Wat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, en jij kan niet tot 18 rekenen?
Ohja, dan ben ik overtuigd. Het waren de voetbalhooligans!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De verslaggever van RTV Noord gaf aan er duidelijk een paar te herkennen
Zoals gezegd graag een bron.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Justitie heeft mensen in het verleden opgespeurd via hun melding om ze zo te kunnen verhoren (als getuige).
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef MPC60 het volgende:
Mensen die het niet eens zijn met de op en dan maar een nieuwe maken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man, doe nu niet zo zielig...quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik heb ook een sjaaltje. Ben ik nu ook een hooligan?
Graagquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is ook niet veranderd. Als ik nu een evenement aanmaak (even gekeken) staat het op vrienden. Je ziet het ook duidelijk staan trouwens. Printscreentje?
Dat het niet zo veel moeite is om meerderjarig te worden op een websitequote:
http://www.elsevier.nl/we(...)iklijn-op-straat.htmquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:14 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Zoals gezegd graag een bron.
Daarnaast gaat het dan nog niet echt "fout". Voor de politie is de getuige dan inderdaad niet meer anoniem maar ten opzichte van de rest van de wereld wel en daar gaat het toch om?
Ik begin zo te vermoeden dat jij zelf iets te verbergen hebt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef Caland het volgende:
Er zit zelfs iemand tussen de gearresteerden die op fitness zit. Fitnesshooligans ook altijd
Oke. Maar ja, waarom zou je een nep geboortedatum invoeren? En ik bedoel: toen ik zeventien was stond dus echt alles privé op mijn profiel. Kan nu veranderd zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Graag
[..]
Dat het niet zo veel moeite is om meerderjarig te worden op een website
Ik klik wel altijd een paar vinkjes aan hoor als ik een feest maakquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom lees je niet? Die dingen staan standaard voor vrienden.
Huh, wat dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik begin zo te vermoeden dat jij zelf iets te verbergen hebt.
Wss omdat ze dat onder de huidige regels niet mogenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef Dale. het volgende:
En nog steeds begrijp ik niet waarom de Nederlandse politie gewoon soms niet met rubberen kogels schiet.
Of allebei.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef 16meter het volgende:
ik d8 al dat t de hooligans ware
groningen of veendam??!
Ze hadden wel sjaals!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef 16meter het volgende:
groningen of veendam??!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef 16meter het volgende:
groningen of veendam??!
Je zou voor de gein eens moeten kijken of je Radio Noord rondom 20:30/21:00 terug kunt luisterenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:14 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ohja, dan ben ik overtuigd. Het waren de voetbalhooligans!
Het staat op vrienden van gastenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is ook niet veranderd. Als ik nu een evenement aanmaak (even gekeken) staat het op vrienden. Je ziet het ook duidelijk staan trouwens. Printscreentje?
Ik zag er één met een Real Madrid trainingspak op de foto'squote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef 16meter het volgende:
groningen of veendam??!
In mijn geval privacy. Niet iedereen hoeft te weten wanneer ik jarig ben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oke. Maar ja, waarom zou je een nep geboortedatum invoeren? En ik bedoel: toen ik zeventien was stond dus echt alles privé op mijn profiel. Kan nu veranderd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |