VODOFONE HEEFT GEENEENS APPLE IPHONE 5 MOMENTEELquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:39 schreef AppleOcean het volgende:
Whatsapp kost 80 cent btw.
Sms![]()
T mobile![]()
Vodafone of kpn hebben veel beter dekking, maar zijn duurder.
Dat geld kun je terugverdienen als je eenmalig whatsapp aanschaft ipv sms. Heb je nog winst ook.
Geil je op tmobile omdat het goedkoop is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:39 schreef Estolan het volgende:
[..]
VODOFONE HEEFT GEENEENS APPLE IPHONE 5 MOMENTEEL
EN KPN ALLEEN DE 16GB ZWART!!!
TMOBLIE HEEFT WEL ALLES!!!!!
Goh lekker triest bezig weerquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:40 schreef AppleOcean het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 21 september 2012 20:39 schreef Estolan het volgende:
Uhm, alsof mijn pa&ma een smartphone willen hebben
alsof mijn pa en ma in hun huis in frankrijk altijd online zijn
Iedereen een smartphone hahahahahaha
In dit topic is er meer geklaag om dit maal NIET de iPhone 5 te kopen, dan wel
bye bye iMessage dus dan he
[/quote
Geilen op imessage maar zeggen dat er mensen zijn die geen smartphone willen![]()
Doen alsof iedereen imessage wil
Wat heeft de prijs met de Provider te maken, ik zeg alquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:40 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Geil je op tmobile omdat het goedkoop is?
Omdat sim only met toestel beter is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:41 schreef Estolan het volgende:
[..]
Goh lekker triest bezig weer
Al die opties die jullie hebben laten zien met Sim-Only is maar 100-300e in 2 jaar goedkoper, maar dan moet je wel ff 670 neertellen
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
eerst maar is zien wel er Nano-Sims los gaat leveren
Waarom is dat beter?? voor wie??quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:46 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Omdat sim only met toestel beter is?
Trouwens, t mobile is gewoon kut.
Omdat slechte dekking.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:47 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waarom is dat beter?? voor wie??
En waarom is Tmoblie dan kut volgens jou??
Niet waar ik woonquote:
Vodafone.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:49 schreef Estolan het volgende:
[..]
Niet waar ik woon
En zo heeft elke provider z'n goede en slechte plekken in NL
En KPN + Voda hebben vaker in de afgelopen 4 jaar NL-Storing gehad dan Tmobile
Maargoed
Waar ga jij dan voor Sim-Only?
Dat komt nog.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
En waar lees jij dan dat ze Sim-Only nanosim gaan leveren??
OOOOOH dus lekker "stoer" doen dat je goedkoper bent, zonder dat je weet of het kanquote:
stoer voor jequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:54 schreef AppleOcean het volgende:
Neem gewoon t mobile.
En btw ik weet 100% zeker dat hij komt.
Voda staat er dus gewoon tussen.quote:
Neem gewoon t mobile, als je mijn advies negeert moet je het zelf maar weten.quote:
Die update komt nog.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:55 schreef Estolan het volgende:
[..]
slecht verhaal, want alleen Tmobile heeft het op de site staan, KPN een deel, Voda Niks
Estolan geilt op t mobile, dushij vindt dat de rest niks heeft en kan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Alsof alle grote providers geen nano-sim zullen brengen
Dat zeg ik ook nergensquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Alsof alle grote providers geen nano-sim zullen brengen
Flikker toch opquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:56 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Estolan geilt op t mobile, dushij vindt dat de rest niks heeft en kan.
het gaat niet om de 100 euro, maar dat sim only sws beter is en dat voda en kpn > t mobile.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
Flikker toch op
ik vraag toch info over andere opties
maar 100e verschil doe ik het niet voor
jij komt met info die nergens op gebaseerd is, want dat staat nog nergens
hij lult, niet te serieus nemen en doen alsof je net hebt leren praten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
welke prijzenBij sim only betaal je het sim only abonnement. die prijzen zijn al maanden duidelijk he.
Niet als ze uiteindelijk geen Nano-Sim leveren. dan heb je niks aan Sim-Only hequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
welke prijzenBij sim only betaal je het sim only abonnement. die prijzen zijn al maanden duidelijk he.
Namo sim wordt geleverd, staat in de bron die vermeld is eerder in dit topic.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Niet als ze uiteindelijk geen Nano-Sim leveren. dan heb je niks aan Sim-Only he
en zo lang dat niet 100% duidelijk is, is ewen abo bij KPN of Tmobile nog de enige optie op dit moment
Vindt jij ja, ik heb altijd 1 provider gehad, mijn vriendin Voda, en daar waren altijd issues mee, dus daar weggegaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:59 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
het gaat niet om de 100 euro, maar dat sim only sws beter is en dat voda en kpn > t mobile.
De keuze hebben tussen t mobile en kpn en dan nog t mobile kiezenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
en zo lang dat niet 100% duidelijk is, is ewen abo bij KPN of Tmobile nog de enige optie op dit moment
Ja en waarom staat er niks op de site erover??? en de andere 2 wel???quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Namo sim wordt geleverd, staat in de bron die vermeld is eerder in dit topic.
https://www.facebook.com/(...)=0&total_comments=21quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee met KPN gaat het lekker goed, kijk je nooit naar het nieuws?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
De keuze hebben tussen t mobile en kpn en dan nog t mobile kiezen
Omdat voda moeite doet om een nette, makkelijke overzichtelijke site te creeren, dus dat duurt iets langer.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja en waarom staat er niks op de site erover??? en de andere 2 wel???
en een "bron" is nog niks officieels he
Sinds wanneer heeft Telfort z'n eigen mast?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)=0&total_comments=21
telfort ook.
NATUURLIJK zal elke provider nanosim leveren. Het is geen rakettechnologie he.
T mobile < de rest.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:03 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee met KPN gaat het lekker goed, kijk je nooit naar het nieuws?
tuuuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:03 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Omdat voda moeite doet om een nette, makkelijke overzichtelijke site te creeren, dus dat duurt iets langer.
Jij kijkt ook nooit het nieuws hequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:03 schreef Estolan het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Telfort z'n eigen mast?
quote:
Niet... maakt dat wat uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:03 schreef Estolan het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Telfort z'n eigen mast?
Maakt Telfort dan geen gebruik meer van het KPN net?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Jij kijkt ook nooit het nieuws he
telfort IS van kpnquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Estolan het volgende:
[..]
Maakt Telfort dan geen gebruik meer van het KPN net?
Jawel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Estolan het volgende:
[..]
Maakt Telfort dan geen gebruik meer van het KPN net?
Joh val lekker dood gastquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:05 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Jawel.
Maar t mobile is kut, maarja.
Als jij ons advies niet volgt moet je niet gaan klagen over t mobile binnenkort he.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:06 schreef Estolan het volgende:
[..]
Joh val lekker dood gast
Mazzel!
Ik heb podcast ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Wow, er is al een update van Podcast. Nu Kaarten nog.
iTunes voor de ipad is ook al laggy.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef J.Appleseed het volgende:
iTunes 11 moet komen!
[ afbeelding ]
Het voordeel van iTunes 11: geen spoor van nepleer, linnen, cassettebandjes en andere meuk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef J.Appleseed het volgende:
iTunes 11 moet komen!
[ afbeelding ]
Cassettebandjes?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het voordeel van iTunes 11: geen spoor van nepleer, linnen, cassettebandjes en andere meuk.
Je systeem o.i.d.?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef AppleOcean het volgende:
wie kan er verklaren dat er 260 GB aan bestanden op mijn laptop staat, en mijn time machine een backup heeft van ''maar'' 220 GB?
dit bedoel ik
[ afbeelding ]
Zou ik even weghalen, is banbaarquote:
thanxquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou ik even weghalen, is banbaar
Beetje lullig voor beide partijenquote:
iOS Podcasts appquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
iOS Podcasts app
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Inside Apple, tension has brewed for years over the issue. Apple iOS SVP Scott Forstall is said to push for skeuomorphic design, while industrial designer Jony Ive and other Apple higher-ups are said to oppose the direction. "You could tell who did the product based on how much glitz was in the UI," says one source intimately familiar with Apple’s design process.
jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beetje lullig voor beide partijen
Bump?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef AppleOcean het volgende:
wie kan er verklaren dat er 260 GB aan bestanden op mijn laptop staat, en mijn time machine een backup heeft van ''maar'' 220 GB?
dit bedoel ik
[ afbeelding ]
Iemand die dit kan verklaren?
Ja, ben ik het wel mee eens. Ik vind ical op OSX en gamecenter inderdaad verschrikkelijke apps, alleen door het design.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zie ook
Will Apple’s Tacky Software-Design Philosophy Cause A Revolt?
[..]
Heb ik ook. Battery is ook flink verbeterd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:22 schreef yupyup het volgende:
Na een paar dagen 10.8.2 merk ik dat mijn MBP weer terug op snelheid is als bij Lion.
Na de upgrade naar Mountain Lion kreeg ik vaak het strandballetje als er een programma gestart werd maar dat is nu niet meer.
Ohequote:Op zaterdag 22 september 2012 09:30 schreef yupyup het volgende:
Dat weet ik nog niet, mijn MBP hangt voor 90% aan een Thunderbolt scherm.
Heb ik ook, prima dingquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:34 schreef sararaats het volgende:
*trotse bezitster van IPod Touch meldt zich*
Ik heb 2nd generation en ben content
Eindelijk medestandersquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:43 schreef Adrenaline0182 het volgende:
de iPhone 5 is zo mooi, ik ben weer helemaal verliefd!
Wij hebben laatst 450 euro gewonnen, echt fantastisch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef sararaats het volgende:
Ik heb (nog) geen geld voor een iPhone
Dan moet ik eerst de Lotto winnen
Helaas was die al uitverkocht, dat krijg je met zo'n rare rij (Köln) en mensen die voordringen. Nu dus een witte 32gb. Inderdaad erg mooi, die 'gebroken' achterkant!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Eindelijk medestanders.
Die 2 kleurige achterkant vind ik echt![]()
Ik vind de witte achterkant eig mooier, maar een witte voorkant staat zo vrouwelijk
Welke wilde je dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:51 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Helaas was die al uitverkocht, dat krijg je met zo'n rare rij (Köln) en mensen die voordringen. Nu dus een witte 32gb. Inderdaad erg mooi, die 'gebroken' achterkant!
Ik wilde een zwarte 16gb, maar beide feestjes gingen niet door. Dus een witte en nog eens 110 euro meer kwijt hahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Welke wilde je dan eigenlijk?
Van mijn ouders mocht ik geen school overslaan om een iphone te halen
Ik vind de witte voorkant vrouwelijk, anders had ik zeker de witte gewild.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:56 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Ik wilde een zwarte 16gb, maar beide feestjes gingen niet door. Dus een witte en nog eens 110 euro meer kwijt haha
Exact dezelfde foto als Bing maps met ingeshopte oude Russische meukquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer dit op Google Maps maar voor elkaar te krijgen. Vliegbasis Volkel.
Wel toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef cherrycoke het volgende:
geen ios6 voor mijn ipod a1318 (3rd gen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |