SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
quote:
Daar heb je ook een puntquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:10 schreef Rijst het volgende:
Je vraagt een blinde toch ook niet of die je aan wil kijken?
Doe ik echt bijna nooit manquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zie je wel vaker met kanker schelden. Is nergens voor nodig.
Nee inderdaad, het is vooral tering. Dat is geen dodelijke ziekte natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Doe ik echt bijna nooit man.
Ik heb hem nooit met kanker zien schelden. Behalve net.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zie je wel vaker met kanker schelden. Is nergens voor nodig.
Nee, oke, dan mag het wel! SORRY!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn genoeg mensen die vaker kanker zeggen dan GS, dus niet huilen
Dus dan mag het!!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Klopt, sommige mensen hier minimaal 1x per dag -zal geen namen noemen-quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn genoeg mensen die vaker kanker dan GS, dus niet huilen
Je reactie kan bijna niet dommer. Lekker GJEquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Een gemiste Benzema is natuurlijk een uitstekende reden om met kanker te schelden. Als er een dag komt dat er een naaste van je bezwijkt, niet huilen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wordt uiteraard alleen tegen GS gezegd als hij het doet
Ja, jij hebt een kanker-counter naast je PC hangen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen hier minimaal 1x per dag -zal geen namen noemen-
Ik vanaf mijn registratie tot nu 6x ofzo.
Nee hoor. Als ik je nu uitscheld voor kankermongool dan wordt daar ook wat van gezegd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat hij doelt : Rijst scheld met kanker, geen reactiequote:Op zaterdag 22 september 2012 11:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
Want als een pino met ziektes zit te strooien zegt niemand er wat van
Alleen ik zei er wat van totdat jij mij vervolgens quote met een 'quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Spytool voor de gein maar eens op posts van Rijst met 'kk'
Nooit wordt daar op gereageerd, maar ik doe het nu een keertje en meteen iedereen erop duiken.
Soms denk ik dat jullie nog op de basisschool zittenquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt : Rijst scheld met kanker, geen reactie
GS, Reactie
(rijst is een voorbeeld, weet niet of hij met kanker scheld)
Dus jij praat je gedrag goed? Oh leuk... daar in haren zijn rellen uitgebroken. Zij doen het, dus dan kan ik het hier ook doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Spytool voor de gein maar eens op posts van Rijst met 'kk'
Nooit wordt daar op gereageerd, maar ik doe het nu een keertje en meteen iedereen erop duiken.
Ik zeg alleen wat GJE bedoelde. Rustig man.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jullie nog op de basisschool zitten
JA MAAR MEESTER, RIJST DOET HET OOK!!!
Ja, omdat ik zovaak 'kk' gepost zie worden en niemand er wat van zegtquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen ik zei er wat van totdat jij mij vervolgens quote met een ''
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan zeg je er toch wat van... ohnee je hebt er zelf geen moeite mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, omdat ik zovaak 'kk' gepost zie worden en niemand er wat van zegt.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doe ff normaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik je nu uitscheld voor kankermongool dan wordt daar ook wat van gezegd.
Die 2 letters kunnen veel gevolgen hebben voor iemand hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die 2 letters kunnen veel gevolgen hebben voor iemand hoor
Nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:20 schreef stoereboii het volgende:
Ik ga FIFA bestellen bij bol.com .
Heb ik zekerheid dat ik hem de eerste dag heb?
Als je een betrouwbare postbode hebt wel ja. Bol is altijd op tijd met verzenden, goede service.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:20 schreef stoereboii het volgende:
Ik ga FIFA bestellen bij bol.com .
Heb ik zekerheid dat ik hem de eerste dag heb?
Even de grootste dooddoener: het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 22 september 2012 11:19 schreef Thorb het volgende:
Ach als je hem flipt omdat je een Benzema mist voor 10k zegt dat al genoeg waarschijnlijk
Nee ik heb er geen moeite mee, anders zou ik het ook niet posten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan zeg je er toch wat van... ohnee je hebt er zelf geen moeite mee.
Ik zeg er volgens mij vaak genoeg wat van. Het ging mij ook niet alleen om het kk maar ook om de tering in tweevoud.
Ze willen allemaal het laatste woord hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:19 schreef Nickskuh het volgende:
Sjongejonge gebruik gewoon een ander woord en jullie zijn klaar met deze discussie
Dus als ik er iets van zeg is het niet goed, maar als ik er niets van zeg is het ook niet goed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee ik heb er geen moeite mee, anders zou ik het ook niet posten.
Jullie hebben er wel moeite mee, maar dat laat je ook niet zien als het altijd word genegeerd!
Ben net verhuisd sinds vorige maandquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je een betrouwbare postbode hebt wel ja. Bol is altijd op tijd met verzenden, goede service.
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ben net verhuisd sinds vorige maand
Maar had een nieuwe simkaart besteld en die had ik wel gewoon op tijd, dus is gewoon betrouwbaar?
Het is natuurlijk niet sociaal geacepteerd als je met kanker gaat schelden. Je moet niet raar opkijken als mensen er wat van zeggen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee ik heb er geen moeite mee, anders zou ik het ook niet posten.
Jullie hebben er wel moeite mee, maar dat laat je ook niet zien als het altijd word genegeerd!
Je mag er best wat van zeggen, maar ik heb het gevoel dat je dat nu alleen tegen mij doet omdat ik het ben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus als ik er iets van zeg is het niet goed, maar als ik er niets van zeg is het ook niet goed.
Tevens wordt*
Luijckx /gjequote:Op zaterdag 22 september 2012 11:22 schreef Fuszy het volgende:
Welke CB's uit de eredivisie voor een 3-5-2? Boyata ziet er goed uit, Viergever is te duur, Donk is ook te duur (komt ook niet uit de eredivisie). Derijck? of BMI?
Nja zo was het niet bedoeld in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je mag er best wat van zeggen, maar ik heb het gevoel dat je dat nu alleen tegen mij doet omdat ik het ben.
Kalasquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:22 schreef Fuszy het volgende:
Welke CB's uit de eredivisie voor een 3-5-2? Boyata ziet er goed uit, Viergever is te duur, Donk is ook te duur (komt ook niet uit de eredivisie). Derijck? of BMI?
Morgen wil je 500c?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:23 schreef stoereboii het volgende:
Modric of Ozil, wie zal het duurst worden? Ik denk ozil.
Mag ik 2k lenen van iemand, pls
en overmorgen is ie wegquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en overmorgen is ie weg
lets hope so.
Özil is op dit moment (op de Xbox) 20k+ en Modric staat er voor zo'n 15k al op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:23 schreef stoereboii het volgende:
Modric of Ozil, wie zal het duurst worden? Ik denk ozil.
Mag ik 2k lenen van iemand, pls
Volgens mij is gouweleeuw ook wel aardig, kan niet op de web app dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet in de goede formatie beschikbaar
Zijn heading is alleen niet zo goed en dan ga ik twijfelen over hoe groot hij isquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:26 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Volgens mij is gouweleeuw ook wel aardig, kan niet op de web app dus.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef stoereboii het volgende:
Maar please, mag ik 1.5k van iemand? Dat is genoeg en je hebt het vanavond terug!
Haha, nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef stoereboii het volgende:
Maar please, mag ik 1.5k van iemand? Dat is genoeg en je hebt het vanavond terug!
*kuch*schooier*kuch*quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef stoereboii het volgende:
Nee hoor, jij stelt een vraag, en ik antwoord netjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wil jij eens stoppen met je constant te moeien irritante vent
Omeruoquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:22 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, jij stelt een vraag, en ik antwoord netjes
187, hij kan niet springen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn heading is alleen niet zo goed en dan ga ik twijfelen over hoe groot hij is
Zal best. Als ik nu die 1,5 slim investeer, hou ik er vanavond 5k aan over.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
1.5ken vanaaf 2k terug. gratis geld
Kum zie ik nu op futwiz, 75 pace, 69 def, 72 heading.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn heading is alleen niet zo goed en dan ga ik twijfelen over hoe groot hij is
Hou eens op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
1.5ken vanaaf 2k terug. gratis geld
Je bent niet de enigstequote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef poker4lifee het volgende:
pff ik heb echt een miljard 352 kaartjes nodigirritant.
10kquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:35 schreef TheFastOne het volgende:
Hoeveel worden 3-5-2 kaartjes waard denken jullie?
Ligt er aan hoe het speelt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:35 schreef TheFastOne het volgende:
Ik heb de linkjes niet bekeken en het is nog even afwachten wat de invloed is, vorig jaar in het begin waren ze 300 en aan het eind 1000-2000.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:35 schreef TheFastOne het volgende:
Gewoon inloggen en dan kan het toch, of bedoel je dat het er misschien tijdelijk uitligtquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:39 schreef Rijst het volgende:
Kunnen jullie een team bouwen in FUTwizz?
Ik kan niemand zoeken. Weet niet of ik de enige ben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon inloggen en dan kan het toch, of bedoel je dat het er misschien tijdelijk uitligt?
Lukt mij ook nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kan niemand zoeken. Weet niet of ik de enige ben.
[ afbeelding ]
Ik kan ook niemand zoeken op futwizquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt gewoon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
webappteambuilder? Fucking vet!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:45 schreef Rijst het volgende:
Dan ligt het wrs aan chrome. Op IE zie ik dit. En ze komen morgen met een webappteambuilder![]()
[ afbeelding ]
Ja zoiets als Chuzz denk ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
webappteambuilder? Fucking vet!![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Staat op PS3 een 4-1-2-1-2 Overtoom te koop...dat is normaal de prijs voor een random formation. Heb al m'n geld al op de trade pile staan, dus voel je vrij
Dit staat er al sinds de FUT12 webapp down ging...quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja zoiets als Chuzz denk ik.
[ afbeelding ]
Ik doe dat al sinds FIFA 11 dus het lijkt mij dat het wel mag. Anders moet ik een uur wachten om er te komen en daar heb ik geen zin in. Ik zit er nu ook trouwensquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oh echt,
vraag is alleen of het ook mag
Nou.... Mijn geld is net opquote:
Kun je mij even nog uitleggen hoe dat ook alweer moest dan,quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe dat al sinds FIFA 11 dus het lijkt mij dat het wel mag. Anders moet ik een uur wachten om er te komen en daar heb ik geen zin in. Ik zit er nu ook trouwens
Wat slecht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:06 schreef DutchSL het volgende:
Mijn eerste gouden team (behalve een RB):
[ afbeelding ]
Hoe slechtwel alles voor 300 coins, dus kan er geen verlies op maken..
Er worden echt idiote bedragen gevraagd voor lage golds die wel goed zijn, maar ik blijf zoeken.
ik ken er geen een van lolzzquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:06 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Er worden echt idiote bedragen gevraagd voor lage golds die wel goed zijn, maar ik blijf zoeken.
Gewoon Konko op RB pompen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:06 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Twijfel nog steeds een beetje. Ben toch bang dat ze mn account weer gaan bannen en dan is het weer 25¤ down the drain.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:07 schreef Roypsv het volgende:
Heeft iemand al season ticket gekocht ps3??
Mij hebben ze nog niet gebanned sinds ik een nieuw account heb. en dat is toch al 3 dagen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Twijfel nog steeds een beetje. Ben toch bang dat ze mn account weer gaan bannen en dan is het weer 25¤ down the drain.
Nee volgens die mail die Confetti had worden nieuwe accounts niet gebanned. Maar ik vertrouw EA nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Mij hebben ze nog niet gebanned sinds ik een nieuw account heb. en dat is toch al 3 dagen..
Ja dat was mijn plan, maar ook die is me duur. Ik zoek naar een Basta of Cassani voor 300coins maar nog niet kunnen vinden. Misschien zet ik er wel een silver neer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon Konko op RB pompen.
Je moet eerst het goede proces kiezen (dat hangt wel van je browser af) Dan ga je zoeken en zoek je naar 1 in CE, dan scroll je naar de volgende pagina en zoek je naar 2, en dan zoek je net zo lang tot er 1 overblijft. Die verander je dan in de pagina waar je naartoe wil (maar als je in 1x te ver door gaat doet de web app nog wel raar) Dan moet je gewoon een paar keer heen en weer scrollen totdat je spelers ziet. En dan moet je net zo lang de pagina veranderen totdat je bij de 59e minuut bent.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kun je mij even nog uitleggen hoe dat ook alweer moest dan,
een tutorial kan geen kwaad zeg maar
Kun je me vertellen waar ik die CE vandaan haal?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet eerst het goede proces kiezen (dat hangt wel van je browser af) Dan ga je zoeken en zoek je naar 1 in CE, dan scroll je naar de volgende pagina en zoek je naar 2, en dan zoek je net zo lang tot er 1 overblijft. Die verander je dan in de pagina waar je naartoe wil (maar als je in 1x te ver door gaat doet de web app nog wel raar) Dan moet je gewoon een paar keer heen en weer scrollen totdat je spelers ziet. En dan moet je net zo lang de pagina veranderen totdat je bij de 59e minuut bent.
Op google intypen 'Cheat Engine'quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je me vertellen waar ik die CE vandaan haal?
http://cheatengine.org/quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
kijk hem cheaterquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij was de allereerste hèquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:02 schreef TheFastOne het volgende:
Reactie van een Mini-Project X van een paar jaar terug in Australië, wat een droogkloot
quote:
Puur een hulpmiddeltje...geen garantie tot coins, je moet nog steeds zelf de juiste aankopen doen hoor knulquote:
Gewoon negeren manquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Puur een hulpmiddeltje...geen garantie tot coins, je moet nog steeds zelf de juiste aankopen doen hoor knul
oke knaapquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Puur een hulpmiddeltje...geen garantie tot coins, je moet nog steeds zelf de juiste aankopen doen hoor knul
quote:
Neem Hasselbaink als spits, 90 pace fuck yeahquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:15 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
so far...
nog 220 coins over
Twijfel nog aan de keeper. Mulder, Zoet of Padt
CAM twijfel ik ook nog aan... Goossens of Duarte (wilde Kakuta pakken, maar dat kan niet door Emnes)
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ey Ey prideofthesouth ey ey vrienden?
Is mij te duur denk ik. Daarnaast vind ik de rest van zijn stats niet echt overtuigendquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neem Hasselbaink als spits, 90 pace fuck yeah
Agbon is niet voor niets zo duur nuquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
mensen die die zien denken ook. yoooooo 90 pace zeker cash waard
Ik dacht dat 3-5-2 ook links had van ST <-> LM etc.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:15 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
so far...
nog 220 coins over
Twijfel nog aan de keeper. Mulder, Zoet of Padt
CAM twijfel ik ook nog aan... Goossens of Duarte (wilde Kakuta pakken, maar dat kan niet door Emnes)
Gister ff zon livestream gekeken en je hebt nu ook bij UT een optie dat je seizoenen kunt spelen. Dus iedere keer als je promoveert naar een hogere divisie krijg je meer coins.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef Doublepain het volgende:
Leuk dat nu andere games ook UT hebben, eerst NFL en NHL.. Nu heeft NBA 2K ook een Ultimate team: MYTEAM
Tofquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Gister ff zon livestream gekeken en je hebt nu ook bij UT een optie dat je seizoenen kunt spelen. Dus iedere keer als je promoveert naar een hogere divisie krijg je meer coins.
Zag er best gelikt uit
Dat je niet alle beste spelers kan hebben is mooi idee, kost je teveel salaris. Wat hun wel hebben en bij FIFA wel kan en dat is gewoon legendes. Zidane, Ronaldo etc. Lquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Gister ff zon livestream gekeken en je hebt nu ook bij UT een optie dat je seizoenen kunt spelen. Dus iedere keer als je promoveert naar een hogere divisie krijg je meer coins.
Zag er best gelikt uit
whuttt?????quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je niet alle beste spelers kan hebben is mooi idee, kost je teveel salaris. Wat hun wel hebben en bij FIFA wel kan en dat is gewoon legendes. Zidane, Ronaldo etc. L
bij een penalty mag dat toch niet als ie tegen een dood spelelement aan komt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:29 schreef Thorb het volgende:
Speel tegen een vriend, hij neemt een penal en schiet die tegen de paal. De bal stuit terug tegen zijn speler en dan krijg ik een vrije trap?
Ja, de regel is dat de tegenpartij een vrije trap krijgt als jouw penalty via de lat/paal terugkomt in jouw voeten (je mag hem dan niet meer aanraken).quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:29 schreef Thorb het volgende:
Speel tegen een vriend, hij neemt een penal en schiet die tegen de paal. De bal stuit terug tegen zijn speler en dan krijg ik een vrije trap?
Nee volgens de webapp nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik dacht dat 3-5-2 ook links had van ST <-> LM etc.
Staat ie er al (locked) bij ofzo? Straks word de store pas woensdag geupdate...quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:32 schreef DutchSL het volgende:
Season ticket gekocht, nog 35 euro over op mijn PSN.
Kom maar op met die download.
Yeah, ga je ook 2k13 MY TEAM doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef Doublepain het volgende:
Leuk dat nu andere games ook UT hebben, eerst NFL en NHL.. Nu heeft NBA 2K ook een Ultimate team: MYTEAM
Ik vind hoofdklasse ook niet bepaald goed hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:35 schreef vandermar het volgende:
Mijn neefje is nu te voetballen in Haren
Zonet moest ik de B2 fluiten maar tering wat zijn die slechtik speelde bijna altijd in het standaard team en dat was altijd hoofdklasse maar heb ook wel eens wedstrijden in een lager team gespeeld omdat dat moest als je terugkwam van een blessure maar nog nooit heb ik in zo'n slecht elftal gezeten, hilarisch
Hier in Friesland spelen 2 clubs hoger, aardig niveau is dat hier (als ik Heerenveen en Cambuur niet meereken).quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik vind hoofdklasse ook niet bepaald goed hoor.
Ben ik ook benieuwd naar ja, ik kon hem zo 123 niet vindenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Staat ie er al (locked) bij ofzo? Straks word de store pas woensdag geupdate...
Zal ook wel niet zichtbaar zijn trouwens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:39 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar ja, ik kon hem zo 123 niet vinden
quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
baas, dit nummer vond ik zo vet toen ik klein wasaltijd blijven onthouden
dit wordt spelers in goede formaties kopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:47 schreef Toefjes het volgende:
Had gehoop dat de zoektocht naar formatiekaartjes deze editie makkelijker zou zijn, maar in plaats daarvan heeft EA het nog lastiger gemaakt, moet je echt elk kaartje stuk voor stuk bekijken of het wel je formatie is
Frei, de Zwitserse spits? Die raak ik voor 700 nog niet kwijt..quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:47 schreef Der_Rudi het volgende:
Lol, ik had Frei drie rondjes op de tradepile staan voor 2.4k raak ik hem niet kwijt.
Zet ik hem er voor 2.2 op wordt er geboden tot 2.5
Nee, de silver turk van Fulham.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Frei, de Zwitserse spits? Die raak ik voor 700 nog niet kwijt..
ultimatedb geeft inmiddels ook al een aardige prijsindicatie voor sommige spelers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:51 schreef UltimateTeam het volgende:
denken jullie dat een investering in die zilvere IF palop een goede is?
Sowieso, maar ik ga NBA denk in December ofzo kopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Yeah, ga je ook 2k13 MY TEAM doen?
Oh het ligt dus niet aan mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:53 schreef DutchSL het volgende:
Het is trouwens wel onduidelijk hoor met die season ticket.. je koopt iets en dan gebeurd er gewoon helemaal niks, moet je er maar op vertrouwen dat vanavond Fifa 13 in de store verschijnt.
In de USA moet je eerst zo'n EA applicatie downloaden en van daaruit de sason ticket kopen en de spellen, ziet er veel beter uit.
Heb je xbox? Koop black ops 2 danquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik ga NBA denk in December ofzo kopen
Ik snap het wel, maar vind het gweoon slecht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:54 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Oh het ligt dus niet aan mij![]()
Snap er ook nog echt niets van.
Neuh, ik vond BO al slecht, toen maar MW3 gekocht.. Gelijk na 1 potje verkocht, de tering wat slechtquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je xbox? Koop black ops 2 dan
BO slecht vindenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, ik vond BO al slecht, toen maar MW3 gekocht.. Gelijk na 1 potje verkocht, de tering wat slecht![]()
MW2 blijft de beste
vorig jaar kon je ook gewoon vanuit die EA Sports app op je Xbox fifa 12 downloaden zodra de timer afliep..quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:53 schreef DutchSL het volgende:
Het is trouwens wel onduidelijk hoor met die season ticket.. je koopt iets en dan gebeurd er gewoon helemaal niks, moet je er maar op vertrouwen dat vanavond Fifa 13 in de store verschijnt.
In de USA moet je eerst zo'n EA applicatie downloaden en van daaruit de sason ticket kopen en de spellen, ziet er veel beter uit.
SP was wel leuk, maar online speelde het zo kut.. Zal ook wel aan de maps liggen, kon het iig niet volhoudenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
BO slecht vindende beste COD na MW1
Nuketown, Summit en Firing Rangequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SP was wel leuk, maar online speelde het zo kut.. Zal ook wel aan de maps liggen, kon het iig niet volhouden
Op de Xbox kan het ook in Europa ja, maar niet op de PS3!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:56 schreef byah het volgende:
[..]
vorig jaar kon je ook gewoon vanuit die EA Sports app op je Xbox fifa 12 downloaden zodra de timer afliep..
USA is sowieso beter op de xbox, ik had toen een USA account, als je ziet hoeveel demo´s en content hun hebben vergeleken met Europaquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:53 schreef DutchSL het volgende:
Europaquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
USA is sowieso beter op de xbox, ik had toen een USA account, als je ziet hoeveel demo´s en content hun hebben vergeleken met Europa
Behalve de Grieken en Spanjaarden, die mogen hier blijvenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Europa
Alle Europeanen terug naar Afrika.
Whahahaaaaa!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar vind het gweoon slecht.
http://www.easports.com/seasonticket
Bij getting started staat een video walkthrough, eerst voor Amerika via die aparte applicatie en dan voor de rest op "onze" manier.
Ik nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen letten echt niet op. Ik heb net een Ghezzal opgepikt voor 200Ook nog een Cameron en een Daniels opgepikt voor veel te weinig.
Wie snapt hem
Je bent weer in vormquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen letten echt niet op. Ik heb net een Ghezzal opgepikt voor 200Ook nog een Cameron en een Daniels opgepikt voor veel te weinig.
Wie snapt hem
DS2 postsquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie snapt hem
ik heb hem al gepreorderd! Laat maar weten als je hem hebt, wil wel eens een potje doen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik ga NBA denk in December ofzo kopen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:01 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
GuRBuH heeft hier 590K voor betaald.
Sukkelquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben er nog steeds trots op
Wie helpt ff die kutjes bereiken...twitter:c0sm0fifa twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 12:42:10@EA_Benelux als je een Season Ticket koopt voor FIFA13, kun je dan vandaag downloaden? Of pas woensdag als de store word geupdate? reageer retweet
done, alleen dan naar het officiele accountquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:14 schreef GuRBuH het volgende:
Wie helpt ff die kutjes bereiken...twitter:c0sm0fifa twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 12:42:10@EA_Benelux als je een Season Ticket koopt voor FIFA13, kun je dan vandaag downloaden? Of pas woensdag als de store word geupdate? reageer retweet
weet je al wat meer?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
done, alleen dan naar het officiele account
Zijn NIF stats vallen best tegen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:12 schreef HulkHeld het volgende:
Ik denk dat er een IF Dzagoev aankomtScoort net in 1 minuut 2x, best een baas dus:)
Jij post toch wel eens zo'n lijst van mensen die het vaakst in het fut topic hebben gepost?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat lukte de vorige keer niet om de een of andere reden. Zal eens ff kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij post toch wel eens zo'n lijst van mensen die het vaakst in het fut topic hebben gepost?
Ja, die lijst mag er nog wel komen van het FUT12 topic!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij post toch wel eens zo'n lijst van mensen die het vaakst in het fut topic hebben gepost?
Njah, die reageert amper meestal is mijn ervaring. Die Nederlandse is wat minder gebruikt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Rijst 2.0quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
c0sm0fifa @c0sm0fifa
Probably quitting FUT and noy buying FIFA13
9:48 AM Sep 20th
c0sm0fifa @c0sm0fifa
@ea_benelux als je een Season Ticket koopt voor FIFA13, kun je dan vandaag downloaden? Of pas woensdag als de store word geupdate?
36 minutes ago
Die avond ging ik tegen een vriend FUT13 demo spelen en bij zijn UT kijken en was ik weer hooked.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
c0sm0fifa @c0sm0fifa
Probably quitting FUT and noy buying FIFA13
9:48 AM Sep 20th
c0sm0fifa @c0sm0fifa
@ea_benelux als je een Season Ticket koopt voor FIFA13, kun je dan vandaag downloaden? Of pas woensdag als de store word geupdate?
36 minutes ago
Vet tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit bedacht dan!
Een Zebraquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking vet ik ga hem halenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je er ook ff 1 voor mij kopen tyquote:
die stats zijn niet meer geupdate sinds topic 264quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
nogmaals de vraagquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:12 schreef Maver24 het volgende:
Heb echt zin in Vanavond![]()
![]()
. Nog ff een ding, Stel je gaat pakjes kopen, wat doen jullie met de inhoud, gewoon alles verkopen ook al zitten er goede spelers bij je die zelf wilt houden of wat/
Ik twijfel altijd dan
minder geld op je rekeningquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:21 schreef Roypsv het volgende:
Zo Season ticket gekocht.
Zie je ook nog iets speciaals als je je seasonticket hebt ?
Dat is de duurste non-rare bronze kit denk ik (in ieder geval van de kits die ik tot nu toe heb gezien)quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het het beste is om zoveel mogelijk te bewaren, want consumables zullen nu ook nog wel niet zo goed verkopen en als je goede spelers krijgt worden die nog wel duurder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nogmaals de vraag
Wat is het beste om te doen wat je uit pakjes krijgt vanavond, ook mochten er goede spelers tussen zitten
Nee, is nog steeds een bolletjestruiquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Omgekeerde bolletjestrui :p
JA een EA dingetje achter je naam.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:21 schreef Roypsv het volgende:
Zo Season ticket gekocht.
Zie je ook nog iets speciaals als je je seasonticket hebt ?
waar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
JA een EA dingetje achter je naam.
Klopt, maar niet de bolletjestrui die ik bedoeldequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, is nog steeds een bolletjestrui
Leaderboardsquote:
Op een grote paddestoel...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Omgekeerde bolletjestrui :p
Ahmed Musa zorgt voor de 2-3 voor CSKAquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn NIF stats vallen best tegen..
2k12 was zo kut. Twijfel nog of ik 2k13 ga kopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef Doublepain het volgende:
quote:
Op de WebApp Roy! En in het FUT menu!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Big ass knop die niet te missen is
Nee, hij pakt mijn vrienden niet. Ben bang dat je eerst allemaal op xbox/ps3 moet zijn geweestquote:
neequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:28 schreef m25 het volgende:
Als je online 50 euro tegoed koopt voor PSN-store, kun je die dan op 2 verschillende ps3's gebruiken om ticket te bestellen?
Kan je meerdere keren gebruiken die ticket geloof ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:28 schreef m25 het volgende:
Als je online 50 euro tegoed koopt voor PSN-store, kun je die dan op 2 verschillende ps3's gebruiken om ticket te bestellen?
Ja maar niet tegelijk dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je meerdere keren gebruiken die ticket geloof ik
das dus alles verkopen van wat in de bronze packs zit ?, neem ik aanquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:30 schreef HulkHeld het volgende:
Sorry boys is misschien al vaak gevraagd maar is het spel al uit in Amerika?
Dan zou de bronze packs methode gaan werken, als er genoeg mensen zijn in Amerika die FUT spelen.
Gewoon beetje chilluh op die WebApp tock.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:32 schreef Roypsv het volgende:
Ik heb season ticket gekocht dus verder niks meer te doen? gewoon wachten tot vanvond?
Wacht maar, ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:32 schreef Roypsv het volgende:
Ik heb season ticket gekocht dus verder niks meer te doen? gewoon wachten tot vanvond?
Schoen op je hoofd en foto makenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:32 schreef Roypsv het volgende:
In FIFA 12 waren het de shiney contracts en healings die wat waard waren + team squad fitnesses en evt. goeie spelers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
das dus alles verkopen van wat in de bronze packs zit ?, neem ik aan
en dan voor 150coins ofzo ?
Op de ps3 kan je elke aankoop op 2 ps3's activeren, misschien dat EA er een stokje voor heeft gestoken, maar het moet kunnen volgens Sonyquote:
Janko klappen van wat wierie en stomen als een locomotief!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon beetje chilluh op die WebApp tock.
oke ff doen momentquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Schoen op je hoofd en foto maken
maar die contract + healing + fitness voor 150 coins verkopen of gewoon 200 coinsquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
In FIFA 12 waren het de shiney contracts en healings die wat waard waren + team squad fitnesses en evt. goeie spelers.
Ik heb toch al een paar dagen niet getweetquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
VDM, kun je mij even nog accepteren op Twitter?Ik mis al je meesterlijke tweets.
Wel meerquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
maar die contract + healing + fitness voor 150 coins verkopen of gewoon 200 coins
ik kan het ook niet vinden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:35 schreef Der_Rudi het volgende:
Hmm wtf, ik heb geen season ticket achter mijn naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |