Mee eens, de media heeft in mijn opzicht er vooral een gimmick van gemaakt in de vorm van 'haha, wat een onzin, daar gaat toch niemand naartoe komen'... wat werd aangewakkerd door de gedetailleerde en zéér vroege mededelingen (week van tevoren al over een noodverordening en extremiteiten als weghalen straatnaambordjes) vanuit de gemeente Haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef themauster het volgende:
Mensen die boos zijn op TimurIk denk dat je niet alleen de media er de schuld van moet geven maar vooral die opgefokte tokkies/voetbalhooligans die de sfeer kwamen verzieken in Haren.
Als je als media zijnde er niet dagen aandacht aan blijft besteden, blijft de hype wat minder groot dan dat ie nu is geworden. Als je vooral blijft roepen dat er niets is, komen die mensen juist.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef themauster het volgende:
Mensen die boos zijn op TimurIk denk dat je niet alleen de media er de schuld van moet geven maar vooral die opgefokte tokkies/voetbalhooligans die de sfeer kwamen verzieken in Haren.
Ik denk dat zowel Timur als de 'twee pubers van SlamFM' zich eens moeten realiseren wat voor invloed ze kunnen hebben. En alle andere dj's, presentatoren en wat niet nog meer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef themauster het volgende:
Dan nog Ik denk dat je die 2 pubertjes van Slam!FM er meer op moet aankijken dan Timur/3FM/NOS. Op Slam!FM deden ze zelfs live verslag van het ''feestje''.
Dit, zie ook mijn geplaatste tweets van die Ivo en Daniël.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef themauster het volgende:
Dan nog Ik denk dat je die 2 pubertjes van Slam!FM er meer op moet aankijken dan Timur/3FM/NOS. Op Slam!FM deden ze zelfs live verslag van het ''feestje''.
Zond Stenders vorig jaar niet twee uur lang Stenders & Van Inkel uit?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:17 schreef themauster het volgende:
Straks Martijn Krabbe die de Mega Top50 presenteert
staat me wel iets van bij ja....of iig fragmenten ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Zond Stenders vorig jaar niet twee uur lang Stenders & Van Inkel uit?
en ik moet mezelf verbeteren...die opvallende zin zit natuurlijk in Rhytm is a Dancerquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
Libresse van Bon Jovi! (ja, dat vond ik toen grappig)
en daarna Snap met 1 van de meest vreemde/opvallende zinnen in een grote hit....
Nu je het zegt... klopt! En dat zoals gebruikelijk bij Stenders uiteraard volledig onaangekondigd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Zond Stenders vorig jaar niet twee uur lang Stenders & Van Inkel uit?
Stenders had zich gisteren anders goed voorbereid. allerlei 90's hits die gisteren zoveel jaar geleden in de hitlijst stondenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu je het zegt... klopt! En dat zoals gebruikelijk bij Stenders uiteraard volledig onaangekondigd.
En Ekdom deed vorig jaar een volledige uitzending als Henk Westbroek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |