SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
kk heeft maar 73 pace hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:16 schreef Roypsv het volgende:
lol mijne gaat ineens kk snel ps3. 115 mins nog
Ik zit op dit moment niet op een PCquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Doe gewoon zelf.
Als het een hybrid is oké, maar een simpel goedkoop Serie A teampje hoeft een ander niet te doen.
edit?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef byah het volgende:
Rijst heeft een stream van z'n download? Awesome
linkquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef byah het volgende:
Rijst heeft een stream van z'n download? Awesome
Te droogquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef TheFastOne het volgende:
Rijst vs Roy, Clash of a Titan versus a kkbal.
Koop het thuistenue van Charleroi danquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef DutchSL het volgende:
Nog even een fatsoenlijk logo en shirt scoren voor ik ga spelen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef Confetti het volgende:
Jeuj, download gestart. Kon het toch niet weerstaan
Wacht dan tot je thuis bentquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment niet op een PC
Die heb ik ook, zonder Atlasquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vorig jaar deze, maar toen stond er nog geen atlas onder
Daarom.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wacht dan tot je thuis bent
Mensen hier hebben ook wel iets beters te doen, zeker als een team totaal geen uitdaging biedt om te maken.
Ik was onderweg naar huis, vandaar. Ik dachtquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wacht dan tot je thuis bent
Mensen hier hebben ook wel iets beters te doen, zeker als een team totaal geen uitdaging biedt om te maken.
Laatste toevoegingen en dan fifa klikken!!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:22 schreef FlorisRijkaard het volgende:
IK BEGRIJP ER GEEN KUT VAN![]()
![]()
Heb season ticket gedownload (volgens mij al 2x) maar EA Sports Central verschijnt maar niet in sectie 'Game' in PS3-menu. Allemaal demo's daar en FIFA12-cd die ik erin heb zitten.
Waar gaat het fout? HELP!
Je leest de US instructies.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:22 schreef FlorisRijkaard het volgende:
![]()
Heb season ticket gedownload (volgens mij al 2x) maar EA Sports Central verschijnt maar niet in sectie 'Game' in PS3-menu. Allemaal demo's daar en FIFA12-cd die ik erin heb zitten.
Op de PS3 krijg je niks, je moet meteen FIFA13 Early Release downloaden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:22 schreef FlorisRijkaard het volgende:
![]()
Wtf, zo snel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:24 schreef Terrestra het volgende:
Bij mij is ie nu aan het installeren. Kan niet wachten
Tnx voor comments ya'll, maar euh... dan krijg ik 'Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account'quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:23 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Op de PS3 krijg je niks, je moet meteen FIFA13 Early Release downloaden.
dan ben je gebannedquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:25 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
Tnx voor comments ya'll, maar euh... dan krijg ik 'Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account'
Volgens mij 9000 MB?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
900 MB.Valt me tot nu toe mee. Ik zit op 'n 10de. Ik ga dus sneller dan sommigen hier, terwijl ik dus qua stats het langzaamste internet heb.
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:25 schreef diedjuh het volgende:
Hebben jullie echt allemaal early acces gekocht?
Ik zit op 900 dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:25 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Volgens mij 9000 MB?
Of ik keek verkeerd!
Nee we zitten hier allemaal jou te fucken, hahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:25 schreef diedjuh het volgende:
Hebben jullie echt allemaal early acces gekocht?
Gebanned? :|quote:
kabel erin scheelt echt veelquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik zit op 8%, maar download wireless.
ja ik denk het wel. dat mag niet met een nederlandse ps3quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:26 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
Gebanned? :|
Kan dat komen omdat ik demo in US-store (ander account) gedownload heb vorige week?
Je bent niet gebanned. Niet luisteren naar Roy, zelfs zijn moeder kan hem niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:26 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
Gebanned? :|
Kan dat komen omdat ik demo in US-store (ander account) gedownload heb vorige week?
Switch ertussen boyyquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar die gebruik ik voor mijn PC.
jullie trollen altijd. als ik het doe ben ik een mongolquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je bent niet gebanned. Niet luisteren naar Roy, zelfs zijn moeder kan hem niet serieus nemen.
OMG... Bizar, waarom blokkeren ze dat niet? Zag die tip op FOK en dacht doen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja ik denk het wel. dat mag niet met een nederlandse ps3
Maar jij bent het ook letterlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jullie trollen altijd. als ik het doe ben ik een mongol
Niet alleen als je aan het trollen bent hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
stopit youuuuuuuuquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet alleen als je aan het trollen bent hoor
Die van Feyenoord zeker ook?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
Haha, de badge en kits van ajax zijn non shiny.
nee jebent niet gebanned. check nog is of je de season pass hebt gekocht. en in de ps3 store staat bij fifa ( early release) die moet je hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
OMG... Bizar, waarom blokkeren ze dat niet? Zag die tip op FOK en dacht doen!
En nu is die ban er zeker op totdat ik EA-callcenter maandag ergens te bereiken is? Of zijn er nog trucjes (nieuw account?)
Ben je altijd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Haha....quote:
Spuit elfquote:
lees me vorige bericht evenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:29 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Ok leuk, trol enzo. Maar help een leek eens, hoe download je de game? Heb Season Ticket (2x mss zelfs) al betaald!
Kijk bij onlangs toegevoegd, daar staat het.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:29 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Ok leuk, trol enzo. Maar help een leek eens, hoe download je de game? Heb Season Ticket (2x mss zelfs) al betaald!
Geeft ook modder.quote:
Haha, Martins Indi is non-shinyquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
Haha, de badge en kits van ajax zijn non shiny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11% in 11 minuten hierquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:29 schreef Roypsv het volgende:
30% in 30 minuten is DIKKKKKKKKKKKKK
Frey, goede stats welquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef marcie216 het volgende:
Wie is een goedkope en goede Serie A keeper. Tot 2k.
Buffonquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef marcie216 het volgende:
Ospina, Handanovic,Steek,Abbiati?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef marcie216 het volgende:
Veelste duurquote:
Dankjequote:
volgens mijn wiskundige berekening kan jij dan kk snel speleuuuuquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
11% in 11 minuten hier![]()
Valt me echt reuze mee.
head to head seasons in futquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen is trouwens mad rich zometeen, matchcoins als een malle
Compleet relevant inderdaadquote:
Waarom moet dat woord in al je posts een of meerdere keren voorkomen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
volgens mijn wiskundige berekening kan jij dan kk snel speleuuuu
krijg je coins als je promoveertquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Compleet relevant inderdaad
Nepnegerquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oh zoquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
krijg je coins als je promoveert
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haha, Martins Indi is non-shinyen 68 paceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeker KKK aanhangers van EA
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Heb jij het al? Ikzelf ga echt geen 25 eur betalen terwijl ik woensdag ook weer 60 moet gevenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
betere graphics kosten meer mb'squote:Op zaterdag 22 september 2012 19:34 schreef byah het volgende:
Waarom is het op de ps3 trouwens 3GB groter?
Twijfelde, maar het is van de zotten eigenlijk ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb jij het al? Ikzelf ga echt geen 25 eur betalen terwijl ik woensdag ook weer 60 moet geven
Is een bug, zitten een paar kits en ballen in met dat probleem.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:33 schreef DutchSL het volgende:
Ik zie nu pas wat voor een shirts ik standaard kreeg, dat thuisshirt![]()
[ afbeelding ]
Er zijn honderden kits die er zo uitzien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:33 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
betere graphics kosten meer mb's
Haha, dacht dat er geen shirt stond..quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:33 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Yoooquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:34 schreef BDIL het volgende:
GUESS WHO'S BACK ?!!!! BACK AGAIN !!! BDIL'S BACK, BDIL'S BACK TANANANANANA
knuffelkroaat!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:34 schreef BDIL het volgende:
GUESS WHO'S BACK ?!!!! BACK AGAIN !!! BDIL'S BACK, BDIL'S BACK TANANANANANA
en ook 1 als ej wat simpele manager tasks doetquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:35 schreef Confetti het volgende:
Je krijgt trouwens een Gold pack voor het aanschaffen van de Season Ticket straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij pagina 835 houdt hij er gewoon mee op, verder kom ik niet. Ik moet me dan maar beperken tot bepaalde soorten spelers of kits. De 20k is inmiddels eindelijk bereikt
about:plugins in de URL bar, dan op Details klikken en 'pepflashplayer.dll' uitschakelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:37 schreef Joodnl het volgende:
Weet iemand hoe je de plugin uitzet om de webapp via chrome te scrollen??
naar chrome://plugins gaan, op het plusje rechtsboven klikken en het eerste ding van flash uitschakelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:37 schreef Joodnl het volgende:
Weet iemand hoe je de plugin uitzet om de webapp via chrome te scrollen??
Idd. Woensdag is ie er toch alquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Twijfelde, maar het is van de zotten eigenlijk ja.
Ga al 20 euro wasten eraan waarschijnlijk, maar dat is ook zonde omdat ik Benzema heb
Waarom praat jij altijd zo apart? No offense.. Ik vroeg het een tijdje terug ook al, maar praat jij echt zo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Twijfelde, maar het is van de zotten eigenlijk ja.
Ga al 20 euro wasten eraan waarschijnlijk, maar dat is ook zonde omdat ik Benzema heb
Ik vind dit toch wel vervelend worden net als die scrolling bug. Wel heb ik een Nyassi opgepikt in 3-4-3 voor 600c. Ik ga waarschijnlijk 3-4-3 spelen met MLS bronzesquote:
Zo praat hij in het echt ook!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom praat jij altijd zo apart? No offense.. Ik vroeg het een tijdje terug ook al, maar praat jij echt zo?
Hij is die brother van de hood.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom praat jij altijd zo apart? No offense.. Ik vroeg het een tijdje terug ook al, maar praat jij echt zo?
In België woensdag al?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Idd. Woensdag is ie er toch al
FUT natuurlijk man!quote:
tja voor 14 jarigen met 3 euro zakgeld per week is 25 euro misschien een beetje veel geld. En hij komt vrijdag uit niet woensdagquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Idd. Woensdag is ie er toch al
Niet met alles wat ik post hier, maar dat tikt snellerquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Donderdag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
tja voor 14 jarigen met 3 euro zakgeld per week is 25 euro misschien een beetje veel geld. En hij komt vrijdag uit niet woensdag
Woensdag of Donderdag, nooit vrijdagquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
tja voor 14 jarigen met 3 euro zakgeld per week is 25 euro misschien een beetje veel geld. En hij komt vrijdag uit niet woensdag
haha sukkelquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:42 schreef Longcat. het volgende:
Godverdomme man, Die level awards ik was op mijn mian level 50 NU LEVEL 4 KUT REWARDS
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zelfde hierquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:41 schreef marcie216 het volgende:
Zit nu op de 14/15k, met nog wat spelers te koop staan. als ze allemaal verkopen 22k+
Hopen op nog 4x een mooie daily gift. Dan op dinsdag avond mijn team maken, woensdag spelen
Yah buddyquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:43 schreef Longcat. het volgende:
JEZUS HEEL BARCELONA EN REAL ALS STARTER TEAM-
Wow, echt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:43 schreef Longcat. het volgende:
JEZUS HEEL BARCELONA EN REAL ALS STARTER TEAM-
Ik kan het opzich wel makkelijk betalen die 25 euro, maar ik wacht liever nog even.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Woensdag?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:41 schreef marcie216 het volgende:
Zit nu op de 14/15k, met nog wat spelers te koop staan. als ze allemaal verkopen 22k+
Hopen op nog 4x een mooie daily gift. Dan op dinsdag avond mijn team maken, woensdag spelen
Soms moet je in kleinere stappen gaan anders snapt de webapp het niet. Stappen van 200 pagina's werkt het bestquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij pagina 835 houdt hij er gewoon mee op, verder kom ik niet. Ik moet me dan maar beperken tot bepaalde soorten spelers of kits. De 20k is inmiddels eindelijk bereikt
Denk je echt dat ze pas de 28ste verkopen?quote:
Ik heb niet zo dure spelers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zelfde hier
alleen heb ik ozil, vdw en 5k. Hoop er 100 voor te vangen in totaal
No shitquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Lol is het een voorbeeld team gay
Consoleshop zegt 27equote:
Thanxsssssquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
naar chrome://plugins gaan, op het plusje rechtsboven klikken en het eerste ding van flash uitschakelen.
Dat werkte eerder vandaag wel maar precies bij pagina 835 houdt hij er gewoon mee op om 1 of andere redenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Soms moet je in kleinere stappen gaan anders snapt de webapp het niet. Stappen van 200 pagina's werkt het best
Ik denk dat ik in de war ben en dat hij donderdag komt, sorry.quote:
Soms doet ie het wel en soms niet idd. Beetje vaag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat werkte eerder vandaag wel maar precies bij pagina 835 houdt hij er gewoon mee op om 1 of andere reden
Nieuw rooster heb ik, elke dag 15:50 uitquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Zit toch de hele dag op school dus heeft toch geen zin.
3 weken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wanneer is de eerstvolgende vakantie? Weet iemand dit zo snel uit zijn hoofd?.
4 wekenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
over 3 weken dacht ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan goed 4 weken zijn hoor, ik weet het niet zeker. Dacht 3, kan ook 4.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik weer de enige die later heeft
19 oktoberquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dan moet je maar zo denken, als iedereen weer naar school moet dan kan jij lekker lachenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik weer de enige die later heeft
dacht ik ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan goed 4 weken zijn hoor, ik weet het niet zeker. Dacht 3, kan ook 4.
Netjes.quote:
Klopt..quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je maar zo denken, als iedereen weer naar school moet dan kan jij lekker lachen
Klopt, school vond ik altijd leuk, lekker ouwehoeren maar dat huiswerkquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt..
Ach, school is opzich geen hel, maar dat huiswerk is kut
Jup.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fifa komt gewoon door de brievenbus toch trouwens?
Neequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef byah het volgende:
Iedereen hier zit ook nog gewoon op de middelbare school
Echt hèquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef byah het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef byah het volgende:
Past toch nooit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fifa komt gewoon door de brievenbus toch trouwens?
echt hequote:
Nee dat is gewoon een ''vocal minority'' zoals ze dat in het Engels zeggen, weet niet hoe ik dat naar het Nederlands moet vertalenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef byah het volgende:
Zal toch moeten als je ooit nog iets anders dan FUT-coins wilt verdienenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt, school vond ik altijd leuk, lekker ouwehoeren maar dat huiswerk
Met de Kerstquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat zet je er dan allemaal op, maak je er winst meequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zei eerst dat ik tot nu toe weinig silvers in bronze packs kreeg, maar ik kreeg net al 3 silver spelers (o.a. Taylor van Swansea) Ik heb toch maar wat packs geopend want ik denk dat ik nu veel meer dingen binnen een uur ga verkopen
Nee hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zal toch moeten als je ooit nog iets anders dan FUT-coins wilt verdienen
vragen stel je toch wel op het fok forum hequote:
Uiteindelijk wel maar het gaat nog niet zo snel. Over een uur zullen er wel wat mensen zijn die al spelen dus dan gaat het sneller. En ik zet alleen de shiny contracten eropquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat zet je er dan allemaal op, maak je er winst mee?
Verkopen contracten voor 150 atm?
dit jaquote:
Wel met CE (150 dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar het gaat nog niet zo snel. Over een uur zullen er wel wat mensen zijn die al spelen dus dan gaat het sneller. En ik zet alleen de shiny contracten erop
Rijst wilt niet ik welquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:55 schreef Thorb het volgende:
Rijst en Iwan, is er nog een xbox party?
dollarquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
3dollar toernooitje ofzo, ik heb gelijk he
Ja, je moet elkander helpen! Of wil je nog iemand in de uitkering hebben waar jij voor moet betalen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vragen stel je toch wel op het fok forum he
eerderquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:56 schreef Johnbon het volgende:
[..]
\
Sterk ik zit op 40 maar 20 minuten later begonnen
19.00 en zit nu op 53%quote:
Nee heb dan liever dat je gewoon vertrektquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, je moet elkander helpen! Of wil je nog iemand in de uitkering hebben waar jij voor moet betalen?
Neequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee heb dan liever dat je gewoon vertrekt
Ja, ik ga gewoon door met 150 BIN. Die Taylor is alleen al 1k waard ofzo. Maar ik open ze ook om kits te verzamelen (en ik hoop op die Charleroi kit)quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wel met CE (150 dus?)
Ik heb er ook 1 geopend gewoon voor de lol
Leg healing
McDonald (CB 433)
Mooie dingen dus.
ja hier gaat die nu weer super sloom en net rete snelquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
20% al.Bij vlagen gaat 'ie met 1 mb/s en soms met de helft.
Die kunnen wel eens veel waard worden met het nieuwe fitness systeem.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
Open even een bronze pack en er zit meteen een squad fitness in.
Niet om winst te makenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon door met 150 BIN. Die Taylor is alleen al 1k waard ofzo. Maar ik open ze ook om kits te verzamelen (en ik hoop op die Charleroi kit)
Nieuw fitness?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die kunnen wel eens veel waard worden met het nieuwe fitness systeem.
Wat is het nieuwe fitnesssysteem dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die kunnen wel eens veel waard worden met het nieuwe fitness systeem.
In het begin is het natuurlijk makkelijk om winst te maken maar ik wil ook een team maken. Ik hoop dan ook op goede Engelse bronzes in 4-4-2 en MLS bronzes in 3-4-3quote:
O netjes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:59 schreef Confetti het volgende:
Fitness gaat sneller omlaag en kost meer tijd op de bank om te herstellen..tenzij je dus squad fitness koopt.
Lekker danquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:59 schreef Confetti het volgende:
Fitness gaat sneller omlaag en kost meer tijd op de bank om te herstellen..tenzij je dus squad fitness koopt.
Makkelijk? Als de contracten niet voor 150 verkopen is het niet zo makkelijk hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het begin is het natuurlijk makkelijk om winst te maken maar ik wil ook een team maken. Ik hoop dan ook op goede Engelse bronzes in 4-4-2 en MLS bronzes in 3-4-3
haha echt he, wtfquote:
Welke? Picsquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
Iwan, heb je die schoenen al besteld? Ze zijn fucking nice
Ik heb ook nieuwe schoenen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
Iwan, heb je die schoenen al besteld? Ze zijn fucking nice
quote:
Zakelijke schoenen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb ook nieuwe schoenen.
[ afbeelding ]
Die lichte.Maar dan met andere veters.
Potje doen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:01 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ga ik naartoe werken
Ik bedoelde dan ook vanaf het moment dat veel mensen het spel gaan spelen. Ik maakte vorig jaar nog makkelijk winst ook al zette ik de contracten er niet eens op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Makkelijk? Als de contracten niet voor 150 verkopen is het niet zo makkelijk hoor
Ik vind ze best wel nice alleen houd ik niet van halfhoogquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn best tofquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ookquote:
Ah oke, fitness enzo 200, en gewone spelers misschien ook verkopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook vanaf het moment dat veel mensen het spel gaan spelen. Ik maakte vorig jaar nog makkelijk winst ook al zette ik de contracten er niet eens op.
Dat noem jij zakelijk?quote:
Dat ook, en ik krijg vanzelf een keer een goede bronze speler (al denk ik dat het dit jaar langer duurt voordat je een goede speler hebt)quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah oke, fitness enzo 200, en gewone spelers misschien ook verkopen
Jaquote:
Hij gaat hier juist weer wat sneller.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:05 schreef Reemi het volgende:
1MB per 5 seconden nu ofzo, wat is dit.
Ik vind ze niet zakelijk.quote:
Lolwatquote:
Vind ik ook maar meer voor de lente en zomerquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel vet
Geen Nike Lucht Maximaal?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel vet
Zakelijk is positief bedoeld hequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij gaat hier juist weer wat sneller.Ik ga m'n laptop even uitzetten denk ik. Ga even douchen en weer voetbal kijken.
[..]
Ik vind ze niet zakelijk.![]()
Tja, als je op de Webapp had gezeten had je gewoon een goud team.quote:
Wil wel eens wat anders, heb nu 4 paar staanquote:
Maar nee hoor ik moest tamperenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Tja, als je op de Webapp had gezeten had je gewoon een goud team.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel vet
Naaahquote:
Mooie bontkraagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |