abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117249826
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De eerste is beter (specs) maar de tweede heeft meer firmware (en is voor 44 dollar al te vinden meen ik).

je moet het inderdaad zien als een telefoon aan je TV
Een gewoon een logitech setje werkt prima (draadloos) of je moet zoiets halen: http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1497.l2649
En waar zou die te vinden zijn voor 44 pleuries dan?
Shiznuts, die muis/tb comi op ebay is echt vet
nosig gives more peace
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:15:52 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117250372
Gewoon... http://chinaprices.us?q=mk802 al is dat niet de + / II versie die zo goedkoop is.

En ben idd benieuwd naar de Mele F10. :Y Once I have it, zal ik wel vertellen of het in de praktijk wat is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117250573
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon... http://chinaprices.us?q=mk802 al is dat niet de + / II versie die zo goedkoop is.

En ben idd benieuwd naar de Mele F10. :Y Once I have it, zal ik wel vertellen of het in de praktijk wat is.
nee idd das niet de mk808, dit is de mk802
nosig gives more peace
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:21:19 #214
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117250672
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef deeq het volgende:

[..]

nee idd das niet de mk808, dit is de mk802
http://chinaprices.us/?q=mk802

Dan maar?
En anders ff ebayen ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_117252004
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:21 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Gebruik 17track.net of track gewoon niet ;)
Tracking is toch niet betrouwbaar.
Thanks, die werkt wel. Status:Departure from outward office of exchange, Location:GUANGDONG, 21 september. Vind het altijd wel fijn om te tracken, ben altijd benieuwd naar de pakketjes+snelheid *O*
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_117252942
He verdorie!

Wil ik net een winterjas kopen op mistertao, hebben ze PayPal geblokkeerd :P Dit kreeg ik als antwoord na een berichtje;
quote:
thanks for your message, we are sorry to tell you that:as some restricts from PayPal, our PayPal account cannot be allowed to accept money from you customers, we are regretful about that.
During this period, you can only add money to your MisterTao account with credit card by Alipay. If you trust us, please feel free to do that, and your payment and rights will be protected like usual.
n the case, could you try to do that? sorry and if any need, please contact us any time, sky
Heb ik dus helemaal niks aan :') Denk dat ze daarom zo panisch zijn met merknamen....
pi_117255273
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef thethoryd het volgende:
He verdorie!

Wil ik net een winterjas kopen op mistertao, hebben ze PayPal geblokkeerd :P Dit kreeg ik als antwoord na een berichtje;

[..]

Heb ik dus helemaal niks aan :') Denk dat ze daarom zo panisch zijn met merknamen....
Met visa en/of mastercard betalen ;)
pi_117255376
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:43 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Met visa en/of mastercard betalen ;)
Ja goh :') Zoveel kan ik ook uit de tekst halen :P Maar ik heb en wil geen CC, prepaid is ook geen optie... Nouja ik wacht wel even af.
  dinsdag 25 september 2012 @ 22:54:07 #219
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117255908
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:45 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ja goh :') Zoveel kan ik ook uit de tekst halen :P Maar ik heb en wil geen CC, prepaid is ook geen optie... Nouja ik wacht wel even af.
Daarom neteller, O+ (Al moet ik binnenkort maar eens aan een andere die ook een verzekering bied. Dan hoef ik die Chinezen niet te plagen met een claim na 45 dagen...

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef thethoryd het volgende:
He verdorie!

[..]

Ja fijn is dat hé :'). Site is nu niks meer waard naar mijn idee.
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef tokko1 het volgende:

[..]

http://chinaprices.us/?q=mk802

Dan maar?
En anders ff ebayen ;)
Jup, maar let wel op dat die van pandawill niet de officele MK802 is! (dit is een dualcore A5 stick).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117255993
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Daarom neteller, O+ (Al moet ik binnenkort maar eens aan een andere die ook een verzekering bied. Dan hoef ik die Chinezen niet te plagen met een claim naar 45 dagen...

[..]

Ja fijn is dat hé :'). Site is nu niks meer waard naar mijn idee.

[..]

Jup, maar let wel op dat die van pandawill niet de officele MK802 is! (dit is een dualcore A5 stick).
die prepaid visa card werkt toch ook? 3V heet dat geloof ik....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 25 september 2012 @ 23:03:19 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117256452
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

die prepaid visa card werkt toch ook? 3V heet dat geloof ik....
Oh ja, die hebben nu ook een debit-paid kaart.
Eerder moest je daar losse kaarten kopen (max 150 euro) en dan bij elkaar op zetten, werkte voor geen meter. En daarnaast betaalde je ook nog eens 5 euro fee per 150 euro.

Nu betaal je bij het opwaarderen ook nog steeds 2 euro/150 euro zie ik. Neteller is ''gratis'' en hanteert de zelfde omrekenkoers van 1.75%. Alleen geld opnemen is daar weer duurder (maar dat doe ik nooit). Foute info, 3Vcash lijkt/is goedkoper.
pi_117259863
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef deeq het volgende:
zie door de bomen het bos niet meer, kan je hier ook een muis/toetsenbord combi op aansluiten? en heeft dit dan de zelfde functionaliteit als mijn galaxy S2?
En wat zou een geschikte tb/muis combi zijn
DroidMote App op je S2 en je hebt geen tb/muis combi meer nodig... Kost je in totaal 2 dollar en wat instellen, maar werkt perfect. Zijn ook nog wel wat andere apps voor te krijgen die ongeveer het zelfde doen ;).
pi_117266070
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De eerste is beter (specs) maar de tweede heeft meer firmware (en is voor 44 dollar al te vinden meen ik).

je moet het inderdaad zien als een telefoon aan je TV
Een gewoon een logitech setje werkt prima (draadloos) of je moet zoiets halen: http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1497.l2649
Wat bedoel je met "heeft meer firmware?", wat zou jou keuze zijn? vind prijs niet zo heel boeiend eigenlijk maar moet wel vloeiend en goed werken
nosig gives more peace
pi_117266120
quote:
Is dat minder dan kwa prestatie?
kom ik al snel weer bij lichtake uit blijkbaar
nosig gives more peace
  woensdag 26 september 2012 @ 10:56:45 #225
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117266125
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:54 schreef deeq het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "heeft meer firmware?", wat zou jou keuze zijn? vind prijs niet zo heel boeiend eigenlijk maar moet wel vloeiend en goed werken
Meer firmware support (tot nu toe) wegens de populariteit. Geen idee aangezien de prijzen wel dicht bij elkaar liggen zou ik dan voor de Rockchip gaan. (denk dat ook daar wel firmware voor gaat komen).
Weet niet of/hoe XBMC daar op draait...

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:56 schreef deeq het volgende:

[..]

Is dat minder dan kwa prestatie?
kom ik al snel weer bij lichtake uit blijkbaar
Geen idee, de Dualcore A5 is veel goedkoper (en zuiniger). Maar dat maakt achter een TV weinig uit.
Heb het idee dat die oplossing een beetje te budget is (netzo als de Allwinner A13) maar ik kan het fout hebben.

En probeer de Edit-knop te gebruiken :*
pi_117266148
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 00:24 schreef Raznov het volgende:

[..]

DroidMote App op je S2 en je hebt geen tb/muis combi meer nodig... Kost je in totaal 2 dollar en wat instellen, maar werkt perfect. Zijn ook nog wel wat andere apps voor te krijgen die ongeveer het zelfde doen ;).
Thanx ga ik ook ff proberen dan!, maar vind die air mous ook wel mooi hoor
nosig gives more peace
  woensdag 26 september 2012 @ 11:18:05 #227
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_117266670
Bij PostNL zijn ze ook weer terug van vakantie, ze hebben er een pakketje met, jawel, een waarde van 35$ eruit gehaald. Dus dat wordt vooral 12,50 handelingskosten. En paar euro belasting. :')
  woensdag 26 september 2012 @ 12:18:57 #228
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117268403
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:18 schreef Goddelijker het volgende:
Bij PostNL zijn ze ook weer terug van vakantie, ze hebben er een pakketje met, jawel, een waarde van 35$ eruit gehaald. Dus dat wordt vooral 12,50 handelingskosten. En paar euro belasting. :')
Ai, ja dat is gewoon klote. Op 100 euro valt het nog een beetje mee (alhoewel 12.5%...),
Jammer dat het geen gift was of een bedrag van onder de 24 euro :(

Maar bekijk het nog een klein beetje positief... maar 19% BTW ipv 21 :')
pi_117268638
Verzoeken jullie wel eens de webshops om bijv andere waarden erop te zetten of het te versturen als gift?

Zo ja, gebeurd dit dan ook daadwerkelijk?

Geef je dan ook aan dat je dit graag wil ivm Custom Service? :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117268732
Ja, dat doe ik weleens. Ja, dat doen ze m.u.v. één geval normaal gesproken gewoon netjes.
Via? Berichtje bij Paypal/op de site bij je order/in een direct message/in een mailtje...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117268804
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:30 schreef shiznuts het volgende:
Ja, dat doe ik weleens. Ja, dat doen ze m.u.v. één geval normaal gesproken gewoon netjes.
Via? Berichtje bij Paypal/op de site bij je order/in een direct message/in een mailtje...
Dan hopen dat de douane de waarde niet controleerd :')

Nog steeds geen antwoord van Bruce trouwens..

It's taking too long!

PS: ik heb die shark horloges bekeken, maar die zijn ook mooi! Zijn ze ook daadwerkelijk zo waterdicht als ze claimen? Ik moet namelijk nog een horloge vinden die ook ECHT waterdicht is... want voorlopig klopt er geen drol van... (al helemaal niet als de batterij al een keer verwisseld is).
YouTube
  woensdag 26 september 2012 @ 12:45:41 #232
128384 mcwops
gat in je glas
pi_117269095
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:33 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dan hopen dat de douane de waarde niet controleerd :')

Nog steeds geen antwoord van Bruce trouwens..

It's taking too long!

PS: ik heb die shark horloges bekeken, maar die zijn ook mooi! Zijn ze ook daadwerkelijk zo waterdicht als ze claimen? Ik moet namelijk nog een horloge vinden die ook ECHT waterdicht is... want voorlopig klopt er geen drol van... (al helemaal niet als de batterij al een keer verwisseld is).
de Sharkhorloges zijn NIET waterdicht. check t maar op eBay, staat in de omschrijving.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_117269100
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mijne is water-resistant (niet: waterproof dus) volgens de opdruk. Een beetje spatwater moet niet echt problemen leveren, maar ik zou 'em niet submergen of ermee douchen gaan...

[..]
pi_117269175
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Reden dat ik het vroeg is omdat ik ze net aan het bekijken was, en er 1 in een vissekom ligt :p

Ik heb zelfs een horloge van 250 euro gehad, die niet waterdicht was :(... tijdens de afwas mislukte het even.

ps: dit spul werkt wel verslavend... ben nu allerlei sites constant aan het checken voor leuke items... niet goed voor de portomonnee :(
YouTube
  woensdag 26 september 2012 @ 12:56:43 #235
128384 mcwops
gat in je glas
pi_117269461
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_117269586
Ik heb gister trouwens ook gekeken naar overhemden op die wholesale site die ik van Shiznuts kreeg.

Daarna ging ik het copy en pasten die url link, en vervolgens kreeg ik vrijwel bij elke item de melding dat het gevaar uit namaak bestond en dat er geen resultaten getoond konden worden en ik een ander moest kiezen.
YouTube
pi_117269877
Ja, da's echt vervelend nu op MisterTao. ;(
Maar ja, anders dus maar overstappen op www.zarmark.com , al heb ik het idee dat die iets duurder zijn.
pi_117272795
qua prijzen scheelt het tussen Mistertao en zarmark niet echt..
kan wel eens voor komen dat ze verschillende gewichten berekenen en daardoor er wat verschil is
maar qua fee is alles geloof ik het zelfde dus :)
  woensdag 26 september 2012 @ 14:25:44 #239
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_117272803
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ai, ja dat is gewoon klote. Op 100 euro valt het nog een beetje mee (alhoewel 12.5%...),
Jammer dat het geen gift was of een bedrag van onder de 24 euro :(

Maar bekijk het nog een klein beetje positief... maar 19% BTW ipv 21 :')
Het gaat om een pakketje van 35$, dus nog net geen 30 euro. :')
Maar ach, risico dat je neemt. :)
pi_117272811
quote:
Volgens mij is die klok ook nog eens fake ook..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')