Ah, dat verklaart hetquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en vin, ik luister niet op mijn smartphone, Cryothic is tv kijken
Ik ookquote:
vertel vertelquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm ik zal mijn beeld van de fokkers so far maar niet geven
Doe maar welquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer
Ben eigenlijk wel benieuwd wat mensen van mij vinden
Ik ben wel benieuwd!quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
op jouw verzoek even in je fobo gekeken, ik vind je een leuke kop hebben maar die kleding kan echt nietquote:
Flickr is geen fobo héquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zeg lola, en je foto op flickr dan
Sssssttttquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zeg lola, en je foto op flickr dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is ff zo vlug wat uit het hoofd
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik vind jou een mooie vrouw!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn beeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is ff zo vlug wat uit het hoofd
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn beeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is ff zo vlug wat uit het hoofd![]()
![]()
jonge je komt het topic binnen huppelen en mensen worden al blij van je.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben heeeel geen allemansvriendik ben een leukemensenvriend
Dat jij jezelf niet zo ziet wil niet zeggen dat anderen jouw mening delen damequote:
Eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat jij jezelf niet zo ziet wil niet zeggen dat anderen jouw mening delen dame
Komt goed, hoop ik..quote:
Oh, nou, lekker dan..quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb lekker jullie fobo's geloerd!! Hihi
Ik snap waarom dr sexy zo heet.
Sararaats vind ik er lief uitzien
Mistress xis damn hot!
LoLa is kei seksy!
Net als knetter
Guitarboy guitarboy vind ik ook leuk!
En Vinniiee ook
En nu moet ik opnieuw beginnen want meer had ik niet onthouden :S
Oh ik had jou ook nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt goed, hoop ik..
[..]
Oh, nou, lekker dan..
ja maar.... Je doet overkomen alsof iedereen dat vind, en das niet eerlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat jij jezelf niet zo ziet wil niet zeggen dat anderen jouw mening delen dame
Ik deel die mening wel iig..quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar.... Je doet overkomen alsof iedereen dat vind, en das niet eerlijk
er zijn er genoeg die dat vindenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar.... Je doet overkomen alsof iedereen dat vind, en das niet eerlijk
Aww.. Nu moet ik van je blozenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh ik had jou ook niet
whaha
Jofu: Klein maar niet te missen, wat hij in lengte ontbreekt maakt zijn hart goed
Hoe mannelijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww.. Nu moet ik van je blozen
Ohquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik deel die mening wel iig..
JJH ook, Gewoonmezelf ook...quote:
+1quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
JJH ook, Gewoonmezelf ook...
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor Jofunu-kun:
Mede-Rotterdammer, vrolijk om mee te kletsen, ik vind je tof!
Op hossel-tour?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo dan, ik wordt nog even positief opgeladen voor het uitgaan![]()
![]()
Als het zo door gaat heb ik er wel vertrouwen in.. Maar we gaan met een groepje, en er zit 1 bepaald zwart schaap tussen, die verziekt het altijd voor iedereenquote:
nou ik vind LoLa een mblf (mother boys like to .....)quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
JJH ook, Gewoonmezelf ook...
Zie dan ben je het wel sort of eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou ik vind LoLa een mblf (mother boys like to .....)
Ik val echt niet op vrouwen en kan het er ook niet op!
Als ie op de plee zit snel naar een andere tent ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het zo door gaat heb ik er wel vertrouwen in.. Maar we gaan met een groepje, en er zit 1 bepaald zwart schaap tussen, die verziekt het altijd voor iedereen
mother boys...quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou ik vind LoLa een mblf (mother boys like to .....)
Ik val echt niet op vrouwen en kan het er ook niet op!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik lig dubbel, zo kan ik me toch niet aankleden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mother boys...
Dat klinkt fout.....
Ik ben een milflol
Nou ik ga dit ff verwerken.. even serietje kijken![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mother boys...
Dat klinkt fout.....
Ik ben een milflol
Nou ik ga dit ff verwerken.. even serietje kijken![]()
Ik snap m ook denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik lig dubbel, zo kan ik me toch niet aankleden
[ afbeelding ]
ik dacht al ik snap hem ook..quote:
Ik voel mij vereerd heurquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd heur
wist je trouwens dat ik het fobo van jofunu-kun heb gemaakt
Oh? Je weet niet meer wat ze waren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Joof ik moet je inlog gegevens weer hebben.. sommige plaatjes doen ut niet
waarom zou ik jouw inlog gegevens gaan onthouden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh? Je weet niet meer wat ze waren?
Ze zijn niet veranderd iig
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef Grijsbaard het volgende:
Eindelijk.. Daar ben ik weer van zolang weg geweest..
Ik heb je gemistquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef Grijsbaard het volgende:
Leuk dat je het vraagt. Nja.. eigenlijk niet zo goed.. Heb erge keelontsteking.. *kuch kuch* En hoe is het met jou?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij pist op de heren wc? A new world just opened up..
Mwehehe, eventjes, heel eventjes dacht ik iets andersquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]als ik ergens ben, bijvoorbeeld op een beurs en ik moet plassen maar bij de vrouwen is het druk, dan ga ik naar de heren wc hoor! maar niet bij urinoir nee
ja nou geeft nietquote:
hey youquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef Grijsbaard het volgende:
Oh das wel balenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. Nja.. eigenlijk niet zo goed.. Heb erge keelontsteking.. *kuch kuch* En hoe is het met jou?
Ja, logisch.. Heb het daarnaast ook nog ontzettend druk.. Ik moet ook voor een serie figureren, dus vandaar..quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou geeft nietmaar wou het je toch laten weten
Ja, heel graag!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hey you
ach bagger keelontsteking! wil je een pilletje AB van mij?
Thankyou! Gelukkig maar..quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh das wel balenBeterschap
Gaat wel goed hoor
Ik heb eens gehoord dat sperma vol vitaminen zit en eiwitten en erg goed is tegen verkoudheid en bacteriën.. dus miss moet je iemand pijpen of je eigen slikken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. Nja.. eigenlijk niet zo goed.. Heb erge keelontsteking.. *kuch kuch* En hoe is het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb eens gehoord dat sperma vol vitaminen zit en eiwitten en erg goed is tegen verkoudheid en bacteriën.. dus miss moet je iemand pijpen of je eigen slikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb eens gehoord dat sperma vol vitaminen zit en eiwitten en erg goed is tegen verkoudheid en bacteriën.. dus miss moet je iemand pijpen of je eigen slikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]
Ik heb eens gehoord dat sperma vol vitaminen zit en eiwitten en erg goed is tegen verkoudheid en bacteriën.. dus miss moet je iemand pijpen of je eigen slikken.dan heb je niet de goede geproefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik heb eens gehoord dat sperma vol vitaminen zit en eiwitten en erg goed is tegen verkoudheid en bacteriën.. dus miss moet je iemand pijpen of je eigen slikken.Hoe kom ik dan aan een longontsteking als het zo goed tegen bacterien isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat vriend dit maar niet lezen dan heb ik om de haverklap mn mond vol
S. 2014
J. 2016
Nou ik denk dat die persoon gewoon wou dat ik ging pijpen en slikken en dat de rest een onzin verhaaltje is.. maar weet het niet zeker en als het wel helpt nou pfoe.. dus bij de volgende verkoudheid toch maar weer proberenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan heb je niet de goede geproefd
[..]
Ik heb eens gehoord dat sperma vol vitaminen zit en eiwitten en erg goed is tegen verkoudheid en bacteriën.. dus miss moet je iemand pijpen of je eigen slikken.Hahaha ik bedank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nou omdat hij sperma heeft wat op de toch heeft gestaan.. heeft hij zeker zijn gulp open laten staan en dan heb je sperma wat zelf verkouden is en dat helpt niet neequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan aan een longontsteking als het zo goed tegen bacterien is
laat vriend dit maar niet lezen dan heb ik om de haverklap mn mond vol
* gewoonmezelf87 Deelt dekentje en amoxi met grijsbaardquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:16 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, heel graag!!!
[..]
Thankyou! Gelukkig maar..
Whahahahahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou omdat hij sperma heeft wat op de toch heeft gestaan.. heeft hij zeker zijn gulp open laten staan en dan heb je sperma wat zelf verkouden is en dat helpt niet nee
rawrquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou ik denk dat die persoon gewoon wou dat ik ging pijpen en slikken en dat de rest een onzin verhaaltje is.. maar weet het niet zeker en als het wel helpt nou pfoe.. dus bij de volgende verkoudheid toch maar weer proberen
*ha ha ha ha HATSJOE*
Ahhww... hoe lief.. Hoe gaat het met jou trouwens en je vriend?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
* gewoonmezelf87 Deelt dekentje en amoxi met grijsbaard
sorry maar dan moet ik toch echt picsquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
![]()
Ik zal R jr vannacht een sjaal omdoen
ik ben nog niet verkouden hoor *KUCH*quote:
maar je kucht?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben nog niet verkouden hoor *KUCH*
WACHT MAAR!!! xDquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben nog niet verkouden hoor *KUCH*
ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:dat is niet lief !
-insert koosnaampje-
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja...
misschien toch maar het zekere voor het onzekere nemen?lijkt me wel verstandig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]dat is niet lief !
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja...
misschien toch maar het zekere voor het onzekere nemen?Zou ik wel doen als ik jouw wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]dat is niet lief !
![]()
nu nog een goed persoon vindenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt me wel verstandig ja
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu nog een goed persoon vinden
niet roker die gezond en gevarieerd eet zelf niet verkouden is en zijn gulp wel telkens netjes dicht heeft
Halloquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu nog een goed persoon vinden
niet roker die gezond en gevarieerd eet zelf niet verkouden is en zijn gulp wel telkens netjes dicht heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |