fijn dat je mij ging uitlachen en het deelt met hun.quote:
Niet aardigquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fijn dat je mij ging uitlachen en het deelt met hun.
maar bhoooo dat was bijna fijner dan klaarkomen
Dat had je kunnen zien aankomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee johquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
net als jij geen seks vanavondquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
net als jij geen seks vanavond
Oeiquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Arme Hansquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dat hoeft toch ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kinderachtig hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. kwestie van uurtjes geleden..niks niet arme hansquote:
geen idee ik denk over de meet die geheim gehouden werdquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
oke nu ff serieuswaar gaat het over?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee ik denk over de meet die geheim gehouden werd
Knetter die ging plassen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
oke nu ff serieuswaar gaat het over?
ja nou die dus !quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou die dus !
met tama, rokje en gitaarboy waarbij gitaarboy ging zoenen met rokje
Mag ik komenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
flauw zeg
ik ga ook maar een geheime meet organiseren
Oh wauwie..mag ik dan ook komen of is dat geheim?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
flauw zeg
Heul boos, omdat het nieteens gevraagd isquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar zijn jullie nou kwaad omdat jullie niet op de meet konden komen of ?
Dan wil ik ook komenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
flauw zeg
natuurlijk furieus omdat er een meet was waar wij niet op uitgenodigd waren door fokkers die samen wat gingen drinken zonder van te voren iedereen mee te vragen en nou dat kan niet !quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar zijn jullie nou kwaad omdat jullie niet op de meet konden komen of ?
Gitaarboy moet wel heel knap zijn als hij haar van haar geloof laten vallen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk furieus omdat er een meet was waar wij niet op uitgenodigd waren door fokkers die samen wat gingen drinken zonder van te voren iedereen mee te vragen en nou dat kan niet !
en rokje die zoent met gitaarboy is helemaal uit den boze
Ik denk het 2e..quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Gitaarboy moet wel heel knap zijn als hij haar van haar geloof laten vallen.
Of zij heel dronken.
Tis ook nog geen 11 uurquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Broertje zegt rond 11 uur gaan we weg, nu ben ik klaar en zit hij nog te gamen pfff
Ik denk dat t niet waar isquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Of zij heel dronken.
nou.. ik weet nu wel hoe ze over mij denkt.. want ze wou volgens gitaarboy liever een kus van hem dan van mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Of zij heel dronken.
Waarschijnlijk nog de meeste logische verklaring.quote:
Ik geloof ook niet dat ze dronken warenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dronken mensen doen rare dingen
ik deed niet de zap hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik deed niet de zap hoor
maar jjh wist dat ik anders 20 minuten zou zuchten
Als er gezoend is zal dit het waarschijnlijk zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk eerder dat Rokje em Tamash gezoend hebben en Gitaartje alleen mocht kijken..
ze wou liever een kus van jou dan van mij.. zei je zelluf dus puhquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie had het over zoenen? Had het over een kus.
Voetbal is saai maar de dames zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wordt niet uitgezonden. En blijft voetbal
Ook niet altijd hoor..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
Voetbal ismaar de dames zijn
Een kus, ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze wou liever een kus van jou dan van mij.. zei je zelluf dus puh
ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ja mensen die dronken zijn doen domme dingen, mensen die aangeschoten zijn nooooooooit![]()
![]()
kusjequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie had het over zoenen? Had het over een kus.
Niet zomaar hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zomaar krijgt gitaar een kusje van Lola..
ik kan mezelf toch ook op mijn hand, borst, bovenbeen kussenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Auto felatio ? Holy shit hoe lenig ben jij
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu zwaar satanistische metal op weg naar huis luisteren
Jaaaaaaaa okeeeeee maar omdat dit de sex sc is hequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan mezelf toch ook op mijn hand, borst, bovenbeen kussen
zijn kussen vind ik minder.. zijn bed is van mij.. maar zijn matrassen liggen fijnquote:
ja waarbij de meeste mensen droog staan..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa okeeeeee maar omdat dit de sex sc is he
Ik moet een nieuw bed en matrassen hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn kussen vind ik minder.. zijn bed is van mij.. maar zijn matrassen liggen fijn
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja waarbij de meeste mensen droog staan..
Ja wrijf het even inquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Al eh 3 dagenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dit ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |