Het is toch een repeater? Je hebt bij de voordelen alleen dingen over het gebruiksgemak en behuizing staan, bij de nadelen alleen dat hij de snelheid niet versnelt.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:49 schreef teknu het volgende:
Conclusie
+ Degelijke behuizing
+ Engelse handleiding
+ Makkelijk in te stellen
+ Compact
- Versterkt het signaal niet maar blijft hetzelfde
- Snelheden gaan achter uit
- In zijn huidige vorm de 18,50 niet waard

Ik zou zeggen, lees even terug in dit topicquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:54 schreef iamboktor het volgende:
Heya guys, daar was ik weer..
Iemand regelmatig nog op Mr. Tao geweest? De paypal schijnt niet meer te werken, maar ook heel veel producten van de main page worden geblokkeerd terwijl dit toch wel leuke dingen lijken... Die ik eigenlijk wel wil bestellen i.v.m. herdecoratie van mijn 'knusse hoekje' in ouderlijk huis. Enig idee of paypal nog terug komt? En/of hoe ik die betreffende producten kan bekijken? (onder antiquities).
 Er is genoeg over gezegd...
 Er is genoeg over gezegd...

Nou even voor je getest met mijn mobiel op mijn dakterras. Krijg 2 streepjes als ik connect op mijn modem die een verdieping beneden staat en krijg 2 streepje als ik connect op de repeater die gelijkvloers is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef yorkick het volgende:
[..]
Het is toch een repeater? Je hebt bij de voordelen alleen dingen over het gebruiksgemak en behuizing staan, bij de nadelen alleen dat hij de snelheid niet versnelt.
Maar het lijkt me dat een repeater het sterkste mogelijke signaal oppakt en verlengt, dus niet versterkt. Heb je wel geprobeerd in hoeverre je wifi range is toegenomen etc? Volgens mij is dat waar dit ding om draait?

hoezo word de range niet groter met een zwak signaal dan? en moet het volgens jou versterkt worden wil je een grotere range halen..quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:49 schreef teknu het volgende:
[..]
Nou even voor je getest met mijn mobiel op mijn dakterras. Krijg 2 streepjes als ik connect op mijn modem die een verdieping beneden staat en krijg 2 streepje als ik connect op de repeater die gelijkvloers is.
Het lijkt me als je je range wilt laten toenemen dat het signaal toch versterkt moet worden? En niet het zwakke signaal oppakken en hetzelfde zwakke signaal doorsturen, hierdoor word de range niet groter.

Misschien goed voor de Uni/HBOquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
hoezo word de range niet groter met een zwak signaal dan? en moet het volgens jou versterkt worden wil je een grotere range halen..
het is toch logisch dat de reapeter nooit het signaal meer versterkt, het neemt vaak zelfs af qua snelheid!
zie onderstaand plaatje:
[ afbeelding ]
stel je router staat op de begane grond, deze kan tot de 2e verdieping uitzenden.. maar haalt net niet de zolder.. wat je dus kan doen is op verdieping 2 dus een reapter plaatsen, die het signaal op pakt van de begane grond router. en het gewoon dom weg weer door stuurt..
Nu kan je dus met je laptop/pc/tablet op zolder weer connecten met die wifi reapter..
en je hebt internet op zolder.. oftewel je range is wel degelijk verder dan dat je met je standaard router komt, zonder dat je het signaal ergens moet versterken.
die reapter versterk dus niet maar geeft gewoon het inkomende signaal weer door

Sowieso zijn merkhorloges van de websites waar we het hier over hebben over het algemeen allemaal troep. Fantasy meuk en zwaar ongelijkende replica's met drama uurwerken. Zitten heus aardige tussen zoals de ICE Watches. Maar de rolexen en dergelijke kan je niemand met enige kennis van horloges van overtuigen dat hij echt is.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kreeg via dm een bericht van iemand met een site met replica horloges... rolex en de hele mikmak.
Dacht, vandaag nog maar eens windowshoppen.
BOOM uit de lucht gehaald, names 1 of andere federatie...
blijkt wel weer dat je niet bij zulke mensen moet bestellen, aangezien de kans dan groot is dat jij je geld kwijt bent haha.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |