misschien in de competitie? Of zijn daar ook pics van.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kutkind dat je bent. Ik dacht serieus dat het niet mocht wegens sponserbelangen.
Dat is Nike.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige adidas schoenen.
Ik ga het niet lezen hoor. Ik vertel het je alvast.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
Zo'n kut reactie van mij slecht onderbouwd en dan op de FP
Volgens mij boeit het niemand iets dat je er geweest bent, misschien kun je er over ophouden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Heb die gast trouwens zelf toestemming gegeven hoor. Zo maar weer feesten zonder slooptochten
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Project-X Haren: FOK!kers vertellen
Welke organisatie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
"De fout ligt allemaal bij de organisatie."![]()
Was slecht georganiseerd door de politie hoor. Eerst ergens heen begeleiden en vervolgens mag je alsnog overal heen lopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
De fout ligt bij de mensen die er al 3 dagen van te voren over schreven en dat nu weer doen. Die halen al die kanker debieltjes over om te gaan, niet zo'n facebook event opzichzelf.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
Ja dat zijn uitzonderingen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die NSB'er plaatjes enzo mag van mij nog wel, dat is wel leuk.
quote:
Nog 1, het kan nog goedkomen, ik hoop Bonyquote:
Gelijk op Feyenoord zetten die 10 euro, gratis geld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog 1, het kan nog goedkomen, ik hoop Bony
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |