iig ff melden morgen bij de politiequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:10 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Jep, hij rende voorbij bij een charge.
Geweldig, doe eerst alsof je gewoon vraag hoe z'n weekend wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Mwa, ben de vestigingsmanager, komt helemaal goed.
100%quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
iig ff melden morgen bij de politie
Ik heb alleen de eerste 2 nummers meegekregenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Helemaal de '90's request vergeten
Procedure ivm inzet SIGMA-team.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef Frutsel het volgende:
Traumahelicopter onderweg naar Haren aldus RTV Noord
[Radio3 #3577] Meer SPRINGEN!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Helemaal de '90's request vergeten
Pfff... Heftig!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef Frutsel het volgende:
Eerder gaf iemand op de live stream ook dat de ME te snel te hard ingreep. e MEquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon met scherp schieten, doe je de maatschappij ook een plezier ook mee
Lijkt me sterk want dan was ie hier al over gekomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef Frutsel het volgende:
Idd! En door games!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef netletspo-ovi het volgende:
ik heb gehoort dat er veel stonende junks tussen zijn die de politie gooien met stenen! deze probleem komt door de koffieshops die legaal zijn hier in nederland!
Ja! Zo is het!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef netletspo-ovi het volgende:
ik heb gehoort dat er veel stonende junks tussen zijn die de politie gooien met stenen! deze probleem komt door de koffieshops die legaal zijn hier in nederland!
Die foto was toch nep?!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
die foto was me ook al opgevallen dacht toen ook wel van acht ze zullen het nog wel mee gaan maken daar zo
draaiboeken zijn leuk voor een vast groep maar niet voor een onbekende aantal mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |