Verplaatsende mensenmassa is lastig te tellen.quote:
Is dat niet een beetje standaard gedrag voor dat soort gasten? Het is nooit hun schuld, maar altijd de schuld van... Als ze niet waren gekomen, hadden ze ook geen gezeik gehad. En met een beetje verstand was je thuis gebleven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:56 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
het ergste vind ik nog dat volgens iedereen de poltitie begon en hun feestje verstoord werd. ook allemaal stug volhouden dat er een feest was.
Veel minder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In de randstad heb je geen klapmongolen?
'mensen'?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verplaatsende mensenmassa is lastig te tellen.
Sorry hoor maar 'normale' mensen gaan gewoon naar huis.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het idee was toch om iedereen naar een verlaten veld te brengen? Afgelast dus?
Relschoppers boosmaken door dingen te blokkeren en weg te jagen zorgt juist voor agressie en stenengooiers
http://www.destentor.nl/n(...)r-feest-in-Gouda.ecequote:Ook Facebook-oproep voor feest in Gouda
zaterdag 22 september 2012 | 01:52
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
GOUDA - Ook in Gouda wordt een feest op touw gezet zoals in Haren. Op Facebook worden mensen uitgenodigd om zaterdag 27 oktober naar Gouda te komen.
De uitnodiging is voor een feest op de Markt in Gouda. Nu al zijn ruim 30.000 mensen uitgenodigd voor het feest. Dat aantal kan explosief toenemen.
Grootste feest
De uitnodiging voor 'het grootste feest van het jaar' is aangemaakt door 'Project X Gouda'. De bedoeling van de organisatoren is naar eigen zeggen te laten zien dat zo'n feest ook anders kan verlopen dan in Haren.
Normale mensen gingen er in eerste instantie al niet eens heenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry hoor maar 'normale' mensen gaan gewoon naar huis.
Dat er een hoop imbecielen in dit land zijn is al langer bekend. Ik mag hopen dat het lokaal bestuur competent genoeg is om de benodigde stappen te ondernemen, maar dat blijkt in dit geval niet zo te zijn. De bewoners van Haren zullen de lokale politiek dankbaar zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
MAFKEES! vooral deze zin "Als half Nederland en alle mainstream media al drie dagen van te voren zien aankomen dat dit een teringzooi gaat worden" is zo belachelijk. ALS dat zo is WAAROM gaat men dan????? Om te RELLEN, niks meer en niet anders...en dan ben je dus een imbeciel.
Ja, dat moet wel, maar weet je als je dan denkt er 1 tegen te komen dan blijkt dat later ook weer een halve zool te zijn... Nee, ik weet niet, het is subjectief, maar eh ik word er niet erg optimistisch van tegenwoordig...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet al te hard generaliseren Ryan. Er zijn echt nog veel fatsoenlijke jongeren.
psies. ZIJ zijn ten alle tijde schuld. PUNT.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:58 schreef HenkHenkers het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje standaard gedrag voor dat soort gasten? Het is nooit hun schuld, maar altijd de schuld van... Als ze niet waren gekomen, hadden ze ook geen gezeik gehad. En met een beetje verstand was je thuis gebleven.
Ik betwijfel het.. sowieso heeft adam het grootste aantal laagbegaafden, niet dat alle laagbegaafden relschoppers zijn maar een merendeel wel. Daarnaast zijn er veel mensen naar toe gegaan uit alle streken van het land dus waarschijnlijk ook genoeg uit de randstad.quote:
Yep, de burgemeester zei dat het feest niet doorging en dat de mensen door de ME wegveegd zouden worden. 20 minuten later ging de eerste vuurwerkbom af.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het idee was toch om iedereen naar een verlaten veld te brengen? Afgelast dus?
Relschoppers boosmaken door dingen te blokkeren en weg te jagen zorgt juist voor agressie en stenengooiers
Ook datquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:59 schreef HenkHenkers het volgende:
[..]
Normale mensen gingen er in eerste instantie al niet eens heen
En je mag niet hopen dat mensen competent genoeg zijn om niet te gaan rellen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat er een hoop imbecielen in dit land zijn is al langer bekend. Ik mag hopen dat het lokaal bestuur competent genoeg is om de benodigde stappen te ondernemen, maar dat blijkt in dit geval niet zo te zijn. De bewoners van Haren zullen de lokale politiek dankbaar zijn.
Daar heb je het leger voor maar in Nederland zijn ze te zacht. Doe dit eens in Rusland..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Is het trouwens overdreven aan inzet van het leger bij dit soort ongein te denken? Of is dat weer "extreem"?
Die hebben de boel toch zo koest mag ik hopen...
De Randstad is gewoon goed. Alles daarbuiten is troep.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En wat wil je hier nou mee bereiken, even weer elitair doen hoe goed de randstad is?
NOT!!!.... die imbecielen die daar naartoe gekomen zijn zijn degenen die de foute keuzes hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:59 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik verwacht een ontslag van een zekere burgemeester van Haren.
Wat een verschrikkelijk slechte keuzes heeft die man gemaakt zeg.
Leger mag niet ingezet worden voor politietakenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Is het trouwens overdreven aan inzet van het leger bij dit soort ongein te denken? Of is dat weer "extreem"?
Die hebben de boel toch zo koest mag ik hopen...
Kortzichtig en denigrerend van je.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:00 schreef Devv het volgende:
[..]
De Randstad is gewoon goed. Alles daarbuiten is troep.
ik zie niet in waarom ze dit niet gebruikt hebben.. ze gaan er niet dood van maar je kan zo wel paar mooie voorbeelden stellen voor de rest (ook al doet het flink pijn.. maar terecht he.)quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je het leger voor maar in Nederland zijn ze te zacht. Doe dit eens in Rusland..
Gewoon leger in zetten, met rubberen kogels schieten, tazers, water kanonnen..
Ik denk dat een militair in NL iets meer afschrikt dat die standaard ME-ers en agenten. Tis toch net wat anders, meeste relschoppers krijgen geen soldaten tegenover zich. Maja, ze mogen idd niks. Toch lijkt me dat een betere optie dan die zooi ME-ers alleen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je het leger voor maar in Nederland zijn ze te zacht. Doe dit eens in Rusland..
Gewoon leger in zetten, met rubberen kogels schieten, tazers, water kanonnen..
Inderdaad die man weet niet wat er op komt dagen, misschien kwam er net 50man kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
NOT!!!.... die imbecielen die daar naartoe gekomen zijn zijn degenen die de foute keuzes hebben gemaakt.
is al offline/....quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:59 schreef Shashaska het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/n(...)r-feest-in-Gouda.ece
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |