Smaken verschillen sowieso, maar dit horloge kan je bijna niet mooi vinden..quote:Op zondag 23 september 2012 17:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, ja. Maar ok, smaken verschillen natuurlijk.
Dat zou je nog verbazen ben ik bang...quote:Op zondag 23 september 2012 17:22 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Smaken verschillen sowieso, maar dit horloge kan je bijna niet mooi vinden..
quote:Op zondag 23 september 2012 17:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik wil eigenlijk een horloge zoeken dat er ontzettend luxe uitziet maar eigenlijk geen drol waard is.
Alsof je een lada opzadelt met een V8... of een fiat panda
goede merken e.d. heb ik al gelezen in die andere stukken ;-)
ik moest lachenquote:
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 23 september 2012 17:32 schreef Grijsbaard het volgende:
Dan zou ik kijken op de site ibestoffer ofzo..
Uiteraard... logisch.. Veel tienermeisjes kopen op ibestoffer horloges van Michael Kors enzo.. xDquote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.
Ik wil er namelijk een sport van maken (waarschijnlijk zoals de meeste hier) om een zo'n cool mogelijk item voor het minst mogelijk geld te krijgen (Hollanders ftw)
Wat een zoekopties manquote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef shiznuts het volgende:
Moet het per se een mechanical watch zijn dan?
› http://chinaprices.us?q=m(...)0-skull%20-exquisite
Anders zou ik een mooi Curren-klokje doen gewoon.
In de mail staat ook [SPAM] voor ever buying.com mails.quote:Op zondag 23 september 2012 17:16 schreef shiznuts het volgende:
Everbuying.com heeft een geschiedenis met spammen op deze site. De naam en url wordt daarom geblokkeerd. Verder een ok shop, heb er vaak besteld.
Dit wordt mijn eerste helikopter... Ik heb daar meer over gelezen idd die 911 maar waarom zou je die nemen over de 9958? Kwa prijs ligt hij iets hoger dacht ik.quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef shiznuts het volgende:
Prima shop/deal wel.
Moet je ff Aaron (Aaron Qin (Chen), van YouTube en RC Groups ) onder bruce@banggood.com mailen, vragen of 'ie misschien een leuke korting heeft voor je.
Voor dat geld heb je echter ook een WLToys V911 heli of V929 / V939 quadrotor afhankelijk van hoe tricky/fel je het wilt hebben. Udi R/C lijkt ook steeds meer te verkopen in de Chinese webshops.
Ik heb laatst de V911 gekocht, nog niet binnen maar in vergelijking met de 9958 heeft de V911 meer uitdaging om te besturen geloof ikquote:Op zondag 23 september 2012 19:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste helikopter... Ik heb daar meer over gelezen idd die 911 maar waarom zou je die nemen over de 9958? Kwa prijs ligt hij iets hoger dacht ik.
het gaat om 1 exemplaar, zou het dan nog lukken een kleine korting te krijgen?
Awei ES800Mquote:Op zondag 23 september 2012 19:08 schreef BottleAfterBottle het volgende:
Ik wil goedkope oortjes van redelijke kwaliteit.
* neo2000 wacht op PM met inloggegevens van de FTP waar privéfilmpjes staan met ex vriendinnen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar ik luister graag muziek en ik doe af en toe wat videoshoots waarvoor ik m'n Zoom H1 etc gebruik en dan de audio monitor.
Kijk eens bij priceangels of mcbub die zijn over het algemeen wel redelijk snel.quote:Op zondag 23 september 2012 19:27 schreef BottleAfterBottle het volgende:
[..]
Bij welke site kan ik deze het beste bestellen?
Waar heb je de mele-muis gekocht? Is wel lekker voor bij mijn MK-802quote:Op zondag 23 september 2012 16:26 schreef shiznuts het volgende:
Gisteren voor le lolz ook nog maar een Takstar HI1500 besteld.
[ afbeelding ]
En een Mele F10 2.4Ghz wireless keyboard/gesture mouse.
[ afbeelding ]
zoo hee die MK802 stickies zijn echt hard in prijs gedaald, nu al voor de helft van de prijs van een maandje of 2 terugquote:Op zondag 23 september 2012 19:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kijk eens bij priceangels of mcbub die zijn over het algemeen wel redelijk snel.
[..]
Waar heb je de mele-muis gekocht? Is wel lekker voor bij mijn MK-802http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)me=ADME:L:OC:NL:3160
RETAILMENOT 5% offquote:Op zondag 23 september 2012 20:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand nog een couponcode van everbuys?
Mk-802 + Measy RC11 = 45 euroquote:Op zondag 23 september 2012 19:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kijk eens bij priceangels of mcbub die zijn over het algemeen wel redelijk snel.
[..]
Waar heb je de mele-muis gekocht? Is wel lekker voor bij mijn MK-802http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)me=ADME:L:OC:NL:3160
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |