79 dan! Doe maar moeilijkquote:
Ik heb er de hele nacht niet van kunnen slapenquote:Op maandag 24 september 2012 05:29 schreef Isabeau het volgende:
Zo, 4 nachtdiensten over MoP gelezen en nu heb ik er pas echt heel veel zin in
Dat had ik de hele tijd niet echt, maar nu dus wel.
Main heeft engineering en leatherworking en de andere heeft mining en skinning, is gewoon een farmbotquote:Op maandag 24 september 2012 08:45 schreef Abby79 het volgende:
Waarom in hemelsnaam 2x een rogue naar 90?
quote:Op maandag 24 september 2012 05:37 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik heb er de hele nacht niet van kunnen slapenZit gewoon plannen te maken in bed. En ik moet over anderhalf uur op mn werk zijn. FML.
ik heb 2 paladins is daar wat mis meequote:Op maandag 24 september 2012 08:40 schreef Arquero het volgende:
Ga eerst mijn 2 rogues naar 90 levellen en dan de rest.
Probleem is dat ik meeste andere chars al een tijd niet gespeeld heb. Druid, priest en DK staan al tijdje stof te verzamelen. Tegen die tijd maar eens wat inlezen en kijken wat al die spells doen
Niks, triple spec ftwquote:Op maandag 24 september 2012 09:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb 2 paladins is daar wat mis mee
Dat is nu een stuk makkelijker inderdaad, gewoon zorgen dat je genoeg van die troep bij je hebt om talents te wisselen, het idee is nu ook dat je per bossfight zelfs nog je spec zou kunnen aanpassen. Ik had overigens het zelfde probleem, m'n mainspec is prot, maar ik deed zowel af en toe pve dps en pvp'en. Uiteindelijk kwam ik uit op een spec die in beide wat minder was maar op zich het wel goed deedquote:Op maandag 24 september 2012 10:08 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb er ook weleens over zitten na te denken om nog een paladin te maken, specifiek voor PvP. Als off-tank DPS ik ook best vaak, dus ik heb die ret spec dan ook echt nodig. En nu moet ik dus steeds respeccen. Maar goed, nu met het nieuwe systeem is het makkelijker natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |