fijn dat je mij ging uitlachen en het deelt met hun.quote:
Niet aardigquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fijn dat je mij ging uitlachen en het deelt met hun.
maar bhoooo dat was bijna fijner dan klaarkomen
Dat had je kunnen zien aankomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee johquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
net als jij geen seks vanavondquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
net als jij geen seks vanavond
Oeiquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Arme Hansquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dat hoeft toch ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kinderachtig hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. kwestie van uurtjes geleden..niks niet arme hansquote:
geen idee ik denk over de meet die geheim gehouden werdquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
oke nu ff serieuswaar gaat het over?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee ik denk over de meet die geheim gehouden werd
Knetter die ging plassen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
oke nu ff serieuswaar gaat het over?
ja nou die dus !quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou die dus !
met tama, rokje en gitaarboy waarbij gitaarboy ging zoenen met rokje
Mag ik komenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
flauw zeg
ik ga ook maar een geheime meet organiseren
Oh wauwie..mag ik dan ook komen of is dat geheim?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
flauw zeg
Heul boos, omdat het nieteens gevraagd isquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar zijn jullie nou kwaad omdat jullie niet op de meet konden komen of ?
Dan wil ik ook komenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
flauw zeg
natuurlijk furieus omdat er een meet was waar wij niet op uitgenodigd waren door fokkers die samen wat gingen drinken zonder van te voren iedereen mee te vragen en nou dat kan niet !quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar zijn jullie nou kwaad omdat jullie niet op de meet konden komen of ?
Gitaarboy moet wel heel knap zijn als hij haar van haar geloof laten vallen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk furieus omdat er een meet was waar wij niet op uitgenodigd waren door fokkers die samen wat gingen drinken zonder van te voren iedereen mee te vragen en nou dat kan niet !
en rokje die zoent met gitaarboy is helemaal uit den boze
Ik denk het 2e..quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Gitaarboy moet wel heel knap zijn als hij haar van haar geloof laten vallen.
Of zij heel dronken.
Tis ook nog geen 11 uurquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Broertje zegt rond 11 uur gaan we weg, nu ben ik klaar en zit hij nog te gamen pfff
Ik denk dat t niet waar isquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Of zij heel dronken.
nou.. ik weet nu wel hoe ze over mij denkt.. want ze wou volgens gitaarboy liever een kus van hem dan van mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Of zij heel dronken.
Waarschijnlijk nog de meeste logische verklaring.quote:
Ik geloof ook niet dat ze dronken warenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dronken mensen doen rare dingen
ik deed niet de zap hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik deed niet de zap hoor
maar jjh wist dat ik anders 20 minuten zou zuchten
Als er gezoend is zal dit het waarschijnlijk zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk eerder dat Rokje em Tamash gezoend hebben en Gitaartje alleen mocht kijken..
ze wou liever een kus van jou dan van mij.. zei je zelluf dus puhquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie had het over zoenen? Had het over een kus.
Voetbal is saai maar de dames zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wordt niet uitgezonden. En blijft voetbal
Ook niet altijd hoor..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
Voetbal ismaar de dames zijn
Een kus, ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze wou liever een kus van jou dan van mij.. zei je zelluf dus puh
ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ja mensen die dronken zijn doen domme dingen, mensen die aangeschoten zijn nooooooooit![]()
![]()
kusjequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie had het over zoenen? Had het over een kus.
Niet zomaar hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zomaar krijgt gitaar een kusje van Lola..
ik kan mezelf toch ook op mijn hand, borst, bovenbeen kussenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Auto felatio ? Holy shit hoe lenig ben jij
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu zwaar satanistische metal op weg naar huis luisteren
Jaaaaaaaa okeeeeee maar omdat dit de sex sc is hequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan mezelf toch ook op mijn hand, borst, bovenbeen kussen
zijn kussen vind ik minder.. zijn bed is van mij.. maar zijn matrassen liggen fijnquote:
ja waarbij de meeste mensen droog staan..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa okeeeeee maar omdat dit de sex sc is he
Ik moet een nieuw bed en matrassen hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn kussen vind ik minder.. zijn bed is van mij.. maar zijn matrassen liggen fijn
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja waarbij de meeste mensen droog staan..
Ja wrijf het even inquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Al eh 3 dagenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dit ja.quote:
Ik ook zoiets..quote:
Arme Royquote:
Jij bent mijn ex heul nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook zoiets..
Wacht, straks gaan ze nog dingen denken..
Rukken valt niet onder droog staan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent geen regelmatige rukker?
niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rukken valt niet onder droog staan?
Oh dat wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent geen regelmatige rukker?
masturbatie telt niet mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rukken valt niet onder droog staan?
Haquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
masturbatie telt niet mee.
celibaat leven wil niet zeggen dat de persoon niet masturbeert
Niks... dat zei ik tochquote:
Je bent moeder, we hoeven niet lang te denken om op een conclusie te komenquote:
Je wil proberen in een wietplant te veranderen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:17 schreef sararaats het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga slapen voor ik in een wietplantje verander
Het fascineert me en wil het ooit proberen. Door de AD durf ik niet goed
Cola hier...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
Juist. Ik zit hier lekker tipsy te zijn
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent moeder, we hoeven niet lang te denken om op een conclusie te komen
Maar nee zotteke, jointjes héquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil proberen in een wietplant te veranderen?
Gooi er dan wat drank inquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oww juk.. smaak van mondwaterprut is nog niet weg.. *trekt zuur gezicht*
Gewoon proberen danquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
Maar nee zotteke, jointjes hé
Mweh, ik spoel de smaak wel weg met energydrinkquote:
Kan ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mweh, ik spoel de smaak wel weg met energydrinkAls ik nu een biertje neem dan ga ik geheid over m'n nek
Je hebt vast minder seks dan je zou willen, en wanneer 't kan heb je geen zin want moe van de kids/huishouden..quote:
Voor dat de wietpas komt. Anders moet je gaan halen bij Mo of Brahim op de hoek en die vragen woekerprijzen, zemmels dat het zijn.quote:
fmlquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt vast minder seks dan je zou willen, en wanneer 't kan heb je geen zin want moe van de kids/huishouden..
Ja hallo, 1 blikje red bull vs 10 blikjes energydrink van de Aldi voor dezelfde prijs.. Dacht 't nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef sararaats het volgende:
Red Bull geeft je (geen) vleugels!!!
+ het is zooooooooooooo slechtquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
Al die energyshit werkt niet bij mij
Alleen de caffeine.. tenminste, wanneer deze uitwerktquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
Wij weten wat we missenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
Ik vind het best grappig om te zien dat mensen die zonder seks zitten daar mee zitten.
Mijn medeleven hebben jullie daarin tegen wel.
Is dat ook in België? Ik ben 33 maar zie er jonger uit (en voel me ook zo)quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor dat de wietpas komt. Anders moet je gaan halen bij Mo of Brahim op de hoek en die vragen woekerprijzen, zemmels dat het zijn.
Het heeft misschien een uurtje effect bij mij en vervolgens kan ik bijna overal in slaap vallen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+ het is zooooooooooooo slecht
Een en al suikerquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen de caffeine.. tenminste, wanneer deze uitwerkt
Neequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
Is dat ook in België? Ik ben 33 maar zie er jonger uit (en voel me ook zo)
Ik kan na een hele lading nogsteeds slapenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het heeft misschien een uurtje effect bij mij en vervolgens kan ik bijna overal in slaap vallen.
Suikerrrrrrquote:
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan na een hele lading nogsteeds slapen
Alleen de groene danquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus
Drink wel een Monster voor de smaak, maar niet om er hyper van te worden oid
Zo blij dat ik op Sziget niet heb geneukt. Anders had ik ook zo gezeten van "godverdomme al anderhalve maand geen seks gehad"quote:
Ik ben totaal niet op de hoogte van dit soort dingenquote:
Die durf ik niet te proberen, want als het niet lekker is dan vind ik het zonde van dat dure blikje..quote:
Had je wel de kans dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo blij dat ik op Sziget niet heb geneukt. Anders had ik ook zo gezeten van "godverdomme al anderhalve maand geen seks gehad"
Ieder nadeel heb zijn voordeel he.
Heldquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die durf ik niet te proberen, want als het niet lekker is dan vind ik het zonde van dat dure blikje..
Een keer hoi zeggen was in de meeste gevallen meer dan genoeg geweest.quote:
Zo erg ja?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Een keer hoi zeggen was in de meeste gevallen meer dan genoeg geweest.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef Grijsbaard het volgende:
Nu scHijnt er een project x party in alkmaar aan de gang te zijn
Het stikte echte van de hitsige sletten, ik ben 5 keer (ik maak geen grap) "aangerand" om het maar zo even te zeggen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo erg ja?
Volgend jaar wil ik wel mee, gewoon om hjet eens mee te maken..
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh opeens heeft broertje haast om te gaan, fuck hem, ik heb nieteens zin meer..
Ja vind je het gek, je kwam uit een ander land dan de meeste meiden daar natuurlijk, dat is spannend..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het stikte echte van de hitsige sletten, ik ben 5 keer (ik maak geen grap) "aangerand" om het maar zo even te zeggen.
ga dan nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh opeens heeft broertje haast om te gaan, fuck hem, ik heb nieteens zin meer..
Ik ook maar goed... volgende week hoor je niemand er meer overquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:29 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
hoe kansloos.. Ik vind overigens dat in haren ook belachelijk
Nah, ik ga wel mee, als we maar wel eerst naar een leuke tent gaan en niet meteen de skihut ofzo.. Dat is zo'n faal nuchterquote:
60% was Nederlands zo ongeveer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, je kwam uit een ander land dan de meeste meiden daar natuurlijk, dat is spannend..
Mwhehe, nee ok.. Volgend jaar eens kijken.. Was 't duur?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
60% was Nederlands zo ongeveer.
De rest voor het merendeel Duits, Belgisch en Frans.
Je maakt mij niet wijs dat ze daar geen allochtonen hebben.
Hihi nee wij gaan kijken naar eerste dingetjes die de mini ons doet.. en luiers verschonen enzoquote:
geen excuus.. hij kan niet want baby - kost geldquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen dat laatste telt, die eerste 2 zijn excuses
Als je alles bij elkaar optelt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwhehe, nee ok.. Volgend jaar eens kijken.. Was 't duur?
OMGquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je alles bij elkaar optelt.
Reis: 150
Ticket: 200
Eten, drinken: 200 ong
en dan NIET neukenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je alles bij elkaar optelt.
Reis: 150
Ticket: 200
Eten, drinken: 200 ong
Ik moest een beetje lachenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
en dan NIET neuken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt spijt vriend.
whihi ik dacht het jij typt hetquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
en dan NIET neuken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt spijt vriend.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
en dan NIET neuken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt spijt vriend.
Was liever de hele nacht doorgegaan met Tamashii en Rockjequote:
Haren staat op de kaart, hetzij negatiefquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook maar goed... volgende week hoor je niemand er meer over
Vertel mij wat. Rally, afgesloten wegen, complete chaosquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een zooitje in jouw dorp aan t begin van de middag zeg.
Toch een meet dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was liever de hele nacht doorgegaan met Tamashii en RockjeWas enorm gezellig
Waarom niet gedaan dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was liever de hele nacht doorgegaan met Tamashii en RockjeWas enorm gezellig
Tamashii moet morgen werken, en ik moet morgen chauffeuren, dus dat wordt 'm nietquote:
Ah verstandige jongenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tamashii moet morgen werken, en ik moet morgen chauffeuren, dus dat wordt 'm niet
Jup. Alhoewel het gevoel van meet na 10 minuten weg was, voelde alsof ik ze al jaren kendequote:
ik stond ruim voor dat nieuwe ecofuct al in de file voor de stoplichten boven op de berg, heeft me een half uur gekost.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Rally, afgesloten wegen, complete chaos
Hoop het. Ik zit al de hele avond te duimen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
Kaneel en Fera blijven wel lang weg.. Zouden ze dan toch aan t neuqen zijn?
dat zijn de goeiequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup. Alhoewel het gevoel van meet na 10 minuten weg was, voelde alsof ik ze al jaren kende
Standaard wel, in de spits. Daarom rij ik daar nooit langs, maar binnendoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
ik stond ruim voor dat nieuwe ecofuct al in de file voor de stoplichten boven op de berg, heeft me een half uur gekost.
Vond ik ook wel van de laatste keer op het terras in zwollequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zijn de goeieen met zo'n groepje is het ook geen meet eerder gewoon vrienden die elkaar even opzoeken toch
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup. Alhoewel het gevoel van meet na 10 minuten weg was, voelde alsof ik ze al jaren kende
Waarom zou je dat hopen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoop het. Ik zit al de hele avond te duimen.
op zaterdagmiddag!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Standaard wel, in de spits. Daarom rij ik daar nooit langs, maar binnendoor
Hmhm want als er talloze dames je aanranden denk jij niet van: "Mwah weetje, die muziek is er straks ook nog.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik daar speciaal voor kwam had ik het wel harder geprobeerd.
ja daar zit wel echt een verschil in vindt ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond ik ook wel van de laatste keer op het terras in zwolle
erg chill
Stom stoplicht....quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, elke dag. Morgen net zo
BWAHAHAHAquote:
gitaartjonquote:
Het is heel simpel. Wil ik mijn eerste keer beleven in een tent waar ik zelf net in pas? Meh.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hmhm want als er talloze dames je aanranden denk jij niet van: "Mwah weetje, die muziek is er straks ook nog.Lets go. "
Leuk geprobeerd
goedenavondquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hihi, het lukte me haar een kusje te geven
Ik wil geen kus.. ga gitaarjongen maar kussenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
BWAHAHAHA
hai
gitaartjonuberboss
Ben ik ook wel voorquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wil geen kus.. ga gitaarjongen maar kussenpff
Krijg je wel een kusje van mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeaumaar.. wazdezuhquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:
quote:
'n avonddddquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:45 schreef sararaats het volgende:
Rokje
-------
Ik heb weer een verfrommelde pink
Ik voel me vereerd, 2x gequotequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeaumaar.. wazdezuh
[..]
[..]
[..]
'n avondddd![]()
Zegzeg, ik kreeg een kus. En jij?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd, 2x gequote![]()
''Mijn eerste keer was toen ik bezopen wat sletten regelde tijdens een obscuur festival in een of ander oostblok land'' klinkt toch wel episch hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Wil ik mijn eerste keer beleven in een tent waar ik zelf net in pas? Meh.
Oh ja verder zou ik dan nerveus als de tyfus zijn.
hijzijdatjij liever een kus van hem dan vanmij kreeg dus pfffquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeaumaar.. wazdezuh
[..]
[..]
[..]
'n avondddd![]()
oh lol dat moest lola zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd, 2x gequote![]()
Niks van Rokje, maar wel wat andersquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zegzeg, ik kreeg een kus. En jij?
Faalquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh lol dat moest lola zijn
ook hallo heloefboefquote:
hij stookt, jeweetzelluf knettertjequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hijzijdatjij liever een kus van hem dan vanmij kreeg dus pfff
Wees eens niet zo hard voor die jongenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
''Mijn eerste keer was toen ik bezopen wat sletten regelde tijdens een obscuur festival in een of ander oostblok land'' klinkt toch wel episch hoor.
Dus je durfde gewoon niet, zeg dat dan gewoon in plaats van stoer te doen over dat je niet wou
Ja vergeet mij maar weer hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh lol dat moest lola zijn
je bent zelf een faalquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks van Rokje, maar wel wat anders
[..]
Faal
Door het bier waar ik me voor moest legitimeren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ook hallo heloefboef![]()
[..]
hij stookt, jeweetzelluf knettertje
typen is best wel moeilijk nu O.o
Was een leuk verhaal geweest voor op feesten en partijen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
''Mijn eerste keer was toen ik bezopen wat sletten regelde tijdens een obscuur festival in een of ander oostblok land'' klinkt toch wel episch hoor.
Dus je durfde gewoon niet, zeg dat dan gewoon in plaats van stoer te doen over dat je niet wou
En waarom zou dat dan wel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je bent zelf een faal
HAH!!! TROLOLOLOLO
ik vergat jou niet, ik heb geen controle meer over m'n lichaam :$quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees eens niet zo hard voor die jongen
[..]
Ja vergeet mij maar weer hoor
Ik ben nooit hard voor een jongenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
en de rest van t bier ja.. en nu nog 1quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Door het bier waar ik me voor moest legitimeren?
ja nou ik weet het niet hoor.. ik bedenk morgen wel of ik nog verdrietig moet zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hij stookt, jeweetzelluf knettertje
typen is best wel moeilijk nu O.o
Ik heb er ook weer eenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en de rest van t bier ja.. en nu nog 1![]()
dat hoef jij niet hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou ik weet het niet hoor.. ik bedenk morgen wel of ik nog verdrietig moet zijn
Ik kan het hebben hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat is een excuus?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vergat jou niet, ik heb geen controle meer over m'n lichaam :$
Ik snapte em voor je ninja editquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik ben nooit hard voor een jongenhihi hard -> jongen -> hommos
niet boos zijn, ik deed het niet expresquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat is een excuus?
[..]
Ik snapte em voor je ninja edit
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Koning, dat zei ik ook nog vanmiddag
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet boos zijn, ik deed het niet expres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omdat jij erin zitquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef Toekito het volgende:
Waarom zitten er geen mooie dames in deze trein
HAHAHAHA IK BEN AL THUIS xDquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef Toekito het volgende:
omdat ik thuis zitquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef Toekito het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo dan?
[ afbeelding ]
Ik zit thuis sorryquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef Toekito het volgende:
hahaha oh hij snapte m niet nee?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh .. stoken schijnt iets van het (noord) oosten ofzo te zijn..
hans snapte niet wat rokje bedoelde met stoken
yess eindelijk iets wat hij niet snapt.. ipv dat rare gescheten van hem...
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bwehehequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Damn right you are a pretty womanquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK BEN AL THUIS xD
nou..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Damn right you are a pretty woman
ja fuk jou ik ben nog boos op jequote:
sorry.. so so veel liefdequote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja fuk jou ik ben nog boos op je
Ik zie hetquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sorry.. so so veel liefde
[..]![]()
wil jij gewoon even je mond houden u_uquote:
als je knapper was kwam je met die kus wegquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je knapper was kwam je met die kus weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |