ik heb gedaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter maar dit moet echt geretweet worden
vast, internet ridderquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:27 schreef Barbapapamama het volgende:
Als ik daar zou zijn met mijn matties dan had ik al die rellers in elkaar geslagen
6packje van mij als je het nieuws haaltquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij wordt al geretweet door mensen inmiddels
Ik hou je er aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef luckass het volgende:
[..]
6packje van mij als je het nieuws haalt
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen steeds dichter bij Merthes huis.
Nederland hanteert geen doodstrafquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er mis is met het neerschieten van de figuren die op de M.E. afrennen?
Was toch al uitverkochtquote:
Mensenrechten, bladiebla.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er mis is met het neerschieten van de figuren die op de M.E. afrennen?
was dat je echte twitter?quote:
Moraalriddersquote:Wat kunnen jullie trots zijn op jullie gedrag.in en in triest verjaardag van jong meisje in nachtmerrie veranderen.gebruik jullie tijd voor nuttige zaken.wat een blamage voor ons land.Merthe en familie sterkte met alles en ik hoop dat er meer nensen zijn die er zo als ik over denken.
ik doe meequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef Schieganger het volgende:
Ik durf te wedden dat dit het volk is dat naar Barbie's Baby kijkt.
Ceeeeees <3quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef whitetiger300 het volgende:
"echt zinloos geweld"
"kom je uit haren?"
"nee uit Groningen"
Donder op dan -_-
Wat is deze dan? Sebrenica (of hoe je dat schrijft :p )quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik weet van niets, ik zeg enkel wat ik hoor
Heeft de Nederlandse burger zelf voor gezorgd. Mensen vinden al snel dat de politie 'buitensporig geweld' hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Omdat in nederland de rechten van de politie naar de klote zijn geholpen. Die mogen niets meer zonder weer 10 verbalen te moeten opmaken
altijd zelfde met ME... zodra die charge uitvoeren slaan ze op alles wat maar beweegt... ookal doe je overduidelijk niets... vrouwen, kinderen, oma's etc worden niet ontzien...quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef Schieganger het volgende:
Ik durf te wedden dat dit het volk is dat naar Barbie's Baby kijkt.
HAMSTEREN¡¡¡quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef DutchErrorist het volgende:
De ME slaat zo hard.. Huil huil huil! Kanker op.
Ik vertelde net tegen mijn moeder dat ik het een wonder vond dat de AH nog niet geplunderd wasquote:
Haren 2012.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat is deze dan? Sebrenica (of hoe je dat schrijft :p )
al het bier is al weggehamsterd.quote:
quote:
Whahah..quote:
Ik ben blij dat je op Fok geen F5 nodig hebtquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je hebt nog geluk dat er twee paralelle topics zijn
Dan was het een stuk trager.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je op Fok geen F5 nodig hebt
Als ze klagen, nog een keer meppenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef schetterklep het volgende:
Klagen dat je klappen krijgt van de ME. We komen uit Groningen en kwamen alleen even kijken.....
Konden ze verwachtenquote:
Gewoon fusilleren kutlui.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:32 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Als ze klagen, nog een keer meppen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
HOE MOEILIJK IS HET OM 1 TOPIC TE SLUITEN, DEBIELEN
ssh zeg dat niet, dan blijft ie hierquote:
lolquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
JE MOET KIEZEN
Zeiden ze tegen mij
Terechte klachtquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
HOE MOEILIJK IS HET OM 1 TOPIC TE SLUITEN, DEBIELEN
Lol, vanmiddag tegen de 50000 op de streamquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef BabeWatcher het volgende:
8000+ op de stream, ik schakel precies op tijd in, toen ze om 4 uur begonnen werd dit nog als hoax benoemd
Ze moesten inderdaad beginnen bij een Aldi.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Paardindewei het volgende:
Een AH plunderen, dan ben je stoer.
Klopt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef BabeWatcher het volgende:
8000+ op de stream, ik schakel precies op tijd in, toen ze om 4 uur begonnen werd dit nog als hoax benoemd
Screenshots maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef mootie het volgende:
Wat een pauperland zijn we toch. Maar wel handig dat die halve zolen gewoon met hun bakkes vol in beeld gaan.
Retweet met juiste hashtag dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je had verkeerde hastags. Moest #haren of #projectx zijn.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef michiel_merk het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!!!!!!!!!EINZ
ze zouden haar moeten inzetten voor een wegblokkadequote:
Afritje op de snelweg graag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef gers het volgende:
[..]
ze zouden haar moeten inzetten voor een wegblokkade
Top onderwerp.quote:
Live pictwitter:iThommz twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:33:14Schijnen inmiddels 6 mensen overleden te zijn #projectxharen reageer retweet
wel je inlog gegevens bij de handquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef KingRoland het volgende:
http://www.upc.nl/upclive/tv_en_film/tv_kijken/nederland_3/ nederland 3 voor pownews zo als je upc hebt.
PLZ RETWEET! RETWEET!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef shishdem het volgende:
Er zijn 67.000 mensen ter plaatsen en er zijn al 15 doden.
bij mij hoefde dan niquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef Wells.p het volgende:
[..]
wel je inlog gegevens bij de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |