SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
[/quote]
[ Bericht 1% gewijzigd door detennismaster op 23-09-2012 10:47:49 ]Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren en Longcat jarig? Zo ja: Gefeliciteerd![]()
Kun je de ratings en chemistry van je tegenstanders zien en wegklikken in FUT 13?
Thanks iedereen.quote:
quote:
quote:
LOLquote:
Bij mij staat er dat er 20/30 items in de trade pile zitten, maar als ik er iets naartoe wil sturen dan krijg ik een berichtje dat het vol zitquote:Op zondag 23 september 2012 01:33 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, de kaarten in mijn watch list staan niet op chronologische volgorde.. slecht.
Ik dacht ik leen ze even.quote:Op zondag 23 september 2012 01:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik vind het wel een beetje angstaanjagend dat Benzema en Silva uit mijn TradePile zijn.....
Maar je zit op PS3quote:Op zondag 23 september 2012 01:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dacht ik leen ze even.
Sorry, zometeen krijg je ze terug
CrapToQualityConverter v2.1 niet hebbenquote:
gefeliciteerd he!quote:Op zondag 23 september 2012 01:50 schreef Lindgren. het volgende:
Kan ik van iemand op PS3 even 1k lenen? Je krijg het over twee potjes terug.Kan ik even een potje spelen.
ja, speelt nu toch bij Fenerbahçe?quote:
is goed maar ik zit nu in een potje, in de pauze nuquote:Op zondag 23 september 2012 01:50 schreef Lindgren. het volgende:
Kan ik van iemand op PS3 even 1k lenen? Je krijg het over twee potjes terug.Kan ik even een potje spelen.
Thanks.quote:Op zondag 23 september 2012 01:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
is goed maar ik zit nu in een potje, in de pauze nu
Volgens fifa nog bij Chelsea dusquote:Op zondag 23 september 2012 01:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, speelt nu toch bij Fenerbahçe?
jammer...quote:Op zondag 23 september 2012 01:53 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Volgens fifa nog bij Chelsea dus
niet meer nodig dus?quote:Op zondag 23 september 2012 01:55 schreef Lindgren. het volgende:
Heb een formatiekaartje verkocht. Toch, thanks dtm en wieisboos
quote:Op zondag 23 september 2012 01:58 schreef wieisboos het volgende:
Bony is echt fucking goed trouwens, zoals verwacht
Als je dit lijstje hebt afgewerkt ofzo? Of heb je dat al?quote:Op zondag 23 september 2012 01:48 schreef Joodnl het volgende:
Voor de mannen die jarig zijn... Gefeliciteerd...
Ps. Weet iemand wanneer je de volgende managers taken vrijspeeld?
zet er maar een kaartje van 450c op danquote:Op zondag 23 september 2012 01:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet nog drie wisselspelers en ik heb 140c.
Bony lijkt me ook fijn ja..strength is zo belangrijkquote:Op zondag 23 september 2012 01:58 schreef wieisboos het volgende:
Bony is echt fucking goed trouwens, zoals verwacht
Mini silver pack.quote:Op zondag 23 september 2012 02:02 schreef wieisboos het volgende:
Lindgren. open anders eerst je daily gift
Ik heb op dit moment geen 1k sorry, net wat gold contracts opgepikt voor 200cquote:Op zondag 23 september 2012 02:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mini silver pack.Heb ik ook niet zoveel aan nu.
Ik had er een speler opgezet voor 1k, voordat je me DM'de. Maar die wil ik wel gewoon terugbetalen aan degene die 'm koopt. 't gaat om Maes, CM van Willem II.
No problem.quote:Op zondag 23 september 2012 02:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen 1k sorry, net wat gold contracts opgepikt voor 200c
DM, maar wanneer ik het terugkrijg, zit op dit moment zelf ook krap bij kas maar jij kan spelen dus hebt de coins meer nodig!quote:
Komt goed.quote:Op zondag 23 september 2012 02:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
DM, maar wanneer ik het terugkrijg, zit op dit moment zelf ook krap bij kas maar jij kan spelen dus hebt de coins meer nodig!
Komt door die balaanname. Een type als Agüero zal met zijn pace nog steeds OP zijn denk ik.quote:Op zondag 23 september 2012 02:24 schreef Rijst het volgende:
Valt het jullie op dat pace niet meeer zoveel invloed heeft.
zodra messi bij mij de bal heeft is zijn pace gewon sick..quote:Op zondag 23 september 2012 02:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Komt door die balaanname. Een type als Agüero zal met zijn pace nog steeds OP zijn denk ik.
ik wil wel, brons of goud?quote:Op zondag 23 september 2012 02:29 schreef wieisboos het volgende:
Lindgren. of iemand anders wil je een potje?
Oké mooi.quote:Op zondag 23 september 2012 02:29 schreef Dudeweiser het volgende:
4 topics op een avondniks gemist zeker?
Hoe heet ie? Kan hem niet vinden in de AppStorequote:Op zondag 23 september 2012 02:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Oké mooi.
3e bronze mini pack op rijen de nieuwe webapp werkt best goed op mobiel.
ik bedoel gewoon de website, de app is nog niet uit.quote:Op zondag 23 september 2012 02:48 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Hoe heet ie? Kan hem niet vinden in de AppStore
quote:Op zondag 23 september 2012 02:49 schreef GuRBuH het volgende:
2 uur geleden in slaap gevonden met mn laptopje in bed en de PS3 aan te downloadenNu issie op 66%
Ik zeg houdoe!
Aha, dat kan dus ook. Bedankt!quote:Op zondag 23 september 2012 02:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon de website, de app is nog niet uit.
Bij mij iets langer dan een uur.quote:Op zondag 23 september 2012 02:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe snel was ie klaar op de xbox?
Ben blij ik Eto´o goedkoop heb dusquote:Op zondag 23 september 2012 03:00 schreef DutchSL het volgende:
Pff, totaal kansloos en Babel tegen Astori is toch wel bewijs dat pace wel belangrijk is
Gg.
Iphone?quote:Op zondag 23 september 2012 02:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Oké mooi.
3e bronze mini pack op rijen de nieuwe webapp werkt best goed op mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |