Verderquote:
Sierd zei het nogquote:
nu weten we het wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:49 schreef inZanity het volgende:
Ach 7 oktober gaan die arrogante anti-voetballers van Barcelona weer pak slaag krijgen.
Maakt verder alleen weinig uit aangezien de competitie al is beslist.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:49 schreef inZanity het volgende:
Ach 7 oktober gaan die arrogante anti-voetballers van Barcelona weer pak slaag krijgen.
Beslist? Real word nog gewoon kampioen hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maakt verder alleen weinig uit aangezien de competitie al is beslist.
Dat zegt ie toch, competitie is al beslistquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Beslist? Real word nog gewoon kampioen hoor.
11 momenteel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef GGMM het volgende:
8 punten verschil, virtueel. Ongelooflijk. Dit wordt een heel saai jaar zo.
Zo snel ook al, Real heeft het niet dit jaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef GGMM het volgende:
Heel saai jaar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef GGMM het volgende:
Huh? Juist niet toch? Real geeft Barcelona een voorsprongetje, komt de spanning alleen maar ten goed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef GGMM het volgende:
Genieten is relatief.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel saai jaar?
Genieten van Barça iedere week. niets mis mee.
Meh. Dat voetbal van Barca mag dan heel goed zijn, het is ook niet om aan te zien.. Sowieso vind ik Spaans voetbal niet echt aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel saai jaar?
Genieten van Barca?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel saai jaar?
waarom kijk je dan uberhaupt meequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh. Dat voetbal van Barca mag dan heel goed zijn, het is ook niet om aan te zien.. Sowieso vind ik Spaans voetbal niet echt aantrekkelijk.
Kap nou eens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Genieten van Barca?Slechte troll.
Er was geen alternatief..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarom kijk je dan uberhaupt mee
Laten we maar naar de SC gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Negeren
[..]
Meh, was niet veel aan.
Het is al te lang bezig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh. Dat voetbal van Barca mag dan heel goed zijn, het is ook niet om aan te zien.. Sowieso vind ik Spaans voetbal niet echt aantrekkelijk.
True.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is al te lang bezig.Elke tegenstander gaat standaard met 10 man op eigen helft staan. Ik vind het verder ook weinig aan.
Atelti enzo zijn nog wel leuke wedstrijden hoor, niks mis mee.
In 2010 hadden ze veel wedstrijden waar het na 18 minuten al 3-0 stond, dat zie je nauwelijks meer.quote:
Waarom zou Ronaldo in hemelsnaam naar PSG gaan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop dat die naar Ronaldo dan maar snel naar PSG gaat, die competitie is toch niks verder en je hebt er een leuke ploeg in de CL bij.
Logisch. Andere teams weten toch dat ze geen kans maken, dus doen er alles aan om het spel te ontregelen. Dat is hun goed recht natuurlijk, en slim ook, maar het komt het voetbal niet ten goede.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In 2010 hadden ze veel wedstrijden waar het na 18 minuten al 3-0 stond, dat zie je nauwelijks meer.
Betere spelers, mooie stad, makkelijkere competitie dus meer doelpunten en veel geld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou Ronaldo in hemelsnaam naar PSG gaan?
Het zit hem dwars dat het publiek zijn naam niet scandeert.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou Ronaldo in hemelsnaam naar PSG gaan?
Jij denkt serieus dat ie de beste club ter wereld in ruilt voor een Frans clubje in opbouw?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:57 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Betere spelers, mooie stad, makkelijkere competitie dus meer doelpunten en veel geld.
Ze creëren iig nog wat kansen, dat armoedige voetbal wat Real Madrid de afgelopen 4 wedstrijden in de competitie heeft laten zien ben ik serieus bij in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:57 schreef inZanity het volgende:
Zolang Barcelona niet scoort is het leuk om te kijken, vanwege de spanning en de hoop op een eventueel verlies. Voor het voetbal zelf hoef je geen Barcelona te kijken, dat is immers niet om aan te gluren.
quote:Op zondag 23 september 2012 00:22 schreef chufi het volgende:
Sierds FB:
=========
Sierd de Vos
"De Puch van Tello komt uit de schuur.."
Vind ik leuk · · Delen · ongeveer een minuut geleden ·
Opties
Sierd de Vos
"Als u trainer bent van een amateurelftal en u wilt op een dinsdagavond nog even het spelen op een kleine ruimte bestuderen dan moet u nu even de DVD recorder aanzetten.."
Vind ik leuk · · Delen · ongeveer een minuut geleden ·
Opties
Sierd de Vos
"Hiphop Pinto twitterde vandaag dat ie een plaat aan het opnemen is met Abidal. Nou dat zal wat worden.."
Vind ik leuk · · Delen · 2 · 2 minuten geleden ·
Opties
Sierd de Vos
"Dat is het recept om Granada op te rollen. Het tempo wat omhoog. Want in de eerste helft was het vooral looprekvoetbal.."
Vind ik leuk · · Delen · 4 · 2 minuten geleden ·
Opties
Sierd de Vos
"Een stuk of 50.000 vrijwillige grensrechters gaven daar aan dat het hands was.."
Vind ik leuk · · Delen · 5 · 3 minuten geleden ·
Opties
Sierd de Vos
"Dat is net zo'n grensrechter als die Dick Jol altijd meenam. Dick Jol zei altijd: "Pas vlaggen als ik fluit""
Vind ik leuk · · Delen · 7 · 3 minuten geleden ·
Opties
Sierd de Vos
"De speaker van Barcelona heeft een prachtige stem. Nou zijn ze een actie begonnen om Camp Nou rookvrij te maken. Nu is dat een beetje moeilijk in Spanje. Maar juist die speaker heeft zijn prachtige stem te danken aan vier pakjes per dag. Ze zouden een aparte zone voor hem moeten inrichten.."
Vind ik leuk · · Delen · 7 · 4 minuten geleden ·
Opties
Sierd de Vos
"Normaal bij zoveel blessures haalt Barcelona iemand uit de jeugd. Iedereen rekende dus een beetje op de komst van Marc Bartra. Zijn moeder heeft een delicatessewinkeltje. Ik heb opgezocht waar dat winkeltje is... Maar Bartra speelt niet dus ik heb het dus eigenlijk voor niks opgezocht.."
Dat zullen ze niet redden. Dat is al over 6 minuten. Hebben ze overigens al een warming up gehad? Zo niet, dan moet die eerst nog. Als ze die al wel hebben gehad zal die wel opnieuw moeten, die spieren zullen nu wel koud zijn.quote:
quote:Door technische problemen in het stadion van Rayo wordt de aftrap van het duel uitgesteld. Een afgelasting is echter ook mogelijk.
De elektriciteitskabels in het Rayo-stadion zijn vernield. "vandalen hebben kabels doorgesneden", aldus een verklaring van de thuisspelende club, die de hoop uitspreekt om 22.00 te kunnen aftrappen.
Door wie de kabels zijn gesaboteerd is nog onduidelijk. Het is echter een gegeven dat Rayo al enige tijd op gespannen voet leeft met zijn supporters, die vinden dat de club teveel geld wil verdienen aan topduels. Seizoenskaarthouders moesten voor het bezoek van Real bijvoorbeeld een toelage betalen. Op het beleid van Rayo is vanuit heel Spanje veel kritiek gekomen.
Mooi hoef ik geen VI te kijkenquote:
mooiquote:Op maandag 24 september 2012 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
staat wel zo in de online gids, vanaf 19:40
jajaquote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doet Sierd het commentaar?Dan ga ik zo kijken
Hij is weer lekker bezig inderdaad.quote:
Hij keek naar de keeper, wat die ging doen, niet naar een hoek.quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef Dos37 het volgende:
Mooi penal, vol de ene hoek in kijken en hem dan plaatsen in de andere.
Net gemist, maar goed ... een matige wedstrijd al met alquote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Rayo pakt nog even rood in blessuretijd.
Barca speelde niet al te overtuigend dus je weet het nooitquote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef Shreyas het volgende:
Goede overwinning van Real, hopelijk gaan ze vanaf nu niet te veel inlopen
Daarom inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Barca speelde niet al te overtuigend dus je weet het nooit
\quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:13 schreef Strani het volgende:
De TT is ook best treurig trouwens..alsof je een specifieke commentator nodig hebt om voetbal dragelijk te maken?
Nou in Sevilla ken ik bog wel een paar leuke dames ... Dus ik zou mn weg wel vindenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
\
Ja.
Hoe moet ik nou weten waar ik kan gaan eten na de wedstrijd zonder Sierd
Pics, naam, adres?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou in Sevilla ken ik bog wel een paar leuke dames ... Dus ik zou mn weg wel vinden
maar is nooit beslissend ... soms lijkt ie wel partijdig te zijn maar dat is ie nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:15 schreef TheGeneral het volgende:
Sierd is wel een essentieel onderdeel van een wedstrijd.
Pics is ook goed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
pics heb ik , naam geef ik niet en helaas geen adres, wel email, maar dan nog
PM/DMquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
nah ... beetje ongepast hier lijkt me
Nee ik ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:33 schreef chufi het volgende:
Ben ik de enige die zit te kijken trouwens?
Jaquote:
Na die achterlijke gore naaiactie van Fabregas ben ik fulltime naar de Ryder cup gaan kijken. Hier wil ik niks meer van weten. Als i het verloop van de Ryder cup nou ook niet echt hoopgevendquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:33 schreef chufi het volgende:
Ben ik de enige die zit te kijken trouwens?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Na die achterlijke gore naaiactie van Fabregas ben ik fulltime naar de Ryder cup gaan kijken. Hier wil ik niks meer van weten. Als i het verloop van de Ryder cup nou ook niet echt hoopgevend
Zou niet verdiend zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:37 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik pik de laatste 10minuten even mee.
Ik verwacht nog 2 doelpunten van Barca.
Daar gaat het niet om, Barcelona is twee keer uit de CL geknikkerd terwijl het niet verdiend was.quote:
Nee gelijjk komen we niet meer vandaag ....quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Na die achterlijke gore naaiactie van Fabregas ben ik fulltime naar de Ryder cup gaan kijken. Hier wil ik niks meer van weten. Als i het verloop van de Ryder cup nou ook niet echt hoopgevend
Speelt ie goed ? Was 'm al een beetje uit het oog verloren eigenlijk maar prima dat ie een basisspeler bij Sevilla is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
Maduro wordt de held van Sevilla.. Ik zat 1 x achter hem , gewoon Transavia ...
Ja ik hoorde ook pas vandaag dat ie bij Sevilla speelde..quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelt ie goed ? Was 'm al een beetje uit het oog verloren eigenlijk maar prima dat ie een basisspeler bij Sevilla is.
Ze hebben nog maar 3 minuten hèquote:
fabregas weerquote:
5.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hebben nog maar 3 minuten hè
Heeft altijd een periode waarin hij niet veel scoort, dan schiet hij ineens 23 gols in 11 wedstrijden erin. Komt wel weer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:47 schreef Pedroso het volgende:
Messi is tot nu toe dit seizoen stukken minder dan vorig seizoen.
Niet zo heel gek natuurlijk, was een extreem goed seizoen.
Dat bedoel ik ....quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:49 schreef chufi het volgende:
5 minuten extra? Waar komt dat nu vandaan ,,,
quote:
Ja, in 7 wedstrijden heeft ie pas 10 doelpunten gemaakt. Een stukken mindere start idd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:47 schreef Pedroso het volgende:
Messi is tot nu toe dit seizoen stukken minder dan vorig seizoen.
Niet zo heel gek natuurlijk, was een extreem goed seizoen.
ach, wij wisten beide dat dit zou gebeurenquote:
Aan 3 minuten hadden ze ook genoeg gehad hoor.quote:
Dat dus. Gewoon gezeur om niks.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aan 3 minuten hadden ze ook genoeg gehad hoor.
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aan 3 minuten hadden ze ook genoeg gehad hoor.
Vind ik niet. Sevilla heeft 3 kansen gehad, 2x gescoort. Erg goed, maar Barca domineert, zoals gewoonlijk, en krijgt meer kansen. Door de constante druk komt dit er uit voort.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:51 schreef onlogisch het volgende:
Jammer, helaas de wedstrijd niet kunnen zien vandaag. Deed Iniesta weer mee?
Ik had gelijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:37 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik pik de laatste 10minuten even mee.
Ik verwacht nog 2 doelpunten van Barca.
quote:
Ik denk dat ze geluk hebben gehad ... Ik vind dat ze het niet verdient hebben maar ja Barca mag alles...quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:51 schreef Shreyas het volgende:
Schitterend hoe Barcelona heeft gespeeld met Sevilla, zoals een kat met een muis, even laten lopen, even laten ruiken aan de vrijheid en overwinning en dan vlak voor tijd afmaken![]()
![]()
Dat kan alleen maar Barcelona, beste club ter wereld
Hij is niet de enige..quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:53 schreef Pedroso het volgende:
Lekkere zege. Mourinho zal nu in de Arena wel ergens wat glazen tegen een muur aan het gooien zijn.
Doe niet zo kinderachtig man, over het hele seizoen genomen staat elke ploeg waar die hoort. Soms heb je een meevaller zoals Barcelona had vandaag, soms een tegenvaller. Het gebeurt elk seizoen wel een paar keer dat de scheidsrechter ten onrechte in je voordeel of nadeel fluit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef chufi het volgende:
Scheids mag een nieuwe auto op kosten van Barca ....
Is ie in Amsterdam dan? Oh om Ajax te bekijken? Heeft ie dat nodig?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:53 schreef Pedroso het volgende:
Lekkere zege. Mourinho zal nu in de Arena wel ergens wat glazen tegen een muur aan het gooien zijn.
Hij was op de hand van Sevilla hoor. Liet zomaar 5 minuten doorspelen om Sevilla nog de kans te geven om gelijk te maken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef chufi het volgende:
Scheids mag een nieuwe auto op kosten van Barca ....
Barcelona heeft opvallend vaak van die meevallers.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig man, over het hele seizoen genomen staat elke ploeg waar die hoort. Soms heb je een meevaller zoals Barcelona had vandaag, soms een tegenvaller. Het gebeurt elk seizoen wel een paar keer dat de scheidsrechter ten onrechte in je voordeel of nadeel fluit.
Als ie afgefloten had was het nog gelijk geblevenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij was op de hand van Sevilla hoor. Liet zomaar 5 minuten doorspelen om Sevilla nog de kans te geven om gelijk te maken.
Vorig seizoen heeft Madrid veruit de meeste penals gekregen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Barcelona heeft opvallend vaak van die meevallers.
Gaat hier niet om pingels ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft Madrid veruit de meeste penals gekregen.
Madrid heeft die meevallers ook inderdaad. De andere 18 hebben weer meer tegenvallers.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft Madrid veruit de meeste penals gekregen.
Als je je gekleurde bril afzet zul je ziet dat bijvoorbeeld Real Madrid er minstens zoveel heeftquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Barcelona heeft opvallend vaak van die meevallers.
Check de post boven jequote:Op zondag 30 september 2012 00:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je je gekleurde bril afzet zul je ziet dat bijvoorbeeld Real Madrid er minstens zoveel heeft
Okquote:
Ja! Heel blij mee. Wel weer een verschrikkelijke scheidsrechter.quote:Op zondag 30 september 2012 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En Valencia heeft gewonnen van Zaragoza..
Dit is normaal gesproken 1 van de betere.quote:Op zondag 30 september 2012 00:07 schreef Weavile het volgende:
De scheidsrechters in Spanje zijn ook echt vreselijk.
Misschien mag hij nou wel weer in de basis starten van Messi.quote:Op zondag 30 september 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Villa maakte de 3e goal vanavond voor Barça? Leuk voor hem![]()
Ik heb de wedstrijd helaas niet gezien,, Maar winst is essentieel tochquote:Op zondag 30 september 2012 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Heel blij mee. Wel weer een verschrikkelijke scheidsrechter.
Absoluut..maar die winst was ons nog bijna ontnomen door die grapjes. En dat is al de derde of vierde keer in zes wedstrijden dit seizoen.quote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd helaas niet gezien,, Maar winst is essentieel toch
quote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien mag hij nou wel weer in de basis starten van Messi.
Helaas is Valencia niet in de top list van Sport1 dus kan ik het niet altijd volgen ... (en streamen heb ik geen zin in)quote:Op zondag 30 september 2012 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut..maar die winst was ons nog bijna ontnomen door die grapjes. En dat is al de derde of vierde keer in zes wedstrijden dit seizoen.
Messi ? Niet echt gezien ....quote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien mag hij nou wel weer in de basis starten van Messi.
Sierd?quote:Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
Real-Depor gaat beginnen, met Sierd.
"Ronaldo die triest is en ongelukkig. Nou z'n meisje niet hoor. Die staat weer ergens in haar blote kont op een voorpagina. En maakt anderen weer gelukkig... Of niet Wim?"quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 20:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
"Ronaldo die triest is en ongelukkig. Nou z'n meisje niet hoor. Die staat weer ergens in haar blote kont op een voorpagina. En maakt anderen weer gelukkig... Of niet Wim?"
quote:Op zondag 30 september 2012 20:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
"Ronaldo die triest is en ongelukkig. Nou z'n meisje niet hoor. Die staat weer ergens in haar blote kont op een voorpagina. En maakt anderen weer gelukkig... Of niet Wim?"
Ja Sierd zei het echt inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 20:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bahquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:14 schreef Nober het volgende:
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL Higuain, word wel een nulletje of 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |