rouleren dit seizoen.quote:![]()
Ja dat is zeker waar.quote:Op zondag 23 september 2012 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed dat hij rust krijgt, die heeft er al een halve competitie opzitten![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
Hoeveel rode kaarten gaan er vallen jongens?
.....Kennedy![]()
Dat hoef je hier niet te posten hoor, andere topic is wel genoeg.quote:Op zondag 23 september 2012 12:23 schreef julian6 het volgende:
Wie weet welke sopcast stream je moet hebben??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |