SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100km met vervolgens tien rondjes van 16,5km
Ja zoveel jaar staat de ploegentijdrit weer op het programma. 50 ploegen doen mee met de heren. In tegenstelling tot de wegwedstrijd zal de ploegentijdrit worden verreden door de sponsorploegen.
De website http://www.limburg2012.nl
Tot slot natuurlijk nog een stukje WKgeschiedenis.
Aangezien de komende twee weken nu veel nieuws naar buiten zal komen over de selecties etc hier vast het topic![]()
Inmiddels wel (met Gunnewijk), zie http://static.sportresult.com/federations/uci/CR-node/?quote:
Valt, hier althans, toch wel mee?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:09 schreef danos het volgende:
Iedereen gaat er wel weer erg prat op dat Vos gaat winnen.....c
Precies. Kan ze ook nog voor een medaille gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:09 schreef TheArt het volgende:
Anna moet nu gewoon iets temporiseren, niet vol meer rijden. Het gat is toch allang geslagen.
Tja, lijkt me dat ze op dit moment kansrijker is dan in Londen op dit punt van de koers, dus je mag in elk geval wel wat verwachtenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:09 schreef danos het volgende:
Iedereen gaat er wel weer erg prat op dat Vos gaat winnen.....c
Oh de NOS is ook live natuurlijk, bedankt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:13 schreef IbanMayo het volgende:
Godver ik moet toch zeggen dat Herbert tenenkrommend is vandaag. Slecht en vervelend commentaar.
Dit dus. Wat een debiel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:13 schreef IbanMayo het volgende:
Godver ik moet toch zeggen dat Herbert tenenkrommend is vandaag. Slecht en vervelend commentaar.
Hopelijk zondag het trio Mart-Maarten-Mike![]()
Vind ik wel meevallen, hij heeft wel verstand van vrouwenwielrennen. Dat hij de grootste chauvinist uithangt nu Vos voorop rijd is normaal kan die niets aan doen, doet ie altijd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:13 schreef IbanMayo het volgende:
Ik niet, want die kunnen straks gewoon niet volgen als Vos gaat. Daarnaast hebben die ook al even op kop moeten rijden toen Van der Breggen niets deed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:15 schreef marcodej het volgende:
Dat trio dat zit te linkeballen vind ik nog levensgevaarlijk.
Lijkt me heel sterk. Deze is bij lange na niet zo snel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:17 schreef Szura het volgende:
Hopelijk niet weer een Italiaanse die haar ringeloort
Ik vond de traditionele aankomst van de AGR, rechtsom vanaf Sibbegrubbe, mooier.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Blijft toch mooi dit stuk in Valkenburg, waar ze vervolgens links de Cauberg opdraaien.
We hebben ons vaker verkekenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Deze is bij lange na niet zo snel.
Van der Breggen is binnen een jaar een wereldtopper geworden en gaat nog veel beter worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:19 schreef TargaFlorio het volgende:
vd Breggen rijdt toch ook sterk vandaag.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:20 schreef Zorro het volgende:
Wat ik me nou afvraag he: Hoe knap is dit?
kaulo knapquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:20 schreef Zorro het volgende:
Wat ik me nou afvraag he: Hoe knap is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |