Ik moet nog mijn verhuizing regelen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Moet nu nog ff de huiskamer en slaapkamer netjes maken, dan is alles op orde. En nog een nachtkastje fabrieken van een lack-tafeltje...
Jij bent volgens mij wel iemand die dingen graag voor zich uitschuiftquote:Op zondag 23 september 2012 14:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet nog mijn verhuizing regelen.
Stel je niet zo aan.. Zo'n herrie hebben ze niet gemaakt..quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:51 schreef vannelle het volgende:
Kunnen jullie aub allemaal iets harder typen?
Beetje doof na een middagje British Superbikes op TT-circuit.
die mat registreert je finish tijd.quote:
niet gezien, ik stond iig vlak voor de start dual zals iets vanaf 10 q 15 seconden schelen. mn Garmin gaf als 44:19 aan.quote:
wow wat leuk, gefeliciteerdquote:Op zondag 23 september 2012 20:16 schreef Ireth het volgende:
Whoewhahahaa! Ik moet ff gillen hoor!!!
Mijn vriendin en haar man zijn de afgelopen 3 jaar onwijs hard bezig geweest met het maken van een film (samen met heel veel anderen uiteraard) en die gaat binnenkort in premiere!!
http://www.limaxfilmproductions.nl/
Check die trailer! Het kippenvel staat op mijn armen!!
Jammer genoeg niet landelijkquote:Op zondag 23 september 2012 20:21 schreef kwiebuske het volgende:
trailer ziet er goed uit
wanneer in bios ?
ik mis iets?quote:Op zondag 23 september 2012 20:30 schreef FAUSTINO het volgende:
Net een reactie terug gehad op marktplaats. Vroeg wat hij er voor vroeg...
Zijn antwoord... Vraag er geld voor .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |