abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_366623
Heb ik eigenlijk hier nog verteld dat Ali roelt Nou bij deze dan
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_366668
En omhoog met die ijdeltuit
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_366718
Er zijn errug veel mensen off-topic hier...
ik herhaal het nog maar eens:

Ali roelt!!

(WA naar Argentinie, Ali for King)

I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
pi_366765
Ali is de roeler,
hij roelt grote tijd
hij is zo slecht,
niemand kan hem aanraken,
Ali roelt.
pi_366974
Ali! Ali! Ali!

je roelt!

pi_367094
Ali is groots!! Ali Roelt!!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_367101
Oke, Ali vind ik steeds sympathieker worden. Van mij mag ie nog wel ff blijven.

Dus....dag Ferrrrdi

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_367134
FOK DEM...DIE UNIEKE AFRIKAANSE WOORD - "FOK"
Een van die interessantse en kleurvolste woorde in die hele Afrikaanse taal is die leenwoord "fok" en sy familie. Dis n towerwoord wat, bloot deur sy klank, kan vreugde of pyn, liefde of haat, on king of frustrasie weergee.
"Fok" is een van die min woorde wat die funksie van so te so alle woordsoorte kan vervul.

Dit word as oorganklike werkwoord gebruik (Fok die hele spul) en as onoorganklike werkwoord (Aag, Fok!). As bevelsvorm (Fok dit!). In die bedrywende vorm (Dit het my gefok) en die lydende vorm (Nou s hy gefok). As die hoofelement in n hele reeks skelbare werkwoorde (aanfok, opfok, uitfok, oopfok, byfok, agteroorfok, agternafok, ens. ens.). Of as stam van n werkwoord (Nou het hy die hele ding fok).

As abstrakte selfstandige naamwoord (Ek gee nie n fok om nie), of as agent (Het jy gesien wat die fokker probeer doen?). As nabepaling by n vraagwoord (hoe de fok, wie de fok, waar de fok, waarom d fok, wanneer de fok, hoekon de fok, ens. ens.). As bywoord (Dit is nou n fokken mooi grap), en as uitroep (O, fok!).

Ja, ook as n invoegsel (Onge-fokken-looflik, af-fokken-skuwelik, na-fokken-tuurlik). Dit kan selfs in homself ingevoeg word (Nou is jy be-fokken-fok)

Ongeag sy (flou) seksuele konnotasie, kan hierdie Afrikaanse woord gebruik word om wyd uiteenlopende situasies te beskryf:

Verrassend: Hoe de fok gaan dit met jou?
Bedrog: Die motorhandelaar het my befok
Ontsteltenis: Ag fokkit!
Moeilikheid: Nou is ek in my moer in gefok
Agressie: Fok jou!
Onvermoe: Hoe de fok moet ek dit regkry?
Walging: Fok my
Wanbegrip: Ek fokken verstaan dit nie
Inkompetensie: Hy fok alles op
Gebelgdheid: Wat de fok dink jy doen jy?
Verdwaasdheid: Nou weet ek not n fok waar ons is nie
Oortuigdheid: Onge-fokken-twyfeld

Dit kan horlosietyd beskryf (presies half-fokken-vyf), of omstandighede (Hoe het ek in hierdie fokken job beland), of persone (Jan fokken van der Merwe), of dinge (Kyk hoe lyk jou fokken skoene), plekke (Tot in fokken Durban) of dit kan drup van hartlikheid (Fok u met lof!).

FOK IS N FOKKEN UNIEKE AFRIKAANS WOORD!!

pi_367137
Malaria
Lepra
Darius
Allemaal heel erg, maar gelukkig komen malaria en lepra in nederland niet voor...
pi_367231
Jammer dat er in de tuin van ht BB-huis niet en fatsoenlijke boom staat...
Dan hadden ze Darius aka Ali daarin op kunnen knopen.
Nu maar hopen dat hij eruit gestemd wordt en hem in Almere opwachten met een end touw
  donderdag 28 september 2000 @ 21:37:37 #161
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_367325
quote:
Malaria
Lepra
Darius
Allemaal heel erg, maar gelukkig komen malaria en lepra in nederland niet voor...
quote:
Jammer dat er in de tuin van ht BB-huis niet en fatsoenlijke boom staat...
Dan hadden ze Darius aka Ali daarin op kunnen knopen.
Nu maar hopen dat hij eruit gestemd wordt en hem in Almere opwachten met een end touw
Jullie hebben het nog niet begrepen geloof ik...

Hoe vaak moet het nou nog worden herhaald dan?

ALI ROELT ALS EEN GEPARFUMEERDE BALZAK!!!!!!

[edit] ranzige taalfout.

[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter op 28-09-2000 21:44]

pi_367333
Ali weg, Big Brother weg!!!!!!
pi_367358
Ali zwijgt, de stemming stijgt!!!!!!
  donderdag 28 september 2000 @ 21:59:58 #164
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_367395
Zonder Ali is BB saai...

Ali rulez!

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_367506
Jaja, daar ben ik weer... was ff weg ivm Windows ME. Ik roel (ja, ik weet het) en die Ali is gewoon een domme kneus. Ging ie laatst ook stemmetjes nadoen, omdat ie zo jaloers was op Robin. Ik weet niet wie er nu eigenlijk uitgaat, waarschijnlijk zitten jullie allemaal op dit tijdstip te kijken, maar ik denk toch dat Ali eruit gaat. En nee, ik ga dat huis niet in... al hoewel ik wel de zooi daar ff flink zou willen afkraken. En nu weet ik nix meer te zeggen, kraak mij nog eens af, dan kan ik weer wat terugposten!!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 september 2000 @ 22:43:01 #166
862 Arcee
Look closer
pi_367510
Ik wil Nederland even bedanken voor het om zeep helpen van het programma.

Mohammed-Ali eruit stemmen... wat een blunder, zeg. Onvoorstelbaar.

En bedankt hè.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_367513
Wat ik nu net lees in de post boven mij: "zonder Ali is BB saai", ja, daar heb je gelijk in. Hij is gewoon zo'n kneus dat ik elke keer weer in een deuk lig in hoe zielig iemand kan zijn. Van mij mag ie blijven, maar als de nieuweling cooler is, dan moet Ali oprotten met zijn gezeik!
pi_367521
Wat jammer nou,Ali is er uit
Praat niet zo over jezelf,dat doen wij wel als je weg bent
  donderdag 28 september 2000 @ 23:20:11 #169
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_367600
Godverdegodverdegodverdomme!

Onze held is eruit. Ik wil bij deze heel Nederland met zijn gore spruitjeslucht bedanken voor het, inderdaad Arcee, omzeep helpen van het programma.

Stelletje eikels. hebben jullie in die twee weken nou niet doorgekregen dat Ali een gouwe vent is, die gewoon zwaar roeleert? Nee? Ow, flikker toch op allemaal!

pi_367609
Verdwaasdheid: Nou weet ek not n fok waar ons is nie
  vrijdag 29 september 2000 @ 01:36:46 #171
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_368010
quote:
Op 28 september 2000 22:41 schreef DYEWiTNEZ het volgende:
En nu weet ik nix meer te zeggen, kraak mij nog eens af, dan kan ik weer wat terugposten!!!!!
Hoi hoi, toch nog een reden om dit topic omhoog te halen.

Ali roeleert nog steeds....

pi_368045
Wat een verlossing!
Die ijdeltuit kan zich thuis gaan uitleven met spiegeltjes, schaartjes en borstels.
Alle familieleden moeten nu snel onderduiken want met zo iemand wil je niet gezien worden!
  vrijdag 29 september 2000 @ 01:53:25 #173
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_368053
quote:
Op 28 september 2000 23:20 schreef Trainspotter het volgende:

Onze held is eruit. Ik wil bij deze heel Nederland met zijn gore spruitjeslucht bedanken voor het, inderdaad Arcee, om zeep helpen van het programma.

Vooral omdat we weer twee van die stereotype kaaskoppen erbij hebben gekregen. Waarom nou geen coole Surinamer ofzo?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 september 2000 @ 11:14:02 #174
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_368333
In of uit het huis: ALI BLIJFT ROELEREN
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_368355
Ja, maar ik wil toch een klacht indienen tegen al die mensen die Ali uit het huis wouden hebben. En als ik van zo iemand hoor dat ie het saai vind dan doe ik hem wat en zeg ja dat is nou het resultaat van jouw belachelijke actie. Tuurlijk is Ali irritant, maar waar moet je anders over lullen. Over Ferdi, wat valt daar nou over te zeggen. NUL, NUL. Tuurlijk was Ali een ijdeltuit, maar zijn manier van toilet maken was geheel nieuw voor mij en heeft me toch menig hilarisch moment opgeleverd. Tuurlijk overschreeuwde Ali de rest en liet niemand zijn zegje doen, maar nog een paar weken en er hadden andere bewoners gefrustreerd de confrontatie opgezocht(en dat had ik graag willen zien). Al met al genoeg redenen om een langduriger verblijf in het huis te rechtvaardigen. Maar nee de Nederlandse bevolking heeft gesproken en heeft ineen keer het programma zowat om zeep geholpen. Dank U wel. Dus laat ik niemand straks horen dat ie het zo saai vindt en dat ie wel op Ali gestemd heeft. Grrrrrrrrrrrrrrrrr.
Persoonlijk heb ik een boel gedaan om Ali te behouden helaas het heeft niet mogen baten.

[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 29-09-2000 11:37]

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')