Ali roelt!!
(WA naar Argentinie, Ali for King)
Dus....dag Ferrrrdi
Dit word as oorganklike werkwoord gebruik (Fok die hele spul) en as onoorganklike werkwoord (Aag, Fok!). As bevelsvorm (Fok dit!). In die bedrywende vorm (Dit het my gefok) en die lydende vorm (Nou s hy gefok). As die hoofelement in n hele reeks skelbare werkwoorde (aanfok, opfok, uitfok, oopfok, byfok, agteroorfok, agternafok, ens. ens.). Of as stam van n werkwoord (Nou het hy die hele ding fok).
As abstrakte selfstandige naamwoord (Ek gee nie n fok om nie), of as agent (Het jy gesien wat die fokker probeer doen?). As nabepaling by n vraagwoord (hoe de fok, wie de fok, waar de fok, waarom d fok, wanneer de fok, hoekon de fok, ens. ens.). As bywoord (Dit is nou n fokken mooi grap), en as uitroep (O, fok!).
Ja, ook as n invoegsel (Onge-fokken-looflik, af-fokken-skuwelik, na-fokken-tuurlik). Dit kan selfs in homself ingevoeg word (Nou is jy be-fokken-fok)
Ongeag sy (flou) seksuele konnotasie, kan hierdie Afrikaanse woord gebruik word om wyd uiteenlopende situasies te beskryf:
Verrassend: Hoe de fok gaan dit met jou?
Bedrog: Die motorhandelaar het my befok
Ontsteltenis: Ag fokkit!
Moeilikheid: Nou is ek in my moer in gefok
Agressie: Fok jou!
Onvermoe: Hoe de fok moet ek dit regkry?
Walging: Fok my
Wanbegrip: Ek fokken verstaan dit nie
Inkompetensie: Hy fok alles op
Gebelgdheid: Wat de fok dink jy doen jy?
Verdwaasdheid: Nou weet ek not n fok waar ons is nie
Oortuigdheid: Onge-fokken-twyfeld
Dit kan horlosietyd beskryf (presies half-fokken-vyf), of omstandighede (Hoe het ek in hierdie fokken job beland), of persone (Jan fokken van der Merwe), of dinge (Kyk hoe lyk jou fokken skoene), plekke (Tot in fokken Durban) of dit kan drup van hartlikheid (Fok u met lof!).
FOK IS N FOKKEN UNIEKE AFRIKAANS WOORD!!
quote:
Malaria
Lepra
Darius
Allemaal heel erg, maar gelukkig komen malaria en lepra in nederland niet voor...
quote:Jullie hebben het nog niet begrepen geloof ik...
Jammer dat er in de tuin van ht BB-huis niet en fatsoenlijke boom staat...
Dan hadden ze Darius aka Ali daarin op kunnen knopen.
Nu maar hopen dat hij eruit gestemd wordt en hem in Almere opwachten met een end touw
Hoe vaak moet het nou nog worden herhaald dan?
ALI ROELT ALS EEN GEPARFUMEERDE BALZAK!!!!!!
[edit] ranzige taalfout.
[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter op 28-09-2000 21:44]
Ali rulez!
Mohammed-Ali eruit stemmen... wat een blunder, zeg. Onvoorstelbaar.
En bedankt hè.
Onze held is eruit. Ik wil bij deze heel Nederland met zijn gore spruitjeslucht bedanken voor het, inderdaad Arcee, omzeep helpen van het programma.
Stelletje eikels. hebben jullie in die twee weken nou niet doorgekregen dat Ali een gouwe vent is, die gewoon zwaar roeleert? Nee? Ow, flikker toch op allemaal!
quote:Hoi hoi, toch nog een reden om dit topic omhoog te halen.
Op 28 september 2000 22:41 schreef DYEWiTNEZ het volgende:
En nu weet ik nix meer te zeggen, kraak mij nog eens af, dan kan ik weer wat terugposten!!!!!
Ali roeleert nog steeds....
quote:Vooral omdat we weer twee van die stereotype kaaskoppen erbij hebben gekregen. Waarom nou geen coole Surinamer ofzo?
Op 28 september 2000 23:20 schreef Trainspotter het volgende:Onze held is eruit. Ik wil bij deze heel Nederland met zijn gore spruitjeslucht bedanken voor het, inderdaad Arcee, om zeep helpen van het programma.
[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 29-09-2000 11:37]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |