Helaas wel ja anders ging ik een Project X organiserenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt maar een euro ingelegd toch.
Vooral bouma is een aderlatingquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bouma en Willems doen dus beide niet mee?
Goed punt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral bouma is een aderlating
Even serieus, nu is de verdediging van de lampen zo?quote:
Een hele goede middenvelder met een goede pass. Ik snap niet dat hij nu verkracht wordt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:16 schreef Doublepain het volgende:
Ritzmaier is trouwens een middenvelder
'De lampen' zeggen is not dun.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, nu is de verdediging van de lampen zo?
Hutchinson - Marcelo - Derijck - Ritzmaier
![]()
![]()
wie wil je dan op LB?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een hele goede middenvelder met een goede pass. Ik snap niet dat hij nu verkracht wordt.
Als Feyenoord gewoon normaal gaat verdedigen zoals altijd dan zal PSV weer geen enkele kans creëren, enige probleem is dan nog zelf scoren.quote:
Hutch is RB.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Net als Atiba, maar soms moet je wel als je 20 aanvallers kooptquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een hele goede middenvelder met een goede pass. Ik snap niet dat hij nu verkracht wordt.
Als ik terugben morgen, eis ik dat PSV met 0-3 verloren heeft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
'De lampen' zeggen is not dun.
Maar idd, die verdediging ziet er niet best uit nee.
0-0 is ook prima.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als Feyenoord gewoon normaal gaat verdedigen zoals altijd dan zal PSV weer geen enkele kans creëren, enige probleem is dan nog zelf scoren.
Lampenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga zo even unibet maken, ze moeten wel winnen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
0-0 is ook prima.
Maar met die verdediging creëer je genoeg kansen voor een goal. Vooral met die keeper van PSV nu.
Oke.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bekijk het zo
-
- - - -
- - -
- - -
Heb je zuurkool op?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg wel vaker de lampen hoor.![]()
Sorry man.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je zuurkool op?
Rustig man.
DJ heeft alles in zijn dossiers staan, dus die komt zo wel met het antwoordquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg wel vaker de lampen hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |