En waar zou die te vinden zijn voor 44 pleuries dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De eerste is beter (specs) maar de tweede heeft meer firmware (en is voor 44 dollar al te vinden meen ik).
je moet het inderdaad zien als een telefoon aan je TV
Een gewoon een logitech setje werkt prima (draadloos) of je moet zoiets halen: http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1497.l2649
nee idd das niet de mk808, dit is de mk802quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon... http://chinaprices.us?q=mk802 al is dat niet de + / II versie die zo goedkoop is.
En ben idd benieuwd naar de Mele F10.Once I have it, zal ik wel vertellen of het in de praktijk wat is.
http://chinaprices.us/?q=mk802quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef deeq het volgende:
[..]
nee idd das niet de mk808, dit is de mk802
Thanks, die werkt wel. Status:Departure from outward office of exchange, Location:GUANGDONG, 21 september. Vind het altijd wel fijn om te tracken, ben altijd benieuwd naar de pakketjes+snelheidquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gebruik 17track.net of track gewoon niet
Tracking is toch niet betrouwbaar.
Heb ik dus helemaal niks aanquote:thanks for your message, we are sorry to tell you that:as some restricts from PayPal, our PayPal account cannot be allowed to accept money from you customers, we are regretful about that.
During this period, you can only add money to your MisterTao account with credit card by Alipay. If you trust us, please feel free to do that, and your payment and rights will be protected like usual.
n the case, could you try to do that? sorry and if any need, please contact us any time, sky
Met visa en/of mastercard betalenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef thethoryd het volgende:
He verdorie!
Wil ik net een winterjas kopen op mistertao, hebben ze PayPal geblokkeerdDit kreeg ik als antwoord na een berichtje;
[..]
Heb ik dus helemaal niks aanDenk dat ze daarom zo panisch zijn met merknamen....
Ja gohquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:43 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Met visa en/of mastercard betalen
Daarom neteller,quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:45 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ja gohZoveel kan ik ook uit de tekst halen
Maar ik heb en wil geen CC, prepaid is ook geen optie... Nouja ik wacht wel even af.
Ja fijn is dat héquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef thethoryd het volgende:
He verdorie!
Wil ik net een winterjas kopen op mistertao, hebben ze PayPal geblokkeerdDit kreeg ik als antwoord na een berichtje;
[..]
Heb ik dus helemaal niks aanDenk dat ze daarom zo panisch zijn met merknamen....
Jup, maar let wel op dat die van pandawill niet de officele MK802 is! (dit is een dualcore A5 stick).quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://chinaprices.us/?q=mk802
Dan maar?
En anders ff ebayen
die prepaid visa card werkt toch ook? 3V heet dat geloof ik....quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daarom neteller,(Al moet ik binnenkort maar eens aan een andere die ook een verzekering bied. Dan hoef ik die Chinezen niet te plagen met een claim naar 45 dagen...
[..]
Ja fijn is dat hé. Site is nu niks meer waard naar mijn idee.
[..]
Jup, maar let wel op dat die van pandawill niet de officele MK802 is! (dit is een dualcore A5 stick).
Oh ja, die hebben nu ook een debit-paid kaart.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
die prepaid visa card werkt toch ook? 3V heet dat geloof ik....
DroidMote App op je S2 en je hebt geen tb/muis combi meer nodig... Kost je in totaal 2 dollar en wat instellen, maar werkt perfect. Zijn ook nog wel wat andere apps voor te krijgen die ongeveer het zelfde doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef deeq het volgende:
zie door de bomen het bos niet meer, kan je hier ook een muis/toetsenbord combi op aansluiten? en heeft dit dan de zelfde functionaliteit als mijn galaxy S2?
En wat zou een geschikte tb/muis combi zijn
Wat bedoel je met "heeft meer firmware?", wat zou jou keuze zijn? vind prijs niet zo heel boeiend eigenlijk maar moet wel vloeiend en goed werkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De eerste is beter (specs) maar de tweede heeft meer firmware (en is voor 44 dollar al te vinden meen ik).
je moet het inderdaad zien als een telefoon aan je TV
Een gewoon een logitech setje werkt prima (draadloos) of je moet zoiets halen: http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1497.l2649
Is dat minder dan kwa prestatie?quote:Jup, maar let wel op dat die van pandawill niet de officele MK802 is! (dit is een dualcore A5 stick).
Meer firmware support (tot nu toe) wegens de populariteit. Geen idee aangezien de prijzen wel dicht bij elkaar liggen zou ik dan voor de Rockchip gaan. (denk dat ook daar wel firmware voor gaat komen).quote:Op woensdag 26 september 2012 10:54 schreef deeq het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "heeft meer firmware?", wat zou jou keuze zijn? vind prijs niet zo heel boeiend eigenlijk maar moet wel vloeiend en goed werken
Geen idee, de Dualcore A5 is veel goedkoper (en zuiniger). Maar dat maakt achter een TV weinig uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:56 schreef deeq het volgende:
[..]
Is dat minder dan kwa prestatie?
kom ik al snel weer bij lichtake uit blijkbaar
Thanx ga ik ook ff proberen dan!, maar vind die air mous ook wel mooi hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 00:24 schreef Raznov het volgende:
[..]
DroidMote App op je S2 en je hebt geen tb/muis combi meer nodig... Kost je in totaal 2 dollar en wat instellen, maar werkt perfect. Zijn ook nog wel wat andere apps voor te krijgen die ongeveer het zelfde doen.
Ai, ja dat is gewoon klote. Op 100 euro valt het nog een beetje mee (alhoewel 12.5%...),quote:Op woensdag 26 september 2012 11:18 schreef Goddelijker het volgende:
Bij PostNL zijn ze ook weer terug van vakantie, ze hebben er een pakketje met, jawel, een waarde van 35$ eruit gehaald. Dus dat wordt vooral 12,50 handelingskosten. En paar euro belasting.
Dan hopen dat de douane de waarde niet controleerdquote:Op woensdag 26 september 2012 12:30 schreef shiznuts het volgende:
Ja, dat doe ik weleens. Ja, dat doen ze m.u.v. één geval normaal gesproken gewoon netjes.
Via? Berichtje bij Paypal/op de site bij je order/in een direct message/in een mailtje...
de Sharkhorloges zijn NIET waterdicht. check t maar op eBay, staat in de omschrijving.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan hopen dat de douane de waarde niet controleerd
Nog steeds geen antwoord van Bruce trouwens..
It's taking too long!
PS: ik heb die shark horloges bekeken, maar die zijn ook mooi! Zijn ze ook daadwerkelijk zo waterdicht als ze claimen? Ik moet namelijk nog een horloge vinden die ook ECHT waterdicht is... want voorlopig klopt er geen drol van... (al helemaal niet als de batterij al een keer verwisseld is).
quote:Op zondag 16 september 2012 15:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijne is water-resistant (niet: waterproof dus) volgens de opdruk. Een beetje spatwater moet niet echt problemen leveren, maar ik zou 'em niet submergen of ermee douchen gaan...
[..]
Reden dat ik het vroeg is omdat ik ze net aan het bekijken was, en er 1 in een vissekom ligt :pquote:
Het gaat om een pakketje van 35$, dus nog net geen 30 euro.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ai, ja dat is gewoon klote. Op 100 euro valt het nog een beetje mee (alhoewel 12.5%...),
Jammer dat het geen gift was of een bedrag van onder de 24 euro![]()
Maar bekijk het nog een klein beetje positief... maar 19% BTW ipv 21
Volgens mij is die klok ook nog eens fake ook..quote:Op woensdag 26 september 2012 12:56 schreef mcwops het volgende:
1 o clock break
horloge met ingebouwde aansteker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |