SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
kk heeft maar 73 pace hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:16 schreef Roypsv het volgende:
lol mijne gaat ineens kk snel ps3. 115 mins nog
Ik zit op dit moment niet op een PCquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Doe gewoon zelf.
Als het een hybrid is oké, maar een simpel goedkoop Serie A teampje hoeft een ander niet te doen.
edit?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef byah het volgende:
Rijst heeft een stream van z'n download? Awesome
linkquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef byah het volgende:
Rijst heeft een stream van z'n download? Awesome
Te droogquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef TheFastOne het volgende:
Rijst vs Roy, Clash of a Titan versus a kkbal.
Koop het thuistenue van Charleroi danquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef DutchSL het volgende:
Nog even een fatsoenlijk logo en shirt scoren voor ik ga spelen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef Confetti het volgende:
Jeuj, download gestart. Kon het toch niet weerstaan
Wacht dan tot je thuis bentquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment niet op een PC
Die heb ik ook, zonder Atlasquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vorig jaar deze, maar toen stond er nog geen atlas onder
Daarom.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wacht dan tot je thuis bent
Mensen hier hebben ook wel iets beters te doen, zeker als een team totaal geen uitdaging biedt om te maken.
Ik was onderweg naar huis, vandaar. Ik dachtquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wacht dan tot je thuis bent
Mensen hier hebben ook wel iets beters te doen, zeker als een team totaal geen uitdaging biedt om te maken.
Laatste toevoegingen en dan fifa klikken!!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:22 schreef FlorisRijkaard het volgende:
IK BEGRIJP ER GEEN KUT VAN![]()
![]()
Heb season ticket gedownload (volgens mij al 2x) maar EA Sports Central verschijnt maar niet in sectie 'Game' in PS3-menu. Allemaal demo's daar en FIFA12-cd die ik erin heb zitten.
Waar gaat het fout? HELP!
Je leest de US instructies.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:22 schreef FlorisRijkaard het volgende:
![]()
Heb season ticket gedownload (volgens mij al 2x) maar EA Sports Central verschijnt maar niet in sectie 'Game' in PS3-menu. Allemaal demo's daar en FIFA12-cd die ik erin heb zitten.
Op de PS3 krijg je niks, je moet meteen FIFA13 Early Release downloaden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:22 schreef FlorisRijkaard het volgende:
![]()
Wtf, zo snel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:24 schreef Terrestra het volgende:
Bij mij is ie nu aan het installeren. Kan niet wachten
Tnx voor comments ya'll, maar euh... dan krijg ik 'Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account'quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:23 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Op de PS3 krijg je niks, je moet meteen FIFA13 Early Release downloaden.
dan ben je gebannedquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:25 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
Tnx voor comments ya'll, maar euh... dan krijg ik 'Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account'
Volgens mij 9000 MB?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
900 MB.Valt me tot nu toe mee. Ik zit op 'n 10de. Ik ga dus sneller dan sommigen hier, terwijl ik dus qua stats het langzaamste internet heb.
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:25 schreef diedjuh het volgende:
Hebben jullie echt allemaal early acces gekocht?
Ik zit op 900 dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:25 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Volgens mij 9000 MB?
Of ik keek verkeerd!
Nee we zitten hier allemaal jou te fucken, hahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:25 schreef diedjuh het volgende:
Hebben jullie echt allemaal early acces gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |