Ja sorry, ik zie niet wanneer ik dm heb. Maar zie dm.quote:
Ik snap je grap niet.quote:
Nee, hij deed alsof om nog even te computeren. Dat heb ik er gelijk uitgeslagen.quote:
Ik begreep uit betrouwbare bron dat jij tieten gaat posten.quote:
De Telegraaf?quote:Op zondag 23 september 2012 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep uit betrouwbare bron dat jij tieten gaat posten.
Klopt. Als moest ik wel glimlachen om z'n Wikipedia-comment.quote:
Sorry man, zal er op letten in het vervolg.quote:Op zondag 23 september 2012 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Als moest ik wel glimlachen om z'n Wikipedia-comment.
Maar normaal is hij scherper en groffer.
Bedankt. Ik ga bijna terugverlangen aan je 4045-grappen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry man, zal er op letten in het vervolg.
Niet echt. Voortaan minder schelden man.quote:Op zondag 23 september 2012 01:39 schreef TwenteFC het volgende:
3 notes erbij in 1x.. zeker voor een onzin reden.
Hier mag je toch schelden of niet?quote:Op zondag 23 september 2012 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt. Voortaan minder schelden man.
Doodverwensingen zijn meestal gewoon een ban. Je komt goed weg jochie.quote:Op zondag 23 september 2012 01:39 schreef TwenteFC het volgende:
3 notes erbij in 1x.. zeker voor een onzin reden.
Tot op zekere hoogte.quote:Op zondag 23 september 2012 01:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hier mag je toch schelden of niet?
Done.quote:Op zondag 23 september 2012 01:41 schreef TwenteFC het volgende:
Geef hier ook maar een note voor dan, kanker zeg.
Ziekte met de grote K wordt minder gewaardeerd.quote:Op zondag 23 september 2012 01:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hier mag je toch schelden of niet?
Zeg gewoon kanker ipv K..quote:Op zondag 23 september 2012 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ziekte met de grote K wordt minder gewaardeerd.
ik heb wel eens 5 euro van een turkman gehad. Maar die was zijn parkeerkaart kwijt.quote:Op zondag 23 september 2012 01:41 schreef Doublepain het volgende:
Wat een kut Turk ben je als je een joch 80.000 meegeeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |