Bedoelde het goed hoorquote:
Hahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
guitarboy! ik moet bij jou username steeds aan jeff dunham!
Die link snap ik even niet ...quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
guitarboy! ik moet bij jou username steeds aan jeff dunham!
en nu heb ik dus achmed the dead terrorist in mn hoofd! "guitarboy guitarboy!quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bedoelde het goed hoor
[..]
Haha
Jingle bombs, jingle bombsquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
en nu heb ik dus achmed the dead terrorist in mn hoofd! "guitarboy guitarboy!
O, maar die ken ik wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
google maar ff op achmed the dead terrorist en kerst
Morgen Lola.quote:
Nohhhhhhhquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, lichaam wilde niet...
Kan wel janken
quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:11 schreef Fera het volgende:
Die TT.
Zal wel niet, want ik ben de hele dag met Kaneel weg, dan ga ik niet zitten FOK!ken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu eerst ontbijt en koffie, douchen en dan staat ex al voor de deur om de oudste op te halen
GF.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo belangrijkste dingen al gehaald![]()
kan ik alleen dadelijk al weer iets terug brengen
quote:
Hehe, goede spullen is het halve werk hequote:Op zaterdag 22 september 2012 09:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb wel al een nieuwe meter gehaald![]()
dadelijk alleen een compressor terugbrengen![]()
ik heb er al 1 staan en het gereedschap wat ik gekocht heb past daar dus ook op
ik had dit gereedschap nog niet en was nou een aanbieding bij de Aldi en omdat ik niet zeker was van die aansluiting had ik voor alle zekerheid ook die compressor maar gekochtquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, goede spullen is het halve werk he
Waarom koop je een extra compressor ipv gewoon gelijk passend gereedschap?
lolquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had dit gereedschap nog niet en was nou een aanbieding bij de Aldi en omdat ik niet zeker was van die aansluiting had ik voor alle zekerheid ook die compressor maar gekocht
140 euroquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
lol
Nja duur zal die compressor toch niet zijn geweest
Hoezo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
dit is het weekend van de wtf momentjes
Was dat oude voorraad ofzo? Kan niets vinden op Aldi. Sitequote:Op zaterdag 22 september 2012 09:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
140 euro![]()
die ik dadelijk dus weer ga terughelen
is hier in Belgiequote:Op zaterdag 22 september 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was dat oude voorraad ofzo? Kan niets vinden op Aldi. Site
dan maarquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nvm. Ik wil het er niet over hebben...
Oké. Kusje en knuffel voor jouquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nvm. Ik wil het er niet over hebben...
Ah, dat verklaard een hoop. Volgende week is er in NL een gereedschapsactiequote:Op zaterdag 22 september 2012 10:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is hier in Belgie![]()
in Nederland hebben ze andere spullen
die ik dus eigenlijk ook nog moet halen
ik moet eigenlijk vandaag zo'n poetsmachinetje gaan halen in NLquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard een hoop. Volgende week is er in NL een gereedschapsactie
je bent nou net een oud vrouwtjequote:
Dan doe je datquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk vandaag zo'n poetsmachinetje gaan halen in NL
Thanks. Wat ga jij doen dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker toch
Veel plezier vandaag, ik ben vanmiddag ook pleitte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |