SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Volgens mij zijn toernooien een stuk uitgebreider gemaakt om het te compenserenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Helemaal niet over nagedacht, heb je geen Silverseasons ofzo?
Neequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan moet zijn IF wel een pace decrease krijgen hoor.
Heb je een perm ban of niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
KrAlex heb jij ooit op managers united gezeten? ik herken jou naam ergens van
Niet langer?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:10 schreef Roypsv het volgende:
Hoppaaa download klaar nu nog 50% install en ik ben afwezig tot morgen vroeg
er zijn maar 3 toernooien nu, bronze silver en gold gewoonquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Volgens mij zijn toernooien een stuk uitgebreider gemaakt om het te compenseren
Ik denk dat je dan gewoon net zo zoekt als nu. Niet ratinggebonden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
Hoe zit het nou precies met dat seasons enzo? Is het nog wel ratinggebonden waar je tegen moet? Anders krijg je of dat mensen alles behalve kutteams wegklikken of dat jij ineens met je bronzes tegen Messi moet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ja, maar heb n paar dubbeltjes
quote:
Die hoorde ik ook 2 weekjes geleden ofzo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Damn, dit is wel een van de beste NL hiphop die ik gehoord heb
Ik mag hopen dat je aan het trollen bent.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Damn, dit is wel een van de beste NL hiphop die ik gehoord heb
Dik nummer manquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je aan het trollen bent.
Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken dan..als jij op het punt van degraderen staat blijf je dan toch lekker naar een pauperteam zoeken..althans, veel mensen zullen dat doen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan gewoon net zo zoekt als nu. Niet ratinggebonden.
Nee, je kan niet zoeken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken dan..als jij op het punt van degraderen staat blijf je dan toch lekker naar een pauperteam zoeken..althans, veel mensen zullen dat doen..
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, je kan niet zoeken.
Je krijgt gewoon een team met dezelfde sterren/rating tegen je en skipt het ready schermpje
Als iedereen dat doet ben je daar ook weer vanaf toch, en als je het niet doet kan je goeie subs inbrengenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Zal wel weer bronze bank united worden, maar je kan niet alles hebben.
Hoe kan iemand nu al zulke goede spelers hebben ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:15 schreef Confetti het volgende:
Godver, tegen iemand met Torres, Oscar, Dede etc.
Ik ben mad
Ook gewoon doen danquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Zal wel weer bronze bank united worden, maar je kan niet alles hebben.
Tering glitchers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:15 schreef Confetti het volgende:
Ik ben mad
Je hebt zeker een bronze team?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:15 schreef Confetti het volgende:
Ik ben mad
En die van Ooijen is gelijk op de markt gezet voor 4.5k BIN.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:14 schreef DutchSL het volgende:
Gvd tjidens het typen hier een van Ooijen voor 250 coins gemistde vorige ging voor 1500.
Nee. En ik ga ook niet sweaten, ook niet provoceren en ook niet achterin rondtikken.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb 47 posts per dag gemiddeld, is dat veel?
Jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb 47 posts per dag gemiddeld, is dat veel?
Ik sweat wel gewoon als het nodig is hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. En ik ga ook niet sweaten, ook niet provoceren en ook niet achterin rondtikken.
Maar ik heb wel meegecheat, maar dat vond ik dan meer een victimless crime. Fuck da big corporations enzo
Zit je dat adres te DDoS'en?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:18 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ben een TS server aan het crashen van een paar fifa kereltjes, geen admin online dus die kereltjes ragen hem zwaar op me, priceless
Komt eigenlijk omdat ik de hele vakantie heb gepost, maar nu ben ik doordeweeks bijna niet op FOK! want school en voetbal.quote:
Wat is dat dan?quote:
Worth da cash dusquote:
Ibarbo is toch niet zo duur? geen goede stats maar wel pacequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef DutchSL het volgende:
Hier ga ik het dan mee doen:
[ afbeelding ]
3.850 coins
CAM's zijn slecht, maarja de goede zijn duur (zelfs non-shinies), en de prijs van CM->CDM kaartjes vielen ook tegen dus Asamoah/Naingolan gaat het niet worden, gelijk maar doorsparen voor de Rossi en Vidal dan maar.
Ibarbo heeft zieke stats joh. Wat een ongelofelijk baas.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ibarbo is toch niet zo duur? geen goede stats maar wel pace
Ibarbo is CF, dus dan moet ik weer een positiekaartje voor kopen en hij is toch best relatief duur hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ibarbo is toch niet zo duur? geen goede stats maar wel pace
Ja, maar ik lig nog voor op een paar anderen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Al van 19u bezig?
Straks speel ik em nog eerder woensdag
Wat is daarmee dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die home kit van Charleroi in een packIk hou hem gewoon en de volgende keer dat ik hem krijg verkoop ik hem voor 2k ofzo.
Tegenovergestelde van de mening van Confeti bij FUT, groot verschil dus weer met H2H:')quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:30 schreef KrAlex het volgende:
Heb m'n eerste potje er op zitten. Real Madrid 3-1 Barcelone. Hoe kan het ook anders
Gewonnen door 2 doelpunten van Benzema en een benutte penalty van Ronaldo. En ik heb goed nieuws. Pace abuse is zo goed als weg, het is echt zorgvuldig kansen creeren en die benutten anders loop je achter de feiten aan. Puyol kan makkelijk een Ronaldo bij houden.
Kan hij irl ook, EA kijkt alleen geen voetbalquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:30 schreef KrAlex het volgende:
Heb m'n eerste potje er op zitten. Real Madrid 3-1 Barcelone. Hoe kan het ook anders
Gewonnen door 2 doelpunten van Benzema en een benutte penalty van Ronaldo. En ik heb goed nieuws. Pace abuse is zo goed als weg, het is echt zorgvuldig kansen creeren en die benutten anders loop je achter de feiten aan. Puyol kan makkelijk een Ronaldo bij houden.
Ja maar dat is H2Hquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:30 schreef KrAlex het volgende:
Hey wat is die FUT Trader van Flathead?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:32 schreef GuRBuH het volgende:
ALI AHAMADA IF INCOMING FUCK YEAH 90 HEADING
Nee andersom. Er zijn minder rares en in 7.5k packs krijg je dus sowieso 3quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:36 schreef Nickskuh het volgende:
Is het met fut 13 eigenlijk beter om 5000 pakketjes te kopen? Aangezien er ook gewoon goede niet glimmend zijn? Luiz etc.
Godverdomme wat een vies dingquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is denk ik de duurste bronze kit. Kijk zelf maar
Even opzetten, is dat niet met Die Bob Swagger ofzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Shooter komt op tv, al tig keer geweest maar blijft een aardige film!
En de rest hier gaat lekker FIFA spelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Bob Lee Swaggerquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Een van mijn favo films.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Die ga ik maar is kijken dan, heb toch niks beter te doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Nee is toch best vetquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godverdomme wat een vies ding![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wordt lastig kiezen voor mensen, deze of die lelijke Kaizer Chiefs
Is geen uitshirt, is een eenmalig shirt ivm de slag om Arnhem.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef Nickskuh het volgende:
Wat een lelijk uitshirt van Vitesse zeg!
Jezus, dan heb je echt weinig films gezien in je levenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Een van mijn favo films.
Jij hebt toch ook die Early access?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En de rest hier gaat lekker FIFA spelen
ja, hij is bijna klaar met downloaden, maar ik moet nog een hoop werk doen, dus kan over een uur of 2 pas spelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook die Early access?
Ik vond 5k packs in FUT12 al de beste packs ondanks het feit dat je maar 1 rare kreeg. Die ene rare was soms beter dan die 3 rares die je in een premium krijgt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:36 schreef Nickskuh het volgende:
Is het met fut 13 eigenlijk beter om 5000 pakketjes te kopen? Aangezien er ook gewoon goede niet glimmend zijn? Luiz etc.
Oh lolquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is geen uitshirt, is een eenmalig shirt ivm de slag om Arnhem.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even opzetten, is dat niet met Die Bob Swagger ofzo?
Ach, ik voel mij niet geroepen om het de hele tijd te spelen en ik ga het ook niet kopen tot ik gesoliciteerd heb ergensquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En de rest hier gaat lekker FIFA spelen
Waar solliciteer je naar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
Ach, ik voel mij niet geroepen om het de hele tijd te spelen en ik ga het ook niet kopen tot ik gesoliciteerd heb ergens(ik hoef alleen op verzenden te klikken en de solicitatie is weg
De markt nu is niet echt normaal ofzo natuurlijk he. Lijkt me logisch dat het alsnog prima werkt weer straks, maar dit is geen goede graadmeter.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dus DS2, CE bronzepacken wordt lekker profitable weer?
Nee, maar heb toch niets te doen, kan ik ook af en toe eens een pack openen zonder echt dagenlang met de inhoud ervan te blijven zitten snap jequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De markt nu is niet echt normaal ofzo natuurlijk he. Lijkt me logisch dat het alsnog prima werkt weer straks, maar dit is geen goede graadmeter.
PostNL wil ik bij solliciteren en anders bij tsc, dan kom je op festivals enzo te staan of bij voetbalwedstrijden als stewartquote:
Wel joh, ik was 13 toen ik deze film voor het eerst zag. Gewoon een film waar ik toen ik 13/14 was helemaal gek van ben geweest. Ik was toen echt een paar weken in de ban van sniperen etc. Er zijn daarna natuurlijk films geweest die ik beter vond maar ik vind Shooter zeker heel erg vet!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus, dan heb je echt weinig films gezien in je leven
Nu ik bronze fitnesses en morales zo makkelijk verkoop en ik krijg soms een speler die iets waard is maak ik gewoon winstquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De markt nu is niet echt normaal ofzo natuurlijk he. Lijkt me logisch dat het alsnog prima werkt weer straks, maar dit is geen goede graadmeter.
Mr. Chowquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
Gisteren was de hangover op tv, ik heb mij weer kostelijk vermaaktmijn neefje vond het ook prachtig
Eindbaasquote:
Community is m'n favoriete seriequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eindbaasook in the Community een geniale kerel
PostNL is echt vreselijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
PostNL wil ik bij solliciteren en anders bij tsc, dan kom je op festivals enzo te staan of bij voetbalwedstrijden als stewart
Ja truequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Community is m'n favoriete serie
Annie
WIE O WIE weet wat te doen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Neeeee, wat heb ik NU weer???
Na 3 uur downloaden + installeren als ik game wil openen:
'De inhoud is niet beschikbaar voor begindatum'? (PS3)
HELP![]()
![]()
:| :| :|
Wat moet ik nu doen??
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eindbaasook in the Community een geniale kerel
Staat de datum van je PS3 goed? Heb je de season ticket gekocht?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Neeeee, wat heb ik NU weer???
Na 3 uur downloaden + installeren als ik game wil openen:
'De inhoud is niet beschikbaar voor begindatum'? (PS3)
HELP![]()
![]()
:| :| :|
Wat moet ik nu doen??
8,51 krijg ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
PostNL is echt vreselijkik kreeg iets van 3,93 toen ik 18 was en dan was ik nog een half uur tot drie kwartier extra kwijt (onbetaald) om die zakken te sjouwen en klaar te maken.
Ik vond hem destijds ook geniaal, maar heb hem expres niet meer teruggekeken afgelopen jaren..dan ben ik bang dat hij tegenvaltquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja true
Ik vind Scary movie nog altijd een van de leukste films, deel 1geniaal
maar ik houd eigenlijk meer van thrillers
Ja, geloof dat hij tandarts was ofzo..toen had hij een keer een cameo ergens in en had hij de smaak te pakkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die Mr. Chow was toch helemaal afgestudeerde arts enzo?
First touch merk je weinig van dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef Confetti het volgende:
Mijn god.
Pace is back with a vengeance.
Ja, maar ik snapte vanmiddag al niet waarom hij niet in de 'game'-sectie van het menu verscheen. Toen zei iemand hier dat dat alleen bij Amerikaanse PS3 nodig is, dat bij bij Europese niet in game-menu verschijnt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staat de datum van je PS3 goed? Heb je de season ticket gekocht?
Scary movie 1 was de eerste dvd die ik kocht, ik zat in de eerste klas, ik ging spijbelen, kocht die dvd, ging naar huis en heb echt gehuild van het lachenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem destijds ook geniaal, maar heb hem expres niet meer teruggekeken afgelopen jaren..dan ben ik bang dat hij tegenvalt
Sierd had weer niet door dat het rust was
En dan heb ik het nog niet gehad over huis aan huis folders die je er ook bij moet doen, en mensen die klagen als ze een keer geen fucking reclamefolder hebben gehadquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
8,51 krijg ik(overdag, 's nachts krijg je meer) 's nachts kan ik overigens ook werken.
Nja, dat wel maar mijn 70+ pace verdedigers worden overlopen door pacehoeren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
First touch merk je weinig van dan?
FUT 12 2.0 it isquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nja, dat wel maar mijn 70+ pace verdedigers worden overlopen door pacehoeren.
Misschien is het de chemistry..
Ja dat wil ik niet doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet gehad over huis aan huis folders die je er ook bij moet doen, en mensen die klagen als ze een keer geen fucking reclamefolder hebben gehad![]()
![]()
never again
Reageer hier eens op:quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel joh, ik was 13 toen ik deze film voor het eerst zag. Gewoon een film waar ik toen ik 13/14 was helemaal gek van ben geweest. Ik was toen echt een paar weken in de ban van sniperen etc. Er zijn daarna natuurlijk films geweest die ik beter vond maar ik vind Shooter zeker heel erg vet!
Lijkt goed te werkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ultimatedb.nl is fut13 ready, of loop ik achter? :p
Wat moet ik daarop zeggen dan? Primaquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Reageer hier eens op:
[..]
Ik heb nog eens season ticket proberen te downloaden. Krijg wel van te voren melding 'als u FIFA 13 heeft vooruitbesteld, moet u dit eerste annuleren'. Ligt daar misschien het probleem? En zo ja, hoe annuleer ik dat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staat de datum van je PS3 goed? Heb je de season ticket gekocht?
Wat zijn jou alltime favo's dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat moet ik daarop zeggen dan? Prima
Niks mis met Shooter overigens, maar het is toch gewoon een cliché actiefilmpje met een übervoorspelbaar plot
Enige wat echt tof was dat was het snipen op zichzelf met die technieken enzo, maar verder is hij me niet lang bijgebleven
Als alles nu klopt (weak foot, skills etc) dan is dat nieuws. Als je bedoelt dat de spelers in de database zitten dan loop je heel ruim achterquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ultimatedb.nl is fut13 ready, of loop ik achter? :p
Nee, dat kreeg ik ook. Als je geld is afgeschreven staat je ticket erop. Je krijgt niets te zien op je ps3.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:54 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
Ik heb nog eens season ticket proberen te downloaden. Krijg wel van te voren melding 'als u FIFA 13 heeft vooruitbesteld, moet u dit eerste annuleren'. Ligt daar misschien het probleem? En zo ja, hoe annuleer ik dat?
Die aflevering met die nazi-tuinmanquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
Ik moet seizoen 3 van community nog kijken, jammer dat er maar 3 seizoenen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |