Ik ben nu alleen even voor Vitesse omdat ik op ze heb gegokt, ik zie ze nog niet echt als serieuze concurrent trouwens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Juichen voor een concurrent van jouw club.Ja, ik vind Vitesse een kandidaat voor top 3 als ze ook deze kut wedstrijden blijven winnen.
Het is gewoon wachten tot Jordania weggaat. Blijft Vitesse achter zonder centjes en veel te dure spelers met te hoge salarissen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:21 schreef Devv het volgende:
Denken dat Vitesse een rol van betekenis gaat spelen om de eerste twee plekken.
Omdat ze een te zwak elftal hebben om mee te doen om het kampioenschap.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom is Vitesse volgens jou geen concurrent dan?
Hij heeft, als ik Derksen mag geloven, net weer 10 miljoen in een trainings/jeugd complex gestoken. Die gaat niet zomaar weg hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:22 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Het is gewoon wachten tot Jordania weggaat. Blijft Vitesse achter zonder centjes en veel te dure spelers met te hoge salarissen.
Ik vind ze niet onderdoen voor Feyenoord, Ajax, PSV en Twente op dit moment. En ik vind ze zelfs een betere selectie hebben dan AZ, breder in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze een te zwak elftal hebben om mee te doen om het kampioenschap.
Hij heeft nog steeds geen verblijfsvergunning volgens mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft, als ik Derksen mag geloven, net weer 10 miljoen in een trainings/jeugd complex gestoken. Die gaat niet zomaar weg hoor.
Geen toeval dat hij met nummer 13 speelt. Daar gaan ze weinig plezier aan beleven.quote:
quote:
Als je niet eens thuis van Heracles kunt winnen, dan vind ik dat je wel degelijk onderdoet voor Ajax, PSV en Twente.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft, als ik Derksen mag geloven, net weer 10 miljoen in een trainings/jeugd complex gestoken. Die gaat niet zomaar weg hoor.
[..]
Ik vind ze niet onderdoen voor Feyenoord, Ajax, PSV en Twente op dit moment.
PSV verloor van RKC. Zegt niks één pot voetbal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:46 schreef Devv het volgende:
[..]
Als je niet eens thuis van Heracles kunt winnen, dan vind ik dat je wel degelijk onderdoet voor Ajax, PSV en Twente.
Jawel hoor. Of wilde je zeggen dat PSV ook meedoet om de titel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:55 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
PSV verloor van RKC. Zegt niks één pot voetbal.
Ja mooi hequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
Het kan nog altijd gebeuren, ook voor de tricolores
Evert
Altijd prettig als je hem in de manager hebtquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Kut Conboy. Kut profcoach. Kashia aanvoerder maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |