Dankje dankje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet aanstellen, je telt nog niet in maanden, laat staan jaren.
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet aanstellen, je telt nog niet in maanden, laat staan jaren.
We hebben het zwaar hier.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoewel ik er eigenlijk niks over mag zeggen omdat ik op het moment nog in uren tel
Is dat zo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Jij maakt het er zelf naar..
Jij bent nog maagd net zoals ik dus jij weet niet eens wat je mist.quote:
Ik kan me nog een bepaald topic herinneren over voorbinddildo's.quote:
Klopt, maar daar heb ik niks aan als hij het halve jaar weg isquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan me nog een bepaald topic herinneren over voorbinddildo's.
Vriend hebben.quote:
vervelendquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
inderdaad
laatste keer was in maart ofzo
Vrouw vinden die m omdoet, foto's naar je vriend sturen, hoppaaaa.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heb ik niks aan als hij het halve jaar weg is
woah geniaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrouw vinden die m omdoet, foto's naar je vriend sturen, hoppaaaa.
Zijn privé phone mag hij niet aan hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk niet dat ie veel tijd heeft voor dat soort ongeinquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit, dat, alles.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
helaas wel ja, geef mij maar de lente en de zomer
Ik hou van de lente en de herfstquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
helaas wel ja, geef mij maar de lente en de zomer
Zijn ze daar ooit mee gestopt dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:50 schreef Mistress_X het volgende:
gatverdamme, dan straks natuurlijk ook weer hele volksstammen die rondlopen in die oerlelijke Uggs
e-mail.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zijn privé phone mag hij niet aan hebben
Hij is militairquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
e-mail.
wat doet je vriend dat hij steeds weg is? En een half jaar aaneengesloten of verdeeld?
In Amsterdam is het in ieder geval veel minder dan vroeger.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn ze daar ooit mee gestopt dan?
Ik zag ze er zelfs hartje zomer nog mee lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn ze daar ooit mee gestopt dan?
Dan maakt hij maar tijdquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Denk niet dat ie veel tijd heeft voor dat soort ongein
Vroeger?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
In Amsterdam is het in ieder geval veel minder dan vroeger.
Verklaart.quote:
Ja dat.. Komt er een leuk koppie voorbij, en dan dwaalt je blik af naar beneden an BAM Uggs..quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik zag ze er zelfs hartje zomer nog mee lopen.
Wanstaltige lelijke dingen zijn het. Totaal onvrouwelijk en niet om aan te zien, die Uggs.
Hij is officier bij een eenheid binnen de Landmacht, en moet vaak weg voor oefeningen. Dan kan hij zijn eigen mobieltje niet gebruiken als ze "tactisch" bezig zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
e-mail.
wat doet je vriend dat hij steeds weg is? En een half jaar aaneengesloten of verdeeld?
Gaat lastig als je een peleton moet aansturen etcquote:
hij oefent dus voor als de duitsers komen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij is officier bij een eenheid binnen de Landmacht, en moet vaak weg voor oefeningen. Dan kan hij zijn eigen mobieltje niet gebruiken als ze "tactisch" bezig zijn.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik zag ze er zelfs hartje zomer nog mee lopen.
Wanstaltige lelijke dingen zijn het. Totaal onvrouwelijk en niet om aan te zien, die Uggs.
Krijgen we weer zo'n onzindiscussie?quote:
Of de russen, of de afganen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij oefent dus voor als de duitsers komen?
Vroeger vond ik dat ook altijd een probleem. Maar he ze kunnen gelukkig uit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dat.. Komt er een leuk koppie voorbij, en dan dwaalt je blik af naar beneden an BAM Uggs..
Lame..quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sinds wanneer zitten er in een surprise ei van die irritante 3d achtige kaartjes met auto's
niks te knutselen, niks te stickeren. .nee 4 kaartjes met een auto.. tha faq
Ja, maar als ik die Uggs zie heb ik nieteens meer zin om ze nog uit te trekken, want dan moet je ze aanraken..quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat ook altijd een probleem. Maar he ze kunnen gelukkig uit.
ja want ik wou iets waarmee ik me zeker 3 minuten zou vermaken.. nou had een disney prinses ei met een lame ass blonde prinses waarmee je niets kan en het kinder ei had dus 4 plaatjes van auto's.. geeneens echte auto's.. stomzzz ik koop die dingen toch niet voor de chocoladequote:
Nou ja sowieso respect natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:57 schreef Mistress_X het volgende:
Hij zit op een luisterpost, midden in de nacht, het kan dan niet zo zijn dat ik hem, in de middle of nowhere ga bellen, dan is zijn positie al verraden![]()
Dit voor zover ik er verstand van heb.
Nee, hij gaat serieus met zijn werk om, en ik respecteer dan, en doe mijn best om de vriendin van een militair te zijn die nota bene al 2 keer in Uruzgan gezeten heeft.
Ik ben beretrots op hem, en offer dan graag 3 weken "no seks" op.
Nieteens?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja want ik wou iets waarmee ik me zeker 3 minuten zou vermaken.. nou had een disney prinses ei met een lame ass blonde prinses waarmee je niets kan en het kinder ei had dus 4 plaatjes van auto's.. geeneens echte auto's.. stomzzz ik koop die dingen toch niet voor de chocolade
Je kan ook overdrijven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar als ik die Uggs zie heb ik nieteens meer zin om ze nog uit te trekken, want dan moet je ze aanraken..
Uggs zijn wanstaltige onvrouwelijke krengen. Oerlelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar als ik die Uggs zie heb ik nieteens meer zin om ze nog uit te trekken, want dan moet je ze aanraken..
nieteens echte autos? nee dat vind ik dus ook gekquote:
Amen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:00 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Uggs zijn wanstaltige onvrouwelijke krengen. Oerlelijk.
Wees dan een wijf en loop gewoon op hakken.
Nee echt, al zou ik ¤10000 krijgen, voor mij echt geen lelijke Uggs.
Kinder Maxiquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nieteens echte autos? nee dat vind ik dus ook gek
nieteens voor de chocolade? nee dan kocht ik wel kinder reepje is meer chocolade en goedkoper
ik dus die eieren maar meestal zijn ze stomquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kinder Maxi![]()
![]()
Die haal ik zelf regelmatig
Alles was beter toen we jonger warenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dus die eieren maar meestal zijn ze stom
Zelfs voor 100000 zou ik het nog niet doen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:03 schreef kingtoppie het volgende:
Ligt eraan hoelang je ze aan moet houden voor 10.000 euro
Bij ons lopen redelijk veel scholieren, en die dames lopen dan ook op Uggs met zo'n kraagje van (ik hoop nep bond) er op.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef heloef het volgende:
Flink gegroeide knul
Dit kan toch niet waar zijn?
Alsof oudere mensen anders zijn in deze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Bij ons lopen redelijk veel scholieren, en die dames lopen dan ook op Uggs met zo'n kraagje van (ik hoop nep bond) er op.
Ik heb ze eens gevraagd of vaderlief iets t;é vroeg was begonnen met het doden van Nijntje![]()
Bijdehand dat ze zijn: "bemoei je met je eigen zaken".
Dat is dus de jeugd van tegenwoordig.
En als je ze aanspreekt dat ze in de pauze, dan lopen ze hier naar de supermarkt", troep op straat gooien, blikjes Red Bull en chipszakjes, dan krijg je hetzelfde antwoord. "Bemoei je met je eigen zaken"
Het is mijn zaak want het ligt op openbaar terrein. * pimp slap *quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Bij ons lopen redelijk veel scholieren, en die dames lopen dan ook op Uggs met zo'n kraagje van (ik hoop nep bond) er op.
Ik heb ze eens gevraagd of vaderlief iets t;é vroeg was begonnen met het doden van Nijntje![]()
En als je ze aanspreekt dat ze in de pauze, dan lopen ze hier naar de supermarkt", troep op straat gooien, blikjes Red Bull en chipszakjes, dan krijg je hetzelfde antwoord. "Bemoei je met je eigen zaken"
Ik heb het vmbo gezeten ik weet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef heloef het volgende:
Flink gegroeide knul
Dit kan toch niet waar zijn?
Dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof oudere mensen anders zijn in deze.
Ik kreeg ook een grote bek terug toen ik aankaarte dat ze er gewoon langs konden rijden....quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Ook die gooien troep op straat.
Maar ik heb het nu even over de wijk waar wij in wonen, waar 3 scholen zijn.
Als je daar wat van zegt krijg je een grote bek terug.
In paniek zijn omdat je zoon groter is geschapen dan de meeste kinderen van die leeftijd.quote:
`Wat een heldquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:11 schreef Mistress_X het volgende:
Mijn vriend, als hij vrij is, is daar echt héél gemakkelijk in.
Hij roept die jongeren dan, en vraagt ze het in de prullenbakken te doen. Doen ze dat niet, dan neemt hij het mee en loopt naar de school en zegt doodleuk: "dit hebben uw scholieren op straat achter gelaten"
Alleen als je koerier bent parkeer je niet *stok kippenhok in gooit*quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een grote bek terug toen ik aankaarte dat ze er gewoon langs konden rijden....
''dit is ook geen parkeerplek''
Ja ik parkeer dan ook niet snol, ik ben een bezorger ik sta stil
Ik heb mijn theorie wel geleerd hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als je koerier bent parkeer je niet *stok kippenhok in gooit*
Ik moest wel gniffelen.quote:
Echt om 5 seconde ook altijdquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gisteren trouwens ook zoiets, ongeduldige volwassenen..
Ik ben oudere mensen via de rosltoel lift aan het laten uitstappen, en ipv even om te rijden moeten ze perse onder de rolstoel lift doorrijden.. En ongeduldig doen als zo'n mensje er nog af moet stappen etc..
Diep triest jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gisteren trouwens ook zoiets, ongeduldige volwassenen..
Ik ben oudere mensen via de rosltoel lift aan het laten uitstappen, en ipv even om te rijden moeten ze perse onder de rolstoel lift doorrijden.. En ongeduldig doen als zo'n mensje er nog af moet stappen etc..
Nouja, in dit geval wel wat langer want slecht ter been dus niet zo snel.. Terwijl er 5 meter terug een weggetje is om er even omheen te rijden..quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Echt om 5 seconde ook altijd
Ik denk als je jouw vriend dat gezien had hij maatregelen had genomenquote:
Dan lijkt het me toch logisch...quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, in dit geval wel wat langer want slecht ter been dus niet zo snel.. Terwijl er 5 meter terug een weggetje is om er even omheen te rijden..
Dit lezen van een moederquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
oude(re) mensen die lopen te zuchten dat er niet nog een kassa xtra open kan...
echt wacht gewoon op je beurt
en als het te druk is moet je maar op een ander tijdstip boodschappen doen
oh en moeders met kinderwagens die in een pad een theekransje gaan houden, ga lekker bij elkaar op de koffie ofzo
Ja precies, bij eentje liet ik de lift halverwege hangen zo van "oh shit, nu issie stuk" Die vent helemaal geirriteerd doen tegen me..quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan lijkt het me toch logisch...
optieven met je kapsones, je rijdt maar om.. Lekker extra lang over doen dus.
Dat wordt niet zo makkelijk vrees ik..quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:23 schreef Mistress_X het volgende:
Ohhh ja, en even ducttape meenemen om mijn linker buitenspiegel weer vast te zetten
Ach, for the time being. Ik ga binnenkort een nieuwe auto kopen, dus repareren heeft weinig zin.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wordt niet zo makkelijk vrees ik..
Bedenk me dat soort shit altijd pas later...quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja precies, bij eentje liet ik de lift halverwege hangen zo van "oh shit, nu issie stuk" Die vent helemaal geirriteerd doen tegen me..
En over een maand merk je er niks meer vanquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
HAAAAALLLLOOOOOO
God wat is dit beeld heerlijk!
Ja ik ben euforisch over mijn nieuwe lappie
I knowquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En over een maand merk je er niks meer van
Dan is het gewoon.
Mjah, ze hebben helaas de pion kwijtgemaakt die in die bus hoort te liggen, anders had ik deze gewoon midden op straat gezet.. Good luck..quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bedenk me dat soort shit altijd pas later...
Ik had eigenlijk tegen dat wijf met die aso kar moeten zeggen... Probeer het eerst maar, als het niet kan dan verplaats ik mijn auto wel.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
I know
maar na een aantal dagen op mobiel toetsenbord hebben getypt en supertrage verbinding, is dit wel weer heel lekker!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
HAAAAALLLLOOOOOO
God wat is dit beeld heerlijk!
Ja ik ben euforisch over mijn nieuwe lappie
Kon dat maar hé, breken we nog recordsquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kan ik niet gewoon slapen tot het woensdag is?
Mjah, nouja, maandag mag nog wel, maar dinsdag wil ik het liefste overslaan..quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
Kon dat maar hé, breken we nog records
je mag wel wat van mij hebbenquote:
Wat heb je gemaakt dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je mag wel wat van mij hebbenheb toch veulste veul gekookt
staat op gezichtboekquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat op gezichtboek
stoofpotje rundvlees met groente en perzik en zilveruitjes en witte rijst
smaakt ook lekkerquote:
Not sure if eetbaar..quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat op gezichtboek
stoofpotje rundvlees met groente en perzik en zilveruitjes en witte rijst
Oeh, grillen? bakken? stomen? met wat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:19 schreef Mistress_X het volgende:
Ik heb net maar zalmfilet gehaalt
Waarom vinden mensen dat toch vaak van mijn combi'squote:
Bakken, leker snelquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh, grillen? bakken? stomen? met wat?
Je weet toch hoe een moeilijke eter ik ben schatquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dat toch vaak van mijn combi's![]()
ik durf gewoon smaken te mengen.. en trust me.. het smaakt echt lekker hoor
gekruidt? ongekruid.. hmm zalmquote:
ja nou maar dit lust je vast heusquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet toch hoe een moeilijke eter ik ben schat
Ik wil best eens samen met je eten, want dit klinkt, op de stroop na, echt lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
smaakt ook lekker
rundvlees eerst gekruidt in spekkoek kruiden en gesudderd in jus met stroop
Mag ik dan wel de zilveruitje eruit pielen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou maar dit lust je vast heus
Met pesto gekruid, met wat pasta.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gekruidt? ongekruid.. hmm zalm
de stroop proef je niet, maar door die toe te voegen wordt het rundvlees minder taaiquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik wil best eens samen met je eten, want dit klinkt, op de stroop na, echt lekker
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ik dan wel de zilveruitje eruit pielen?En de perzik?
nee.. de perzik maakt het juist lekker.. dan zou het ipv perzik met ananas moeten oid.. er moet een zoete tegenhanger in voor het rundvleesquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ik dan wel de zilveruitje eruit pielen?En de perzik?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:22 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Met pesto gekruid, met wat pasta.
dan mag je eens voor mij gaan kokenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de stroop proef je niet, maar door die toe te voegen wordt het rundvlees minder taai
eindelijk iemand die wel openstaat voor nieuwe combinaties
Ja sorry hoor, maar ik lust gewoon veel niet..quote:
Hmmz.. als jij 't zegt..quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. de perzik maakt het juist lekker.. dan zou het ipv perzik met ananas moeten oid.. er moet een zoete tegenhanger in voor het rundvlees
[..]
Dat wil ik best doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:24 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dan mag je eens voor mij gaan koken
Ik heb ervoor geleerd jij nietquote:
Nee klopt, ik niet.. Daarom vertrouw ik jou ook wel enigsinds met etenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb ervoor geleerd jij niet
Spannendquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen
liefste in de winter/herfst want dan kun je zo'n winterpotje maken met speculaas en warme pudding na
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik lust gewoon veel niet..
ik snap hem ook welquote:
op de kapucijners na klinkt het wel erg lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Het klinkt heel lekker knetter! Zilveruitjes
Ik heb ketjap/knoflook kip gemaakt met jonge kapcijners en krieltjes met uitgebakken spekjes! Dat was ook heel erg lekker!
Ik hou van kapucijners! Echt supersimpel maar heel lekker!quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op de kapucijners na klinkt het wel erg lekker
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vanmiddag 2 nieuwe mascara's gekocht.. nu zit ik te denken om elk oog met een andere te doen om te kijken welke nou het best is..
als je eerst een laag met de een doet en dan een laag met de ander krijg je extra volume!quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vanmiddag 2 nieuwe mascara's gekocht.. nu zit ik te denken om elk oog met een andere te doen om te kijken welke nou het best is..
clown stylequote:Op zaterdag 22 september 2012 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Showuuhhquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Whoa.. ik heb ze gewoon allebei een andere mascara gegeven.
toen pic gemaakt om te kijken welke het mooiste was.
nou daar kom ik niet uit maar die pic is goed geluktttttttt
Nopequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, weer terug van het motorritje
Knetter? Heb jij mij toevallig nog langs horen rijden?Ik maakte een beetje veel herrie aan de andere kant van het spoor
ja sorry ben bezig met make up enzooiquote:
Ik bedoelde het in het algemeenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja sorry ben bezig met make up enzooi
tijd voor koffie
wtfuck is zelfsporten ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah ben druk aan het 'zelfsporten' en zodirect naar een buurtfeescht...
die ging ineens maandag pas shoppenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in het algemeen![]()
Nieuwe makeup gescoord?JJH nog geslaagd voor een pak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die ging ineens maandag pas shoppen
dus die was naar hellendoorn
en ja nieuwe oogschaduw en mascara
Ik was op zoek naar Hellendoorn, maar ik kon de weg niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woei![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die ging ineens maandag pas shoppen
dus die was naar hellendoorn
en ja nieuwe oogschaduw en mascara
Ik mis de secretaresse lookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
Sporten zonder dumbels of andere apparaten, maar gewoon met lichaamsgewicht en wat je aan meubilair in huis hebt staan.quote:
die is alleen in jouw whatsappquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik mis de secretaresse look
OOOh YEAH!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is alleen in jouw whatsapp
Ah, ja dat kan ook. Al is een setje dumbbells niet zo duur.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Sporten zonder dumbels of andere apparaten, maar gewoon met lichaamsgewicht en wat je aan meubilair in huis hebt staan.
?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jammur !quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hell Yeah hihihiquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
OOOh YEAH!![]()
wij zijn goed
stel je voor:quote:
I know, maar die liggen in de nieuw sportkamer op een nieuw adress...quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ah, ja dat kan ook. Al is een setje dumbbells niet zo duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt leukquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stel je voor:
mijn hoofd + bril+ ondeugende blik is wat ze bedoeld
Omnomquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stel je voor:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
I know, maar die liggen in de nieuw sportkamer op een nieuw adress...HomegymSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groot huis/appartement kopen/huren dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:24 schreef Braamyo het volgende:
@ Vinniee... i know right, en het niet hebben van een logeerkamer bied ook weer andere voordelen ^^
@ Everyone, ik ben er weg van
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:24 schreef Braamyo het volgende:
@ Vinniee... i know right, en het niet hebben van een logeerkamer bied ook weer andere voordelen ^^
@ Everyone, ik ben er weg van
Oh, die blik..quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stel je voor:
Zo'n beugel iets ding ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:33 schreef sararaats het volgende:
Ik heb iets om de buikspieren te trainen en een yoga-matteke.
Dat gebruik ik voor m'n voetje
Een soort plank/tafel/whateverquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n beugel iets ding ?
Beste kun je die niet gebruiken want dan forceer je het te erg
Dat zegt me dan weer niksquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
Een soort plank/tafel/whatever
Heul wellusquote:
oh dat kan ik wel weer eens gaan doen !quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dat kan ik wel weer eens gaan doen !
is half jaar geleden dat ik thee heb geprobeerd.. toen vond ik het vies..
nu is er niemand in huis die mijn hoofd kan zien als ik het vies vind
Oh dat, dat is wel handig jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zoiets heb ik:
[ afbeelding ]
zo oud ben ik nog heul niet hoorquote:
mejuffrouw?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo oud ben ik nog heul niet hoor
Lola kan ook die secretaresselookquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Volgens de natuur wel hoor
t ging om brillen
oh dat heeft wel iets jaquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dat heeft wel iets jahihi
maar dat ligt er wel weer aan..quote:
ik ben 19quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dat ligt er wel weer aan..
als jij 12 bent dan slaat het weer nergens op
hmm.. ja dan ben ik mevrouw denk ikquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. ja dan ben ik mevrouw denk ik
heb ik genoeg vanquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Volgens de natuur wel hoor
t ging om brillen
hmm niet altijd hoor jongemanquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
leeftijd is slechts een nummer
Inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm niet altijd hoor jongeman
Voor mij ook? Of ben je voor mij geen mevrouw meer omdat mijn leeftijd eindigt op -tig?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. ja dan ben ik mevrouw denk ik
Oh dus jij bent net als een vitaminepil voor oudjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarnaast: Jong, vitaal en lenig
zo zou je het kunnen zien jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh dus jij bent net als een vitaminepil voor oudjes
Voor jou ben ik altijd mevrouwquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor mij ook? Of ben je voor mij geen mevrouw meer omdat mijn leeftijd eindigt op -tig?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Voor jou ben ik altijd mevrouw![]()
Hihi jij hebt mij irl gezien
heb alleen nog maar het water op koken dinges gezetquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik
Smaakt de thee?
Dat is wel verstandig om te doen jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb alleen nog maar het water op koken dinges gezet
of je hebt ice-teaquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig om te doen ja
en dan probeer ik het eerst zo.. en daarna met suiker.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig om te doen ja
doe dan honing door de theequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan probeer ik het eerst zo.. en daarna met suiker.
sommige doen ook met melk maar kheb alleen koffiemelk of yoghurt en dat lijkt me al helemaal niet slim door de thee
heb ik niet..telt stroop ook?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
doe dan honing door de thee
Meh, dat vind ik niet lekker. Tenminste, je eigen thee af laten koelen en dan opzuipenquote:
Strak plan jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan probeer ik het eerst zo.. en daarna met suiker.
sommige doen ook met melk maar kheb alleen koffiemelk of yoghurt en dat lijkt me al helemaal niet slim door de thee
Stroop zou ik niet doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik niet..telt stroop ook?
Hé wat naarquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:00 schreef Nixx- het volgende:
Wat neuqsecks?
Daar werd ik vanochtend toe gedwongen.....
Jij welquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:00 schreef Nixx- het volgende:
Wat neuqsecks?
hmm gedwongen neuqsecksquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:00 schreef Nixx- het volgende:
Wat neuqsecks?
Moeten we afspreken!quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm gedwongen neuqsecks
Ik moet eerst thee drinkenquote:
Ik zit nog aan de koffie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik moet eerst thee drinken
Smaakt het al?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik moet eerst thee drinken
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Moeders houdt uw dochters thuis! Jofu komt eraan!
Nouja, straks dan..
tropical is niet direct vies..quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Moeders houdt uw dochters thuis! Jofu komt eraan!
Nouja, straks dan..
Zonder suiker dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tropical is niet direct vies..
maar met suiker wel viezer
op naar mango
blij dat ik uberhaupt geen kinderen hebquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Blij dat ik geen dochters heb...
Jonkiequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
blij dat ik uberhaupt geen kinderen heb![]()
Sowieso beter dan theequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm.. Ik lust wel thee.. maar blijf het niet echt lekker vinden.
het ruikt zo heerlijk van omnomnom en dan heb je het in de mond en dan is het heet water met een raar smaakje..
dan toch maar aan de warme choco en ranja/limonade..
ik werk wekelijks met kinderen tussen 10 en 18 , en heb nog steeds geen kinderwens ontwikkeld hoorquote:
ja maar ik dacht ik word al dik, en dan is zoveel suiker vast niet goed.. en koffie mag ook niet..quote:
Maar tropical en mango is zo chemischquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm.. Ik lust wel thee.. maar blijf het niet echt lekker vinden.
het ruikt zo heerlijk van omnomnom en dan heb je het in de mond en dan is het heet water met een raar smaakje..
dan toch maar aan de warme choco en ranja/limonade..
Prima... Houden zo..ieder zijn dingquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik werk wekelijks met kinderen tussen 10 en 18 , en heb nog steeds geen kinderwens ontwikkeld hoor
Ik had:quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar tropical en mango is zo chemisch
Net als aardbei en zo
Van chocomelk wordt je niet dik volgens mij hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar ik dacht ik word al dik, en dan is zoveel suiker vast niet goed.. en koffie mag ook niet..
nou ja fuck it.. dan maar wat meer seksen en fietsen tijdens de zwangerschap
Ik hebquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik had:
tropical
mango
cherry
melon
gewoon
tropical en mango smaakten nog het beste.. maar nog een beetje van JUK het blijft thee
Nou Lola, doe maar weer zo..quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Blij dat ik geen dochters heb...
Veel plezier met uitgaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou Lola, doe maar weer zo..
Ik zit mobiel schatquote:
welke stad ga je nou uit?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou Lola, doe maar weer zo..
Proostquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kopjes afgewassen en warme choco gemaakt
Je hebt toch een smartphone toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit mobiel schat
Maar het nummer is wel tof....
Persoonlijk is I miss the misery nog steeds favoriet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:31 schreef sararaats het volgende:
Ik ga wat rusten want krijg vierkante oogjes
Whahahahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb lekker jullie fobo's geloerd!! Hihi
Ik snap waarom dr sexy zo heet.
Sararaats vind ik er lief uitzien
Mistress xis damn hot!
LoLa is kei seksy!
Net als knetter
Guitarboy guitarboy vind ik ook leuk!
En Vinniiee ook
En nu moet ik opnieuw beginnen want meer had ik niet onthouden :S
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Whahahaha
ik denk dat je hier ook niet neer zal zetten van nou die heeft een grote neus
die heeft rare oren
die een stomme mond etc etc
Ik heb geen.fotos in mijn foboquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mistress xis damn hot!
LoLa is kei seksy!
Net als knetter
En Vinniiee ook
Failquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen.fotos in mijn fobo
mijne niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mistress xis damn hot!
LoLa is kei seksy!
Net als knetter
En Vinniiee ook
En ik?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mistress xis damn hot!
LoLa is kei seksy!
Net als knetter
En Vinniiee ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |