Wat een kneusquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:20 schreef Pek het volgende:
[..]
Burgemeester Bats! had hetzelfde probleem.
De relschoppers hebben de meeste schuld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 07:45 schreef byah het volgende:
Echt degene die hier de meeste schuld aan heeft gehad is de media. Fuck als er vandaag geen aandacht aan was geschonken was de hype vast niet zo groot geworden. En daarnaast, wat een kuddedieren zijn er toch
Hoe zie je dat voor je danquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:36 schreef stoeltafel het volgende:
Ben benieuwd wat de straffen straks zullen zijn. Neem aan dat veel kinderen worden opgepakt via sociale media.
Dan kom je al snel uit bij: http://www.zie.nl/video/a(...)k-Haren/m1mzxvrfu2jkquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:42 schreef Aikara het volgende:
Dit soort randdebielen mogen ze van mij kei- en keihard aanpakken.
Heftig... Vooral dat bebloede hoofdquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://gigapica.geenstijl.nl/2012/09/riots_in_haren.html
en dan nog een dj die op laffe wijze "zijn excuus" aanbied via twitter...quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:14 schreef roelofjan het volgende:
Mooi voorbeeld van selffulfilling prophecy dit.
Denk dat er niets aan de hand zou zijn geweest als de media er niet zo bovenop zou zijn gedoken.
Goed, een meisje post een uitnodiging op facebook en dat gaat viral. Feestje wordt afgelast. Einde verhaal zou je denken. Geen nieuws voor de landelijke media lijkt me.
Ware het niet dat de media er vervolgens een week over doorgaat, over dat feestje in haren wat niet door gaat en waar niemand naar toe mag. Dan kun er er gewoon op wachten dat er wel veel volk op af komt...
Voorbeeldje:
http://www.3fm.nl/gemist#(...)ragment/239311/58690
Maar ook serieuze media als de NOS en RTL brachten constant het 'nieuws' dat er geen feestje was. En dat de jeugd vrijdagavond vooral niet naar de Stationsweg in Haren mocht komen, want daar was geen feestje waar een paar duizend man op af komt.
Er was geen probleem totdat het media het probleem creëerde door het contant over het probleem te hebben.
En vervolgens zal de media zeggen dat het terecht is dat ze er zoveel aandacht hebben besteed, want moet je zien hoe het gisteren uit de hand is gelopen, dat is toch echt nieuws?
Je hebt gelijk natuurlijk, maar ik zou de schuld niet willen neerleggen bij de media. De schuldigen zijn die eikels die in Haren met fietsen en stenen aan het gooien zijn, auto's in de brand steken, bij mensen in de tuin staan te zeiken, ramen van winkels ingooien... En wat mij betreft is iedereen die naar Haren is gegaan om bij dat feestje aanwezig te zijn schuldig.quote:
Nou, dat gevoel krijg je wel inmiddels!quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:21 schreef Hoplahopla het volgende:
Jezus wat is Nederland toch een kutland eigenlijk.Dan weten ze dat er mogelijk ongeregeldheden op voet zijn en dan loopt het nog uit de hand...
Waarom waren er maar 50 ME'ers? Waren is er geen traangas gebruikt? Waarom zijn er niet meer arrestaties verricht? En tenslotte waar zijn de nodig "ongelukjes" met politiekogels om mensen te laten leren dat ze nooit meer naar zoiets toe moeten gaan?
Waar betaal ik eigenlijk belasting voor in de land? Zodat anderen de boel aan stukken kunnen slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |