SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
Iemand poste een site gister ( niet via ebay) , en je kon met ideal betalenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Rijst het volgende:
hoeveel ms points heb ik nodig? En waar zijn ze het goedkoopst?
yep me, www.offgamers.comquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:33 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Iemand poste een site gister ( niet via ebay) , en je kon met ideal betalen
Livecodes.nl is volgens mij de goedkoopste, en iig de veiligstequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:33 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Iemand poste een site gister ( niet via ebay) , en je kon met ideal betalen
Daar heb ik mijn psn tegoed ook weleens gehaald. Gaat primaquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:34 schreef laucas het volgende:
http://www.gamecardsdirect.nl/
Werkt ook wel goed.
Degene met early season moeten even kijken of je ook op 150c kan zoeken in het spel zelf.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die tweet van jp flathead over 150 BIN ging erover dat je bij zijn eigen app geen kaarten voor 150 erop kan zetten. Maar op de web app werkt het nog wel gewoon
Hij zou zich schamen als hij dat wel deed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de heer Christus dit topic leest.
ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Met die nieuwe lijntjes zou die voorhoede hier toch allemaal 9 moeten krijgen?
Geeft weer allemaal nieuwe opties.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Welke formatie? 3-5-2 heeft die lijntjes volgens mij niet. Althans in de webapp nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
rot op met die screen man.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:43 schreef stoereboii het volgende:
Volgende week is dit ongeveer 100k denk ik?
[ afbeelding ]
Als de puntentelling niet is aangepast wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is de eerste keer dat ik em post
Of jaloezie?
We hebben jouw VdW'tjes pas 4x gezien hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Of jaloezie?
Je poste hem net ook alquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Of jaloezie?
neequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:43 schreef stoereboii het volgende:
Volgende week is dit ongeveer 100k denk ik?
[ afbeelding ]
jupquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:44 schreef Rijst het volgende:
Dit is de goedkoopste dus?
[ afbeelding ]
Ibra en RvP samen in de spitsquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geeft weer allemaal nieuwe opties.Nice.
Wat heb jij ineens tegen mij gast? Jij doet dus ook gewoon mee met de rest, echt triest hoor dit!quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voorbeeld
Het kan me geen ene zak interesseren wat jij doet. Er is maar één manier mogelijk waarbij mijn interesse naar jou toe gaat en dat is wanneer je eindelijk dit topic voorgoed verlaat.
Hoeveel denk je dan?quote:
je bent gewoon ziek irritantquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens tegen mij gast? Jij doet dus ook gewoon mee met de rest, echt triest hoor dit!
Wat ik al minimaal een half jaar tegen je heb met je kansloze getroll.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens tegen mij gast? Jij doet dus ook gewoon mee met de rest, echt triest hoor dit!
misschien 30k totaal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dan?Ozil was op het einde van FUT 12 pas 20k, en nu had ik em voor 25k, wordt toch wel duurder?
Ik ben wel een feyenoord fan, maar ik ga geen 2,2k voor Pelle betalenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:49 schreef bombmannl het volgende:
Een Feyenoord fan op ps3 die mijn Pelle wil kopen voor 2.2k?
De enige op de markt momenteel.
Per ongelikt geBINd voor 2.2k door me broertje.
Ticket zojuist gedownload. Over 4 uur en aantal minuten gaat het downloaden beginnen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:50 schreef Ferdii het volgende:
Iemand met seasonal ticket al aan het downloaden?
Zal vandaag uitkomen toch?
ja hoor, 10k voor een 76 rated RBquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
VDW alleen is nu al 10k troll
Waar zie jij hoe lang dat nog duurt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:50 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ticket zojuist gedownload. Over 4 uur en aantal minuten gaat het downloaden beginnen.
KANKEROPquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
samen 10k en is ajax versie, die blijft stijgen dus...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja hoor, 10k voor een 76 rated RBDie gaat dus dalen als een oude onderbroek.
Twitter van EA. Zegt 6 pm UK time, dus 7 uur hierquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Waar zie jij hoe lang dat nog duurt?
Ik heb ook ticket gekocht, maar verder krijg ik als ik op fifa 13 klik "toegang niet mogelijk voor dit account" oid
Heb jij mee gedaan met dat tamperen? dan lijkt het er op datje account geblokkeerd is..quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Waar zie jij hoe lang dat nog duurt?
Ik heb ook ticket gekocht, maar verder krijg ik als ik op fifa 13 klik "toegang niet mogelijk voor dit account" oid
Jammer. De enige op de markt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben wel een feyenoord fan, maar ik ga geen 2,2k voor Pelle betalen.
die gaat juist niet stijgen, de eredivisie is echt niet populair ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
samen 10k en is ajax versie, die blijft stijgen dus...
Quote eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij vond mij beter dan al die grijze muizen zei je de laatste keer dat ik je zag
Zelfs al is het de enige, niemand gaat 2,2k betalen voor zo'n stuk stront. Hooguit 400 coins.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:53 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jammer. De enige op de markt.
Enige gouden RB uit de Ere, plus hij is uit de packs, ik denk dat hij een punt heeft hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die gaat juist niet stijgen, de eredivisie is echt niet populair ofzo
niet met tamperen nee, maar kan op dit moment niet op de webapp omdat ik 5 keer verkeerde security question heb ingevoerd.....quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:53 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Heb jij mee gedaan met dat tamperen? dan lijkt het er op datje account geblokkeerd is..
enige gouden nl rbquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die gaat juist niet stijgen, de eredivisie is echt niet populair ofzo
nee hoor, de PSG versie is ook goud en RB.quote:
quote:
[FIFA 12: FUT] #263: IF Sepp Vanmarcke!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:08 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik vind Stoereboii wel een aardige knul eigenlijk, is wel wat anders dan al die grijze muizen die continu ontopic blijven.
ze betalen nu 6k...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor, de PSG versie is ook goud en RB.
En nogmaals, de Eredivisie is niet zó populair dat mensen meer dan 5k gaan betalen voor een RB.
Iedereen die jou ooit aardig vond is van mening veranderd. behalve GJE misschien. Niks bijzonders dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[..]
[FIFA 12: FUT] #263: IF Sepp Vanmarcke!
Ze denken dat er voor elke speler een standaard protocol is uitgeschreven denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:56 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een Wijnaldum. Gaat ie meer of minder waard worden denken jullie?
Ik heb een Benzema. Wat gaat ie waard worden denken jullie?
Ik heb een Emnes, zou hij duurder gaan worden?
Wat een tyfus irritante vragen zijn dit die steeds terug komen.
Kun je daar wel EU cards bestellen dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
Je kan hier niet eens met ideal betalen
[ afbeelding ]
Jij moet sowieso eens stoppen met je te moeien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen die jou ooit aardig vond is van mening veranderd. behalve GJE misschien. Niks bijzonders dus.
Ja die wou ik bestellen maar ik zie nergens dat ik met ideal kan betalenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kun je daar wel EU cards bestellen dan?
Moeien?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij moet sowieso eens stoppen met je te moeien.
http://www.gamecardsdirect.nl/quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja die wou ik bestellen maar ik zie nergens dat ik met ideal kan betalen
Je vraagt iets, iemand geeft antwoord, ben je het er niet mee eens. Wat wil je dan, dat we allemaal ja zeggenquote:
http://www.dailymail.co.u(...)gster-Luke-Shaw.htmlquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weet iemand waarom die 58 rated non-shiny LB van Southampton zo duur is (er is op 1 1.9k geboden) Misschien wordt hij 0 weight maar ik kan er niks over vinden.
Dat is een half jaar geleden knuppelquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[..]
[FIFA 12: FUT] #263: IF Sepp Vanmarcke!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je vraagt iets, iemand geeft antwoord, ben je het er niet mee eens. Wat wil je dan, dat we allemaal ja zeggen?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
OKE HIJ WORDT 8034857623 MILJOEN COINS WAARD RIJKE TATA ALLES NOU GR GR
Dus?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:00 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dat is een half jaar geleden knuppel
Hij houdt gewoon een lijstje bij van iedereen die ooit iets vriendelijks tegen hem heeft gezegdquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:00 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dat is een half jaar geleden knuppel
Transfer en cheque misschien?quote:
Dat is 2 maanden geledenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)gster-Luke-Shaw.html
Net maar eentje gekocht voor 200 bin, kan nooit kwaad. zie idd dat er een paar voor 10k+ op staan
Dat bericht is wel al bijna 2 maanden oud. Volgens mij speelt hij nog gewoon voor Southampton tenzij ik iets heb gemist.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)gster-Luke-Shaw.html
Net maar eentje gekocht voor 200 bin, kan nooit kwaad. zie idd dat er een paar voor 10k+ op staan
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij houdt gewoon een lijstje bij van iedereen die ooit iets vriendelijks tegen hem heeft gezegd
Als het 5 werkdagen is iig niet echt de moeite waard.quote:
Wat een kutsitequote:Op zaterdag 22 september 2012 15:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Iets wat 5 dagen duurt, heb je er alsnog niks aan
Als je inlogt op de app daarna membership infoquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:01 schreef Reemi het volgende:
Kun je nog ergens zien dat je je Season Ticket daadwerkelijk hebt?Heb hem gekocht maar verder wordt er niets gedownload oid, zal wel kloppen.
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:02 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Als je inlogt op de app daarna membership info
Ja, dat soort combinaties. Vet nice.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ibra en RvP samen in de spits
Geduld. Ik had er gister 3 verkochtquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:04 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom verkopen mijn pacekoreanen niet rijst godver
ik heb geen geduldquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geduld. Ik had er gister 3 verkocht
Nu kunnen we GJE niet meer uitlachen als die Ibra samen met RvP in de spits wil.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat soort combinaties. Vet nice.
Dan moest je er niet aan beginnen knul Ik heb ze er voor 3 dagen op gezet. en er zij ner al 4 verkochtquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb geen geduld3k per stuk toch gewoon?
1 weekquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:06 schreef Doublepain het volgende:
Waarom stijgt Karim nog niet? Ik wil cash
Wel als de links niet kloppenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu kunnen we GJE niet meer uitlachen als die Ibra samen met RvP in de spits wil.
Ik heb er 2 voor 200c en 150cquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu toch maar een Shaw voor 250c BIN opgepikt. Als hij 0 weight wordt hoef ik hem in ieder geval niet meer te kopen
oke dan doe ik dat ook (hahah meeloper /marcie) Zijn wel goede formaties dus ben benieuwd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan moest je er niet aan beginnen knul Ik heb ze er voor 3 dagen op gezet. en er zij ner al 4 verkocht
Als ik jou was, zou ik nooit aandelen kopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:06 schreef Doublepain het volgende:
Waarom stijgt Karim nog niet? Ik wil cash
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef Roypsv het volgende:
Je kunt verder nergens iets doen met je Season ticket he ? het is gewoon een kwestie vna wachten toch ?
Geduld is niet mijn ding neequote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik nooit aandelen kopen
Andere ea sports spellen spelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef Roypsv het volgende:
Je kunt verder nergens iets doen met je Season ticket he ? het is gewoon een kwestie vna wachten toch ?
Gewoon naar de stad en er meisjes mee hosselen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef Roypsv het volgende:
Hoe vaak ga je dit nu nog vragen? Iedereen geeft constant af op mij omdat ik hetzelfde vraag en jij doet het en niemand zegt watquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef Roypsv het volgende:
alleen is ozil slechtquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde maar dan met Ozil
hou je bek jonge voordak oe oge dichtslaquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nu nog vragen? Iedereen geeft constant af op mij omdat ik hetzelfde vraag en jij doet het en niemand zegt wat
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:09 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hou je bek jonge voordak oe oge dichtsla
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nu nog vragen? Iedereen geeft constant af op mij omdat ik hetzelfde vraag en jij doet het en niemand zegt wat
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:09 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hou je bek jonge voordak oe oge dichtsla
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kostelijk.
FOK! Forum of FUT topic.quote:
quote:
quote:
No way? Die klantenreacties waren al wel heel erg positiefquote:
Had ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]ook eerst naar reviews van die sites zoeken he
Oh, dat is gewoon gayquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan.
Maar de site heeft me in de maling genomen. Er stond dat de points op voorraad was en na betaling stond dat het product niet op voorraad is.
Bel ze op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan.
Maar de site heeft me in de maling genomen. Er stond dat de points op voorraad was en na betaling stond dat het product niet op voorraad is.
Waar gaat die voor dan? Die ging eerste dag echt voor 1.5k ofzoquote:
Stond er nu nog 1 op met 4312 opstelling voor 900 coins BIN, ook maar meegepaktquote:
4/4,5quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar gaat die voor dan? Die ging eerste dag echt voor 1.5k ofzo
Geen de Wijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Maher of Duricic op CAM? Ik neig zelf naar Duricic.
Als Maher 3* heeft dan moet je voor Filip gaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Maher of Duricic op CAM? Ik neig zelf naar Duricic.
Zag het ook...en ze rijden nog geen 40 per uurquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:19 schreef Thorb het volgende:
Bij WK Wielrennen voor vrouwen valt gewoon 90% van het peloton
Heb je zoveel geld?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop nog voor de officiele release nog een 3e Benzema aan mn club toe te kunnen voegen
Vooral hier posten ja!quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
heb nu die code ontvangen maar hij doet het niet. Gaat lekker
[ afbeelding ]
Hij doet het toch nietquote:
Hier wel hoor! Bedankt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
heb nu die code ontvangen maar hij doet het niet. Gaat lekker
[ afbeelding ]
Ik lees dit op een ander forum, is dit echt waar?quote:Pace heeft toch totaal geen nut meer. Spelers als Alderweireld kunnen nu gewoon Sturridge bijhouden enzo + dat het bijna onmogelijk is om die bal normaal aan te nemen na een L1+driehoekje, waardoor pace abusen nagenoeg onmogelijk is
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ik lees dit op een ander forum, is dit echt waar?
Je kan gewoon met je stick timen en dan houd niemand je meer bij vooral met kutjes als Agbon of Eto'oquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ik lees dit op een ander forum, is dit echt waar?
Nu 30 a 35 K, maar verwacht een stijging van minstens 50K als mensen massaal teams gaan maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb je zoveel geld?
Hoeveel is hij op dit moment ongeveer waard dan?
Dus jij hebt gewoon al bijna 90k ..? Wat je straks kan verdubbelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu 30 a 35 K, maar verwacht een stijging van minstens 50K als mensen massaal teams gaan maken.
Ik loog ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik loog ook.
FATHER FORGIVE ME FOR I HAVE SINNEDHoe gaan we onze club noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehm, plus een van Persie en een Naniquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dus jij hebt gewoon al bijna 90k ..? Wat je straks kan verdubbelen.
De Barbapapapasquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:30 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Hoe gaan we onze club noemen
Daarom is het lelijk dat ik nog geen 20/30k heb..quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:30 schreef JacobDubbel het volgende:
Geef het 2 weken tijd en zieke spelers zoals Eto'o , Reus etc zijn allemaal 3/4/5 x waard
Heb je aan heling gedaan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehm, plus een van Persie en een Nani
Boeiend we zijn toch snellerquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:33 schreef GuRBuH het volgende:
#FIFA13 early access download sizes: PS3 - 6.2GB. Xbox 360 - 6.7GB.
Jepquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tegen Dortmund toch? Zet Everton wel af, toch al beslist. Schalke - Bayern tijd
die van zwolle?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand hier had al een Eredivisie bronze team gemaakt, maar ik weet niet of Drost ook in dat team zat. Hij heeft goede stats voor een bronze
Nee! Ik zette 2 bronzen spelers op de tp voor 50K Bin, en ze werden gewoon verkochtquote:
Fair enoughquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee! Ik zette 2 bronzen spelers op de tp voor 50K Bin, en ze werden gewoon verkocht![]()
De kopers hebben een foutje gemaakt. Ik ben de rotste niet, heb de kopers achterhaald, en zal de winst met de heren delen
Lucky Bastardquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee! Ik zette 2 bronzen spelers op de tp voor 50K Bin, en ze werden gewoon verkocht![]()
De kopers hebben een foutje gemaakt. Ik ben de rotste niet, heb de kopers achterhaald, en zal de winst met de heren delen
Mee gaan spelen. In 12 vond ik hem echt fijn spelen voor een goedkopen spits. Zijn motm was al helemaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lucky Bastard![]()
Wat zou ik met Balotelli doen, waarschijnlijk word hij helemaal niet zo veel waard..
Denk dat door het EK veel mensen met hem willen gaan spelen hoor, al is het alleen maar om die celebration te doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lucky Bastard![]()
Wat zou ik met Balotelli doen, waarschijnlijk word hij helemaal niet zo veel waard..
Via de app toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:41 schreef Roypsv het volgende:
Kan je ook ergens in de ps3 store kijken hoelang het nog duurt voordat je hem kan downloaden?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:42 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Welke app? Ik heb gegoogled maar word er echt geen zak wijzer van
Is volgens mij alleen voor usa. eu moet gewoon fifa 13 intypen bij search en hem dan downloaden om 19:00quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:42 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Sign in to your Sony Entertainment Network accountquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:42 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
7 uur? Kan je geen klokkijken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:41 schreef Roypsv het volgende:
Kan je ook ergens in de ps3 store kijken hoelang het nog duurt voordat je hem kan downloaden?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat door het EK veel mensen met hem willen gaan spelen hoor, al is het alleen maar om die celebration te doen
Ja dat misschien wel, hoop het althans.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mee gaan spelen. In 12 vond ik hem echt fijn spelen voor een goedkopen spits. Zijn motm was al helemaal![]()
![]()
Laat me lkkrquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen klokkijken?Kan je niet Nederlands?
Ja die heb je ook nodig om Fifa te downloaden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:44 schreef Roypsv het volgende:
nee maar je kan nergens ea sports central downloaden met EU volgens mij
Precies, er is geld afgeschreven voor season ticket en vervolgens zie je helemaal geen app of ook maar iets anders...quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:44 schreef Roypsv het volgende:
nee maar je kan nergens ea sports central downloaden met EU volgens mij
nee. Gewoon zoeken naar fifa, heb je geen app voor nodig. Heb al NHL via die manier gespeeld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja die heb je ook nodig om Fifa te downloaden.
dit dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:47 schreef Fuszy het volgende:
Als jullie gelezen hadden dan wist je dat in de EU store geen EA sports app was en dat je gewoon naar fifa 13 moest zoeken
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik loog ook.
FATHER FORGIVE ME FOR I HAVE SINNEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
dat is onzin want dat is voor USA. wij hebben geen ea sports central.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:49 schreef zerokil het volgende:
Op youtube stond een filmpje van EA hoe het moest voor de PS3 gebruikers..
Kan hem zo niet vinden.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:49 schreef zerokil het volgende:
Kan hem zo niet vinden.
Er is al 1032x verteld hoe het moetquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:49 schreef zerokil het volgende:
Kan hem zo niet vinden.
Songquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef zerokil het volgende:
Heb ff 6k cash weet iemand even een speler voor die prijs, waar ik over paar dagen goeie profit mee kan maken?
Dat is wel zonde jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kon mooier. Zeker dat blauwe label
auto buyer kan ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef zerokil het volgende:
1,1miljoen trade profit.. die gast heeft zeker getampert en is er mee weg gekomen..
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef Confetti het volgende:
Godver, ik ga toch bezwijken aan de verleiding![]()
Kan moeilijk 6 dagen wachten
Is ook niet te doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef Confetti het volgende:
Vooral als er hier straks weer 3 topics per uur door heen gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef Confetti het volgende:
Misschien is het die gast die zijn Leite verkocht aan GuRBuH.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef zerokil het volgende:
1,1miljoen trade profit.. die gast heeft zeker getampert en is er mee weg gekomen..
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien is het die gast die zijn Leite verkocht aan GuRBuH.
ja het werkt nog ga het maar gauw doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef zerokil het volgende:
Iemand die kan bevestigen dat Tamperen nog werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer het dinsdag wel op de Uniequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef zerokil het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja het werkt nog ga het maar gauw doenRikkie, are you watching?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Weinig kans dat iemand het nog heeft geprobeertquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef zerokil het volgende:
Sws Vilenhaquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
Oké, serieuze zaak:
433 Eredivisie silver teampje. Welke CM's?
Hollaquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
Oké, serieuze zaak:
Danny fucking Hollaquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
Oké, serieuze zaak:
idd er zijn 1000 mensen zoals confettiquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:08 schreef GuRBuH het volgende:
Ik weet bijna zeker dat er nog getampered word, alleen dan op een slimme manier.
Hoeveel mensen zouden er met een Lavezzi zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:09 schreef Roypsv het volgende:
[..]
idd er zijn 1000 mensen zoals confetti
Ik heb Holla en Enoh als CDM in een 3-5-2. Goossens heb ik op CAM gezet, maar daar kunnen Duarte, Kakuta en Overtoom ook wel spelenquote:
Heb je zijn stats gezienquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niets tegen Feyenoord ofzo, maar ik probeer wel een degelijk team te bouwen.
godverdomme!quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:10 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er met een Lavezzi zijn?
No offense, maar toch wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niets tegen Feyenoord ofzo, maar ik probeer wel een degelijk team te bouwen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kostelijk.
Pace is wat laag hèquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat BEAST
nee serieus, aardige pace en een zieke longshot
Enohquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb Holla en Enoh als CDM in een 3-5-2. Goossens heb ik op CAM gezet, maar daar kunnen Duarte, Kakuta en Overtoom ook wel spelen
Dit zijn dus de harde cijfers Stijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
76 longshots, 82 fk acc, 78 curve en 86 shotpower
Ja ik was al omquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dit zijn dus de harde cijfers Stijn
Emenikequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:14 schreef zerokil het volgende:
11k nu voor welke speler zou ik gaan...
De Rossi?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:14 schreef zerokil het volgende:
11k nu voor welke speler zou ik gaan...
Ik verkocht een Real Madrid kit voor 1k.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef Vijf_voor het volgende:
1000c winst gemaakt op een ajax kit![]()
Die PSV kits gaan allemaal voor 200c
FUTWIZ.comquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef dion_v_k het volgende:
Vraagje, waar vinden jullie de overige stats van een speler zoals skills etc.
Maar Ajax is dan ook silver en PSV goldquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef Vijf_voor het volgende:
1000c winst gemaakt op een ajax kit![]()
Die PSV kits gaan allemaal voor 200c
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik was al omZiet er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |