Dream on.... Hoe naief kun je zijn...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:30 schreef BaajGuardian het volgende:
dan lachen we ze in de rechtzaal uit en lopen we weer naar buiten, wat willen ze doen? een heel volk in de gevangenis gooien omdat de entertainment industrie niet genoeg sportwagens in hun 8000x8000 garage heeft staan?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 05:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dream on.... Hoe naief kun je zijn...
Of heb je nog steeds niet begrepen dat men het in andere landen allang heeft ingevoerd. Genoeg dwangmiddelen beschikbaar hoor.
In het buitenland bestaat downloaden dan ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 05:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dream on.... Hoe naief kun je zijn...
Of heb je nog steeds niet begrepen dat men het in andere landen allang heeft ingevoerd. Genoeg dwangmiddelen beschikbaar hoor.
Flikker toch op manquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:35 schreef Rhalius het volgende:
toch ernstig dat diefstal als normaal gezien wordt hier in Nederland.
Het is niet anders dan een winkel inlopen en daar muziek, films games of wat dan ook te stelen.
Tja, ik vind het ook vreemd dat ik moet betalen voor een leeg opslagmedium, terwijl ik er eigen content op ga zetten, maar helaas vindt de meerderheid van de schapen het uitstekend dat ze bestolen worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:35 schreef Rhalius het volgende:
toch ernstig dat diefstal als normaal gezien wordt hier in Nederland.
Het is niet anders dan een winkel inlopen en daar muziek, films games of wat dan ook te stelen.
Nee, dat vinden de meeste mensen niet en het is ook onzinnig, die heffing.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:45 schreef Schanulleke het volgende:
Tja, ik vind het ook vreemd dat ik moet betalen voor een leeg opslagmedium, terwijl ik er eigen content op ga zetten, maar helaas vindt de meerderheid van de schapen het uitstekend dat ze bestolen worden.
Het is inderdaad geen diefstal as such. Je schendt echter wel eigendomsrechten. Onder de streep blijft er schade. Jij vindt het ook niet goed als ik jouw auto een dagje leen en weer terug zet, ook niet als jij die dag helemaal niet wilde rijden met die auto.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:39 schreef Saekerhett het volgende:
Flikker toch op man
[ afbeelding ]
Die analogie klopt niet. In dat geval slijt mijn auto en is er risico dat je hem in de prak rijdt etc.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen diefstal as such. Je schendt echter wel eigendomsrechten. Onder de streep blijft er schade. Jij vindt het ook niet goed als ik jouw auto een dagje leen en weer terug zet, ook niet als jij die dag helemaal niet wilde rijden met die auto.
Een vergelijking van helemaal niks natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen diefstal as such. Je schendt echter wel eigendomsrechten. Onder de streep blijft er schade. Jij vindt het ook niet goed als ik jouw auto een dagje leen en weer terug zet, ook niet als jij die dag helemaal niet wilde rijden met die auto.
De wet is geen argument in een discussie over de wet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen diefstal as such. Je schendt echter wel eigendomsrechten.
Weer een slechte vergelijking. Er is overigens niet per definitie schade, voor 90% wat ik namelijk download geldt als ik het niet had kunnen downloaden had ik het ook niet gekocht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |