Bedoelde het goed hoorquote:
Hahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
guitarboy! ik moet bij jou username steeds aan jeff dunham!
Die link snap ik even niet ...quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
guitarboy! ik moet bij jou username steeds aan jeff dunham!
en nu heb ik dus achmed the dead terrorist in mn hoofd! "guitarboy guitarboy!quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bedoelde het goed hoor
[..]
Haha
Jingle bombs, jingle bombsquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
en nu heb ik dus achmed the dead terrorist in mn hoofd! "guitarboy guitarboy!
O, maar die ken ik wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
google maar ff op achmed the dead terrorist en kerst
Morgen Lola.quote:
Nohhhhhhhquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, lichaam wilde niet...
Kan wel janken
quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:11 schreef Fera het volgende:
Die TT.
Zal wel niet, want ik ben de hele dag met Kaneel weg, dan ga ik niet zitten FOK!ken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu eerst ontbijt en koffie, douchen en dan staat ex al voor de deur om de oudste op te halen
GF.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo belangrijkste dingen al gehaald![]()
kan ik alleen dadelijk al weer iets terug brengen
quote:
Hehe, goede spullen is het halve werk hequote:Op zaterdag 22 september 2012 09:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb wel al een nieuwe meter gehaald![]()
dadelijk alleen een compressor terugbrengen![]()
ik heb er al 1 staan en het gereedschap wat ik gekocht heb past daar dus ook op
ik had dit gereedschap nog niet en was nou een aanbieding bij de Aldi en omdat ik niet zeker was van die aansluiting had ik voor alle zekerheid ook die compressor maar gekochtquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, goede spullen is het halve werk he
Waarom koop je een extra compressor ipv gewoon gelijk passend gereedschap?
lolquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had dit gereedschap nog niet en was nou een aanbieding bij de Aldi en omdat ik niet zeker was van die aansluiting had ik voor alle zekerheid ook die compressor maar gekocht
140 euroquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
lol
Nja duur zal die compressor toch niet zijn geweest
Hoezo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
dit is het weekend van de wtf momentjes
Was dat oude voorraad ofzo? Kan niets vinden op Aldi. Sitequote:Op zaterdag 22 september 2012 09:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
140 euro![]()
die ik dadelijk dus weer ga terughelen
is hier in Belgiequote:Op zaterdag 22 september 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was dat oude voorraad ofzo? Kan niets vinden op Aldi. Site
dan maarquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nvm. Ik wil het er niet over hebben...
Oké. Kusje en knuffel voor jouquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nvm. Ik wil het er niet over hebben...
Ah, dat verklaard een hoop. Volgende week is er in NL een gereedschapsactiequote:Op zaterdag 22 september 2012 10:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is hier in Belgie![]()
in Nederland hebben ze andere spullen
die ik dus eigenlijk ook nog moet halen
ik moet eigenlijk vandaag zo'n poetsmachinetje gaan halen in NLquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard een hoop. Volgende week is er in NL een gereedschapsactie
je bent nou net een oud vrouwtjequote:
Dan doe je datquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk vandaag zo'n poetsmachinetje gaan halen in NL
Thanks. Wat ga jij doen dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker toch
Veel plezier vandaag, ik ben vanmiddag ook pleitte
Oké, leuk. Potiëntele lover?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lunchen met een vriendin die ik nog even wilde spreken voordat ik op vakantie ga
Verfrommeld?quote:
Meer qua tijd en waterverspilling.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
Verfrommeld?
Ik ga straks de strijk doenDan kan ik ineens m'n strijkkralen bijdoen.
Moet nog ontwerpen maken
I'm so good they named soup after mequote:Op zaterdag 22 september 2012 10:19 schreef sararaats het volgende:
Royco1
Je doet me steeds denken aan minute soup![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I'm so good they named soup after me
Suc6quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
Goedemorgen patienten
Toch maar even hardlopen![]()
die zullen wel al op zijn tegen de tijd dat ik daar benquote:
Het gaat goed met die gozer die gisteren een boom koptequote:Op zaterdag 22 september 2012 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wie heeft er nog iets vrolijks te melden?
Het is weekendquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wie heeft er nog iets vrolijks te melden?
yayquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gaat goed met die gozer die gisteren een boom kopte
lomperdquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:30 schreef Fera het volgende:
En de tweede ook! Het is toch niet te geloven ...
Stomme nagels ... Echt afknippen maar weer. Maar nu heb ik dus geen panty ...quote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Stomme nagels ... Echt afknippen maar weer. Maar nu heb ik dus geen panty ...
quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:30 schreef Fera het volgende:
En de tweede ook! Het is toch niet te geloven ...
Is t warm genoeg zonder dan?quote:
Hij kwam om 3 uur thuis, maar bleek dat het geheim van zijn oud collega was, dat ze een relatie had met een andere collega (mag niet op 't werk). Tevens kwamen ze een derde tegen en hebben gewoon schik gehad. Geen date dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je ex afgelopen?
Ik doe wel n legging aan ... Niet het mooiste, maar toch.quote:
compenseren met je boobsquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe wel n legging aan ... Niet het mooiste, maar toch.
Ik faal nu wel een beetje als vrouw.
Groter kan ik ze niet toveren, helaas.quote:
maak je niet zo drukquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe wel n legging aan ... Niet het mooiste, maar toch.
Ik faal nu wel een beetje als vrouw.
maar ze wel benadrukkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Groter kan ik ze niet toveren, helaas.
Je bent een tietenman Roy?quote:
Nee niet echt, maar mag er wel graag naar kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een tietenman Roy?
Mijn trein gaat al over 70 minuten.
Is ze ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ondertussen blijkt Fera gewoon een verschrikkelijk knappe meid te zijn en loopt ze te klagen om niks
ben je een.billenman?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar mag er wel graag naar kijken natuurlijk
Eens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
Tieten of billen man![]()
Illusies, je hebt alleen mannen met voorkeur voor vrouwen
Dat kan ook maar er zijn mannen die meer kijken naar tieten/billen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
Tieten of billen man![]()
Illusies, je hebt alleen mannen met voorkeur voor vrouwen
kloptquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ook maar er zijn mannen die meer kijken naar tieten/billen...
Eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
ik kijk eerst naar de ogen/gezicht en dan pas naar de rest
Yup. Lichaam kan nog bijgeschaafd worden, gezicht niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
ik kijk eerst naar de ogen/gezicht en dan pas naar de rest
quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ondertussen blijkt Fera gewoon een verschrikkelijk knappe meid te zijn en loopt ze te klagen om niks
Ergens tussen 15:00 en 15:30quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe laat heb je met Rokje afgesproken?
Betekent niet dat ik me niet goed wil kleden of zo ... Hoe knap je ook bent, een vuilniszak siert niemand.quote:
True, true.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik me niet goed wil kleden of zo ... Hoe knap je ook bent, een vuilniszak siert niemand.
De luiwammes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ergens tussen 15:00 en 15:30Maar ze lijkt nog niet erg wakker
Tsssk. Niet eens ons uitnodigen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had gisteren een feestje, geloof ik.
ALS DAT GEEN BATSEN WORDT!quote:
Nee dat gaat geen batsen wordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk. Niet eens ons uitnodigen.
[..]
ALS DAT GEEN BATSEN WORDT!
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben dus geen eckte eckte FOK!ker
quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben dus geen eckte eckte FOK!ker
Minimaal een Cup DD ofzo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
Al weet ik niet wat dat voor vrouwen inhoudt
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Minimaal een Cup DD ofzo.
Neukgereedschap? Echtquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik heb neukgereedschap geen stormram
Oehquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar nu iedereen aan het meetlinten is , moeten wij elkaar maar gezelschap houden he LoLa![]()
Ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar nu iedereen aan het meetlinten is , moeten wij elkaar maar gezelschap houden he LoLa![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat niet want rokje
Mogguh knetterwas het gezellig gister?
Wie had het over vandaag?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat niet want rokje
Mogguh knetterwas het gezellig gister?
Wat is nu weer een typische fokker?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]en nu kan ik weer 1 van mijn lijstje strepen want gemeet
typische fokker wel
Minimaal 30 cm.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is nu weer een typische fokker?
rustig , verlegen, dunquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is nu weer een typische fokker?
Zoals ik?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rustig , verlegen, dundat zijn veel van de fokkers die ik gemeet heb
Ohquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie had het over vandaag?
en max 210... in de lengtequote:
jij was toen wij gingen meeten eerst ook verlegen en schattigquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoals ik?
Alleen ben ik vaak niet zo heel verlegen
Ik ben niet rustig, niet dun en niet verlegenquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben niet dun.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ghehehequote:Op zaterdag 22 september 2012 11:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij was toen wij gingen meeten eerst ook verlegen en schattiglater alleen nog maar schattig
q
Jij bent dan ook geen fokker maar een fokSTerquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet rustig, niet dun en niet verlegen
dat weet ik niet ik heb jou zo lang niet gezien dat ik er werkelijk waar geen idee van heb.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben niet dun.
En verlegen ook niet meer zo
Ohjaquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen fokker maar een fokSTer![]()
Heb ik zo weinig indruk gemaaktquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat weet ik niet ik heb jou zo lang niet gezien dat ik er werkelijk waar geen idee van heb.
enige wat me nog bijstaat is dat je niet heel lang bent en ik dacht dat het haar op je hoofd dunner werd
die 2 flessen hielpen zeker.. ook weet ik nog dat je een mooie kroeg had met veel ruimte, een chaos van een tuintje en een mooie ruimte achter de barquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik zo weinig indruk gemaaktOf kwam dat door die 2 flessen wijn die je op had?
Nee ben niet heel lang, en inderdaad werd het haar steeds dunner, vandaar dat ik het nu ook heel kort heb.
Die ruimte was toen nog een bende, is nu allemaal een beetje opgeknapt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die 2 flessen hielpen zeker.. ook weet ik nog dat je een mooie kroeg had met veel ruimte, een chaos van een tuintje en een mooie ruimte achter de bar
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hallo liefjes
even een dikke knuffel voor lola haar wtf zaterdag
ik zit op mn laptop te wachten,.schiet op stomme bezorger!
de ruimte achter de bar was geen bende toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die ruimte was toen nog een bende, is nu allemaal een beetje opgeknapt.
Wel, zat toen nog de oude keuken enzo in geloof ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de ruimte achter de bar was geen bende toch?
zo heel veel heb ik er toen ook niet van gezienquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel, zat toen nog de oude keuken enzo in geloof ik.
ik had een bestelling geplaatst en dan kon je afbetalen enz, kut natuurlijk maar soms kan t niet anders, die laptop zou idd pas volgende week komen,quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kwam je laptop vandaag al? Ik dacht pas na het weekend
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Fera het volgende:
Ik moet nog n foto voor Knetter maken vandaag.
Oh dat is idd heel erg fijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik had een bestelling geplaatst en dan kon je afbetalen enz, kut natuurlijk maar soms kan t niet anders, die laptop zou idd pas volgende week komen,
maar nu kreeg ik gisteren hulp uit onverwachte hoek, een goede vriend van ons bood aan om de laptop te betalen en dan kan ik hem terug betalen! zonder rente enz! ik ben vorige week met n nieuwe cursus begonnen en heb echt een computer nodig! dus heel blij dat het zo kan
ja, heb nu ook gelijk 2 lessen gemaakt, dus dat haal ik wel in!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh dat is idd heel erg fijn
anders heb je ook meteen een achterstand met die cursus zeker?
Ik stel me nu voor dat jij echt op wacht bij het raam zitquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ja, heb nu ook gelijk 2 lessen gemaakt, dus dat haal ik wel in!
enige waar ik nu bang voor ben is dat we weer een luie bezorger hebben die gelijk n briefje in de bus doet dat we niet thuis zijn! omdat hij te lui is om boven te komen ( niet de 1e keer)
Lomp, lomp gebouwd en voor de duvel niet bange !quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent een drent das aansquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lomp, lomp gebouwd en voor de duvel niet bange !
Dat is bij mij al dikwijls gebeurd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ja, heb nu ook gelijk 2 lessen gemaakt, dus dat haal ik wel in!
enige waar ik nu bang voor ben is dat we weer een luie bezorger hebben die gelijk n briefje in de bus doet dat we niet thuis zijn! omdat hij te lui is om boven te komen ( niet de 1e keer)
Voor mij ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Fera het volgende:
Ik moet nog n foto voor Knetter maken vandaag.
nog net niet maar als t nu weer gebeurd dien ik een klacht in! ik mag niet eens naar buiten dus ben echt wel thuis!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik stel me nu voor dat jij echt op wacht bij het raam zit
Wat een kutservice dan zegquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef sararaats het volgende:
Op zaterdag, zondag en feestdagen krijgen wij geen post
Het is potdorie kut
Bpost héquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een kutservice dan zeg
tha faq.. nee ik ben er op ingesteld dat jij weg bent vandaag zodat ik in huis kan rommelen.. niet ineens niet meer weggaan..quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tha faq.. nee ik ben er op ingesteld dat jij weg bent vandaag zodat ik in huis kan rommelen.. niet ineens niet meer weggaan..
jij doet dat te vaak.. een hele week vertellen dat je iets gaat doen en dan op het laatst ineens niet meer...quote:
Jupsquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
Wordt je nou het huis uit geschopt JJH?
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
Wordt je nou het huis uit geschopt JJH?
Het is nog niet zeker dat ik de woonkamer ga omgooienquote:
Dat zijn 5 dingenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan zo al 3 a 4 dingen bedenken die hij zou kunnen doen
spullen naar de stort brengen ( maar dat duurt niet lang genoeg)
naar mijn ouders gaan en de commodekast ophalen
bij zijn ouders op bezoek gaan
bij vrienden op bezoek gaan
onder een brug zitten wachten tot hij weer thuis mag komen
Ik zie een matchquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker dat ik de woonkamer ga omgooien
Ik zit het te overwegen... uit verveling
die laatste is niet serieus dan zou ik echt een kreng zijnquote:
En sinds wanneer ben jij geen kreng meer?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die laatste is niet serieus dan zou ik echt een kreng zijn
wel een sexy kreng dan toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij geen kreng meer?![]()
nou als je bezoek krijgt dan kun je je niet vervelenquote:
Dat altijdquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel een sexy kreng dan toch?
dat rek, de zwarte stoel aan mijn kant van het bedquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef JJH het volgende:
wat moet er allemaal naar de stort dan? Alleen dat wasrek?
Ik wil eigenlijk zelf wegquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou als je bezoek krijgt dan kun je je niet vervelen
Beetje zonde om alleen daarvoor te rijden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat rek, de zwarte stoel aan mijn kant van het bedmeer niet geleuf ik
Dan uhm... ga je samen wegquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zelf weg
zit 24/7 thuis
ja nou maar pff.. tss grrmblquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Beetje zonde om alleen daarvoor te rijden.
Kom dan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zelf weg
zit 24/7 thuis
ik kan niet rijdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom dan.![]()
Gaan we in Zwolle bakkie doen.
niet anders werd de koffie koud door sexytimequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Jammer van die deken die er tussen zat.
Wat kan mij die koffie schelen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet anders werd de koffie koud door sexytime
Tsja, België hequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef sararaats het volgende:
Hier komt soms een vrachtwagen voor oude rommel voorbij
beetje sneu voor cryothic en Koenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kom ik je halen, gaan we in hoorn een bakkie doen.
Ow ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje sneu voor cryothic en Koen
dagje coevorden?quote:
Is nog best grappig. Zijn remork klapt altijd dubbel op de vluchtheuvel.quote:
Maar dan zie ik jou ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag best een bakkie komen doen, maar is een beetje een duur bakkie zover weg
Jonguh Meisjuh man vrouw hij komt dan toch niet puur voor de koffie maar ook omdat jullie tof zijn en vrienden zijn enzo snap dat danquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag best een bakkie komen doen, maar is een beetje een duur bakkie zover weg
Ik moet lachenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jongen het maakt me niet uit waar je heen gaat maar je moet NU iets bedenken anders ben je er nog steeds de hele middag en heb ik nog niets kunnen doen.
eer je uit bed, aangekleedt en weg bent is het ook al weer 1 uur geweest.
dus HUP bedenk nu IETS
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jongen het maakt me niet uit waar je heen gaat maar je moet NU iets bedenken anders ben je er nog steeds de hele middag en heb ik nog niets kunnen doen.
dus HUP bedenk nu IETS
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dus HUP bedenk nu IETS
uhm t is nu pas zaterdag hoor,quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:37 schreef sararaats het volgende:
Ik post hier, dat vind ik al een prestatie.
Ik doe straks de strijkDan moet ik dat vrijdag niet meer doen.
Ik ga vrijdag shoppen in Etten-(s)Leur
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
uhm t is nu pas zaterdag hoor,dan heb je vrijdag toch weer strijk?
of zitten in belgië de dagen anders in de week verdeeld?
Op dinsdag doe ik de wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat een koninginnepostquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
have fun!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
So the meet grows!
Over een kwartiertje maar eens naar het station
Gewoon dwingen. Zeg dat je een lul hebt van 45 cm, werkt altijdquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:18 schreef Toekito het volgende:
Knetter wilde me niet meeten vandaag
dan vraagt ze vast om bewijsquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon dwingen. Zeg dat je een lul hebt van 45 cm, werkt altijd
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je mooi als je boos kijkt
Ik ben boos op een vage kennis die gisteren ook naar Haren is geweestquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je mooi als je boos kijkt
Oehquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als ik lelijk kijk gaat het onweren.
niet voor niets een vage kennisquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ben boos op een vage kennis die gisteren ook naar Haren is geweest
die zou ik dan nooit meer aankijken!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ben boos op een vage kennis die gisteren ook naar Haren is geweest
Hij schijnt ook aan het rellen te zijn geweest volgens een goede vriendin van mij. Van haar hoorde ik het ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet voor niets een vage kennis![]()
hoe zeker is ze?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:42 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij schijnt ook aan het rellen te zijn geweest volgens een goede vriendin van mij. Van haar hoorde ik het ook.
Zij gaat hem waarschijnlijk ook aangeven.
dan aangeven inderdaadquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
100% want hij zat dat mooi te twitteren tegen oa. haar en wat vrienden.
Ik denk dat hij aardig wat vrienden hierdoor zal verliezenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan aangeven inderdaadevt met zijn getwitterde berichten erbij.
Oh dat is wel ernstig kak ja. Voortaan maar 20.000V er op ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:46 schreef Mistress_X het volgende:
En nog meer slecht nieuws, ze hebben mijn linker spiegeltje van mijn twingo vannacht eraf getrapt
terechtquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik denk dat hij aardig wat vrienden hierdoor zal verliezen
Ja mooi kutquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Oh dat is wel ernstig kak ja. Voortaan maar 20.000V er op ?
dan ben ik geen echte fokkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben je wel bleek?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben ik geen echte fokker
Idemquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mn laptop is binnenwat kun je daar blij mee zijn zeg!
hij is n ff in bezit van lief, die regelt alles gelijk ff
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zijn jouw voeten bleker dan jouw benen?
Gelukkigquote:
Van de week komt als het goed is mijn gitaartje binnen , en dan goa ik wel ja !quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:02 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gelukkig
Een vent die tijdens de seks zijn sokken aanhoudt kan zich gelijk weer aankleden en vertrekken, vroeger dan
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Genoeg mannen die dat doen hoor.
nu mag het dus welquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:02 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gelukkig
Een vent die tijdens de seks zijn sokken aanhoudt kan zich gelijk weer aankleden en vertrekken, vroeger dan
ik vond dat ik met mijn 12 uur al veel had geslapenquote:
Ik had het blijkbaar nodig, al vind min hoofd mij nu minder aardig, en ik moet zo nog boodschappen gaan doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vond dat ik met mijn 12 uur al veel had geslapen![]()
Jofu
Ohh op die manierquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee, daar krijg je wintertenen van![]()
Ik houd m'n sokken noooooooiiit aan, dat voelt vieeeessss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |