Ja excuus, ik ben een gruwlijk lui varken en geen tijd genomen om er ff doorheen te lezen.....quote:Op maandag 24 september 2012 11:12 schreef lifeblind het volgende:
Zoals al meerdere malen gemeld in dit topic[/sub]
Mn bank en m'n bags had ik van de week ook nog effe opgeruimd , daar ben ik echt lang mee bezig geweest lol.quote:Op maandag 24 september 2012 10:32 schreef Silmarwen het volgende:
Ja hier ook alle bags schoon, straks mijn pve gear nog even verkopen, bank is opgeruimd. En het huis ook. xD GI straks weekboodschappen, ik nog 3 uur werken en dan vriiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjj.
Als je in de armory kijkt, hebben al je toons tegewoordig evenveel punten.quote:Op maandag 24 september 2012 13:02 schreef Hathor het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid....want sinds we shared achievements hebben weet ik het effe niet meer. Je krijgt dus nu een achievement voor het bereiken van lvl 90 op zowel horde als alliance. Maar krijgen allebei de chars dan ook die 10 achievementpoints of gaan die alleen naar de char met wie je dat bereikt, en heeft de ander dan gewoon de achievement maar dan zonder de 10 points?
Ja, allle chars hebben wel die achievements, maar niet de achievementpoints, daar zit nog een verschil tussen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:04 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je in de armory kijkt, hebben al je toons tegewoordig evenveel punten.
In je guildroster staat het aantal "echte achievementpoints" van je character.quote:Op maandag 24 september 2012 13:05 schreef Hathor het volgende:
Ja, allle chars hebben wel die achievements, maar niet de achievementpoints, daar zit nog een verschil tussen.
Ja weet ik, maar weet jij dan hoe het zit met die vraag die ik eerder stelde? Ik heb namelijk 1 char die echt voor de points speelt, dus wil ik logischerwijs dat die 10 points daar terechtkomen, tenzij beide chars die 10 points krijgen, maar dat is dus hetgeen ik niet weet.quote:Op maandag 24 september 2012 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In je guildroster staat het aantal "echte achievementpoints" van je character.
Je kan ze neem ik aan ook nog halen op dat char, alleen krijgt je totaal aantal achievementpunten geen 10 extra punten, maar de achievementpunten van dat char wel (in je guildroster dus).quote:Op maandag 24 september 2012 13:17 schreef Hathor het volgende:
Ja weet ik, maar weet jij dan hoe het zit met die vraag die ik eerder stelde? Ik heb namelijk 1 char die echt voor de points speelt, dus wil ik logischerwijs dat die 10 points daar terechtkomen, tenzij beide chars die 10 points krijgen, maar dat is dus hetgeen ik niet weet.
Die mount is wel aardig hoor. ( imo )quote:Op maandag 24 september 2012 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ook maar MoP upgraden, maar nu de vraag: wil ik wel 15 euro extra betalen voor een mount en pet?
Denk dat ik gewoon de normale neem, die mount is toch gaar.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef Tokus het volgende:
Crapola, krijg net een sms dat mn CE klaarligt. En ik ben natuurlijk pas 10 minuten na sluitingstijd thuis. Ik stel mezelf maar gerust dat ze hem nu toch nog niet mogen meegeven.
Eh, nee, ik wil de Special Edition.quote:Op maandag 24 september 2012 17:29 schreef Skillstorm het volgende:
Nou, dan maar aanschaffen he. Online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |