Ah, dat verklaart hetquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en vin, ik luister niet op mijn smartphone, Cryothic is tv kijken
Ik ookquote:
vertel vertelquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm ik zal mijn beeld van de fokkers so far maar niet geven
Doe maar welquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer
Ben eigenlijk wel benieuwd wat mensen van mij vinden
Ik ben wel benieuwd!quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
op jouw verzoek even in je fobo gekeken, ik vind je een leuke kop hebben maar die kleding kan echt nietquote:
Flickr is geen fobo héquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zeg lola, en je foto op flickr dan
Sssssttttquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zeg lola, en je foto op flickr dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is ff zo vlug wat uit het hoofd
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik vind jou een mooie vrouw!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn beeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is ff zo vlug wat uit het hoofd
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn beeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is ff zo vlug wat uit het hoofd![]()
![]()
jonge je komt het topic binnen huppelen en mensen worden al blij van je.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben heeeel geen allemansvriendik ben een leukemensenvriend
Dat jij jezelf niet zo ziet wil niet zeggen dat anderen jouw mening delen damequote:
Eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat jij jezelf niet zo ziet wil niet zeggen dat anderen jouw mening delen dame
Komt goed, hoop ik..quote:
Oh, nou, lekker dan..quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb lekker jullie fobo's geloerd!! Hihi
Ik snap waarom dr sexy zo heet.
Sararaats vind ik er lief uitzien
Mistress xis damn hot!
LoLa is kei seksy!
Net als knetter
Guitarboy guitarboy vind ik ook leuk!
En Vinniiee ook
En nu moet ik opnieuw beginnen want meer had ik niet onthouden :S
Oh ik had jou ook nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt goed, hoop ik..
[..]
Oh, nou, lekker dan..
ja maar.... Je doet overkomen alsof iedereen dat vind, en das niet eerlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat jij jezelf niet zo ziet wil niet zeggen dat anderen jouw mening delen dame
Ik deel die mening wel iig..quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar.... Je doet overkomen alsof iedereen dat vind, en das niet eerlijk
er zijn er genoeg die dat vindenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar.... Je doet overkomen alsof iedereen dat vind, en das niet eerlijk
Aww.. Nu moet ik van je blozenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh ik had jou ook niet
whaha
Jofu: Klein maar niet te missen, wat hij in lengte ontbreekt maakt zijn hart goed
Hoe mannelijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww.. Nu moet ik van je blozen
Ohquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik deel die mening wel iig..
JJH ook, Gewoonmezelf ook...quote:
+1quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
JJH ook, Gewoonmezelf ook...
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor Jofunu-kun:
Mede-Rotterdammer, vrolijk om mee te kletsen, ik vind je tof!
Op hossel-tour?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo dan, ik wordt nog even positief opgeladen voor het uitgaan![]()
![]()
Als het zo door gaat heb ik er wel vertrouwen in.. Maar we gaan met een groepje, en er zit 1 bepaald zwart schaap tussen, die verziekt het altijd voor iedereenquote:
nou ik vind LoLa een mblf (mother boys like to .....)quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
JJH ook, Gewoonmezelf ook...
Zie dan ben je het wel sort of eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou ik vind LoLa een mblf (mother boys like to .....)
Ik val echt niet op vrouwen en kan het er ook niet op!
Als ie op de plee zit snel naar een andere tent ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het zo door gaat heb ik er wel vertrouwen in.. Maar we gaan met een groepje, en er zit 1 bepaald zwart schaap tussen, die verziekt het altijd voor iedereen
mother boys...quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou ik vind LoLa een mblf (mother boys like to .....)
Ik val echt niet op vrouwen en kan het er ook niet op!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik lig dubbel, zo kan ik me toch niet aankleden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mother boys...
Dat klinkt fout.....
Ik ben een milflol
Nou ik ga dit ff verwerken.. even serietje kijken![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mother boys...
Dat klinkt fout.....
Ik ben een milflol
Nou ik ga dit ff verwerken.. even serietje kijken![]()
Ik snap m ook denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik lig dubbel, zo kan ik me toch niet aankleden
[ afbeelding ]
ik dacht al ik snap hem ook..quote:
Ik voel mij vereerd heurquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd heur
wist je trouwens dat ik het fobo van jofunu-kun heb gemaakt
Oh? Je weet niet meer wat ze waren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Joof ik moet je inlog gegevens weer hebben.. sommige plaatjes doen ut niet
waarom zou ik jouw inlog gegevens gaan onthouden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh? Je weet niet meer wat ze waren?
Ze zijn niet veranderd iig
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef Grijsbaard het volgende:
Eindelijk.. Daar ben ik weer van zolang weg geweest..
Ik heb je gemistquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef Grijsbaard het volgende:
Leuk dat je het vraagt. Nja.. eigenlijk niet zo goed.. Heb erge keelontsteking.. *kuch kuch* En hoe is het met jou?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij pist op de heren wc? A new world just opened up..
Mwehehe, eventjes, heel eventjes dacht ik iets andersquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]als ik ergens ben, bijvoorbeeld op een beurs en ik moet plassen maar bij de vrouwen is het druk, dan ga ik naar de heren wc hoor! maar niet bij urinoir nee
ja nou geeft nietquote:
hey youquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef Grijsbaard het volgende:
Oh das wel balenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. Nja.. eigenlijk niet zo goed.. Heb erge keelontsteking.. *kuch kuch* En hoe is het met jou?
Ja, logisch.. Heb het daarnaast ook nog ontzettend druk.. Ik moet ook voor een serie figureren, dus vandaar..quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou geeft nietmaar wou het je toch laten weten
Ja, heel graag!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hey you
ach bagger keelontsteking! wil je een pilletje AB van mij?
Thankyou! Gelukkig maar..quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh das wel balenBeterschap
Gaat wel goed hoor
Ik heb eens gehoord dat sperma vol vitaminen zit en eiwitten en erg goed is tegen verkoudheid en bacteriën.. dus miss moet je iemand pijpen of je eigen slikken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. Nja.. eigenlijk niet zo goed.. Heb erge keelontsteking.. *kuch kuch* En hoe is het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb eens gehoord dat sperma vol vitaminen zit en eiwitten en erg goed is tegen verkoudheid en bacteriën.. dus miss moet je iemand pijpen of je eigen slikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb eens gehoord dat sperma vol vitaminen zit en eiwitten en erg goed is tegen verkoudheid en bacteriën.. dus miss moet je iemand pijpen of je eigen slikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]
Ik heb eens gehoord dat sperma vol vitaminen zit en eiwitten en erg goed is tegen verkoudheid en bacteriën.. dus miss moet je iemand pijpen of je eigen slikken.dan heb je niet de goede geproefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik heb eens gehoord dat sperma vol vitaminen zit en eiwitten en erg goed is tegen verkoudheid en bacteriën.. dus miss moet je iemand pijpen of je eigen slikken.Hoe kom ik dan aan een longontsteking als het zo goed tegen bacterien isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat vriend dit maar niet lezen dan heb ik om de haverklap mn mond vol
S. 2014
J. 2016
Nou ik denk dat die persoon gewoon wou dat ik ging pijpen en slikken en dat de rest een onzin verhaaltje is.. maar weet het niet zeker en als het wel helpt nou pfoe.. dus bij de volgende verkoudheid toch maar weer proberenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan heb je niet de goede geproefd
[..]
Ik heb eens gehoord dat sperma vol vitaminen zit en eiwitten en erg goed is tegen verkoudheid en bacteriën.. dus miss moet je iemand pijpen of je eigen slikken.Hahaha ik bedank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nou omdat hij sperma heeft wat op de toch heeft gestaan.. heeft hij zeker zijn gulp open laten staan en dan heb je sperma wat zelf verkouden is en dat helpt niet neequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan aan een longontsteking als het zo goed tegen bacterien is
laat vriend dit maar niet lezen dan heb ik om de haverklap mn mond vol
* gewoonmezelf87 Deelt dekentje en amoxi met grijsbaardquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:16 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, heel graag!!!
[..]
Thankyou! Gelukkig maar..
Whahahahahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou omdat hij sperma heeft wat op de toch heeft gestaan.. heeft hij zeker zijn gulp open laten staan en dan heb je sperma wat zelf verkouden is en dat helpt niet nee
rawrquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou ik denk dat die persoon gewoon wou dat ik ging pijpen en slikken en dat de rest een onzin verhaaltje is.. maar weet het niet zeker en als het wel helpt nou pfoe.. dus bij de volgende verkoudheid toch maar weer proberen
*ha ha ha ha HATSJOE*
Ahhww... hoe lief.. Hoe gaat het met jou trouwens en je vriend?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
* gewoonmezelf87 Deelt dekentje en amoxi met grijsbaard
sorry maar dan moet ik toch echt picsquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
![]()
Ik zal R jr vannacht een sjaal omdoen
ik ben nog niet verkouden hoor *KUCH*quote:
maar je kucht?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben nog niet verkouden hoor *KUCH*
WACHT MAAR!!! xDquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben nog niet verkouden hoor *KUCH*
ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:dat is niet lief !
-insert koosnaampje-
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja...
misschien toch maar het zekere voor het onzekere nemen?lijkt me wel verstandig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]dat is niet lief !
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja...
misschien toch maar het zekere voor het onzekere nemen?Zou ik wel doen als ik jouw wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]dat is niet lief !
![]()
nu nog een goed persoon vindenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt me wel verstandig ja
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu nog een goed persoon vinden
niet roker die gezond en gevarieerd eet zelf niet verkouden is en zijn gulp wel telkens netjes dicht heeft
Halloquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu nog een goed persoon vinden
niet roker die gezond en gevarieerd eet zelf niet verkouden is en zijn gulp wel telkens netjes dicht heeft
zoek jij ook zo iemand?quote:
Jij eet teveelquote:
Ik eet helemaal niet veelquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij eet teveelen drinkt veel thee
ik ben niet verkouden,maar beregezondquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zoek jij ook zo iemand?![]()
oh we hebben iets gemeen
oh.. in dat geval.. en je bent niet verkouden en je gulp is wel telkens dicht?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik eet helemaal niet veel
En ik heb pas 3 koppies thee op sinds een paar maanden
Correct.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh.. in dat geval.. en je bent niet verkouden en je gulp is wel telkens dicht?
ALDO ik heb er 1 voor je gevonden !
khad net 1 voor je gevondenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben niet verkouden,maar beregezond
hij jou ook niet alleen je spermaquote:
Heul niet, hij was gezondquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij jou ook niet alleen je sperma
no hommoquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
khad net 1 voor je gevonden
Oh wacht dan moet ik hem juistquote:
jij weetquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh wacht dan moet ik hem juist
vitaminepil voor oudjes dit dat
Ik ben ook gezondquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh wacht dan moet ik hem juist
vitaminepil voor oudjes dit dat
* Knetterkrankjorum grijpt aldo bij zijn haar en sleurt hem meequote:
Dat gaat goed hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:22 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ahhww... hoe lief.. Hoe gaat het met jou trouwens en je vriend?
20 is ook nog jong hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar hij is jongerder
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum grijpt aldo bij zijn haar en sleurt hem mee![]()
die vork lijkt me niet helemaal gepast maar ach ja
quote:
Huh? Ik dacht dat jij ouder wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]jongen over 5 jaar en een paar maanden ben je net zo oud als mij
miss verward hij jou met fera?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat jij ouder was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Ik zat al te denken of ik pas ruzie ad gemaakt, (JA) en dat op fok had gezet (nee)quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miss verward hij jou met fera?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
tha fuq.. jij hebt mij gisteren gemeet.. en jij vindt mij er dus ouder uitzien
Ik was in de war met lolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken of ik pas ruzie ad gemaakt, (JA) en dat op fok had gezet (nee)
Jongun.. je maakt het er niet beter op hoor..quote:
Kusje voor jou danquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jongun.. je maakt het er niet beter op hoor..
Vinniee je bent je glazen aan het ingooienquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jongun.. je maakt het er niet beter op hoor..
Ik doe niet aan vandalismequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vinniee je bent je glazen aan het ingooien
Hoe kan ik in Haren zijn als ik bij Knetter wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus gister was je niet in Haren?
nou je noemde mij oud. vervolgens zeg je dat je me verward met lola is een verkapte lola is oud opmerking en daarbij heb jij mij gisteren gemeet en nog verwar je mij met iemand anders..quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kusje voor jou dan
En nee, ik vind je er niet ouder uit zien
wat hebben jullie gedaan dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan ik in Haren zijn als ik bij Knetter was
kabouterkoekjes etenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat hebben jullie gedaan dan?
Ik heb heul niks gezegd over wat oud isquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou je noemde mij oud. vervolgens zeg je dat je me verward met lola is een verkapte lola is oud opmerking en daarbij heb jij mij gisteren gemeet en nog verwar je mij met iemand anders..
geen kabouterkoekje voor jou de volgende keer
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kabouterkoekjes etenkeiharde neuqseks en 2 films gekeken
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kabouterkoekjes etenkeiharde neuqseks en 2 films gekeken
Gewoon het woord oud, en alle variaties daarop mijden, als je het over vrouwen hebt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb heul niks gezegd over wat oud isAlleen ouder
![]()
Lola is ook niet oud
Ik ben ook gezelligquote:
daarom ben jij de vader van dat ding in mijn buikquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon het woord oud, en alle variaties daarop mijden, als je het over vrouwen hebt.
Oke baasquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon het woord oud, en alle variaties daarop mijden, als je het over vrouwen hebt.
Jij bent zeker gezelligquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben ook gezellig
dat zijn dikke mensen altijd(nou ja bijna)
Dus jij hebt sex met Vinniee en JJH?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom ben jij de vader van dat ding in mijn buik
Je bent het dus met me eens dat ik dik benquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke baas
[..]
Jij bent zeker gezellig
en nog een paar anderenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus jij hebt sex met Vinniee en JJH?
gezelligquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en nog een paar anderen
zeker en goedkoper dan de sportschoolquote:
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens dat ik dik ben
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeker en goedkoper dan de sportschool
quote:
Ik heb nergens het woordje dik gebruiktquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke baas
[..]
Jij bent zeker gezellig
Je bevestigd mijn zinquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nergens het woordje dik gebruikt
Dat je gezellig bentquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je bevestigd mijn zin
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince, hier redt je jezelf niet meer uit
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je gezellig bent
Niet dat je dik bentEn dat vind ik ook helemaal niet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince, hier redt je jezelf niet meer uit
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En ja ik ben zo'n trut die hier met een big smile zit te kijken hoe jij jouw graf dieper graaft
maar ik wou net chips erbij pakkenquote:
welke?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik wou net chips erbij pakken
Is ze ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince, zeg nou maar gewoon dat ze leuk is, dat helpt, echt
Dus jij vindt mij niet leukquote:
M'n edit was te traagquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dus jij vindt mij niet leuk
have funquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
zo, ik ga tv kijken
Fijne avond nog
succes Vin
waar zou ik die moeten halen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
have fun
en als je nibb its wil kom maar halen
Zwollequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar zou ik die moeten halen?
Ik ben snellerquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hmm nog best dichtbij vanaf nijmegen
Heb jij een zachte g?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hmm nog best dichtbij vanaf nijmegen
Nijmegen is toch geen brabant joh mutsiequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb jij een zachte g?![]()
nee, maar wel een harde Lquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb jij een zachte g?![]()
met mijn dikheid en niet leuk zijn heid?quote:
ja maar collega van mij woont er en als hij doorverbind naar mij dan moet ik altijd wat extra dingen vragen want bhoooquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nijmegen is toch geen brabant joh mutsie
quote:
In positieve zinquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met mijn dikheid en niet leuk zijn heid?
of met de nibb its in mijn dikke vingers?
of of of muhahahahhahahah
Dat je het woord positief nog durft te gebruiken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
In positieve zinTrue story
Ga jij eens taxiënquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je het woord positief nog durft te gebruiken.
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Door naar de volgende aflevering
Jij had toch nog een feestje?quote:
Heb je niet een of ander southpark plaatje?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
And noooow he's in real trouble
hij heeft nooit feestjes..forever alone samen met mij enzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Jij had toch nog een feestje?
Ik ben vandaag al de hele dag buiten de deur geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Jij had toch nog een feestje?
Nietus je was niet om 12 uur wegquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al de hele dag buiten de deur geweest.
Ahwquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft nooit feestjes..forever alone samen met mij enzo
Ik wou ook naar de rally maar ik kon de weg niet vindenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al de hele dag buiten de deur geweest.
Infopakketje kopen, zitten mooi gedetailleerde kaartjes in.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw
[..]
Ik wou ook naar de rally maar ik kon de weg niet vinden
Neequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je niet een of ander southpark plaatje?
Jongun daar ben ik niet eens mee bezug.. dat komt wel als ik er zin en tijd voor heb enzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee![]()
Knetterje, schatje, was je inmiddels klaar met rommelen in m'n fobo?
Ja maar hoi, ik kon Hellendoorn niet eens vindenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Infopakketje kopen, zitten mooi gedetailleerde kaartjes in.
Gisteren zat er 1 de hele tijd op m'n schootquote:
Owquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jongun daar ben ik niet eens mee bezug.. dat komt wel als ik er zin en tijd voor heb enzo
Hellendoorn niet kunnen vinden whut?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar hoi, ik kon Hellendoorn niet eens vinden
[..]
Gisteren zat er 1 de hele tijd op m'n schoot
Dat is wel een faal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar hoi, ik kon Hellendoorn niet eens vinden
[..]
Gisteren zat er 1 de hele tijd op m'n schoot
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hellendoorn niet kunnen vinden whut?
Ja ik was motorritje aan het doen en de afslag vergeten. Ik zat bij Raaltequote:
Dan zat je dichtbij, Hellendoorn is naar het oostenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja ik was motorritje aan het doen en de afslag vergeten. Ik zat bij Raalte
Dan ben je er.zo goed als langs gekomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zat je dichtbij, Hellendoorn is naar het oosten
Ik wist hetquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben je er.zo goed als langs gekomen.
Net boven Nijverdal jonguhquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik wist het*doet maps even checken*
Nou dan was je er al bijna en daar voor aan kwam een heel verhaal waarvan jjh vond dat ik dat aan jou moest vertellen alleen vond ik dat niet want dan moest ik veelste veel typen en dan ook nog dingen die ik niet interessant vindt en waarvan ik denk dat er ook niemand op zit te wachten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou dan was je er al bijna en daar voor aan kwam een heel verhaal waarvan jjh vond dat ik dat aan jou moest vertellen alleen vond ik dat niet want dan moest ik veelste veel typen en dan ook nog dingen die ik niet interessant vindt en waarvan ik denk dat er ook niemand op zit te wachten.
Daarom hou ik mijn posts altijd zo kort omdat niemand er behoefte aan heef om een hele lange post te lezen waarin bijvoorbeeld een route beschrijving staat die je ook via google maps kunt vinden niet te verwarren met iOS 6 waarmee je idd zou verdwalen, maar dit niet ter zaken doende aan de post waarmee ik bezig was.
Wat ik dus wou vertellen is dat men niet zit te wachten op een lange post waar iets instaat wat eigenlijk niemand wil weten.
Ik bedoel, maak dan een lange post waarin niets staat wat niemand wou weten waardoor je dan dat leest en denkt ja waarom las ik dat nu weet ik nog niets omdat er niet iets in staat.
Desalnietemin staat er in deze post wel degelijk iets namelijk dat je er al bijna was en dat de iOS 6 je niet naar hellendoorn brengt
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou dan was je er al bijna en daar voor aan kwam een heel verhaal waarvan jjh vond dat ik dat aan jou moest vertellen alleen vond ik dat niet want dan moest ik veelste veel typen en dan ook nog dingen die ik niet interessant vindt en waarvan ik denk dat er ook niemand op zit te wachten.
Daarom hou ik mijn posts altijd zo kort omdat niemand er behoefte aan heef om een hele lange post te lezen waarin bijvoorbeeld een route beschrijving staat die je ook via google maps kunt vinden niet te verwarren met iOS 6 waarmee je idd zou verdwalen, maar dit niet ter zaken doende aan de post waarmee ik bezig was.
Wat ik dus wou vertellen is dat men niet zit te wachten op een lange post waar iets instaat wat eigenlijk niemand wil weten.
Ik bedoel, maak dan een lange post waarin niets staat wat niemand wou weten waardoor je dan dat leest en denkt ja waarom las ik dat nu weet ik nog niets omdat er niet iets in staat.
Desalnietemin staat er in deze post wel degelijk iets namelijk dat je er al bijna was en dat de iOS 6 je niet naar hellendoorn brengt
RSI heet zoietsquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:15 schreef JJH het volgende:
Straks heb ik rai duim van het scrollen.
Snel drink je sperma !quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had vanmiddag drank moeten kopen, nu heb ik er zin in
*proest*quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Snel drink je sperma !
sorryquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*proest*
Daar ging m'n bier, thanks Knet
Ik ben nog kerngezond hoor, dus nee dankjequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Snel drink je sperma !
Ja.. jij ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:19 schreef JJH het volgende:
Dan word ie in ieder geval niet verkouden.
In die reclames van die vitaminiedrankjes hebben ze het toch ook altijd over "Lichaamseigen stoffen" ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:19 schreef JJH het volgende:
Dan word ie in ieder geval niet verkouden.
beter voorkomen dan te genezenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben nog kerngezond hoor, dus nee dankje
In dit geval genees ik lieverquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
beter voorkomen dan te genezen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In die reclames van die vitaminiedrankjes hebben ze het toch ook altijd over "Lichaamseigen stoffen" ?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In die reclames van die vitaminiedrankjes hebben ze het toch ook altijd over "Lichaamseigen stoffen" ?
Ja, dát zeggen ze er nooit bij..quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
van WIE zijn lichaam joof?
Waar kan ik solliciteren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu stel ik me lopende band werk voor voor die dingen
van die piemels waar steeds een paar druppen uit getrokken wordt voor lichaamseigen stoffen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu stel ik me lopende band werk voor voor die dingen
van die piemels waar steeds een paar druppen uit getrokken wordt voor lichaamseigen stoffen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vrouwen met haarnetjes die voor hun werk 8 uur per dag aan piemels trekken en doseringen afmeten
dat zijn wel goeie bacteriën he..quote:
klopt hadden wij met de opleiding ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in de AH en daar had zo'n vrouw een koksmuts op, maar dat helpt dus geen zak als er haren uitvallen
Ja, maar dat is toch onlogisch? Ze had wel een staart, maar ook een pony.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt hadden wij met de opleiding ookpetje of muts.. maar dan moesten wel wel ook ons haar vast doen
Nou, melken geblazenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
KUT ik begin echt verkouden te worden
en jjh kent dit topic
Nou ik had net dus zoiets van KUT.. ik word echt verkouden..; en ik zei dat.. en jjh begon zijn broek al los te knopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, melken geblazen
Wat is daar nieuws aan? Dat jjh dit topic kent wisten ik al
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou ik had net dus zoiets van KUT.. ik word echt verkouden..; en ik zei dat.. en jjh begon zijn broek al los te knopen
Failquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wil ik een biertje halen met Rockje, vraagt die gozer om ID
oh geef rokje maar een kusje van mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wil ik een biertje halen met Rockje, vraagt die gozer om ID
Nee er is geen meet. Ja 6 oktober.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:33 schreef Royco1 het volgende:
Is er een meet waar ik niks van wist?
ik ben ook niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:33 schreef Royco1 het volgende:
Is er een meet waar ik niks van wist?
Nee, ho! Een gozer mocht haar wel oraal plezieren maar meer niet!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh geef rokje maar een kusje van mijoh wacht nee doe maar niet want die wil ze van jou niet hebben
uhm.. hoe is het met haar billen?
Hihi, die wilde ze welquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh geef rokje maar een kusje van mijoh wacht nee doe maar niet want die wil ze van jou niet hebben
uhm.. hoe is het met haar billen?
-o-quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben ook niet uitgenodigd
hmm.. nou ik denk toch dat gitaarjongen beter in rokje haar oor kan fluisteren dat ze en lekkere zwoele tongzoen van me krijgtquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ho! Een gozer mocht haar wel oraal plezieren maar meer niet!
wilde ze die?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hihi, die wilde ze wel
Nu in de trein naar huis, helaas. Was echt verschrikkelijk gezellig en leuk!
Dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, we hebben hard gelachen
WC zit om de hoekquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ik moet plassen verdorie
Van mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wilde ze die?van jou of van mij?
ja maar zolang ik zit gaat het nog.. maar als ik ga staan dan moet ik hard gaan lopen dat voel ik nu al een half uurquote:
Oh dat heb ik altijd op de motorquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar zolang ik zit gaat het nog.. maar als ik ga staan dan moet ik hard gaan lopen dat voel ik nu al een half uur
Ik heb jouw nummer toch heulegaar niet jongunquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou juh als je wilt whatsappen mag dat best hoor
Dunnoquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker. Tamashii is ook erg gezellig
Mwhehe, opstaan en snel plassen dan!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar zolang ik zit gaat het nog.. maar als ik ga staan dan moet ik hard gaan lopen dat voel ik nu al een half uur
Hallo mevrouwquote:
06 lekkerdingquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer toch heulegaar niet jongun
Staan toch allemaal bij de misschien lijstquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nou dan hoef ik die mensen die daar waren niet te meeten![]()
Eikelsquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. En wij waren niet uitgenodigd
ik deed bellen en kreeg een tutututu melodietje.. nr bestaat nietquote:
nou fuck hun maarquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staan toch allemaal bij de misschien lijst
Neuh, hoeft nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou fuck hun maarpffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |