SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Gratz.quote:Op zondag 23 september 2012 00:00 schreef Longcat. het volgende:
FUCK YEAH JARIG.
P.S.
Me ouders vonden me te oud voor een fatsoenlijk cadeautje
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 september 2012 00:00 schreef Longcat. het volgende:
FUCK YEAH JARIG.
P.S.
Me ouders vonden me te oud voor een fatsoenlijk cadeautje
Niksquote:Op zondag 23 september 2012 00:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wat is je cadeau?
haha hoe oud ben jequote:Op zondag 23 september 2012 00:02 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Niks.....
Dus ik vraag zo aan me ouders Hey Pap Mam, Ik ben jarig wat krijg ik van jullie?
Niks___!!!!!
Daarom juist! Als je de downloads nou uitsmeert over donderdag, vrijdag en zaterdag en dan daarna de server online.quote:Op zondag 23 september 2012 00:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon te weinig servers om dit te kunnen handelen joh.
Hmm, ik weet niet hoe oud je bent geworden?quote:Op zondag 23 september 2012 00:02 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Niks.....
Dus ik vraag zo aan me ouders Hey Pap Mam, Ik ben jarig wat krijg ik van jullie?
Niks___!!!!!
Goede ouders. Zo moeten elke ouders zijn. Hard, gemeen en niets geven.quote:Op zondag 23 september 2012 00:02 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Niks.....
Niks___!!!!!
Volgende topic!quote:Op zondag 23 september 2012 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Longcat in de TT en ik niet.
Ik ben ook jarig.
Jij was te geforceerd bezig.quote:Op zondag 23 september 2012 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben ook jarig.
16 nu jwz.quote:Op zondag 23 september 2012 00:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet hoe oud je bent geworden?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 september 2012 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben ook jarig.
quote:Op zondag 23 september 2012 00:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij was te geforceerd bezig.
Gefeliciteerd, geforceerdeling
Dankuu.quote:
I knowquote:
Nee man, koop even Sidney Sam van mijquote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef Doublepain het volgende:
Ewa ik heb 11K, zal ik Eto'o halen?
quote:HAREN - Een 84-jarige man uit Haren is vrijdagavond rond middernacht zwaar mishandeld bij zijn woning.
Gefeliciteerd, heb het gemist, sorryquote:
16 en dan geen cadeau? Oke dat is wel zuur.quote:
92% hierquote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb FIFA op mijn verjaardag. Hoezee. 88% matterfakker.
Hoeren neukenquote:Op zondag 23 september 2012 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat doe je middernacht buiten als je 84 bent?
Charleroi.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat doe je middernacht buiten als je 84 bent?
quote:De bejaarde man trof in de bijkeuken van zijn huis aan de Weg voor de Jagerskampen een onbekende langere man aan. Het slachtoffer kreeg daarna een tegel tegen z'n hoofd aan, waarna volgens de politie het licht bij hem
Messi in je pack?quote:
No problem.quote:Op zondag 23 september 2012 00:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, heb het gemist, sorry
Thanks!quote:
Dank!quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 00:08 schreef RavioliPunch het volgende:
Gefeliciteerd Lindgren. en Longcat
Jij kan waarschijnlijk om half 4 vannacht spelen.quote:Op zondag 23 september 2012 00:09 schreef Maver24 het volgende:
UPC Storing is voorbij !!!. Heeft heel de dag geduurd. Nu Fifa ff binnen rammen met 60mbit
quote:
Thanks mannen.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 00:10 schreef Doublepain het volgende:
Kan iemand ingame face van de Stroot posten?
Ik ga gewoon slapen nu. Laat me xdoos aanstaanquote:Op zondag 23 september 2012 00:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij kan waarschijnlijk om half 4 vannacht spelen.
Ik dacht van wel ja.quote:Op zondag 23 september 2012 00:14 schreef diedjuh het volgende:
Je mag trouwens toch gewoon nog steeds CE gebruiken om 150 bins te maken toch?
Denk het niet..quote:Op zondag 23 september 2012 00:14 schreef diedjuh het volgende:
vast wel.quote:Op zondag 23 september 2012 00:14 schreef diedjuh het volgende:
quote:
Had ik net ookquote:
Ik verkoop die krengen niet eensquote:Op zondag 23 september 2012 00:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Barcham 4-4-2 in een pack, dat is de eerste speler die ik meteen in mijn team kan doen (maar ik kan geen trade offer doen met mijn 2e account)
Ik zet die ballen er steeds voor te weinig op trouwens.
Ik zette een paar voor random prijzen erop en ze verkochten heel snel. De goedkoopste was 550c ofzoquote:Op zondag 23 september 2012 00:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik verkoop die krengen niet eens?
Uit de A2quote:Op zondag 23 september 2012 00:18 schreef vandermar het volgende:
De 5e keeper van Feyenoord zit morgen op de bank
Nope, A1 de keeper die anders in de A1 keept die schuift meestal door naar Jong Feyenoord maar heeft ook een blessure en de 3e keeper Graafland ook.quote:
Jij gebruikt toch ook gewoon CE?quote:Op zondag 23 september 2012 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zette een paar voor random prijzen erop en ze verkochten heel snel. De goedkoopste was 550c ofzo
BREKEND! WERELDNIEUWS BEL DE KRANTquote:Op zondag 23 september 2012 00:14 schreef Doublepain het volgende:
Fastest players, top players, release date, cover and key enhancements for FIFA 13!
Fatest players on FIFA 13.
Top 5 Fastest Players On FIFA 13..
Here is a list of the top 5 fastest players in FIFA 13..
#1 - Theo Walcott (81) - Pace: 96, dribbling: 80, club: Arsenal
#2 - Jonathan Biabiany (76) - Pace: 96, dribbling: 77, club: Parma
#3 - Ryo Miyaichi (71) - Pace: 94, dribbling: 79, club: Arsenal
#4 - Luciano Narsingh (77) - Pace: 94, dribbling: 78, club: PSV
#5 - Dane Richards (70) - Pace 94, dribbling: 71, club: Vancouver Whitecaps
(Credit to @FootballComedy_)
quote:Op zondag 23 september 2012 00:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
BREKEND! WERELDNIEUWS BEL DE KRANT
Daarvoor zijn die FUT Seasons in de plaats gekomen.quote:Op zondag 23 september 2012 00:22 schreef laucas het volgende:
Hebben ze single matches in FUT eruit gesloopt of komt dat in de release?
Wel even wennen zeg
Eruitquote:Op zondag 23 september 2012 00:22 schreef laucas het volgende:
Hebben ze single matches in FUT eruit gesloopt of komt dat in de release?
Wel even wennen zeg
Ga je het ook opruimen of laat je het liggen?quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 00:25 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Te belachelijk voor woorden dit.
Nu ben ik er weg van gr gr
gayyquote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Daarvoor zijn die FUT Seasons in de plaats gekomen.
Hoe lang duurt dat dan?quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef Der_Rudi het volgende:
Het scheelt dat het installeren ietsje sneller gaat. Niet heel veel, maar toch
Ik lees alleen maar negatieve verhalenquote:Op zondag 23 september 2012 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Congratz Lindgren en Longcat
En hoe is Fifa 13?
De maker van dat filmpje had kunnen weten dat er zoveel ophef om gemaakt zou worden. Is precies hetzelfde gebeurt paar jaar terug met die cartoon die een man uit Denemarken had gemaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 00:25 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Te belachelijk voor woorden dit.
Nu ben ik er weg van gr gr
Als ze FIFA12 hadden gelaten zoals die was, was ik ook tevreden geweest. Dat nieuwe first touch is erg wennen en komt soms heel raar over.quote:Op zondag 23 september 2012 00:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar negatieve verhalenDe rest is aan het spelen ofwat
Ik kan helemaal niks winnenquote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef wieisboos het volgende:
Oké hier moet ik het mee doen, even wat coins verdienen met potjes [ afbeelding ]
Wtf? Wat houdt dat in dan?quote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Daarvoor zijn die FUT Seasons in de plaats gekomen.
Zelfde idee als H2H nu, maar dan in FUT.quote:
Wat ongelofelijk gay.. Dat wordt dus elke wedstrijd spelen als je de cpl finale speelt :/quote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zelfde als H2H seasons maar dan FUT
Hij deed constant Can you hear me en ssth, maar jij kwam pas in de verlenging op 1-0?quote:Op zondag 23 september 2012 00:31 schreef Fuszy het volgende:
Jezus, wat is dit lastig spelen. Kwam mijn eerste trieste mongool al online tegen. Continu skillen, can you hear me en sssht celebration. In de verlenging nog op 1-0 gekomen, maar hij maakte eind van de 2de verlenging de 1-1. Daarna kreeg hij in de blessuretijd daarvan nog een strafschop, die ik stopte. Helaas daarna wel verloren via penalty's maarja.
Dit is echt wel wennen online.
Silver tournaments toch?quote:Op zondag 23 september 2012 00:32 schreef laucas het volgende:
Leuk dat seasons maar nu kun je dus geen single match spelen van bijvoorbeeld zilver vs zilver (qua ratings dan), want goud doet ook gewoon mee.
Nee, continu skillen en hij deed die can you hear me celebrationquote:Op zondag 23 september 2012 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij deed constant Can you hear me en ssth, maar jij kwam pas in de verlenging op 1-0?
Lol, in de demo vond ik scoren er juist niet echt makkelijker op gewordenquote:Op zondag 23 september 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
pff, het gaat wel echt teringsnel zeg. Tackle met een sliding is zoooooveel belangrijker nu..die maakte ik altijd maar 2,3 per wedstrijd als het even kon
En scoren is echt simpel..in 3 van mijn potjes heeft er nog amper iemand een kans gemist
Waarschijnlijk filtert hij dan op sterren net als in h2h. Maar dan heb je nog het bronze bank probleem.quote:Op zondag 23 september 2012 00:32 schreef laucas het volgende:
Leuk dat seasons maar nu kun je dus geen single match spelen van bijvoorbeeld zilver vs zilver (qua ratings dan), want goud doet ook gewoon mee.
21.quote:Op zondag 23 september 2012 00:33 schreef Fuszy het volgende:
Lindgren mijn boiigefeliciteerd met uw ... ste verjaardag
Longcat ook al ken ik je niet. Jij ook gefeliciteerd!
Best fijn, gewoon gratis pack in je packquote:
Dat is nog niet eens zo erg. Het erge is dat je dan van die kneusjes krijgt die achterin gaan rondtikken etc als ze voorstaan etc.quote:Op zondag 23 september 2012 00:34 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk filtert hij dan op sterren net als in h2h. Maar dan heb je nog het bronze bank probleem.
Pittig klein.quote:Op zondag 23 september 2012 00:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik ben redelijk nieuw met FUT, als ik een goud pakje van 5000 of 7500 coins koop, hoe groot is dan de kans dat ik daar winst op ga maken?
Klein. Zeker later in het spel. Nu is de kans aanwezig dat je er winst op maakt, maar je kunt beter handelen met je coins.quote:Op zondag 23 september 2012 00:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik ben redelijk nieuw met FUT, als ik een goud pakje van 5000 of 7500 coins koop, hoe groot is dan de kans dat ik daar winst op ga maken?
1%quote:Op zondag 23 september 2012 00:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welkom bij de club van 'VIVA LAS VEGAS'quote:
Same here, maar FUT + online is echt compleet anders.quote:Op zondag 23 september 2012 00:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol, in de demo vond ik scoren er juist niet echt makkelijker op geworden
quote:Op zondag 23 september 2012 00:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welkom bij de club van 'VIVA LAS VEGAS'
quote:Op zondag 23 september 2012 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Same here, maar FUT + online is echt compleet anders.
Congrats Lindgren en Longcat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Stefan de Vrijquote:
Hij is maar 200c waard?quote:Op zondag 23 september 2012 00:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zit in die freepack.
Ik maak gewoon winst.
Gebruik de webapp en word een beetje handig inn werken met CE.quote:Op zondag 23 september 2012 00:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Thanks voor de snelle reacties, gaat hem niet worden dus. Nog ff wennen met handelen, nog niet zo handig daar in. Zijn er goede tip sites?
Die pack was 0c?quote:
Vast.quote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
30K voor Karim
12K voor Samuel
goeie deals?
Xbox of PS3? Voor de PS3 zijn het prima deals.quote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
30K voor Karim
12K voor Samuel
goeie deals?
Wtf die links!quote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
30K voor Karim
12K voor Samuel
goeie deals?
Xboxquote:Op zondag 23 september 2012 00:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Xbox of PS3? Voor de PS3 zijn het prima deals.
Ramsteijn en Dijks zijn ook rarequote:Op zondag 23 september 2012 00:42 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt fucking random dat hij rare is. Hij heeft ook maar 68 strength dus dat kan het niet zijn
CE?quote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Gebruik de webapp en word een beetje handig inn werken met CE.
Goedenavond allen!
Wat ben je nou sneu aan het doen?quote:Op zondag 23 september 2012 00:42 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Zonder die Bennett had je dan zeker geen winst gehad zeg!
Kongole is sneller en kan beter koppenquote:
Dijks heeft nog hoge strength dus enigszins begrijpelijk, maar dat heeft BMI ook en die is niet rarequote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ramsteijn en Dijks zijn ook rareEA is zo idioot random. Ik kan er ook wel werken, beetje random cijfers invoeren
Cheat engine, om in paar seconden naar de 59ste minuut te gaan omdat daar al die koopjes op komenquote:
Ik zeg toch nergens dat ik wel zo goed ben? Maar als jij zegt dat je winst haalt uit een pakje dat gratis was, neem ik je niet serieus.quote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat ben je nou sneu aan het doen?.
Ik wil jouw winst/team dan wel eens zien als jij het zo goed kan.
Dat kan toch niet meer?quote:Op zondag 23 september 2012 00:45 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Cheat engine, om in paar seconden naar de 59ste minuut te gaan omdat daar al die koopjes op komen
Echt zo achterlijk random zijn zequote:Op zondag 23 september 2012 00:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dijks heeft nog hoge strength dus enigszins begrijpelijk, maar dat heeft BMI ook en die is niet rare
Waarom neem je me dan niet serieus?quote:Op zondag 23 september 2012 00:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik wel zo goed ben? Maar als jij zegt dat je winst haalt uit een pakje dat gratis was, neem ik je niet serieus.
Ja hier ook.quote:Op zondag 23 september 2012 00:46 schreef DutchSL het volgende:
Download eeeeeiiiindelijk klaar, duurde maar 5 uur en 40 minuten ofzo![]()
Nu nog installeren en we zijn vertrokken.
De koopjes dus met een lage buy now price? Zijn er echt veel spelers goedkoop te vinden op die manier? Want wie zet zijn speler nou op die manier goedkoop op de lijst?quote:Op zondag 23 september 2012 00:45 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Cheat engine, om in paar seconden naar de 59ste minuut te gaan omdat daar al die koopjes op komen
BMI voelde in die paar potjes echt veel sneller en beter aan dan het kaartje. Kongolo ga ik zo mee spelenquote:Op zondag 23 september 2012 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kongole is sneller en kan beter koppenBMI is veel te underrated
Ik heb hem wel natuurlijk
Jij krijgt een gratis pakje (0c) daar zitten spelers, zelfs als je die discard heb je al winst. Daarom mijn reactiequote:Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom neem je me dan niet serieus?
Als jij een pakje koopt en je krijgt daar een gratis pakje in en je krijgt daar een Mata in, waarom zou je dan niet serieus genomen kunnen worden?
Heb je ook een groter plaatje van je UI?quote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
De koopjes dus met een lage buy now price? Zijn er echt veel spelers goedkoop te vinden op die manier? Want wie zet zijn speler nou op die manier goedkoop op de lijst?
Het ging niet eens om dat ene pakje, maar om alle pakjes in totaal.quote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Jij krijgt een gratis pakje (0c) daar zitten spelers, zelfs als je die discard heb je al winst. Daarom mijn reactie
Dat is Merthe man.quote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je ook een groter plaatje van je UI?
Picsquote:
Oh, excusesquote:Op zondag 23 september 2012 00:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het ging niet eens om dat ene pakje, maar om alle pakjes in totaal.
quote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je ook een groter plaatje van je UI?
Wat een slechte soepquote:
Soms heb je er echt noobs tussen zitten die dingen per ongeluk voor 200 Bin erop zetten+ of als er happyhour is gaat iedereen ze spelers verkopen voor meer pakjes, die willen ze snel verkocht hebben dus doen ze lage BIN. Het is een beetje rondstruinen naar koopjesquote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
De koopjes dus met een lage buy now price? Zijn er echt veel spelers goedkoop te vinden op die manier? Want wie zet zijn speler nou op die manier goedkoop op de lijst?
Volgens DarkSonic2 kan het niet meer, ik heb het zelf niet getest.quote:Op zondag 23 september 2012 00:46 schreef bombmannl het volgende:
[..]
O dacht van wel, heb het vanmiddag nog gedaan, zal zo wel ff proberen of het nog kan
Ah okee. Thanks. Morgen maar eens die CE bekijken dan. Jullie gebruiken dat allemaal?quote:Op zondag 23 september 2012 00:51 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Soms heb je er echt noobs tussen zitten die dingen per ongeluk voor 200 Bin erop zetten+ of als er happyhour is gaat iedereen ze spelers verkopen voor meer pakjes, die willen ze snel verkocht hebben dus doen ze lage BIN. Het is een beetje rondstruinen naar koopjes
Thanks! Is het niet lastig om potjes te vinden in divisie 9?quote:Op zondag 23 september 2012 00:53 schreef BDIL het volgende:
Gefeliciteerd beide![]()
OWNEN met Pro clubs FIFA 13Al in divisie 9
Ik speelde net tegen LUkaku;..wat een ziek beest man. Keer op keer pakte ik de bal af en verloor ik alsnog direct de bal puur door zijn strength..gewoon ogen dicht en rennen en alles valt om..quote:Op zondag 23 september 2012 00:44 schreef detennismaster het volgende:
Ik verkocht net mijn Lukaku, direct dit er voor gekocht.
[ afbeelding ]
YOLO
Misschien kan het niet meer hoor ik van diedj, ik test het nu wel ffquote:Op zondag 23 september 2012 00:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ah okee. Thanks. Morgen maar eens die CE bekijken dan. Jullie gebruiken dat allemaal?
Ik hoop dat een mogelijk IF altijd goud wordt, anders is hij op voorhand al onbetaalbaarquote:Op zondag 23 september 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen LUkaku;..wat een ziek beest man. Keer op keer pakte ik de bal af en verloor ik alsnog direct de bal puur door zijn strength..gewoon ogen dicht en rennen en alles valt om..
IK HAD ER 2quote:Op zondag 23 september 2012 00:57 schreef Vijf_voor het volgende:
We moeten ajax vd wiel ff pricefixen. Er zijn er maar weinig van in omloop
OMG, ik heb echt het idee dat hij slecht is dit jaar, door zijn toch wel matige stats.quote:Op zondag 23 september 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen LUkaku;..wat een ziek beest man. Keer op keer pakte ik de bal af en verloor ik alsnog direct de bal puur door zijn strength..gewoon ogen dicht en rennen en alles valt om..
ben je boos?quote:Op zondag 23 september 2012 00:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
GODVERDOMME MIJN SILVA IS ZOMAAR WEG WAT IS DIT VOOR GEZEIK
komt vanzelf terug man, maak je niet drukquote:Op zondag 23 september 2012 00:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
GODVERDOMME MIJN SILVA IS ZOMAAR WEG WAT IS DIT VOOR GEZEIK
Neequote:
Wie is boos?quote:
Snapte je de garp niet ?quote:
Oke, mooizo. Mag weleens tegen DS2 worden gezegd, hij probeerde het al klikkend, maar zo kwam ie niet zo ver.quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef bombmannl het volgende:
Cheat engine doet het nog gewoon.
net getest.
Gelukkig
Heeft altijd nog gewerkt in FIfa13, ik dacht dat het al bekend was..quote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oke, mooizo. Mag weleens tegen DS2 worden gezegd, hij probeerde het al klikkend, maar zo kwam ie niet zo ver.
welke grap?quote:Op zondag 23 september 2012 01:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Snapte je de garp niet ?.
Inderdaad, ik wist niet wie boos was.quote:
Wie is boos.quote:
RTquote:
ohhquote:Op zondag 23 september 2012 01:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie is boos.
Wieisboos
snap je?.
Bazennummer, en die van Madeon ookquote:
Elke maand zou vrij lullig zijnquote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef m25 het volgende:
Hoe krijg je nu de 24 packs van je season ticket? elke week of elke dag/maand?
quote:Op zondag 23 september 2012 01:06 schreef DutchSL het volgende:
1e wedstrijd gelijk tegen iemand met Hulk
25 in een keer zou het aller beste zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Elke maand zou vrij lullig zijn
Maar elke week
Ja waar ga je je consumables allemaal laten danquote:Op zondag 23 september 2012 01:08 schreef zerokil het volgende:
[..]
25 in een keer zou het aller beste zijn.
Wil ik ook graag weten.quote:Op zondag 23 september 2012 01:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe werkt dat Season dan? Met bronze teams tegen gouden? Of zijn er special bronze, zilver en gouden seasons?
ja serieus ik had een bronze team. En toen moest ik gelijk tegen een namaak team van schalkequote:Op zondag 23 september 2012 01:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe werkt dat Season dan? Met bronze teams tegen gouden? Of zijn er special bronze, zilver en gouden seasons?
Die heb ik net gediscardquote:
Wat suf. Met zilver teams kun je dus alleen toernooien spelen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:12 schreef Longcat. het volgende:
[..]
ja serieus ik had een bronze team. En toen moest ik gelijk tegen een namaak team van schalke
Damnquote:Op zondag 23 september 2012 01:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Doe de bronze pack methode mbt CheatEngine, heb nu een kleine 2k profit in 2 uurtjes
Fucking veel.quote:Op zondag 23 september 2012 01:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Doe de bronze pack methode mbt CheatEngine, heb nu een kleine 2k profit in 2 uurtjes
Dat is toch verplicht ofzo?quote:Op zondag 23 september 2012 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft er al iemand van jullie met zo'n standaard Fut team gespeeld?
Ik nu 1.5k in een half uurtje maar mijn TP is nog volquote:Op zondag 23 september 2012 01:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ja.quote:Op zondag 23 september 2012 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft er al iemand van jullie met zo'n standaard Fut team gespeeld?
Leukquote:Op zondag 23 september 2012 01:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja.
Ronaldo, Messi, Persie, Robben, Fabregas, Xavi.
Nee, een oefenpotje maar. Tegen de CPU. Boksaai dus.quote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
LeukEn dan speel je online of tegen de CPU? Dus luie mensen die geen team willen maken kennen daar altijd mee gaan spelen?
Wtf!quote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef KrAlex het volgende:
Zie nu pas dat Demy de Zeeuw een 71 silver is
Bronze pack methode? Leg uit... aubquote:Op zondag 23 september 2012 01:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
quote:
quote:
Kits doen het bij mij erg goed, badges zonder naam erop ook welquote:Op zondag 23 september 2012 01:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik nu 1.5k in een half uurtje maar mijn TP is nog vol.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken dan..als jij op het punt van degraderen staat blijf je dan toch lekker naar een pauperteam zoeken..althans, veel mensen zullen dat doen..
GJEquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, je kan niet zoeken.
Je krijgt gewoon een team met dezelfde sterren/rating tegen je en skipt het ready schermpje
Huh? Hoezoquote:Op zondag 23 september 2012 01:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is toch verplicht ofzo?
Oh chill, dus daar ben je zo vanafquote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, een oefenpotje maar. Tegen de CPU. Boksaai dus.
Hm, iedereen zei dat het zoals H2H zou zijn hoorquote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
GJE![]()
![]()
![]()
Als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan gewoon niets. Kom met mijn bronze team gewoon tegen een compleet EPL gold team hoor
Wel gewoon 6-0 gewonnen omdat ik veel beter was, maar anders was ik wat minder blij
quote:Op zondag 23 september 2012 01:22 schreef zerokil het volgende:
Volgende TT: Gefeliciteerd Longcat en Lindgren.
Thanks.quote:Op zondag 23 september 2012 01:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk dat als PSV morgen verliest ik morgenavond de Early acces ook ga downloadenAls ze winnen heb ik wat beters te doen
Ik wens jullie er allemaal in ieder geval nog veel plezier mee, ik hoop dat ik nog tot woensdag moet wachtenOok beter voor mijn studie denk ik
Trusten en Lindgren. en Longcat fijne dag morgen.
Echt dom dat hij 4-5-1 isquote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Lindgren. het volgende:
Frank de Boer in mijn starterspack.
[..]
Thanks.
Eerste keer dat je UT opent in FIFA 13 krijg je een gratis pack?quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
Konko is 2.5k waard, die zit in mijn starterspack.
Starterspack? Je seasonticket pack of wat?quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
Konko is 2.5k waard, die zit in mijn starterspack.
Season ticket.quote:Op zondag 23 september 2012 01:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Eerste keer dat je UT opent in FIFA 13 krijg je een gratis pack?
quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Nog iets bijzonderenswaardigs gebeurd vandaag?
Neequote:
Ah. Die krijg ik niet dusquote:
Hoe doe je dat, ik zit nu echt vast.quote:Op zondag 23 september 2012 01:28 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben vroeg in de avond begonnen met een kleine 2k, en heb nu toch al zo'n 15k (inclusief de waarde van mijn tradepile)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |