Spammert, heb je me ingehaald >.< !quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vet zo'n stickertjeMaar gaan die makkelijk weer los zonder mijn behang mee te nemen
?
Iphone 5 hoesjes had ik op de dag van aankondiging al gezienZou me niks verbazen als die komen van het bedrijf wat die gelekte achterkant had gekocht
Omdat het weer eens tijd was:
[..]
Ja, en Ja.quote:
Zal zordra deze binnen zijn ff mooi reviewtje van makenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:23 schreef secondant het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de kwaliteit van die muurstikkers
quote:
Kan dat? Dacht dat het een foutje was op de site van Ifixit dat dat zou werkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, en Ja.
Maar dat had je zelf ook kunnen opzoeken.![]()
Succes met je verdere zoektochten en éérst zelf zoeken dan pas vragen (en bumpen?)
Thanks!, en vouwen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zal zordra deze binnen zijn ff mooi reviewtje van maken
Van zowel de verpakkingskwaliteit (koker/vouwen?) als op de muur... en de manier hoe je ze op de muur doet
Ik dacht dat het wel kon, op ebay kan je ook kabeltjes kopen voor "nexus 7 to hdmi" en dat is gewoon micro usb naar hdmi, dus hetzelfde als de user voorstelde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Kan dat? Dacht dat het een foutje was op de site van Ifixit dat dat zou werken(verder niks meer over gelezen).
[..]
Thanks!, en vouwen natuurlijk! Anders moet de klant 2 dollar meer betalen!
Dat zou top zijn! Heb wel wat leuke gezien namelijk!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zal zordra deze binnen zijn ff mooi reviewtje van maken
Van zowel de verpakkingskwaliteit (koker/vouwen?) als op de muur... en de manier hoe je ze op de muur doet
Maneki-neko. Dat is de originele naam. Andere namen waar je op kan zoeken: Welcoming Cat, Lucky Cat, Money Cat of Fortune Catquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef mcwops het volgende:
Q1: iemand idee hoe die kitscherige gouden kat heet met dat iri armpje dat op&neer gaat?![]()
Q2: zoek een beam-projector-acc die je op je iphone klikt
Nummer 66 gaan we wat aan doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vet zo'n stickertjeMaar gaan die makkelijk weer los zonder mijn behang mee te nemen
?
Iphone 5 hoesjes had ik op de dag van aankondiging al gezienZou me niks verbazen als die komen van het bedrijf wat die gelekte achterkant had gekocht
[..]
Heb laatst voor de "grap" eens een boxer besteld. Was ook merkloos en zwart. Eenmaal aangekomen blijkt het toch een mooie Calvin Klein namaak te zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:36 schreef Tammymara het volgende:
Twee galajurken, 37 pond betaald (Ik snap het ook niet, in china bestellen, met ponden betalen, maar het waren de goedkoopste) dus de kans zit erin van dat Douane verhaal. Ik wacht maar gewoon af maar dan hoef ik me in elk geval niet meer af te vragen hoe het zit met die status, dat ze die niet bijwerken.... Stom als ik ben geloofde ik dat dat altijd klopt![]()
Overigens geen namaakmerk of zo , gewoon, merkloos . Voor ik daar gezeik mee krijg dat je het niet over namaak mag hebben Ik heb ze pas zeven december nodig dus ben al blij dat ik ze ruim op tijd besteld heb! Hartstikke bedankt voor het uitgebreide antwoord! Zowel "Gunstigste" geval als 'normaal' zijn dan al voorbij ! Afwachten weer!!!
Geduld is niet mijn sterkste kant
Heb ik ooit met een Playstation-controller gehad. Gewoon een blanco merkloos ding besteld, krijg ik een fake-Sony. Fijn ding, maar wel kut als de douane hem onderschept.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:44 schreef yorkick het volgende:
[..]
Heb laatst voor de "grap" eens een boxer besteld. Was ook merkloos en zwart. Eenmaal aangekomen blijkt het toch een mooie Calvin Klein namaak te zijn.
Dus met kleding en dergelijke zal ik wel oppassen, de foto's/beschrijving hoeft niet te kloppen.
Ben nieuwkomer op nummer 30quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
?
[..]
Mooi, ik zak al weer lekker in de lijstquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:06 schreef RobertNL het volgende:
Top 100 voor reeks "Chinese Webshops" van 27-09-2011 t/m 25-09-2012
[..]
ja, kans is aanwezig, maar zul je zien dat je m deze week krijgt aangeboden...tenzij (en dat weet je zelf) de kans groot is dat de douane-hond wat rook aan je pakketjequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef nodig het volgende:
Depart from Flytexpress Sorting Center to Nodig NETHERLANDS at 2012-9-17 7:49:18
Is er een grote kans dat die al in Nederland en dus bij de douane licht? Heb namelijk nog niks binnen.
Shit!! Misschien ruikt die hond mijn G-shock!! Dat zou mooi balen zijn!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:09 schreef mcwops het volgende:
[..]
ja, kans is aanwezig, maar zul je zien dat je m deze week krijgt aangeboden...tenzij (en dat weet je zelf) de kans groot is dat de douane-hond wat rook aan je pakketje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff, screw kwantiteit... ... ...quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mooi, ik zak al weer lekker in de lijst![]()
Hehe, die hexa is eigenlijk echt net een overheidsproject zo langzamerhand.quote:42 dagen zijn voorbij sinds de purchase van m'n Data link op Ebay (van BIC shop). Enige site waar ik de tracking kan controleren zegt dat ie 20 augustus Beijing is uitgeschopt.
Maar 'ns een mail achteraan dus...![]()
Kan ik zeker een nieuwe over laten komen; weer langer wachten en geen vliegende hexa![]()
Hopelijk komen de 2 ES800M's sneller. Oh, en die Sanei N10 Quad-core Freescale i.MX6 komt hier geloof ik echt straks, zodra de ergste (firmware) problemen opgelost zijn (die o.a. die batterijduur problemen veroorzaakten). Maar ¤230 (inclusief DHL en BTW-shit).
Of toch maar de even 'dure' Cube U9GT V / U9GT5 met RK3066 CPU maar wel 2048 x 1536 'Retina' scherm.
True. Beta's zijn meer geöriënteerd richting pop/rock. Wat meer detail en helderheid, maar toch wat bass. Maar niet echt voor hardstyle... dan ben je idd beter ff met een allround ES800M of hardstyle puur bevalt de ES900i je misschien inderdaad wel beter, qua 'clubfeeling'.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:46 schreef wesselbraaksma het volgende:
Trouwens, m'n Beta's net gekregen klinken wel leuk maar missen de kicks van hardstyle muziek een beetje vind ik wel jammer, maarja ik heb er ook maar 15 dollar voor betaald.
Nu maar wachten op de ES-800m en de ES-900i kijken of die beter zijn.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Shit!! Misschien ruikt die hond mijn G-shock!! Dat zou mooi balen zijn!![]()
aahh GshocksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like+1.
In t verleden door Dealperfect-Jack een aantal laten versturen. Lopen nog steeds, volgens de kids erg in op school.
OT: die chopper is toch marked as gift/sample good en vooral onder 30 USD? Schrijf ik er altijd bij in ieder geval. En vooral de branded-items verwijderen
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
Mijn eerste aankoop uit China waren de in ears van een dokter en een rood shock horlogequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef mcwops het volgende:
[..]
aahh GshocksLike+1.
In t verleden door Dealperfect-Jack een aantal laten versturen. Lopen nog steeds, volgens de kids erg in op school.
OT: die chopper is toch marked as gift/sample good en vooral onder 30 USD? Schrijf ik er altijd bij in ieder geval. En vooral de branded-items verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |