quote:
WTF moet je ook in zwolle, pauperdorp.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Niemand godverdomme.
Niemand moet naar Zwolle komen.
Precies.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
WTF moet je ook in zwolle, pauperdorp.
alle joden aan het gas?quote:
Meer dan 9000 euro.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel ernstig doden zijn er?
zat die hendig sjiek te slippen ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik zag Maikuuul net op de beelden
Same here. Ik wilde alleen even langsrijden, maar ben blij dat ik lekker naar de piercingshop ben gegaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef gers het volgende:
Opzich toch wel blij dat ik niet gegaan ben
onmogelijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik zag Maikuuul net op de beelden
Hulde inderdaad, zijn liveverslag eerder op de avond tijdens het echte rellen was fenomenaal, ongekende spanning.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Die gast van de radio heeft zich vanavond wel echt bewezen!
zekers jeweetquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is maar goed dat dit op een vrijdagavond was, anders waren de VI HOOLIGANS ook nog gekomen en was het helemaal uit de hand gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |