abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117106388
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 september 2012 04:20 schreef Pek het volgende:

[..]

Burgemeester Bats :') ! had hetzelfde probleem.
Wat een kneus :') Hij heeft nota bene recente praktijk-voorbeelden uit Duitsland en Amerika en had een team aangesteld om de hele dag de sociale media te screenen en te analyseren hoeveel mensen er naar schatting die kant op kwamen. Maar dat 'team' zal dus wel Kees de wijkagent geweest zijn die nog bezig met 'Twitter voor senioren', hoofdstuk 'wat is een retweet?' toen de stad al afgebroken werd. En meneer Bats zat er naast, de film Project X, waar hij tot die dag nog nooit van gehoord had, kijkend, hoofdschuddend te zuchten: "maar is dit nou een echte reportage van een feest of is dit nep, want het is zo'n raar beeld? nou ja, dat kan allleen in Amerika, niet in m'n nette Haren...."

Sorry, daar ging m'n fantasie ff :P Maar zo zag ik het een beetje voor me na alle blunders.

[ Bericht 3% gewijzigd door kiezer op 22-09-2012 06:28:39 ]
pi_117106471
Echt degene die hier de meeste schuld aan heeft gehad is de media. Fuck als er vandaag geen aandacht aan was geschonken was de hype vast niet zo groot geworden. En daarnaast, wat een kuddedieren zijn er toch :r
  zaterdag 22 september 2012 @ 07:52:22 #278
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_117106487
Echt verschrikkelijk wat er gebeurd is :o
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  zaterdag 22 september 2012 @ 08:12:44 #279
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117106553
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 07:45 schreef byah het volgende:
Echt degene die hier de meeste schuld aan heeft gehad is de media. Fuck als er vandaag geen aandacht aan was geschonken was de hype vast niet zo groot geworden. En daarnaast, wat een kuddedieren zijn er toch :r
De relschoppers hebben de meeste schuld.

Wat een gepruts nu bij RTV Noord.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117106586
The day after...
  zaterdag 22 september 2012 @ 08:22:07 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117106599
Ordinaire relschoppers op zoek naar gewelddadig vermaak. Leuke feestgangers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 september 2012 @ 08:30:41 #282
862 Arcee
Look closer
pi_117106645
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 22 september 2012 @ 08:33:03 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117106663
En dan gaan er serieus mensen de schuldvraag bij de gemeente leggen.
Hoe omgekeerd wil je de wereld maken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_117106675
Je zal er gewoon in de buurt wonen en er niks mee te maken hebben.

Ligt je auto uitgefikt op z'n kop, Je schutting aan gruzelementen, tuin omgeploegd, kat weggelopen, met wat pech nog je ramen ingegooid.

Fijn.
pi_117106692
Ben benieuwd wat de straffen straks zullen zijn. Neem aan dat veel kinderen worden opgepakt via sociale media.
pi_117106705
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 08:36 schreef stoeltafel het volgende:
Ben benieuwd wat de straffen straks zullen zijn. Neem aan dat veel kinderen worden opgepakt via sociale media.
Hoe zie je dat voor je dan :')
pi_117106714
Gebeurd toch wel vaker. Zoiets was laatst ook gebeurd in Rotterdam bij de rellen. De politie is tegenwoordig aardig actief op Twitter. Ze spammen wat tweets, die worden geretweet en dan zien toch aardig wat mensen de site met verdachten.
  zaterdag 22 september 2012 @ 08:42:44 #288
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_117106727
Wat een historisch dom volk loopt er toch rond zeg. Die gasten hebben 1 iq punt meer dan een koe, anders zouden ze thuis de keuken volschijten. Dit soort randdebielen mogen ze van mij kei- en keihard aanpakken. De ME had aangevuld moeten worden met een paar pelotons Mariniers/KCT'ers en die hadden een carte blanche moeten krijgen. Ik ben absoluut geen voorstander van een politiestaat, maar idioten die totaal geen respect hebben voor anderen, en denken dat ze alles mogen moet heel duidelijk gemaakt worden dat dat dus niet het geval is. En gezien hun verbijsterende domheid kan dat niet rustig uitgelegd worden, maar moeten ze dat maar voelen.

Ik snap ook niet dat er maar een paar mensen opgepakt zijn? Wat mij betreft zoeken ze op basis van camerabeelden zoveel mogelijk relschoppers op en straffen ze die alsnog. Het OM mag dan ook nog een keer op de koffie gaan bij de ouders van dat tuig. Allemaal kaal plukken totdat alle schade tot de laatste cent is terugbetaald.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 september 2012 @ 08:44:26 #289
862 Arcee
Look closer
pi_117106739
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 08:42 schreef Aikara het volgende:
Dit soort randdebielen mogen ze van mij kei- en keihard aanpakken.
Dan kom je al snel uit bij: http://www.zie.nl/video/a(...)k-Haren/m1mzxvrfu2jk
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_117106834
Godver... wat een kneuzen :') Leuk ook, die asocial media. Daar komt echt alleen maar idioterie uit voort.
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:03:54 #291
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_117106874

Dit meisje verdient straf ~O> :9~
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_117106876
Dit soort burgemeester heb je nodig:
http://www.dumpert.nl/med(...)eester_moerdijk.html
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:06:01 #293
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_117106894
quote:
Heftig... Vooral dat bebloede hoofd :o.
pi_117106903
De politie en het leger hadden gewoon schietoefeningen met scherp moeten organiseren in Haren. Wat van dit soort debielen minder maakt Nederland een stuk beter leefbaar.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_117106958
Mooi voorbeeld van selffulfilling prophecy dit.

Denk dat er niets aan de hand zou zijn geweest als de media er niet zo bovenop zou zijn gedoken.

Goed, een meisje post een uitnodiging op facebook en dat gaat viral. Feestje wordt afgelast. Einde verhaal zou je denken. Geen nieuws voor de landelijke media lijkt me.

Ware het niet dat de media er vervolgens een week over doorgaat, over dat feestje in haren wat niet door gaat en waar niemand naar toe mag. Dan kun er er gewoon op wachten dat er wel veel volk op af komt...

Voorbeeldje:
http://www.3fm.nl/gemist#(...)ragment/239311/58690

Maar ook serieuze media als de NOS en RTL brachten constant het 'nieuws' dat er geen feestje was. En dat de jeugd vrijdagavond vooral niet naar de Stationsweg in Haren mocht komen, want daar was geen feestje waar een paar duizend man op af komt.

Er was geen probleem totdat het media het probleem creëerde door het contant over het probleem te hebben. :')

En vervolgens zal de media zeggen dat het terecht is dat ze er zoveel aandacht hebben besteed, want moet je zien hoe het gisteren uit de hand is gelopen, dat is toch echt nieuws?
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:19:14 #296
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117107005
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:14 schreef roelofjan het volgende:
Mooi voorbeeld van selffulfilling prophecy dit.

Denk dat er niets aan de hand zou zijn geweest als de media er niet zo bovenop zou zijn gedoken.

Goed, een meisje post een uitnodiging op facebook en dat gaat viral. Feestje wordt afgelast. Einde verhaal zou je denken. Geen nieuws voor de landelijke media lijkt me.

Ware het niet dat de media er vervolgens een week over doorgaat, over dat feestje in haren wat niet door gaat en waar niemand naar toe mag. Dan kun er er gewoon op wachten dat er wel veel volk op af komt...

Voorbeeldje:
http://www.3fm.nl/gemist#(...)ragment/239311/58690

Maar ook serieuze media als de NOS en RTL brachten constant het 'nieuws' dat er geen feestje was. En dat de jeugd vrijdagavond vooral niet naar de Stationsweg in Haren mocht komen, want daar was geen feestje waar een paar duizend man op af komt.

Er was geen probleem totdat het media het probleem creëerde door het contant over het probleem te hebben. :')

En vervolgens zal de media zeggen dat het terecht is dat ze er zoveel aandacht hebben besteed, want moet je zien hoe het gisteren uit de hand is gelopen, dat is toch echt nieuws?
en dan nog een dj die op laffe wijze "zijn excuus" aanbied via twitter...
ongelovelijk, doe het dan an publiek op de radio maar niet op zo'n laffe manier
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_117107012
Haha, alle losers die de schuld geven aan de sociale media, voetbal, burgemeester, etc. Het is te kneuzig voor woorden :')

Er zijn maar 1 groep mensen schuldig: die debielen die gaan rellen. Einde.

Wat niet wegneemt dat ik vind dat de burgemeester ontzettend naïef en een beetje dom is geweest. Hij had 's ochtends alle wegen door de ME dicht moeten laten zetten of een feest organiseren op het voetbalveld. Het is erg naïef om te denken dat je zoveel mensen in je dorp kan laten zonder iets te organiseren. En het was nou niet echt onverwacht te noemen.
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:20:44 #298
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_117107024
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:14 schreef roelofjan het volgende:
...
Je hebt gelijk natuurlijk, maar ik zou de schuld niet willen neerleggen bij de media. De schuldigen zijn die eikels die in Haren met fietsen en stenen aan het gooien zijn, auto's in de brand steken, bij mensen in de tuin staan te zeiken, ramen van winkels ingooien... En wat mij betreft is iedereen die naar Haren is gegaan om bij dat feestje aanwezig te zijn schuldig.
pi_117107028
Jezus wat is Nederland toch een kutland eigenlijk. :') Dan weten ze dat er mogelijk ongeregeldheden op voet zijn en dan loopt het nog uit de hand...

Waarom waren er maar 50 ME'ers? Waren is er geen traangas gebruikt? Waarom zijn er niet meer arrestaties verricht? En tenslotte waar zijn de nodig "ongelukjes" met politiekogels om mensen te laten leren dat ze nooit meer naar zoiets toe moeten gaan?

Waar betaal ik eigenlijk belasting voor in de land? Zodat anderen de boel aan stukken kunnen slaan?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:25:32 #300
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_117107066
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:21 schreef Hoplahopla het volgende:
Jezus wat is Nederland toch een kutland eigenlijk. :') Dan weten ze dat er mogelijk ongeregeldheden op voet zijn en dan loopt het nog uit de hand...

Waarom waren er maar 50 ME'ers? Waren is er geen traangas gebruikt? Waarom zijn er niet meer arrestaties verricht? En tenslotte waar zijn de nodig "ongelukjes" met politiekogels om mensen te laten leren dat ze nooit meer naar zoiets toe moeten gaan?

Waar betaal ik eigenlijk belasting voor in de land? Zodat anderen de boel aan stukken kunnen slaan?
Nou, dat gevoel krijg je wel inmiddels!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')