SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
quote:
Daar heb je ook een puntquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:10 schreef Rijst het volgende:
Je vraagt een blinde toch ook niet of die je aan wil kijken?
Doe ik echt bijna nooit manquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zie je wel vaker met kanker schelden. Is nergens voor nodig.
Nee inderdaad, het is vooral tering. Dat is geen dodelijke ziekte natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Doe ik echt bijna nooit man.
Ik heb hem nooit met kanker zien schelden. Behalve net.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zie je wel vaker met kanker schelden. Is nergens voor nodig.
Nee, oke, dan mag het wel! SORRY!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn genoeg mensen die vaker kanker zeggen dan GS, dus niet huilen
Dus dan mag het!!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Klopt, sommige mensen hier minimaal 1x per dag -zal geen namen noemen-quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn genoeg mensen die vaker kanker dan GS, dus niet huilen
Je reactie kan bijna niet dommer. Lekker GJEquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Een gemiste Benzema is natuurlijk een uitstekende reden om met kanker te schelden. Als er een dag komt dat er een naaste van je bezwijkt, niet huilen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wordt uiteraard alleen tegen GS gezegd als hij het doet
Ja, jij hebt een kanker-counter naast je PC hangen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen hier minimaal 1x per dag -zal geen namen noemen-
Ik vanaf mijn registratie tot nu 6x ofzo.
Nee hoor. Als ik je nu uitscheld voor kankermongool dan wordt daar ook wat van gezegd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat hij doelt : Rijst scheld met kanker, geen reactiequote:Op zaterdag 22 september 2012 11:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
Want als een pino met ziektes zit te strooien zegt niemand er wat van
Alleen ik zei er wat van totdat jij mij vervolgens quote met een 'quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Spytool voor de gein maar eens op posts van Rijst met 'kk'
Nooit wordt daar op gereageerd, maar ik doe het nu een keertje en meteen iedereen erop duiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |