Dankje dankje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet aanstellen, je telt nog niet in maanden, laat staan jaren.
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet aanstellen, je telt nog niet in maanden, laat staan jaren.
We hebben het zwaar hier.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoewel ik er eigenlijk niks over mag zeggen omdat ik op het moment nog in uren tel
Is dat zo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Jij maakt het er zelf naar..
Jij bent nog maagd net zoals ik dus jij weet niet eens wat je mist.quote:
Ik kan me nog een bepaald topic herinneren over voorbinddildo's.quote:
Klopt, maar daar heb ik niks aan als hij het halve jaar weg isquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan me nog een bepaald topic herinneren over voorbinddildo's.
Vriend hebben.quote:
vervelendquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
inderdaad
laatste keer was in maart ofzo
Vrouw vinden die m omdoet, foto's naar je vriend sturen, hoppaaaa.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heb ik niks aan als hij het halve jaar weg is
woah geniaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrouw vinden die m omdoet, foto's naar je vriend sturen, hoppaaaa.
Zijn privé phone mag hij niet aan hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk niet dat ie veel tijd heeft voor dat soort ongeinquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit, dat, alles.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
helaas wel ja, geef mij maar de lente en de zomer
Ik hou van de lente en de herfstquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
helaas wel ja, geef mij maar de lente en de zomer
Zijn ze daar ooit mee gestopt dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:50 schreef Mistress_X het volgende:
gatverdamme, dan straks natuurlijk ook weer hele volksstammen die rondlopen in die oerlelijke Uggs
e-mail.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zijn privé phone mag hij niet aan hebben
Hij is militairquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
e-mail.
wat doet je vriend dat hij steeds weg is? En een half jaar aaneengesloten of verdeeld?
In Amsterdam is het in ieder geval veel minder dan vroeger.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn ze daar ooit mee gestopt dan?
Ik zag ze er zelfs hartje zomer nog mee lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn ze daar ooit mee gestopt dan?
Dan maakt hij maar tijdquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Denk niet dat ie veel tijd heeft voor dat soort ongein
Vroeger?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
In Amsterdam is het in ieder geval veel minder dan vroeger.
Verklaart.quote:
Ja dat.. Komt er een leuk koppie voorbij, en dan dwaalt je blik af naar beneden an BAM Uggs..quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik zag ze er zelfs hartje zomer nog mee lopen.
Wanstaltige lelijke dingen zijn het. Totaal onvrouwelijk en niet om aan te zien, die Uggs.
Hij is officier bij een eenheid binnen de Landmacht, en moet vaak weg voor oefeningen. Dan kan hij zijn eigen mobieltje niet gebruiken als ze "tactisch" bezig zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
e-mail.
wat doet je vriend dat hij steeds weg is? En een half jaar aaneengesloten of verdeeld?
Gaat lastig als je een peleton moet aansturen etcquote:
hij oefent dus voor als de duitsers komen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij is officier bij een eenheid binnen de Landmacht, en moet vaak weg voor oefeningen. Dan kan hij zijn eigen mobieltje niet gebruiken als ze "tactisch" bezig zijn.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik zag ze er zelfs hartje zomer nog mee lopen.
Wanstaltige lelijke dingen zijn het. Totaal onvrouwelijk en niet om aan te zien, die Uggs.
Krijgen we weer zo'n onzindiscussie?quote:
Of de russen, of de afganen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij oefent dus voor als de duitsers komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |