why?!?!?quote:Op zondag 23 september 2012 05:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gvd ga ik die spoiler zitten lezenik heb hem nu ook op de Xbox, voeg maar ff nattexdoos toe op live.. lvl 11 dus ben al aardig op weg richting jullie denk ik
Zo'n grote spoiler is het nietquote:Op zondag 23 september 2012 05:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gvd ga ik die spoiler zitten lezenik heb hem nu ook op de Xbox, voeg maar ff nattexdoos toe op live.. lvl 11 dus ben al aardig op weg richting jullie denk ik
zorg er voor dat ie van voor 1997 is en je moet ook nog een nieuwe voorvork erop zetten, en spiegelsquote:Op zondag 23 september 2012 10:48 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil van dit...
[ afbeelding ]
Dit maken!!!![]()
[ afbeelding ]
Nu alleen even een keer een goedkope 2e hands K100 vindenEn een bus matzwart
Waar?quote:
HOIquote:
Is dan van voor '87 dus ook cheapquote:Op zondag 23 september 2012 10:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zorg er voor dat ie van voor 1997 is en je moet ook nog een nieuwe voorvork erop zetten, en spiegels
Ga hem zo halen voor Xboxquote:Op zondag 23 september 2012 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
VAndaag nog iemand borderlands op pc?
quote:
Ik ben wel van plan meerdere characters te makenquote:Op zondag 23 september 2012 11:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]Ja wil ik ook wel, maar zou niet weten waar! tis hier zondag
En zoals gezegd ik kan niet zoveel spelen..... dus dan loop ik na deze week al 30 levels achter
Ik heb hem pas over 2 weken, dan speel je tegen die tijd toch met mich en mij mee? Ik haal je level wel inquote:Op zondag 23 september 2012 11:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]Ja wil ik ook wel, maar zou niet weten waar! tis hier zondag
En zoals gezegd ik kan niet zoveel spelen..... dus dan loop ik na deze week al 30 levels achter
Heet, mooi, tof, awesome, prachtig en vooral heet, oh en heet!quote:
I don't wanna get ripped off so erm........... I just wanna avoid the internet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |