SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 23-09-2012 11:14:20 ]
ga je gangquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Misschien is het leuk om een shared spotify playlist te maken en deze in de op te zetten? FOK!mcsc ?
Maar jij was toch erg rijk met huishoudster en megavilla enzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mn monitor is dood.![]()
Wat zal ik nemen? Lcd/led? Wil niet zo'n grote. 23/24" Max 300 euro.
ZILLERTALER JODLER #1quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Misschien is het leuk om een shared spotify playlist te maken en deze in de op te zetten? FOK!mcsc ?
Als je maar geen 3D neemt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mn monitor is dood.![]()
Wat zal ik nemen? Lcd/led? Wil niet zo'n grote. 23/24" Max 300 euro.
Geen helemaal eerlijke vergelijking, de charme van Glen Moray is juist dat hij zo licht is waardoor het makkelijk is om af en toe te drinken tijdens het gamen. Je neemt ook geen handgemalen door priesters gezegende columbiaanse koffie tijdens het werken, dit is vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:20 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik was bij de slijter en die boorde glen moray finaal de grond in. Lichte malt, waarvan de smaak heel snel weer weg spoelt. Ik had hem ook lichtelijk beledigd door te vragen of hij verstand had van whisky. Ben wel met :
[ afbeelding ]
Naar huis gegaan.
Ik snap het nu even niet, heb je nog een ééngezinswoning in de tuin van je villa? Als tuinhuisje ofzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Haha. Gewoon eengezinswoning hoor. Wel nieuwbouw.
En hij moet in de huiskamer. Vandaar.
dat noemen ze het volkswahgen gefuhl jongeh.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik snap het nu even niet, heb je nog een ééngezinswoning in de tuin van je villa? Als tuinhuisje ofzo?
Plant-met-potgrond, IK KIES JOU!quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik toch toch wel de sterkste actie van de avond.
Kan, maar de een heeft metal smaak en de ander klassiek..quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |